SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TussensprintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste KM: zie Col de La Toussuire
Zekerquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:40 schreef napoleonfour het volgende:
had niet anders verwacht stijntje.
Niemand verslaat me.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:40 schreef Eenskijken het volgende:
Verdomme ik had mijn OP al klaar staan
nee hoor, judo/zwemmen/roeien komt wel goed hoor.quote:
Dan wint Ajax toch wel weer, dus dat wordt ook een dramaquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kunnen we mooi naar een nieuw seizoen Voetbal.
ff zijn rust pakkenquote:
De eerste voetballer die met gemiddeld 28 km/h de Madeleine kan beklimmen moet ik nog zien.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:40 schreef Stevenzenl het volgende:
Knaken Nederlandsche wielrennerts zeg, ga op voetbal ofzo, mietjes.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee hoor, judo/zwemmen/roeien komt wel goed hoor.
Ik ruik een contradictiequote:Op donderdag 12 juli 2012 14:40 schreef Stevenzenl het volgende:
Knaken Nederlandsche wielrennerts zeg, ga op voetbal ofzo, mietjes.
Zijn allemaal kut-sporten op de OS, ik ga niet blij zijn als een Nederlander goud wint met een kut sport.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee hoor, judo/zwemmen/roeien komt wel goed hoor.
Voor jou een kutsport.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:42 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Zijn allemaal kut-sporten op de OS, ik ga niet blij zijn als een Nederlander goud wint met een kut sport.
Eerste Nederlandse profwielrenner die dat doet moet ik nog zien.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De eerste voetballer die met gemiddeld 28 km/h de Madeleine kan beklimmen moet ik nog zien.
Ja hoor. Gesink wint nog eerder deze etappe dan dat we geen medailles gaan winnen op de OS.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:42 schreef Dreassic het volgende:
Zeg het nu al, 0 medailles voor NL op de OS.
Judo en roeien, OK, maar zwemmen is gewoon een grote sport.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:42 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Zijn allemaal kut-sporten op de OS, ik ga niet blij zijn als een Nederlander goud wint met een kut sport.
En paardrijden!quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Judo en roeien, OK, maar zwemmen is gewoon een grote sport.
Ranomiquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Gesink maar even kwalificeren voor judo, kan hij goede Ipppons maken met de ervaring van zijn wielercarriere.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:42 schreef Dreassic het volgende:
Zeg het nu al, 0 medailles voor NL op de OS.
terugkeren in het peloton bedoelt hij eigenlijk.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Ten Dam terugkeren in een afdaling... Wil herbert hem dood hebben?
Je doet je naam weinig eer aan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:42 schreef SportmanNR1 het volgende:
Gewoon massaal afstappen man. Ga je dan gewoon op het volgende richten, dit is zinloos. Wat hebben die knechten nu in de tour te zoeken zonder kopmannen. Niets dus.
De eerste wielrenner die een bal met 200 km/pu de kruising intrapt moet ik nog zienquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De eerste voetballer die met gemiddeld 28 km/h de Madeleine kan beklimmen moet ik nog zien.
dat is een genaturaliseerde chineesquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:44 schreef StephanL het volgende:
Gelukkig zijn wij Nederlanders goed in tafeltennis
Rabobank is een beetje het De Graafschap van deze tour de france. Bakken er gewoon geen anus van.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:43 schreef Tjacka het volgende:
Nou gelukkig kan de Rabo ploeg er niks aan doen.
en op gras he!quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De eerste wielrenner die een bal met 200 km/pu de kruising intrapt moet ik nog zienAls je dan toch wil gaan vergelijken/bashen denk dan langer dan 2 seconden na.
Kun jij wel een anus bakken dan?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Rabobank is een beetje het De Graafschap van deze tour de france. Bakken er gewoon geen anus van.
Betonwielrennen? Bestaat?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Rabobank is een beetje het De Graafschap van deze tour de france. Bakken er gewoon geen anus van.
30km dalen, misschien kunnen ze daar iets pakken. Gisteren hadden ze samen 1 minuut in 5 kilometer..quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:44 schreef Tornadovis het volgende:
Tuurlijk, sprinten terwijl er al 20 man voor zit...
Ja.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:44 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
Kun jij wel een anus bakken dan?
28 per uur? het lab belde, ze willen hun EPO terug.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De Tour wijst die hotels aan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:45 schreef Paxcon het volgende:
13.000.000 budget en dan hotel zonder airco uitzoeken
hotels krijgen ze toegewezen volgens mij...quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:45 schreef Paxcon het volgende:
Die krijgen ze toegewezen, mogen ze niet uitzoeken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:45 schreef Paxcon het volgende:
Krijg je aangewezenquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:45 schreef Paxcon het volgende:
Alleen doe de ene het alle dagen en zit de ander al te klagen over uitputtingsverschijnselen als ze 2 wedstrijden op een week moeten spelen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De eerste wielrenner die een bal met 200 km/pu de kruising intrapt moet ik nog zienAls je dan toch wil gaan vergelijken/bashen denk dan langer dan 2 seconden na.
Niet eens top 15 toch?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:45 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind het het meest jammer voor Westra, die reed nog wel een mooie tijdrit.
Maassenquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:45 schreef Paxcon het volgende:
Faaltroll.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:45 schreef Paxcon het volgende:
Ze kunnen er niks aan doen komt alleen maar door de pech.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Judo en roeien buiten Nederland ookquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Leuk stelletjequote:Op donderdag 12 juli 2012 14:45 schreef snellejelle het volgende:
Bram gaat 's nachts gewoon in bad wachten op Laurens
Dat zou al een betere bash zijn maar dan nog staat het er totaal los van.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Alleen doe de ene het alle dagen en zit de ander al te klagen over uitputtingsverschijnselen als ze 2 wedstrijden op een week moeten spelen.
Nah dat curling op de WOS mogen van mij best wegquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Judo en roeien buiten Nederland ook
Sowieso, denken dat er op de Spelen kutsporten zijn
quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze kunnen er niks aan doen komt alleen maar door de pech.
Welnee, noorse meisjesquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nah dat curling op de WOS mogen van mij best weg
Croix wordt juist leukquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:48 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
heerlijke afdaling! Die van de croix wordt kut.
Die Raborenners hebben anders dondersgoed door dat ze in de Tour alleen dienen als opvulling, zal wel eens willen weten hoeveel die gasten per jaar krijgen voor figurantje spelen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Alleen doe de ene het alle dagen en zit de ander al te klagen over uitputtingsverschijnselen als ze 2 wedstrijden op een week moeten spelen.
Iedereen stapt mogelijk af.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:48 schreef RemcoW23 het volgende:
Gesink stapt mogelijk af. (Geen troll)
Vergis je niet, ze zijn wel anderhalf uur bezig met zo'n wedstrijd!quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
JIj bent zeker zo'n iemand die alleen maar de Tour kijkt zeker? Pfff Gesink heeft veel meer laten zien hoor. Pure pech hij kan er niks aan doen dat hij er zo vaak bij ligt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gesink is gewoon een nobody, de andere halve kopman kan er ook niets van en die jongeling denkt dat hij Mr. Bigstar is. Heb je niets aan.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:48 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Die Raborenners hebben anders dondersgoed door dat ze in de Tour alleen dienen als opvulling, zal wel eens willen weten hoeveel die gasten per jaar krijgen voor figurantje spelen.
Mensen die het verschil tussen wielrennen en voetballen qua inspanning niet begrijpenquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:49 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Vergis je niet, ze zijn wel anderhalf uur bezig met zo'n wedstrijd!
Ze liggen wel vaker op de grond te kermen dan wat anders.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:49 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Ik kijk ook rugby, kunnen Nederlanders ook geen hout van.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
JIj bent zeker zo'n iemand die alleen maar de Tour kijkt zeker? Pfff Gesink heeft veel meer laten zien hoor. Pure pech hij kan er niks aan doen dat hij er zo vaak bij ligt.
Wat doen jullie nou kritisch hij heeft vandaag toch Kruijswijk in de kopgroep gereden? Ik vind het juist geweldig dat de kopman zich zo wil opbranden voor een knechtquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
JIj bent zeker zo'n iemand die alleen maar de Tour kijkt zeker? Pfff Gesink heeft veel meer laten zien hoor. Pure pech hij kan er niks aan doen dat hij er zo vaak bij ligt.
Zo'n beetje als de Nederlandse voetbalclubs in de Champions League/Europa League?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:48 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Die Raborenners hebben anders dondersgoed door dat ze in de Tour alleen dienen als opvulling, zal wel eens willen weten hoeveel die gasten per jaar krijgen voor figurantje spelen.
Niet veel meer als een gemiddelde Eredivisievoetballer.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:48 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Oja. Opnieuw:quote:
vier appeltaarten en een spaarrekening.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:48 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:50 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Zo'n beetje als de Nederlandse voetbalclubs in de Champions League/Europa League?
Inderdaad, ze zijn ermee bezig. daar is ook alles mee gezegdquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:49 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Nederland deed het best aardig in de ELquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:50 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Zo'n beetje als de Nederlandse voetbalclubs in de Champions League/Europa League?
voetbal, kunnen Nederlanders ook helemaal geen hout van.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kijk ook rugby, kunnen Nederlanders ook geen hout van.
Van ons belastinggeld!quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:48 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:50 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Dat ontkent niemand zelfs de clubs niet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet veel meer als een gemiddelde Eredivisievoetballer.
hup Holland hupquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
voetbal, kunnen Nederlanders ook helemaal geen hout van.
bergrit -> standaardquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:51 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Van Hummel op grote achterstand!!
Verstandig.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:49 schreef vluggejapie99 het volgende:
Gesink overweegt dus af te stappen...
trolololoquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Komt goed, die gaat wel wat plakbidons bij de bezemwagen ophalen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:51 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Van Hummel op grote achterstand!!
Rabo heeft geen echte kopman/klassementsrenner, het zijn een clubje aardige klimmers met niet met dan dat.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat doen jullie nou kritisch hij heeft vandaag toch Kruijswijk in de kopgroep gereden? Ik vind het juist geweldig dat de kopman zich zo wil opbranden voor een knecht
Ieder jaar wel een club in de kwartfinale, en Champions League is de concurrentie TE GROOT.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nederland deed het best aardig in de EL
EK gemist?quote:
Sagan komt bij die achtervolgers en wordt 3e in de tussensprintquote:
Als zelfs sagan het beter doet, dan ben je zelfs geen aardige klimmer.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:52 schreef Kirov het volgende:
[..]
Rabo heeft geen echte kopman/klassementsrenner, het zijn een clubje aardige klimmers met niet met dan dat.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wel een intense aanfluiting inderdaad hoor...quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:51 schreef Remzz het volgende:
Trouwens dat meenemen van Van Hummel in de tour, dat zou ik ook nog eens goed bedenken als ploegleider. Als hij de eerste de beste bergetappe al niet optijd binnen komt is het gewoon zonde.
Ik snap deze post niet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:52 schreef Stevenzenl het volgende:
Trouwens, zo'n valpartij lijkt mij die Raborenners niet eens zo heel slecht uit te komen, als stok achter de deur.
Boogerd in een Armstrong comeback rol?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:52 schreef SportmanNR1 het volgende:
Nouja, wie volgend jaar kopman? LLS, de enige renner met enige kans op een zege?
Allicht beter dan wat er nu is.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boogerd in een Armstrong comeback rol?
Dan heb je gewoon niet de kwaliteiten van een tour renner.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wel een intense aanfluiting inderdaad hoor...
Kijk, ze rijden hard vanuit het vertrek, maar jezus he, dit is echt niks op zo'n manier. Een Tour was het nog aandoenlijk bij Skil, maar nu maak je jezelf echt belachelijk. Dit is Kirsipuu-esque...
Deze reactie doe je puur, omdat ik gelijk heb he. Je heb er gewoon geen verstand van!quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kijk ook rugby, kunnen Nederlanders ook geen hout van.
Die reden is het ook. Alle renners die die vrijdag gevallen zijn zitten óf thuis óf rijden net zo kut als Gesink en co. Denk je nu echt dat dit het niveau van Gesink is?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:53 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
Denk dat ze nu dus een reden hebben om het falen en afstappen te verklaren.
Cavendishquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:55 schreef Stevenzenl het volgende:
Trouwens, waarom nemen ze überhaupt mensen mee die niet tegen een berg kunnen opfietsen?
Inderdaad, meer renners zouden zo moeten zijn. Dit gedrag zie je niet in het voetbal hoor!quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat doen jullie nou kritisch hij heeft vandaag toch Kruijswijk in de kopgroep gereden? Ik vind het juist geweldig dat de kopman zich zo wil opbranden voor een knecht
Ja, want hij valt dus altijd. Niet altijd vallen is ook een kwaliteit.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die reden is het ook. Alle renners die die vrijdag gevallen zijn zitten óf thuis óf rijden net zo kut als Gesink en co. Denk je nu echt dat dit het niveau van Gesink is?
Voor de eerste paar etappesquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:55 schreef Stevenzenl het volgende:
Trouwens, waarom nemen ze überhaupt mensen mee die niet tegen een berg kunnen opfietsen?
Ja oké, die kan sprinten, maar dan bedoel ik de Nederlandsche rennerts, die kunnen alleen maar water halen?quote:
Ah, een Ajacied.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Deze reactie doe je puur, omdat ik gelijk heb he. Je heb er gewoon geen verstand van!
Hij was harstikke goed in de Vuelta van vorig jaar en ook in de Ronde van Zwitserland is hij altijd goed. Dat wist je zeker niet? En jij mag het niet over succes hebben. Want, die club die jij supporter heeft de laatste 10 jaar al geen succes gehad man.
Waarom stelt PSV mensen op die überhaupt niet kunnen voetballenquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:55 schreef Stevenzenl het volgende:
Geen idee. Sommige sporters hebben uitschieters om vervolgens nooit meer op niveau te komen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die reden is het ook. Alle renners die die vrijdag gevallen zijn zitten óf thuis óf rijden net zo kut als Gesink en co. Denk je nu echt dat dit het niveau van Gesink is?
Had ik ook gehoopt ja.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Had gehoopt op nibali en anders zijn het springplankjes voor nibali
Voor Sagan is Oss gunstiger. Nibali zorgt voor zenuwen bij Skyquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Had gehoopt op nibali en anders zijn het springplankjes voor nibali
quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Deze reactie doe je puur, omdat ik gelijk heb he. Je heb er gewoon geen verstand van!
Hij was harstikke goed in de Vuelta van vorig jaar en ook in de Ronde van Zwitserland is hij altijd goed. Dat wist je zeker niet? En jij mag het niet over succes hebben. Want, die club die jij supporter heeft de laatste 10 jaar al geen succes gehad man.
Doe niet stoer er werd een Nederlander 4de gewoon een wereldprestatie.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voor de eerste paar etappeskunnen ze daar winnen
![]()
Fixed.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:56 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
Dan eet ik een stuk uit de vloer.
3e.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe niet stoer er werd een Nederlander 4de gewoon een wereldprestatie.
Laat ze bij sky maar lekker de zenuwen krijgenquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:56 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Voor Sagan is Oss gunstiger. Nibali zorgt voor zenuwen bij SkyNu laten ze m gaan.
Nee joh, die fietst door tot het einde. Is niet zo'n watje als Westra en Ruijgh. Hup Kennyquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dan volgt Van Hummel zo ook wel...
quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik durf te wedden dat Gesink zo meteen expres valt, om dan een reden te verzinnen waarom hij opgeeft.
Na de Croix fer volgt al snel een klimmetje van de 2e categorie. In de afdaling na dat klimmetje is er meer kans voor Nibali.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:56 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
Springplankje voor na de Croix de Fer gok ik?
Een maand van te voren reed Gesink er nog met redelijk gemak mannen als Danielson en Van Garderen af. Van Garderen staat nu top 10, Danielson is top 10-materiaal. Van Garderen zal nog niet op zijn best zijn geweest, maar Gesink ook niet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Sommige sporters hebben uitschieters om vervolgens nooit meer op niveau te komen.
Moet zich opofferen voor Wigginsquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:57 schreef Remzz het volgende:
Dat Boasson Hagen al 2 uur lang op kop aan het rijden is, respect.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:58 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik zeg Johan Derksen als kopman volgend jaar, hoe hij Gertje er af fietste!
quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:57 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
Nee joh, die fietst door tot het einde. Is niet zo'n watje als Westra en Ruijgh. Hup Kenny
twitter:GioLippens twitterde op donderdag 12-07-2012 om 14:58:06Ook opgave Gustav Larsson, tourradio meldt dat Kruijswijk gevallen is in de afdaling, maar wel weer op de fiets zit reageer retweet
quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik durf te wedden dat Gesink zo meteen expres valt, om dan een reden te verzinnen waarom hij opgeeft.
quote:
Heeft ie geen reden voor nodig.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Het is treurig dat we er zo cynisch van worden, maar ik zat met het zelfde idee.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Die heeft hem zeker gemist de afgelopen edities ja. Nu heeft ie tenminste iemand om mee te kletsen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:59 schreef Gitank2 het volgende:
Voor de bezemwagen een vertrouwd beeld, de achterzijde van Kenny.
Daarom NOSquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:00 schreef Szura het volgende:
Nu pas op Sporza over de opgaven van Ruijgh
Die zijn nu reserveringen aan het annuleren.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Wordt morgen rustig aan het ontbijt bij Vacansoleil.
Zelfs die Bert van Neukbeurten is te goed voor die vakantiegangersquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:00 schreef RemcoW23 het volgende:
Waar is Vincerusso? Ik denk dat de kok van Vacansoleil heeft lopen trollen.
?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:00 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
Gesink het ravijn ingereden.
Bron: Radio 1.
Wat ze al anderhalve week hebben: geen benen.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:00 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Zelfs die Bert van Neukbeurten is te goed voor die vakantiegangers
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:00 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
Zeker, dat zou zich tenminste een wielrenner mogen noemen, Go Kenny Goquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:00 schreef Abed het volgende:
Zou wel baas zijn als Kenny op 2 uur achterstand binnenkomt maar wel de etappe afmaakt.
Bedoelen ze niet kruiswijk?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:00 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
Grappig zeg.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:00 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
Watquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:00 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:02 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
Tis een Ajacied, wat verwacht je?
Ten Dam en Veelers.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:02 schreef debeterebob het volgende:
Iemand zin om een lijstje van alle Nederlanders te maken.
Volgens mij voldoet alleen Ten Dam. En die jongen zou echt niet opvallen bij een normale tour.
True.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:02 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
Tis een Ajacied, wat verwacht je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |