Een Westerhofje krijgen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:59 schreef popolon het volgende:
Westerhof - De Mos: 21-20
Bonald Moeman ?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dr.Daggla kijkt in glazen bol.
Ik zie een naam.. Met een B en een M.. Hmm..
Voor je uit staren en je wallen laten groeien is kennelijk niet effectief bij deze groep.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:36 schreef zjroentje het volgende:
Ongelofelijk hoe je dat klaarspeelt met toch een redelijke selectie.
Er zijn toch nogal wat spelers met een langdurige blessure?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:36 schreef zjroentje het volgende:
Ongelofelijk hoe je dat klaarspeelt met toch een redelijke selectie.
De basiself van vandaag: Roman Weidenfeller, Christian Wörns, Ahmed Madouni, Andre Bergdölmo, Sebastian Kehl, Tomas Rosicky, Sunday Oliseh, Dede, Jan Koller, Ewerthon, David Odonkor.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er zijn toch nogal wat spelers met een langdurige blessure?
Hmm, dat is inderdaad aardig materiaal.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De basiself van vandaag: Roman Weidenfeller, Christian Wörns, Ahmed Madouni, Andre Bergdölmo, Sebastian Kehl, Tomas Rosicky, Sunday Oliseh, Dede, Jan Koller, Ewerthon, David Odonkor.
Me dunkt, daar mag je wel mee van HSV winnen hoor.
En toch vind ik Bert een hele goede trainer.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De basiself van vandaag: Roman Weidenfeller, Christian Wörns, Ahmed Madouni, Andre Bergdölmo, Sebastian Kehl, Tomas Rosicky, Sunday Oliseh, Dede, Jan Koller, Ewerthon, David Odonkor.
Me dunkt, daar mag je wel mee van HSV winnen hoor.
Ik ook. En verder ook een sympathieke gast.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:15 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En toch vind ik Bert een hele goede trainer.
Waar denk jij dat het aan ligt, als Bundesliga-kenner?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik ook. En verder ook een sympathieke gast.
Maar ja, de resultaten bij BVB spreken voor zich in dit geval.
De club is gewoon rot op dit moment. En dat werkt denk ik door tot in de selectie. Ik bedoel, een verlies van bijna 80 miljoen euro, een schuld van bijna 120 miljoen euro. Voorzitter die is afgetreden, spelers die eigenlijk weg moeten maar niet willen cq verkocht worden. Onrust ten top in Dortmund. En als daarbij elke 2 weken 80.000 man op de tribune zitten, voor wie BVB een hoop zoniet alles is, heb je al snel stront aan de knikker.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Waar denk jij dat het aan ligt, als Bundesliga-kenner?
Ik weet niet of ze zijn bijgedraaid, maar aan het begin van dit seizoen weigerden de spelers een salarisverlaging (vorig jaar was er geloof ik ook al één geweest), dus zij zijn ook een deel van het probleem.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:28 schreef Sloggi het volgende:
Op zich wel mooi dat de spelers niet weg willen, vaak is het zo dat als een club financiële problemen heeft de spelers binnen no-time verdwenen zijn.
Waarschijnlijk kunnen ze 't niet eens betalen om 'm te ontslaanquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:45 schreef DutchGooner het volgende:
Naief om te denken dat Bert er 1,2,3 uitgeflikkerd wordt gezien de financiele situatie bij der BVB
Met ongeveer dit spelersmateriaal werd men wel 2 jaar geleden kampioen ...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:45 schreef DutchGooner het volgende:
Naief om te denken dat Bert er 1,2,3 uitgeflikkerd wordt gezien de financiele situatie bij der BVB
maar die is niet ontslagen.quote:Op donderdag 18 november 2004 13:32 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Arie Haan.
Dat dacht ik vernomen te hebben.quote:Op donderdag 18 november 2004 13:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
maar die is niet ontslagen.
Contract liep net zolang China nog in de race was voor WK-plaatsing
Die vent zat gisteren toch nog gewoon op de bank daar ?quote:Op donderdag 18 november 2004 17:32 schreef methodmich het volgende:
Ook Winni Schäfer is geen bondscoach van Kameroen meer, maar koos daar zelf voor.
quote:Ambitieus Corinthians ontslaat falende coach
Tite is niet langer coach van Corinthians. De tegenvallende prestaties van de club, met als toppunt de laatste twee verloren toppers tegen Santos en São Paulo, kostten hem de kop. Tite was negen maanden lang in dienst van Corinthians.
De matige resultaten, met als gevolg een vijfde plaats in het Campeonato Paulista, tellen extra zwaar omdat Corinthians sinds de komst van investeerder MSI veel geld uittrok om de ploeg te versterken en weer successen te boeken. Zo weekte Corinthians onder meer de Argentijn Carlos Tevez los bij Boca Juniors, kwam Carlos Alberto over van FC Porto en Roger van Benfica.
Daniel Passarella is volgens de Braziliaanse pers de grootste kandidaat om Tite op te volgen. Corinthians zou al in gesprek zijn met de Argentijn. Ook landgenoot Carlos Bianchi zou hoog op het verlanglijstje staan.
quote:Wordt Den Bosch trainer nog voor zondag al ontslagen?
Of het duel tegen FC Den Bosch doorgang zal vinden is hoogst twijfelachtig. Maar de Brabantse club lijkt andere dingen aan haar hoofd te hebben dan het duel tegen Feyenoord. Volgens Omroep Brabant staat de positie van trainer Wisman nadrukkelijk ter discussie en zou die mogelijk zaterdag nog ontslagen kunnen worden afhankelijk van een gesprek tussen het bestuur en de manager Voetbalzaken van de club.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |