Ons Aadje is de koploper qua 'In goede harmonie uit elkaar gaan.'
Ik denk dat Bert van Marwijk de eerst volgende is die een Aadje de Mos krijgt.
Wie denk jij gaat met een afkoopsom van 3 ton vervroegd met vakantie, al dan niet met Aadje ?
Nu maar hopen dat de NOS 'm niet vraagt als 'deskundige'.
De volgende? Koeman denk ik. Maar ik heb dan ook geen verstand van voetbal
quote:guusje
Op vrijdag 09 augustus 2002 00:55 schreef tong80 het volgende:
Wie denk jij gaat met een afkoopsom van 3 ton vervroegd met vakantie, al dan niet met Aadje ?
quote:Dat kan Mechelen niet betalen, echt.
Op vrijdag 09 augustus 2002 01:14 schreef Vork het volgende:
misschien alsnog Leo inruilen voor Aad? Een veel grotere achteruitgang zal dat toch niet zijn
quote:Volgens mij heb je gelijk. Aad de Mos is gewoon een mythe die in de trainerswereld aan elkaar wordt verteld, om collega's bang te maken wat er allemaal met je kan gebeuren als je trainer wordt.
Op vrijdag 09 augustus 2002 01:50 schreef kUWn het volgende:
Aad de Mos bestaat niet.
quote:Bingo
Op vrijdag 09 augustus 2002 04:50 schreef LoekB het volgende:
Waarom zou van Marwijk weggaan? alleen als Feyenoord dit seizoen helemaal niks wint zouden ze hem er misschien uitgooien....
quote:Hij ziet zichzelf sowieso als extreem voetbal-expert terwijl hij nog nooit echt iets noemenswaardigs gepresteerd heeft (afgezien van die Europacup 2 met Mechelen misschien). Maar ja, geniëen worden nooit tijdens hun leven begrepen he
Op vrijdag 09 augustus 2002 13:12 schreef Quaresma het volgende:
Kuhhnoertig, die man kan ondertussen al een 3de huis laten bouwen met al die afkoopsommen.
Ik moet altijd heel hard lachen om Aad de Mos, de clubverzieker bij uitstek. Het mooiste voorbeeld vind ik nog wel dat hij met de volks(en top-)club Urawa Red Diamonds was gedegradeerd in Japan, en toch jezelf nog zien als Japan-kenner.
quote:Stuttgarter Kickers toch eh?
Op vrijdag 09 augustus 2002 13:19 schreef Graaf_tel het volgende:
Zal Arie Haan het volgende "Mosje" krijgen
quote:Hij versloeg toen wel AJAX in de finale
Op vrijdag 09 augustus 2002 13:21 schreef keeper het volgende:
Hij ziet zichzelf sowieso als extreem voetbal-expert terwijl hij nog nooit echt iets noemenswaardigs gepresteerd heeft (afgezien van die Europacup 2 met Mechelen misschien). Maar ja, geniëen worden nooit tijdens hun leven begrepen he
Zijn club Grazer AK wist in de Oostenrijkse competitie van de eerste 5 wedstrijden er niet één te winnen.
Wie volgt ?
quote:Juist.
Op vrijdag 09 augustus 2002 10:58 schreef twi het volgende:[..]
Volgens mij heb je gelijk. Aad de Mos is gewoon een mythe die in de trainerswereld aan elkaar wordt verteld, om collega's bang te maken wat er allemaal met je kan gebeuren als je trainer wordt.
"Aad de Mos bestaat niet" was trouwens een aantal jaar geleden een radioprogramma .
quote:Waar is Otto gebleven dan ?
Op vrijdag 16 augustus 2002 20:57 schreef Wouter het volgende:
Ons aller Heini is op het moment niet de coach van Haarlem, das Leo van Veen
quote:
KAISERSLAUTERN (ANP) - Bundesligaclub FC Kaiserslautern heeft trainer Andreas Brehme per direct op straat gezet. Dat heeft de Duitse voetbalclub maandag bekendgemaakt. De club houdt Brehme verantwoordelijk voor de moeizame competitiestart; Kaiserslautern won nog geen enkel duel.Oud-international Brehme (41) had sinds oktober 2000 de sportieve leiding op de Betzenberg. Assistent-trainer Karlheinz Emig neemt voorlopig de honneurs waar.
quote:Niemand gelezen dat hij tonnen zoniet miljoenen verdiend heeft aan transfers van jonge afrikaanse voetballers die hun heil bij KV Mechelen gingen zoeken, op een gegeven moment had KV Mechelen 35 selectie spelers. Aad de Mos moest zo nodig met modder gooien nadat hij ontslagen was bij de club, toen heeft de club de ware aard van het ontslag even onthuld.
Op vrijdag 09 augustus 2002 00:55 schreef tong80 het volgende:
...vandaag is Aad de Mos ontslagen als technisch-directeur van KV Mechelen.Ons Aadje is de koploper qua 'In goede harmonie uit elkaar gaan.'
Aad de Mos is een gevaar voor de voetballerij die zijn status als deskundige ZEKER niet verdiend. vieze Geldwolf.
quote:2 weken geleden aad nog gezien bij voetbal inside? ik geloof aadje wel, kv mechelen:
Op maandag 26 augustus 2002 16:06 schreef Lassekjus het volgende:[..]
Niemand gelezen dat hij tonnen zoniet miljoenen verdiend heeft aan transfers van jonge afrikaanse voetballers die hun heil bij KV Mechelen gingen zoeken, op een gegeven moment had KV Mechelen 35 selectie spelers. Aad de Mos moest zo nodig met modder gooien nadat hij ontslagen was bij de club, toen heeft de club de ware aard van het ontslag even onthuld.
Aad de Mos is een gevaar voor de voetballerij die zijn status als deskundige ZEKER niet verdiend. vieze Geldwolf.
quote:In de VI stond ook een heel verhaal over deze kwestie.
Op maandag 26 augustus 2002 16:52 schreef kavorka het volgende:[..]
2 weken geleden aad nog gezien bij voetbal inside? ik geloof aadje wel, kv mechelen:
Voelde zowaar sympathie voor de Mos.
quote:Ziekenhuis, iets aan z'n hart ofzo. Weet het niet precies.
Op vrijdag 16 augustus 2002 20:58 schreef tong80 het volgende:[..]
Waar is Otto gebleven dan ?
Robert Wasseige van Standard Luik. Staat na 5 wedstrijden stijf onderaan en vliegt er dus uit.
De Engelsen zouden al gewed hebben...
quote:De kans zit er weer in dat Aad de Mos met zijn Aad de Mos Company (c)
Op vrijdag 9 augustus 2002 00:55 schreef tong80 het volgende:
...vandaag is Aad de Mos ontslagen als technisch-directeur van KV Mechelen.Ons Aadje is de koploper qua 'In goede harmonie uit elkaar gaan.'
Ga er maar vanuit dat ie er is uitgeknikkerd na de nederlaag van gisteren.
quote:Ik mag hopen dat hij snel uit zijn lijden verlost wordt
Op zondag 29 september 2002 16:21 schreef tong80 het volgende:
Wanneer is Foppe aan de beurt ?
p.s. Is Arie Haan niet al meer onstlagen dan Aad de mos.
quote:Ik vertrouw die Friezen niet hoor.
Op maandag 30 september 2002 13:43 schreef Fulton het volgende:
jullie hebben allemaal kunnen zien wat de voorzitter er van vond
Foppe blijft dus iig zitten tot de kerst, ook al verliezen ze nog 4x op rij
quote:Ik kan me niet voorstellen dat dat nog lang gaat duren
Op zaterdag 2 november 2002 23:13 schreef CAZZO het volgende:
Vraag me af hoe lang Bosz het nog vol blijft houden..
quote:
MAASTRICHT (ANP) - MVV heeft trainer Roger Reijners op non-actief gesteld. Manager Marcel Franssen heeft dat maandag bevestigd. De oud-speler, die twee jaar lang de technische leiding van de Maastrichtse club had, werd maandag over de beslissing van het bestuur geïnformeerd.Reijners wordt verantwoordelijk gehouden voor de slechte resultaten van MVV dit seizoen. De ploeg verloor vrijdag thuis met 4-1 van Helmond Sport en staat na tien wedstrijden met zes punten op de voorlaatste plaats.
Ron Elsen, hoofd jeugdopleidingen van MVV, neemt voorlopig de werkzaamheden waar. Het bestuur heeft hem gevraagd de rest van het seizoen af te maken. Elsen beraadt zich over dit voorstel.
quote:Trieste actie van MVV. Klagen dat ze geen geld hebben, maar wel even de trainer eruit trappen.
Op maandag 4 november 2002 14:21 schreef golfer het volgende:
ANP:
[..]
quote:Aad de Mos voor Etienne Delangre
Al Wasl heeft Johan Boskamp aan de kant geschoven. De Nederlandse coach werd geslachtofferd na de slechte seizoensstart. Uit de eerste drie wedstrijden haalde de club uit de Verenigde Arabische Emiraten slechts één punt.
quote:
Charleroi heeft Etienne Delangre aan de kant geschoven. Het ontslag van de trainer (39) hing al in de lucht, aangezien de Zebra's in België slecht presteren. Met vier punten staat Charleroi laatste in de Eerste Klasse. Assistenten Khalid Karama en Mario Notaro nemen de plaats van de coach in.
quote:kan Fritz Korbach zijn 'kunstje' misschien nogeens laten zien in arabie
Op dinsdag 5 november 2002 22:11 schreef CAZZO het volgende:
Aad de Mos voor Johan Boskamp
[..]
quote:Ontslagen bij Atratitos.
Op maandag 11 november 2002 20:37 schreef Fulton het volgende:
Aad de mosje voor Frans Adelaar!
Wie gaat er ook bij een club met een dergelijke naam trainen ?
quote:lekkere spelers heb je dan
Frans Adelaar is ontslagen door het
Griekse Akratitos.De oud-coach van FC
Utrecht wordt verantwoordelijk gehouden
voor de slechte resultaten van de club,
momenteel voorlaatste in de competitie.De Atheense club hield Adelaar nog aan
zijn verbintenis toen hij werd gepolst
voor de opvolging van Dwight Lodeweges,
die onlangs opstapte bij FC Groningen.Volgens Adelaar is hij het slachtoffer
van machtspelletjes binnen de club."Ik
heb laatst een sfeerverziekende speler
uit de selectie gezet.Daarop besloten
zijn vriendjes in de groep de boel te
gaan boycotten.Met hakjes uitverdedigen
in het strafschopgebied,dat soort werk.
Dat heeft me de kop gekost."
quote:Dacht het niet. Er is daar nauwelijks alcohol te verkrijgen.
Op woensdag 6 november 2002 00:15 schreef planethugo het volgende:[..]
kan Fritz Korbach zijn 'kunstje' misschien nogeens laten zien in arabie
quote:
Op maandag 11 november 2002 20:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Dacht het niet. Er is daar nauwelijks alcohol te verkrijgen.
Rijsbergen, die eind deze week terug naar Nederland komt, is in Saudi-Arabië de vijfde coach die voortijdig het veld moet ruimen. Sylvester Takac, Francisco Maturana, Joel Fernandez en Khaled Al-Quorouni gingen de Nederlander voor. Rijsbergen vertrok eind juli naar Saudi-Arabië. De Braziliaanse oud-bondscoach Sebastian Lazaroni wordt in verband gebracht met de vacante positie.
Viplanet.nl
quote:*schrik!!!
Op woensdag 20 november 2002 17:02 schreef mitt het volgende:
Wordt Rijsbergen nu weer analyticus bij de NOS?
quote:FY.
Op dinsdag 12 november 2002 15:08 schreef Gunner het volgende:
Niet te vertrouwen die Grieken
quote:*ril*
Op woensdag 20 november 2002 17:02 schreef mitt het volgende:
Wordt Rijsbergen nu weer analyticus bij de NOS?
quote:Jonk zien we ook al stukke minder..dus ik denk dat het niets word..sorrie Wim
Op donderdag 21 november 2002 11:02 schreef zjroentje het volgende:[..]
*ril*
quote:dat was lekker verdienen vorig seizoen voor Aadje aangezien KV Mechelen 71 punten bij elkaar voetbalde + kampioensbonus
HOEVEEL VERDIENDE AAD DE MOS ?
De RUG-kranten beweren de finesses te
kennen van het contract van Aad de Mos.
De Nederlander was technisch raadgever
bij KVM. Hij is onbereikbaar voor
commentaar op het artikel.
Contract De Mos dat hij op 7/9/2001
ondertekende:
* maandsalaris van 8.600 euro
* premie van 619 euro per punt A-ploeg
* kampioenenpremie van 34.000 euro
* tien procent op elke gelimiteerde
transfer, vijftien op elke transfer
die niet gelimiteerd is.
* auto, tankkaart
* gsm
* alle onkosten
quote:Als ik het goed uitgerekend heb heeft ie dan dit bedrag verdiend :
Op woensdag 11 december 2002 17:06 schreef CAZZO het volgende:
In het kader van wat verdiende Aadje bij de KV
[..]dat was lekker verdienen vorig seizoen voor Aadje aangezien KV Mechelen 71 punten bij elkaar voetbalde + kampioensbonus
niet zo gek dat Mechelen failliet is
181.149 euro
Zonder transfer e.d
Echt een btje teveel Aad
quote:En Aad is vast alweer opzoek naar een nieuw slachtoffer
Op woensdag 11 december 2002 19:26 schreef mitt het volgende:[..]
Als ik het goed uitgerekend heb heeft ie dan dit bedrag verdiend :
181.149 euro
Zonder transfer e.d
Echt een btje teveel Aad
quote:En de voorzitter met hem.
Op zondag 15 december 2002 22:08 schreef CAZZO het volgende:
Barca 2-0 achter
De witte zakdoekjes komen tevoorschijn
Louis is nu toch echt wel hard op weg naar een Aadje voor de kerstdagen
quote:Das mooi klote voor Chris,geen Aadje voor hem en kan die straks aan het werk als terreinknecht.
Chris Dekker is bij RBC Roosendaal
aan de kant gezet als trainer/coach.
Bestuur en management van de nummer 15
in de eredivisie hebben geen vertrouwen
meer in een succesvolle samenwerking
tussen Dekker (57) met de spelersgroep.
Assistenten Koos Waslander en Jeffrey
Kooistra nemen Dekkers taken voorlopig
over.Voor Dekker wordt binnen de club
gezocht naar aan andere functie.
quote:Dat is wel een heel lullig Aad de Mosje
A football manager in Italy has been sacked via a text message on his mobile phone. Daniele Carassai, the boss of semi-professional outfit Gotico, was expecting a friendly "Hello" from one of his mates when his handset bleeped.Instead he was confronted by a message which simply said: "You're sacked". Amazingly, Gotico chairman Andrea Pollastri thought he was being kind to Carassai. Pollastri told journalists: "I thought it was a far friendlier way of breaking the news."
Carassai, unsurprisingly, did not share the same view. "I was amazed when I read the message and at first thought it was a joke," he moaned. "It's not exactly the best way to find out you've lost your job."
Glenn Roeder must be doing cartwheels inside every time he hears a bleep.
quote:
Al Wahda heeft Tiny Ruys uit zijn functie ontheven. De Nederlandse trainer wordt verantwoordelijk gehouden voor het mislopen van de titel. Door twee remises moest de titel gelaten worden aan Al Ain.
'We zijn in goed overleg uit elkaar gegaan', aldus een verklaring van de club. 'We zijn met een aantal buitenlandse coaches in gesprek in de verwachting een adequate vervanger aan te stellen.'
Is dat niet hetzelfde? toch wel een klein beetje? je hoeft niet meer te werken voor dat geld....
Daarin zegt ie dat hij niet naar Saoudi-Arabie is vertrokken vanwege het gunstige afkoopsomklimaat, maar dat de Saoudi's na enkele maanden zo tevreden over hem zijn, dat ze de hoofdstad naar hem vernoemen: Riaad de Mos.
quote:LOL!
Op zondag 16 maart 2003 18:06 schreef zjroentje het volgende:
Stond trouwens afgelopen week een mooi stukje in de Sportweek bij de Glazen Bol van Struis over Aad de Mos.Daarin zegt ie dat hij niet naar Saoudi-Arabie is vertrokken vanwege het gunstige afkoopsomklimaat, maar dat de Saoudi's na enkele maanden zo tevreden over hem zijn, dat ze de hoofdstad naar hem vernoemen: Riaad de Mos.
quote:
Op zondag 16 maart 2003 18:06 schreef zjroentje het volgende:
Stond trouwens afgelopen week een mooi stukje in de Sportweek bij de Glazen Bol van Struis .
quote:Dat meen je niet!
Op zondag 16 maart 2003 21:01 schreef CAZZO het volgende:[..]
de laatste keer dat ik om struis heb gelachen is toch alweer anderhalf jaar geleden
die vent heeft echt geen humor
ik hoop dat ze hem bij sw snel een aadje de mos geven
quote:dat meen ik wel
Op zondag 16 maart 2003 21:02 schreef RedGuy het volgende:[..]
Dat meen je niet!
De Glazen Bol is zeker mijn favoriete stuk uit de Sportweek. En daarna heertje was erbij.
quote:Maar daar vragen Wilfred Genee, Theo Reitsma, Hans Kraay Jr, Lex Muller, Aad de Mos, Johan Derksen toch zelf om?
Op zondag 16 maart 2003 21:04 schreef CAZZO het volgende:[..]
dat meen ik wel
die vent zeikt iedere week dezelfde mensen af,wordt gewoon vervelend
quote:je vergeet ruud ter weijden en mart smeets
Op zondag 16 maart 2003 21:06 schreef RedGuy het volgende:[..]
Maar daar vragen Wilfred Genee, Theo Reitsma, Hans Kraay Jr, Lex Muller, Aad de Mos, Johan Derksen toch zelf om?
quote:die is iig beter dan struis
Op zondag 16 maart 2003 21:32 schreef RedGuy het volgende:
Mart Smeets wel in mindere mate.En wat vind je dan van Heertje?
quote:om nog ff terug te komen om Struis, die's inderdaad bagger.
Op zondag 16 maart 2003 21:36 schreef CAZZO het volgende:[..]
die is iig beter dan struis
al vond ik zijn optredens in het zwembadje met zijn eend nou ook niet altijd even grappig
quote:Ik voorspel een Aadje voor uh... Aadje
De aanstelling van Aad de Mos heeft niet geleid tot het beoogde succes. De halve finale in de eerste Aziatische Champions League bleef voor Al Hilal buiten bereik. De Saoedische club was afhankelijk van de resultaten in andere wedstrijden. Maar tegen Al Sadd kon Al Hilal al niet voldoen aan de eerste voorwaarde: een zege. De ploeg uit Qatar liet Al Hilal met 3-1 kansloos.
quote:
Roberto Morinini kan op zoek naar een andere werkgever. De 51-jarige Zwitserse coach werd maandag ontslagen bij Servette Genève uit de Nationalliga A vanwege tegenvallende resultaten. Servette staat achtste en laatste in de finalepoule van de Zwitserse competitie. Een 1-1 gelijkspel tegen Young Boys op zondag was de nekslag voor Morinini.
quote:Ik vind Struis meestal wel lachen. Heertje is ook wel ok.
Op zondag 16 maart 2003 22:17 schreef mitt het volgende:[..]
om nog ff terug te komen om Struis, die's inderdaad bagger.
Heertje is heel soms leuk.
quote:En Wilmots neemt voor de rest van het seizoen de taken over
Op woensdag 26 maart 2003 19:25 schreef golfer het volgende:
Frank Neubarth heeft een Aadje gekregen van Schalke04.
hoe bedoel je offtopic
quote:en dat ergens midden in de woetijn
Op donderdag 27 maart 2003 17:57 schreef mitt het volgende:
Overigens word De Mos 56 vandaaghoe bedoel je offtopic
![]()
quote:dat doe je dus niet.
Op donderdag 27 maart 2003 18:10 schreef CAZZO het volgende:[..]
en dat ergens midden in de woetijn
ik stel voor om Aadje vanavond uit te nodigen voor een biertje in Hools
Aadje komt bij niet in het cafe binnen
quote:het zou tijd worden
Op donderdag 27 maart 2003 21:58 schreef CAZZO het volgende:
Mike Snoei op non-actief
quote:van mij mocht mike nog wel een tijdje doorknoeien
Op donderdag 27 maart 2003 22:14 schreef planethugo het volgende:[..]
het zou tijd worden
quote:van mij eigenlijk ook wel
Op donderdag 27 maart 2003 22:23 schreef CAZZO het volgende:[..]
van mij mocht mike nog wel een tijdje doorknoeien
Maar van Vitesse lekker handig he... 2 maanden te laat.
McDonald had bij Cambuur nog een contract voor een seizoen, maar het bestuur vindt de prestaties onder de maat. ,,Het laatste half jaar waren de prestaties slecht. Dat geeft zoveel onrust binnen de club dat het zo niet verder kon'', aldus Adema.
Cambuur verloor vrijdag in Deventer met 10-0 van Go Ahead Eagles, de grootste uitnederlaag in de geschiedenis van het betaalde voetbal in Leeuwarden. Eerder dit seizoen waren Go Ahead en Heracles Almelo in Leeuwarden met respectievelijk 1-6 en 1-7 te sterk geweest voor Cambuur.
Cambuur wilde McDonald ook de laatste competitiewedstrijd vrijdag tegen Volendam op de bank laten plaatsnemen. De trainer had daar echter weinig zin in en is daarom per direct ontslagen. Pas als de club en de trainer het eens zijn over een afkoopsom, wordt er gezocht naar een nieuwe trainer.
Met Dick de Boer heeft Cambuur al een mogelijke opvolger in huis. De Boer was eerder trainer bij Volendam en treedt voor komend seizoen aan als assistent-trainer en hoofd opleidingen.
McDonald werkte eerder als trainer van De Graafschap, waar hij in november 2000 werd ontslagen. Hij was ook assistent bij Emmen en FC Zwolle. Als speler kwam hij onder meer uit voor Willem II, FC Groningen en PSV.
quote:Hij blijft wel in dienst van de KNVB.
Op maandag 23 juni 2003 12:19 schreef planethugo het volgende:
Denk dat ook Wimmie niet zo snel meer een nieuwe club vindt
Heeeeel misschien nog eentje in de GG-Divisie
quote:Heeft ie eigenlijk wel een wedstrijd gewonnen of zat san marino niet in onze pool
Op maandag 23 juni 2003 11:34 schreef zjroentje het volgende:
Koevermans eindelijk weg als coach van Jong Oranje.
Maakt de weg vrij voor hem voor het technisch directeurschap bij Ajax.
quote:nos tt
**FC Zwolle heeft trainer Peter Boeve
ontslagen.Volgens de club "ontbreekt de
chemie" tussen de spelers en Boeve.Zijn
taken worden voorlopig overgenomen door
assistent-trainer Gerard Nijkamp.
In de HC Eredivisie bezet FC Zwolle de
laatste plaats met één schamel punt uit
vijf wedstrijden.
quote:Laten we het hopen!
Op vrijdag 26 september 2003 11:15 schreef zjroentje het volgende:
En Peter Boeve is de eerste die hem in ontvangst mag nemen.Maakt de weg vrij voor hem voor het technisch directeurschap bij Ajax.
En als Roda dit weekend verliest, vrees ik ook voor Wiljan...
quote:Over Boeve: Het is een cliche-brakende kwal natuurlijk, maar ik vraag me af of iemand anders het wel beter gaat doen met het spelersmateriaal van FC Zwolle. Vorig seizoen was het al kantje boord en de selectie is eerder verzwakt dan versterkt.
Op vrijdag 26 september 2003 12:16 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Laten we het hopen!
En als Roda dit weekend verliest, vrees ik ook voor Wiljan...
Vloet: Nog 2 nederlagen en hij is pleite bij Roda JC. Roda heeft een prima selectie, maar prestaties komen er maar niet echt. Nu ook weer: Een goede start, maar dan stort het in met nederlagen tegen RBC en Baronie en puntverlies tegen Vitesse.
Er was geen chemie tussen de coach en de spelers van Zwolle.
"Chemie ? Wat is chemie ?"
quote:Misschien promoveren ze hem weg.
Op vrijdag 26 september 2003 18:08 schreef TheGHunter het volgende:
Roda gooit Vloet echt niet meteen de straat op. Hij schijnt goeie vriendjes met Nol te zijn, daarbij doet hij heel veel voor de club, en is erg betrokken bij alles. Nee, Wiljan zal zn contract gewoon uitdienen bij de Trots van t Zuiden
quote:NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!
Op vrijdag 26 september 2003 11:15 schreef zjroentje het volgende:Maakt de weg vrij voor hem voor het technisch directeurschap bij Ajax.
J.
quote:Was meer een zinsspeling op wat Dylan Dog eerder zei.
Op vrijdag 26 september 2003 23:31 schreef Juan Zueco het volgende:[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!
J.
Ik mag toch hopen dat hij uit Amsterdam weg blijft.
Ach, de Zwolse bende
Boeve is niet geschikt als hoofdtrainer. Heeft hij bij RKC ook al bewezen.
quote:Klopt: was meer een wens dan realiteit...;)
Op zaterdag 27 september 2003 14:26 schreef zjroentje het volgende:[..]
Was meer een zinsspeling op wat Dylan Dog eerder zei.
Ik mag toch hopen dat hij uit Amsterdam weg blijft.
quote:Ik verwacht Peter Bosz.
Op zaterdag 27 september 2003 16:40 schreef methodmich het volgende:
Peter Boeve is het volgende slachtoffer van de "Zwolse bende", na Paul Krabbe. Ben benieuwd wie er nu komt.
En dat zou dan ook wel eens z'n laatste klus als trainer kunnen zijn, want een beginnend trainer die 2x achter elkaar degradeert, moet op z'n CV wel erg gaan liegen wil hij ergens anders aan de bak komen
volgens het AD
quote:Ik zou ook niet verbaasd zijn als Rob MacDonald uit de hoge hoed getoverd wordt, maar Bosz lijkt me een aardige kandidaat, evenals de gisteren bij Studio Sport genoemde Adri Koster.
Op maandag 29 september 2003 10:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ik verwacht Peter Bosz.
En dat zou dan ook wel eens z'n laatste klus als trainer kunnen zijn, want een beginnend trainer die 2x achter elkaar degradeert, moet op z'n CV wel erg gaan liegen wil hij ergens anders aan de bak komen
quote:nou dan kan Wim Koevermans het ook nog wel worden
Op maandag 29 september 2003 15:39 schreef methodmich het volgende:[..]
Ik zou ook niet verbaasd zijn als Rob MacDonald uit de hoge hoed getoverd wordt, maar Bosz lijkt me een aardige kandidaat, evenals de gisteren bij Studio Sport genoemde Adri Koster.
quote:che·mie (de ~ (v.))
Op vrijdag 26 september 2003 22:39 schreef tong80 het volgende:
Leuk item net in Studio-Sport.Er was geen chemie tussen de coach en de spelers van Zwolle.
"Chemie ? Wat is chemie ?"
(vandale)
Bestuur van Zwolle komt zeker ook uit het bedrijfsleven, wat moet je nu met scheikunde tussen de spelers... exprimenteren oké, maarja spelen met zoutzuur is natuurlijk vragen om problemen....
... verders een vrij kansloze missie bij Zwolle, een spelersgroep die z'n eigen gang gaat terwijl ze nauwelijks voetbalkwaliteiten hebben wat moet je daar beginnen?
1 punt in de eerste 7 wedstrijden was zelfs in Zuid-Afrika te weinig.
De club verwijt Baldini de slechte resultaten van de club, die uit zes competitiewedstrijden slechts twee punten haalde en bijna onderaan bungelt op de ranglijst. De 57-jarige Perotti heeft weinig ervaring in de hoogste Italiaanse voetbaldivisie. Hij trainde in het seizoen 2000/2001 Verona.
quote:2x winnen van rostock moet kunnen en anders krijgt huub niet eens een afkoopsom
Op zaterdag 18 oktober 2003 19:11 schreef tong80 het volgende:
Huud Stevens is z'n koffers al aan het pakken.
quote:Huud komt overal terecht.
Op dinsdag 21 oktober 2003 22:02 schreef CAZZO het volgende:[..]
2x winnen van rostock moet kunnen en anders krijgt huub niet eens een afkoopsom
Lees overal als in Vitesse/Karel Aalbers.
quote:Ik denk dat het afhangt van de schorsingen die Arsenal krijgt nav het incident rond van Nistelrooy. Als hij kampioen wordt denk ik dat hij blijft, anders mag hij vertrekken
Op dinsdag 21 oktober 2003 22:46 schreef RedGuy het volgende:
Ik vrees voor Wenger dat dit zijn laatste seizoen zal worden.
quote:De Engelsen beoordelen een trainer aan de hand van de resultaten in de Premier League en niet aan de hand van de resultaten in de CL.
Op dinsdag 21 oktober 2003 22:46 schreef RedGuy het volgende:
Ik vrees voor Wenger dat dit zijn laatste seizoen zal worden.
Zolang Arsenal het in de PL goed blijft doen, hoeft Wenger nog niet te vrezen voor zijn positie.
quote:Maar Wenger ligt toch ook al niet meer zo super goed bij de voorzitter, toch?
Op woensdag 22 oktober 2003 00:51 schreef golfer het volgende:[..]
De Engelsen beoordelen een trainer aan de hand van de resultaten in de Premier League en niet aan de hand van de resultaten in de CL.
Zolang Arsenal het in de PL goed blijft doen, hoeft Wenger nog niet te vrezen voor zijn positie.
Als Arsenal weer zo'n seizoen als vorig seizoen heeft, kan het wel eens over zijn.
quote:HUUUUUUUUBIEEEEEEE STEVEHEENS jalalalalalalalaaaaa
Op vrijdag 24 oktober 2003 22:51 schreef keeper het volgende:
Wiljan Vloet (Roda) zal ook wel vast een stevige kartonnen doos aan het zoeken zijn.
Huub Stevens naar Roda, kan Bertje van Marwijk naar Hertha en gaat Vloet de WW in.
quote:Anders loopt de werkloosheid weer zo hoog op
Op vrijdag 24 oktober 2003 22:54 schreef keeper het volgende:
Wel mooie deal natuurlijk.Huub Stevens naar Roda, kan Bertje van Marwijk naar Hertha en gaat Vloet de WW in. naar Feyenoord
quote:Ah, jij bent van de communistische stempel.
Op vrijdag 24 oktober 2003 22:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Anders loopt de werkloosheid weer zo hoog op
quote:Hohoo waarom Peter Boeve niet naar Feijenoord
Op vrijdag 24 oktober 2003 23:00 schreef keeper het volgende:[..]
Ah, jij bent van de communistische stempel.
Laat die Vloet lekker naar Italie gaan met zijn "aanvallend catenacio"
quote:Uiterraard
Op vrijdag 24 oktober 2003 23:00 schreef keeper het volgende:Ah, jij bent van de communistische stempel.
quote:De Nederlander Jos Luhukay ( o.a. Ex-VVV ) neemt de honeurs waar.
Op vrijdag 31 oktober 2003 10:57 schreef PogueMahone het volgende:
friedhelm funkel verloor met 3-2 van de amateurs van vfl wolfsburg en staat 16e in de competitie, niet goed genoeg volgens de mensen in Keulen, de zoektocht naar een nieuwe baan is begonnen voor Friedhelm.
quote:Correctie, Koln won met 3-2.
Op vrijdag 31 oktober 2003 10:57 schreef PogueMahone het volgende:
friedhelm funkel verloor met 3-2 van de amateurs van vfl wolfsburg en staat 16e in de competitie, niet goed genoeg volgens de mensen in Keulen, de zoektocht naar een nieuwe baan is begonnen voor Friedhelm.
quote:ja? oh, waarom vliegt hij er dan uit?
Op vrijdag 31 oktober 2003 18:14 schreef zjroentje het volgende:[..]
Correctie, Koln won met 3-2.
quote:Met de hakken over de sloot tegen de amateurs van Wolfsburg winnen is niet echt een topprestatie.
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:41 schreef PogueMahone het volgende:[..]
ja? oh, waarom vliegt hij er dan uit?
De fans eisten al langer het hoofd van Funkel, vanwege de slechte resultaten in de Bundesliga.
Olde Riekerink tekende mei vorig jaar een contract bij AA Gent. Hij kwam van Ajax, waar hij succesvol was met het tweede elftal. Zijn contract liep door tot het einde van het seizoen, maar hij had een optie voor nog een jaar.
quote:Mooi.
Op woensdag 5 november 2003 14:03 schreef zjroentje het volgende:
Clemente is eraan bij Espanyol.
quote:Javier Irureta. Zachtaardig mens, met veel krediet. Spelers nemen hem niet zo serieus, maar goed...
Op woensdag 5 november 2003 22:26 schreef tong80 het volgende:
Hoe heet de trainer van Deportivo la Coruna ?
bron: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/leeds_united/3256351.stm
[Dit bericht is gewijzigd door rainbowsokkie op 10-11-2003 20:12]
quote:Niet meer dan logisch
Op maandag 10 november 2003 20:11 schreef rainbowsokkie het volgende:
Peter Reid van Leeds United kan zijn biezen ook pakken.
TILBURG (ANP) - Marc Wotte vertrekt aan het einde van dit voetbalseizoen als trainer van Willem II. Ook het contract van assistent-trainer André Wetzel zal per 1 juli 2004 worden beeïndigd. De Tilburgse eredivisieclub heeft dat dinsdag bekendgemaakt.
Wotte trad 1 juli 2002 in dienst van Willem II. Hij leidde de club vorig seizoen naar de elfde plaats in de competitie. Volgens Willem II is in goed overleg met beide trainers besloten om na dit seizoen een einde aan het dienstverband te maken.
Het besluit om het contract met de 42-jarige Wotte niet te verlengen komt niet als een verrassing. De trainer heeft een moeizame relatie met technisch directeur Barry Hulshoff, die al eens in de media liet doorschemeren dat Wotte niet hoefde te rekenen op een nieuw contract.
In een persverklaring zegt de clubleiding dat Willem II al volop bouwt aan het elftal voor volgend seizoen. ,,Tegen die achtergrond vindt de club het belangrijk in een vroeg stadium duidelijkheid te verschaffen aan spelers, technische staf en andere medewerkers.''
quote:En Robert Verbeek neemt het voorlopig over. Zal wel blijven ook daar. Robert traint overigens ook af en toe de jeugd van ASWH.
Op maandag 24 november 2003 19:29 schreef golfer het volgende:
Jos van Eck kreeg een Aadje de Mos van FC Dordrecht.
Ze lieten hem de eer.
Ben benieuwd wat zijn volgende club wordt
bron:
quote:We wachten nog steeds
Op vrijdag 9 augustus 2002 00:55 schreef tong80 het volgende:Ik denk dat Bert van Marwijk de eerst volgende is die een Aadje de Mos krijgt.
En of Stevens' ontslag een typisch De Mosje is moet nog blijken uit de persconferentie.
quote:
**Hertha BSC heeft trainer Huub Stevens
vanwege teleurstellende resultaten zijn
congé gegeven.Directe aanleiding is de
oorwassing die Hertha kreeg van Werder
Bremen (6-1) in de Duitse beker.
De Berlijnse club licht zijn ontslag om
13.00 uur toe in een persconferentie.
Stevens' positie stond in oktober al
onder druk,maar toen wist de Limburger
met twee zeges op Hansa Rostock zijn
verblijf in Berlijn nog te verlengen.
Stevens was sinds juli 2002 werkzaam in
Berlijn,maar kon daar de successen die
hij eerder met Schalke behaalde (winst
van de UEFA Cup en Duitse beker) nooit
evenaren.
quote:
FC Volendam heeft trainer Henk Wisman
ontslagen.Aanleiding is de aanhoudende
kritiek van Wisman op de kwaliteit van
de spelersgroep en het beleid van het
bestuur.Oud-speler Johan Steur neemt
voorlopig de taken over van Wisman die
tot juli onder contract staat.
Wisman dwong vorig seizoen met Volendam
promotie af via de nacompetitie.De door
hem gewenste versterkingen bleven uit.
Om die reden lag hij voortdurend in de
clinch met het bestuur van de club.
Volendam verloor zaterdag van NAC en
woensdag van RKC."Maar de beslissing om
met hem te breken,was na het weekeinde
al genomen",zei voorzitter Kras.Wisman
was bezig aan zijn vierde seizoen.
quote:verrast me wel, hij zeurde dan wel na iedere wedstrijd maar heeft de club ook laten promoveren
Op donderdag 29 januari 2004 13:53 schreef zjroentje het volgende:[..]
quote:Hij kan nu wel blijven roepen dat hij in z'n 20-jaar lange carriëre nog nooit gedegradeerd is.
Op donderdag 29 januari 2004 14:12 schreef PogueMahone het volgende:[..]
verrast me wel, hij zeurde dan wel na iedere wedstrijd maar heeft de club ook laten promoveren
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 14:40 schreef pfaf het volgende:[..]
Hij kan nu wel blijven roepen dat hij in z'n 20-jaar lange carriëre nog nooit gedegradeerd is.
quote:Hoezo FC den Bosch ?
Op donderdag 29 januari 2004 19:51 schreef methodmich het volgende:
Zal ie wel heen gaan, vermoed ik. Of naar FC Den Bosch.
Ik denk dan eerder aan Martin Jol of een andere topper.
quote:Er gaan lichte geruchten dat Wisman daar op een lijstje staat.
Op donderdag 29 januari 2004 20:54 schreef tong80 het volgende:[..]
Hoezo FC den Bosch ?
Ik denk dan eerder aan Martin Jol of een andere topper.
Kaiserslautern is na de nederlaag van afgelopen weekeinde bij 1860 München (2-1) naar de zestiende plaats afgezakt. Gerets is sinds september 2002 in dienst bij Kaiserslautern. Drie maanden eerder werd de trainer bij PSV ontslagen. Hij behoedde de Duitse club vorig seizoen voor degradatie en bereikte eveneens de eindstrijd van de nationale beker.
quote:whehehe
Op maandag 2 februari 2004 22:08 schreef golfer het volgende:
KAISERSLAUTERN (ANP) - Kaiserslautern heeft maandag trainer Erik Gerets ontslagen. De Duitse clubleiding wil nog voor het duel van zaterdag met FC Köln een opvolger voor de Belg presenteren. Gerets wordt verantwoordelijk voor de slechte resultaten gehouden.Kaiserslautern is na de nederlaag van afgelopen weekeinde bij 1860 München (2-1) naar de zestiende plaats afgezakt. Gerets is sinds september 2002 in dienst bij Kaiserslautern. Drie maanden eerder werd de trainer bij PSV ontslagen. Hij behoedde de Duitse club vorig seizoen voor degradatie en bereikte eveneens de eindstrijd van de nationale beker.
Anders waren ze bijna op zeker gedegradeerd.
KAISERSLAUTERN (ANP) - Kurt Jara is de nieuwe trainer van Bundesligaclub FC Kaiserslautern. Dat heeft algemeen manager René C. Jäggi dinsdag bekendgemaakt. Jara volgt de Belg Erik Gerets op die maandag werd ontslagen.
Jara, een voormalig Oostenrijks international, werd in oktober 2003 ontslagen bij Hamburger SV. Hij maakt zaterdag zijn debuut op de bank van Kaiserslautern in het cruciale duel met FC Köln. Kaiserslautern staat zestiende op de ranglijst, Köln een plaats hoger.
Trainer Le Mans stapt op
Le Mans moet op zoek naar een nieuwe trainer. Thierry Goudet diende maandag zijn ontslag in bij de promovendus, die op de negentiende plaats in de Franse Ligue 1 staat. Zijn taken worden voorlopig waargenomen door zijn assistent Alain Pascalou. Goudet blijft overigens wel als technisch directeur verbonden aan de club.
"Na lang nadenken heb ik besloten dat het beter is voor de club dat ik me terugtrek", aldus Goudet tegenover l'Équipe. "Er staan nog vijftien wedstrijden op het programma en misschien kan de club zich handhaven met iemand anders aan het hoofd van het team." Pascalou neemt het elftal de komende twee weken onder zijn hoede. Daarna hoopt Le Mans een nieuwe trainer te hebben aangesteld.
Goudet zwaaide sinds december 2000 de scepter bij Le Mans, dat destijds nog uitkwam in de Ligue 2. Vorig seizoen werd de ploeg tweede en verzekerde zich daarmee van promotie. Dit seizoen kende Le Mans een bijzonder slechte competitiestart. Uit de eerste twaalf wedstrijden haalde de club maar vier punten. De eerste zege werd pas op de dertiende speeldag geboekt. Inmiddels heeft Le Mans twee punten achterstand op FC Metz, dat op een veilige zeventiende plaats staat.
Goudet is de derde trainer die dit seizoen in Frankrijk vroegtijdig zijn baan kwijtraakt. Eerder kregen Elie Baup (Girondins Bordeaux) en Alain Perrin (Olympique Marseille) hun congé.
quote:goed gedacht
Op vrijdag 30 januari 2004 17:02 schreef methodmich het volgende:[..]
Er gaan lichte geruchten dat Wisman daar op een lijstje staat.
quote:Goed gehoord
Op dinsdag 10 februari 2004 09:06 schreef PogueMahone het volgende:[..]
goed gedacht
Heeft vrijwillig zelf ontslag genomen en dus niet ontslagen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:39 schreef tong80 het volgende:
Otto Baric van Kroatië kan een andere baan gaan zoeken.
Zo wordt dat naar buiten gebracht golfert.quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Heeft vrijwillig zelf ontslag genomen en dus niet ontslagen.
Franz Beckenbauer liet vanavond nog weten dat volgens hem der Rudie de beste man is om Duitsland naar de WB 2006 te leiden ...quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:48 schreef tong80 het volgende:
Ik gok op der Rudie
quote:Op donderdag 24 juni 2004 02:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Franz Beckenbauer liet vanavond nog weten dat volgens hem der Rudie de beste man is om Duitsland naar de WB 2006 te leiden ...
Goed gegokt Tong.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:48 schreef tong80 het volgende:
Ik gok op der Rudie
Tis geen "aad de mosje" hé, de bond liet gisteren nog weten dat hij mocht blijven , maar hij neemt zelf ontslag ...quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed gegokt Tong.
Nee hè, komt ie deze kant weer op.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:29 schreef golfer het volgende:
Leo Beenhakker is weg uit Mexico.
Hij wordt hoofd scouting bij psv.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 08:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee hè, komt ie deze kant weer op.![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij wordt hoofd scouting bij psv.
Dan is ie nl. weer thuis.
Ik zou em bondscoach makenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 08:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee hè, komt ie deze kant weer op.![]()
Jah, ik geloof dat jullie in de matchen met inzet in de laatste 15 jaar misschien 1 of 2x gewonnen hebbenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:02 schreef tong80 het volgende:
Dat hebben wij aan 9 van de 10 Belgische coaches.
Aan de andere kant speelde Belgie nooit beter dan onder Guy Thys op het WK '90 toen hij het terug van Meeuws had overgenomen ... , maar toen zijn we ook ferm "genaaid" geweest in die match tegen Engeland toen , maar ja, das voetbal ...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:12 schreef tong80 het volgende:
Het was in 85. Ik ben ook geen favoriet van Beenhakker. Maar ook niet van Guy Thijs die op een smerige manier met z'n vriendje de Saedeleer Walter Meeuws weg werkte omdat ie net zo als Michels met Cruijff niet wilde dat iemand in z'n voetsporen zou treden.
Wat een kut zin.
In 86 speelden ze beter. Kwamen Maradona tegen. In 1990 was Scifo geniaal maar de rest te matig om een zwak Engeland uit te schakelen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Aan de andere kant speelde Belgie nooit beter dan onder Guy Thys op het WK '90 toen hij het terug van Meeuws had overgenomen ... , maar toen zijn we ook ferm "genaaid" geweest in die match tegen Engeland toen , maar ja, das voetbal ...
Soit , respect voor de mens Guy Thys das een andere zaak , maar dat was wel een geniale trainer ...
Hangt er vanaf hoe je't ziet , in '86 begonnen ze dramatisch slecht spelend aan het toernooi , maar speelden geweldig vanaf de 2de ronde en kwamen toen het genie Maradona tegen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
In 86 speelden ze beter. Kwamen Maradona tegen. In 1990 was Scifo geniaal maar de rest te matig om een zwak Engeland uit te schakelen.
En dat de baas kwaad wordt, dat kunnen we niet hebben.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:28 schreef tong80 het volgende:
Dat wisten we al van het WK-78.
Nu stoppen we met de slowchat anders wordt de baas kwaad.
Craig Brown (oud coach van Schotland) was al eerder (Preston Nort end) en ook Southampton was al eerder een trainer armer.quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:01 schreef golfer het volgende:
De eerste van het prille seizoen is weer bekend:
Mijn gedachtequote:Op maandag 30 augustus 2004 17:23 schreef methodmich het volgende:
Shearer dus player / manager. Wel sneu voor Sir Bobby. En Kluivert naar de tribune?
Zijn plaatsje in de boardroom voor over 20 jaar is al gedekt denk ikquote:Op maandag 30 augustus 2004 17:29 schreef MaxPower het volgende:
Waarom maken ze Shearer niet gelijk player/manager/director/owner/CEO?? Die gast bepaalt alles lijkt het. Behoorlijk slecht als bestuur om je oren zo naar je sterspeler te laten hangen.
Dat is lekker vlot!quote:Op woensdag 15 september 2004 12:16 schreef zjroentje het volgende:
Heynckes mag vertrekken bij Schalke.
quote:Op woensdag 15 september 2004 12:38 schreef Suijk het volgende:
Bielsa is opgestapt bij het Argentijnse team. Beetje vreemd, iemand meer nieuws?
Aldus de VI.quote:'Ik heb de energie niet meer.' Marcelo Bielsa verraste dinsdag heel Argentinië door zijn ontslag in te dienen als bondscoach.
Wel geinig dat Gerets de gedoodverfde kandidaat was om als eerste in de Bundesliga eruit te vliegen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:21 schreef DIGGER het volgende:
Topmuller bij HSV hun 'de Mosje' krijgen.
En hij staat al jaren onder de lat. Echt een drama,quote:Op maandag 27 september 2004 19:01 schreef methodmich het volgende:
Ja, wie stelt er nu Ercan Tohoroglou op in de UEFA Cup!
Een Westerhofje krijgen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:59 schreef popolon het volgende:
Westerhof - De Mos: 21-20
Bonald Moeman ?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dr.Daggla kijkt in glazen bol.
Ik zie een naam.. Met een B en een M.. Hmm..
Voor je uit staren en je wallen laten groeien is kennelijk niet effectief bij deze groep.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:36 schreef zjroentje het volgende:
Ongelofelijk hoe je dat klaarspeelt met toch een redelijke selectie.
Er zijn toch nogal wat spelers met een langdurige blessure?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:36 schreef zjroentje het volgende:
Ongelofelijk hoe je dat klaarspeelt met toch een redelijke selectie.
De basiself van vandaag: Roman Weidenfeller, Christian Wörns, Ahmed Madouni, Andre Bergdölmo, Sebastian Kehl, Tomas Rosicky, Sunday Oliseh, Dede, Jan Koller, Ewerthon, David Odonkor.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er zijn toch nogal wat spelers met een langdurige blessure?
Hmm, dat is inderdaad aardig materiaal.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De basiself van vandaag: Roman Weidenfeller, Christian Wörns, Ahmed Madouni, Andre Bergdölmo, Sebastian Kehl, Tomas Rosicky, Sunday Oliseh, Dede, Jan Koller, Ewerthon, David Odonkor.
Me dunkt, daar mag je wel mee van HSV winnen hoor.
En toch vind ik Bert een hele goede trainer.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De basiself van vandaag: Roman Weidenfeller, Christian Wörns, Ahmed Madouni, Andre Bergdölmo, Sebastian Kehl, Tomas Rosicky, Sunday Oliseh, Dede, Jan Koller, Ewerthon, David Odonkor.
Me dunkt, daar mag je wel mee van HSV winnen hoor.
Ik ook. En verder ook een sympathieke gast.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:15 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En toch vind ik Bert een hele goede trainer.
Waar denk jij dat het aan ligt, als Bundesliga-kenner?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik ook. En verder ook een sympathieke gast.
Maar ja, de resultaten bij BVB spreken voor zich in dit geval.
De club is gewoon rot op dit moment. En dat werkt denk ik door tot in de selectie. Ik bedoel, een verlies van bijna 80 miljoen euro, een schuld van bijna 120 miljoen euro. Voorzitter die is afgetreden, spelers die eigenlijk weg moeten maar niet willen cq verkocht worden. Onrust ten top in Dortmund. En als daarbij elke 2 weken 80.000 man op de tribune zitten, voor wie BVB een hoop zoniet alles is, heb je al snel stront aan de knikker.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Waar denk jij dat het aan ligt, als Bundesliga-kenner?
Ik weet niet of ze zijn bijgedraaid, maar aan het begin van dit seizoen weigerden de spelers een salarisverlaging (vorig jaar was er geloof ik ook al één geweest), dus zij zijn ook een deel van het probleem.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:28 schreef Sloggi het volgende:
Op zich wel mooi dat de spelers niet weg willen, vaak is het zo dat als een club financiële problemen heeft de spelers binnen no-time verdwenen zijn.
Waarschijnlijk kunnen ze 't niet eens betalen om 'm te ontslaanquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:45 schreef DutchGooner het volgende:
Naief om te denken dat Bert er 1,2,3 uitgeflikkerd wordt gezien de financiele situatie bij der BVB
Met ongeveer dit spelersmateriaal werd men wel 2 jaar geleden kampioen ...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:45 schreef DutchGooner het volgende:
Naief om te denken dat Bert er 1,2,3 uitgeflikkerd wordt gezien de financiele situatie bij der BVB
maar die is niet ontslagen.quote:Op donderdag 18 november 2004 13:32 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Arie Haan.
Dat dacht ik vernomen te hebben.quote:Op donderdag 18 november 2004 13:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
maar die is niet ontslagen.
Contract liep net zolang China nog in de race was voor WK-plaatsing
Die vent zat gisteren toch nog gewoon op de bank daar ?quote:Op donderdag 18 november 2004 17:32 schreef methodmich het volgende:
Ook Winni Schäfer is geen bondscoach van Kameroen meer, maar koos daar zelf voor.
quote:Ambitieus Corinthians ontslaat falende coach
Tite is niet langer coach van Corinthians. De tegenvallende prestaties van de club, met als toppunt de laatste twee verloren toppers tegen Santos en São Paulo, kostten hem de kop. Tite was negen maanden lang in dienst van Corinthians.
De matige resultaten, met als gevolg een vijfde plaats in het Campeonato Paulista, tellen extra zwaar omdat Corinthians sinds de komst van investeerder MSI veel geld uittrok om de ploeg te versterken en weer successen te boeken. Zo weekte Corinthians onder meer de Argentijn Carlos Tevez los bij Boca Juniors, kwam Carlos Alberto over van FC Porto en Roger van Benfica.
Daniel Passarella is volgens de Braziliaanse pers de grootste kandidaat om Tite op te volgen. Corinthians zou al in gesprek zijn met de Argentijn. Ook landgenoot Carlos Bianchi zou hoog op het verlanglijstje staan.
quote:Wordt Den Bosch trainer nog voor zondag al ontslagen?
Of het duel tegen FC Den Bosch doorgang zal vinden is hoogst twijfelachtig. Maar de Brabantse club lijkt andere dingen aan haar hoofd te hebben dan het duel tegen Feyenoord. Volgens Omroep Brabant staat de positie van trainer Wisman nadrukkelijk ter discussie en zou die mogelijk zaterdag nog ontslagen kunnen worden afhankelijk van een gesprek tussen het bestuur en de manager Voetbalzaken van de club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |