SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TussensprintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste KM: zie Col de La Toussuire
Zekerquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:40 schreef napoleonfour het volgende:
had niet anders verwacht stijntje.
Niemand verslaat me.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:40 schreef Eenskijken het volgende:
Verdomme ik had mijn OP al klaar staan
nee hoor, judo/zwemmen/roeien komt wel goed hoor.quote:
Dan wint Ajax toch wel weer, dus dat wordt ook een dramaquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kunnen we mooi naar een nieuw seizoen Voetbal.
ff zijn rust pakkenquote:
De eerste voetballer die met gemiddeld 28 km/h de Madeleine kan beklimmen moet ik nog zien.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:40 schreef Stevenzenl het volgende:
Knaken Nederlandsche wielrennerts zeg, ga op voetbal ofzo, mietjes.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee hoor, judo/zwemmen/roeien komt wel goed hoor.
Ik ruik een contradictiequote:Op donderdag 12 juli 2012 14:40 schreef Stevenzenl het volgende:
Knaken Nederlandsche wielrennerts zeg, ga op voetbal ofzo, mietjes.
Zijn allemaal kut-sporten op de OS, ik ga niet blij zijn als een Nederlander goud wint met een kut sport.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee hoor, judo/zwemmen/roeien komt wel goed hoor.
Voor jou een kutsport.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:42 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Zijn allemaal kut-sporten op de OS, ik ga niet blij zijn als een Nederlander goud wint met een kut sport.
Eerste Nederlandse profwielrenner die dat doet moet ik nog zien.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De eerste voetballer die met gemiddeld 28 km/h de Madeleine kan beklimmen moet ik nog zien.
Ja hoor. Gesink wint nog eerder deze etappe dan dat we geen medailles gaan winnen op de OS.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:42 schreef Dreassic het volgende:
Zeg het nu al, 0 medailles voor NL op de OS.
Judo en roeien, OK, maar zwemmen is gewoon een grote sport.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:42 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Zijn allemaal kut-sporten op de OS, ik ga niet blij zijn als een Nederlander goud wint met een kut sport.
En paardrijden!quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Judo en roeien, OK, maar zwemmen is gewoon een grote sport.
Ranomiquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Judo en roeien, OK, maar zwemmen is gewoon een grote sport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |