Denken dat mijn huis er niet nu al zo uitziet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:12 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Het huis van Kaneel over 10 jaar tijd...
[ afbeelding ]
Graag gedaanquote:
Dus bij jou op de koffie komen is beter geen goed plan zo te zien...quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denken dat mijn huis er niet nu al zo uitziet.
Point taken.quote:
Typisch wel. Vrouwen zijn zo vals. Mannen zouden dit nooit flikken, maar vrouwen gaan altijd nog even 'wraak' nemen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laatst hoorde ik van een kennis dat hij en zijn vriendin uit elkaar waren. Ze hadden nog goed contact en hij wilde het nog eens proberen.
Ze vraagt of hij voor de kat wil zorgen terwijl zij op vakantie is met een vriendin.
Blijkt ze later op vakantie te zijn met een kerel die ze al tijden batst.
Vrouwen!
Dit verdient eenquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denken dat mijn huis er niet nu al zo uitziet.
Denken dat ik iets anders dan bier in huis heb.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:14 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dus bij jou op de koffie komen is beter geen goed plan zo te zien...
Ik heb al tijden niet opgeruimd, maar ben de laatste 2 dagen goed bezig. Stoffen, stofzuigen, dweilen, snoeien, opruimen en weggooien. Het lijkt weer bijna een normaal huis.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit verdient een, you crazy cat lady
Ik keek hem echt aan van:quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Point taken.
[..]
Typisch wel. Vrouwen zijn zo vals. Mannen zouden dit nooit flikken, maar vrouwen gaan altijd nog even 'wraak' nemen.
Zo weinig ruggegraat heb ik zelfs niet...quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denken dat ik iets anders dan bier in huis heb.
[..]
Ik heb al tijden niet opgeruimd, maar ben de laatste 2 dagen goed bezig. Stoffen, stofzuigen, dweilen, snoeien, opruimen en weggooien. Het lijkt weer bijna een normaal huis.
[..]
Ik keek hem echt aan van:
Maar ze zijn weer bij elkaar nu, kennelijk. Dan verdien je het ook wel een beetje hoor.
Teringquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denken dat ik iets anders dan bier in huis heb.
[..]
Ik heb al tijden niet opgeruimd, maar ben de laatste 2 dagen goed bezig. Stoffen, stofzuigen, dweilen, snoeien, opruimen en weggooien. Het lijkt weer bijna een normaal huis.
[..]
Ik keek hem echt aan van:
Maar ze zijn weer bij elkaar nu, kennelijk. Dan verdien je het ook wel een beetje hoor.
Nooit nee? Ik ken anders wel een man die tijdens een relatie ook genoeg andere meisjes heeft gehad en vervolgens dan gaan dreigen met zelfmoord plegen als je het tegen zijn vriendin wil zeggen . Niet alleen vrouwen doen walgelijke dingen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Point taken.
[..]
Typisch wel. Vrouwen zijn zo vals. Mannen zouden dit nooit flikken, maar vrouwen gaan altijd nog even 'wraak' nemen.
cheesequote:Op donderdag 12 juli 2012 14:16 schreef Samzz het volgende:
Boooh, m'n cheesecake is vandaag nog lekkerder dan gisteren.
Wat een verhaal ja.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:17 schreef debeterebob het volgende:
Help ik word gegroepstalkt
TRU blijft vermakelijk.
True. Maar manipulatie en op een valse manier wraak nemen is iets vrouwelijks vind ik.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nooit nee? Ik ken anders wel een man die tijdens een relatie ook genoeg andere meisjes heeft gehad en vervolgens dan gaan dreigen met zelfmoord plegen als je het tegen zijn vriendin wil zeggen . Niet alleen vrouwen doen walgelijke dingen.
Godsammequote:Op donderdag 12 juli 2012 14:17 schreef debeterebob het volgende:
TRU blijft vermakelijk.
Dafuq did I just read?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:17 schreef debeterebob het volgende:
TRU blijft vermakelijk.
Ja dat wraak nemen snap ik ook niet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
True. Maar manipulatie en op een valse manier wraak nemen is iets vrouwelijks vind ik.
Een man gaat gewoon vreemd vaak.
Meer vrouwen neuken is niet vals, da's de natuur. En je bent niet sterker dan...quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nooit nee? Ik ken anders wel een man die tijdens een relatie ook genoeg andere meisjes heeft gehad en vervolgens dan gaan dreigen met zelfmoord plegen als je het tegen zijn vriendin wil zeggen . Niet alleen vrouwen doen walgelijke dingen.
Zeg dat maar tegen die eerwraak josti'squote:Op donderdag 12 juli 2012 14:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
True. Maar manipulatie en op een valse manier wraak nemen is iets vrouwelijks vind ik.
Een man gaat gewoon vreemd vaak.
Heb je ook geen flikker aan....quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat wraak nemen snap ik ook niet.Wilde een bekende van mij ook laatst doen.
Ik ga zelfmoord plegen als je me niet quote.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Meer vrouwen neuken is niet vals, da's de natuur. En je bent niet sterker dan...
Met zelfmoord dreigen is zielig.
Revenge is a dish best served coldquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb je ook geen flikker aan....
Doe eens niet zo grappigquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ga zelfmoord plegen als je me niet quote.
Het kan heul soms best wel voldoening geven hoorquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:24 schreef Samzz het volgende:
Ik snap sowieso wraakgevoelens jegens exen niet zo... Ja, als hij vreemdgaat, dan kan ik me er wat bij voorstellen, maar als hij of zij het gewoon uitmaakt? Nee.
Ook als ie vreemdgaat snap ik het niet zo goed. Van die dingen als een andere jongen neuken om hem jaloers te maken en zo...quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:24 schreef Samzz het volgende:
Ik snap sowieso wraakgevoelens jegens exen niet zo... Ja, als hij vreemdgaat, dan kan ik me er wat bij voorstellen, maar als hij of zij het gewoon uitmaakt? Nee.
En toen was het oorlogquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:24 schreef Samzz het volgende:
Als ze je ik weet niet wat heeft aangedaan, misschien. Maar vaak denk ik, wat een verspilling van tijd, die kan je ook gebruiken om te neuken met een ander.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het kan heul soms best wel voldoening geven hoor
Bob, wanneer ga je eindelijk eens hosselen baasje?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ook als ie vreemdgaat snap ik het niet zo goed. Van die dingen als een andere jongen neuken om hem jaloers te maken en zo...
Laat gaan, zou ik zeggen.
Oh, ik zou niet een andere jongen neuken om hem jaloers te makenquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ook als ie vreemdgaat snap ik het niet zo goed. Van die dingen als een andere jongen neuken om hem jaloers te maken en zo...
Laat gaan, zou ik zeggen.
Jonge, ik heb het al lang opgegeven....quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bob, wanneer ga je eindelijk eens hosselen baasje?
Wat is een samantha'tje?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik zou niet een andere jongen neuken om hem jaloers te maken. Ik zou een Samantha'tje doen denk ik
.
Nee, zo laag zink ik niet. Maar ik denk niet dat het dan ooit nog goed komt...
Goed nieuws!quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:17 schreef El_Matador het volgende:
maat B. leeft nog. Vast geneukt. Goeie smaak.
Ja dit dus. Vond het trouwens zo raar dat Mata van zijn kwijtgeraakte vriendin, zonder een bruggetje over ging op het verhaal over zijn chick.quote:
Zijn foto met daaronder CHEATER! uitprinten en door de stad verspreidenquote:
Maar B. is een vent dacht ikquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja dit dus. Vond het trouwens zo raar dat Mata van zijn kwijtgeraakte vriendin, zonder een bruggetje over ging op het verhaal over zijn chick.
Oh die serie heb ik gelukkig nog nooit gezienquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn foto met daaronder CHEATER! uitprinten en door de stad verspreiden. Samantha Jones deed dat in een aflevering van Sex and the City
.
Het was een vriend van hem hoor. En ik gok dat Mata hem wel langer dan vandaag kent en dus niet zo snel compleet in de shit schiet omdat hij wel weet dat B. niet in 7 sloten tegelijk loopt ofzoquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja dit dus. Vond het trouwens zo raar dat Mata van zijn kwijtgeraakte vriendin, zonder een bruggetje over ging op het verhaal over zijn chick.
Jammer, is echt heel leuk.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh die serie heb ik gelukkig nog nooit gezien
Is ook wel weer zoquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was een vriend van hem hoor. En ik gok dat Mata hem wel langer dan vandaag kent en dus niet zo snel compleet in de shit schiet omdat hij wel weet dat B. niet in 7 sloten tegelijk loopt ofzo
Ik heb het ooit 10 minuten vol gehouden en toen was ik het echt zo spuugzatquote:
Zegt hij een dag nadat mijn zoon in een ambu naar het ziekenhuis is afgevoerd en ik dus maar op halve kracht werk nu omdat ik al tig keer mn zoon heb gebeld enzquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is ook wel weer zo![]()
Je bent vast niet zo'n overbezorgde moeder, zoals de mijne
oei.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zegt hij een dag nadat mijn zoon in een ambu naar het ziekenhuis is afgevoerd en ik dus maar op halve kracht werk nu omdat ik al tig keer mn zoon heb gebeld enz
Ik vond het na twee seconden al briljant.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het ooit 10 minuten vol gehouden en toen was ik het echt zo spuugzat
Smaken verschillenquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond het na twee seconden al briljant.
Dat niet idd, maar hij leeft zonder GSM en zonder internet. Communiceren met hem is lastig zeg maar. Vanavond komt ie als het goed is aan met de bus vanuit Bogota. 11 uur voor 360 km...quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was een vriend van hem hoor. En ik gok dat Mata hem wel langer dan vandaag kent en dus niet zo snel compleet in de shit schiet omdat hij wel weet dat B. niet in 7 sloten tegelijk loopt ofzo
quote:
Eerder je vader zoonquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Mocht je het nog beter gespecificeerd willen: je lijkt mijn moeder wel
Sowieso hoorquote:
Geen idee waar ze het over heeft.quote:Heey, je ken die hele playboy krijgen van me pa![]()
Haha herkenbaarquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet ophouden met dronken dingen afspreken.
Krijg net vanuit het niets een WhatsApp:
[..]
Geen idee waar ze het over heeft.![]()
Maar klagen ga ik niet doen
Ja en dat is dus zonder eten naar bed.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die zegt wel waarom iets zo is en zegt niet daarom
Er zijn mensen in mijn leven die al hebben beloofd dat ze zo'n slot er eigenhandig afslopen danquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha herkenbaar![]()
Ik zou ook gewoon een alcoholslot op mijn telefoon moeten hebben, bespaart me een hoop genante momenten
Ik moest wel altijd mijn bordje leegetenquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:46 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ja en dat is dus zonder eten naar bed.
Groetjes
Je moeder.
Hahaha zelfbeschermingquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn mensen in mijn leven die al hebben beloofd dat ze zo'n slot er eigenhandig afslopen dan![]()
I'm funny blijkbaar![]()
Heb ook al ontdekt dat drunk-me appjes verwijderd als ze te erg zijn voor sober-me. DAT is wel zwaar kut!!
Ik kan je vertellen dat ik dat niet als leuk heb ervaren toen hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha zelfbescherming![]()
Altijd leuk als je dan van die berichten krijgt en bij god niet weet waar het over gaat
Nu ben ik ook heel benieuwd wat je hem hebt gestuurdquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat ik dat niet als leuk heb ervaren toen hoor.
Schaamte meer. Gelukkig kon hij dat wel hebben en kan hij er om lachen![]()
Mooi genant jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:56 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen met zo'n dronkenslot
Is toch mooi man al die dingen
Een keer heb ik per ongeluk mijn telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen, dat was echt klotequote:Op donderdag 12 juli 2012 14:56 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen met zo'n dronkenslot
Is toch mooi man al die dingen
Dat wil hij niet vertellen precies. Ik mocht heel vluchtig kijken zodat ik wel kon zien dat ik idd we wat had gestuurd. Het was zeer moeilijk leesbaar en uiteraard seksistischquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nu ben ik ook heel benieuwd wat je hem hebt gestuurd![]()
Als ik aangeschoten/dronken ben dan vind ik alles en iedereen lief, zo erg
Wil je mijn nummer?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wil hij niet vertellen precies. Ik mocht heel vluchtig kijken zodat ik wel kon zien dat ik idd we wat had gestuurd. Het was zeer moeilijk leesbaar en uiteraard seksistisch
Is goed hoorquote:
Hier bloeit iets moois.quote:
Een cactus?quote:
Ikkequote:Op donderdag 12 juli 2012 16:04 schreef dawg het volgende:
[..]
zijn er mensen die dit serieus helemaal lezen?
Jep.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij (h)eerlijk bent tochquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik dacht dat je specifiek mij bedoelde
Hij is mannelijk, dus dan telt het.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij (h)eerlijk bent toch
Mensen die niet wetenquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij (h)eerlijk bent toch
Haha truequote:Op donderdag 12 juli 2012 16:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij is mannelijk, dus dan telt het.
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik gebruikte expres mannelijk ipv "een man"
Wat denk je zelf?quote:
en er bij gaan lachen.....quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:04 schreef dawg het volgende:
[..]
geen van mijn vrienden zit op facebook of twitter of welke social media website dan ook. en ik zelf ook nietquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:20 schreef rival het volgende:
[..]
en er bij gaan lachen.....
ja die zijn er
ik heb ook van dat soort vrienden.... ik kan daar echt mee lachen....
Wat?quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:33 schreef dawg het volgende:
[..]
geen van mijn vrienden zit op facebook of twitter of welke social media website dan ook. en ik zelf ook niet
Je gebruikt wel heul dure woorden hoorquote:
33, en een paar meer. die ook het nut niet inzien van social media. ieder zijn ding.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kan het niet geloven, je was 28 ofzo toch? Heb je maar 2 vrienden ofzo?
4 dus?quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:41 schreef dawg het volgende:
[..]
33, en een paar meer. die ook het nut niet inzien van social media. ieder zijn ding.
RIP aan de nabestaandenquote:
Ja er zijn van die momentjes maar heb het sneller meegemaaktquote:
Ja, uiteraard. Ik was er nietquote:
Nee, ik was andere gezellige dingen aan het doenquote:
iedereen op vakantie.quote:
YEAH!!quote:
ja lap zegquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
YEAH!!
* Huppelmuts pikt de knuffel in!!
Te laatquote:
Van Barbie kan ik dat hebbenquote:
Vriendjequote:
KOM KNUFFELEN JIJ!!quote:
quote:
quote:
Ik heb geen idee joh.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
Okee ik voel me weer geliefd![]()
Sorry Huppel, ben morgen wel vrij maar zit helemaal vol geplandMocht je volgende week nog dingen moeten versjouwen ofzo, help ik uiteraard mee
She's HOT!!quote:
He's hot!quote:
Ow?quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
She's HOT!!
Like uhm fucking hot!!
Ik heb haar op FBquote:
Ik had meer een knuffel terug verwacht maar ok "quote:
Knuffelen doe je toch altijd met zn 2enquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:33 schreef kree het volgende:
[..]
Ik had meer een knuffel terug verwacht maar ok "" doet het ook denk?
zo danquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Knuffelen doe je toch altijd met zn 2en
Haha beter. Naja handen genoeg de 21e iigquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee joh.
Morgen heb ik eigenlijk ff hulp nodig met een bureau naar boven slepen. Zaterdag heb ik hulp en maandag ook en dan is het voor de komende tijd ff klaar als het goed is
quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
She's HOT!!
Like uhm fucking hot!!
quote:
Ik kan dat beamen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
She's HOT!!
Like uhm fucking hot!!
Barbie is dan ook zeer loveable en dus pik je een hoop van hemquote:
Hij is ook nog eens mooi gespierdquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Haha beter. Naja handen genoeg de 21e iig
[..]![]()
![]()
[..]![]()
Oeh ik zie fobo indd. Mooie ogen
Iedereen tochquote:
Barbie kan een van m'n schoenen breken zonder dat ik (lang) boos benquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Barbie is dan ook zeer loveable en dus pik je een hoop van hem
Snarf bedoel je?quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:39 schreef kree het volgende:
ik vind snafje nog steeds leuk haha
Maar denk nog steeds vriendje al
She's singlequote:Op donderdag 12 juli 2012 18:39 schreef kree het volgende:
ik vind snafje nog steeds leuk haha
Maar denk nog steeds vriendje al
ach zolang ze een vriendje heeft ga ik er niet achteraan.quote:
Die is single hoor. Jullie zullen een leuk stel vormenquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:44 schreef kree het volgende:
[..]
ach zolang ze een vriendje heeft ga ik er niet achteraan.
Het is wel leuk praten met haar sowieso
Mijn god wat was ik gaar die ochtendquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:44 schreef xFriendx het volgende:
Naast Huppel in bubbelbad, in bikini....
Who wants to touch me Huppel ?
Ze is toch al maanden van dr ex af?quote:
Nou ok is allemaal beetje internet gelul wat heb haar nooit in het echt gezien.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is single hoor. Jullie zullen een leuk stel vormen.
Niet verrassendquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn god wat was ik gaar die ochtend
Ja, jullie hadden feestje gehad avond er voorquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn god wat was ik gaar die ochtend
Ik geef jou daar ook gewoon de schuld van hequote:
Ezje zn verjaardag ja.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, jullie hadden feestje gehad avond er voor
Laatste wat ik las was dat ze weer afsprak met hem.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze is toch al maanden van dr ex af?
Nou van wat ik heb begrepen zat een verzoening er niet in. Maar ik kan het mis hebben hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:50 schreef kree het volgende:
[..]
Laatste wat ik las was dat ze weer afsprak met hem.
En dat is nog geen maanden terug
Mij de schuld?quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geef jou daar ook gewoon de schuld van he![]()
Maar dat was de eerste keer dat ik gewoon te brak was om auto te rijden ook
Ik weet het ook niet haha.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou van wat ik heb begrepen zat een verzoening er niet in. Maar ik kan het mis hebben hoor.
Hij zegt meestal even hoi in het GM topic. Op zn werk weinig tijd om te FOK!ken en daarbuiten moet ie zn chick entertainen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ez is ook tof trouwenszie hem alleen bijna nooit op fok
Ja, jouw schuld!!quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mij de schuld?Noujaaaaa! Ik ben niet verantwoordelijk voor drankgebruik enzo
Hehehe wie gaat er dan ook om zo vroeg zwemmen![]()
Ik vond hem echt superaardig en zijn meissie ookquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij zegt meestal even hoi in het GM topic. Op zn werk weinig tijd om te FOK!ken en daarbuiten moet ie zn chick entertainen.
Ez is mijn held![]()
Soms een enorme klootzak maar niets dan liefde voor die man
Het was een leuk feestjequote:
Zijn ze ookquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vond hem echt superaardig en zijn meissie ook![]()
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Barbie is dan ook zeer loveable en dus pik je een hoop van hem
Oh stop it you twoquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Barbie kan een van m'n schoenen breken zonder dat ik (lang) boos ben.
Ik ben stukjes van dat weekend kwijtquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:54 schreef xFriendx het volgende:
Maar ik vond het wel leuk dat jullie er waren Flips en Huppel, ik herinner mij die dag nog.
Hoi, neuken?quote:
Dan is jouw housewarming, he? Ik weet het nog niet. Misschien een andere afspraak en er is nog een meet die avond.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was een leuk feestje![]()
Kom jij ook de 21ste?
Same here manquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:54 schreef xFriendx het volgende:
Maar ik vond het wel leuk dat jullie er waren Flips en Huppel, ik herinner mij die dag nog.
Je moet wel een kerstboom meenemen dan hoorquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan is jouw housewarming, he? Ik weet het nog niet. Misschien een andere afspraak en er is nog een meet die avond.
[..]
Same here man
Oh die fix ik wel. Aannemend dat er geen voorkeur tussen echt en nep is?quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet wel een kerstboom meenemen dan hoor
En drank. En weinig kleren.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet wel een kerstboom meenemen dan hoor
Hij gaat wss wel stukquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh die fix ik wel. Aannemend dat er geen voorkeur tussen echt en nep is?
Meets met drank en weinig kleren? Wat? Waar? Wanneer?quote:
Beter is echt, schijnbaar is het gebruikelijk om bij een housewarming een kerstboom van het balkon te gooien. Ik verwijs je door naar Steven als je meer vragen hebtquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh die fix ik wel. Aannemend dat er geen voorkeur tussen echt en nep is?
En de volgende ochtend gaan we zwemmenquote:
Dan weet je wel hoe laat het is.... ring the alarm....quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En de volgende ochtend gaan we zwemmen
Ghehequote:Op donderdag 12 juli 2012 19:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan weet je wel hoe laat het is.... ring the alarm....
Ohquote:
Drank geen probleem, weinig kleren net hoe je het bekijktquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beter is echt, schijnbaar is het gebruikelijk om bij een housewarming een kerstboom van het balkon te gooien. Ik verwijs je door naar Steven als je meer vragen hebt
Ah mennnnnnnnn. Wel na een kopje koffie? Heb je een koffiezetapparaat? Anders neem ik er 1 meequote:Op donderdag 12 juli 2012 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En de volgende ochtend gaan we zwemmen
Heb ik niet want ik drink geen koffiequote:Op donderdag 12 juli 2012 19:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh
[..]
Drank geen probleem, weinig kleren net hoe je het bekijkt
[..]Prima
[..]
Ah mennnnnnnnn. Wel na een kopje koffie? Heb je een koffiezetapparaat? Anders neem ik er 1 mee
Ik ben een man, hoe denk je dat ik het bekijk?!quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Drank geen probleem, weinig kleren net hoe je het bekijkt
RETWEET!!quote:
Hij is een echte heer, zoals je ze niet vaak meer zietquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:08 schreef Samzz het volgende:
Ik kreeg een sms'je van hem waarin hij vroeg hoe het met Rio ging. Hoe thoughtful
!
De waarheid doet pijnquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Ik post hieronder "Gay" op facebook, haalt ze mn reactie weg
Censuurquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Ik post hieronder "Gay" op facebook, haalt ze mn reactie weg
quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is een echte heer, zoals je ze niet vaak meer ziet
Dit hoort in musea thuisquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:31 schreef Barbusse het volgende:
Mooi he? Ik kan er uren en uren naar kijken![]()
[ afbeelding ]
Nou, graagquote:
Ja, ongelooflijk!quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze bestaan nog!quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:16 schreef xFriendx het volgende:
Waar en wanneer kan ik sierlijk van de duikplank afspringen om vervolgens met pareltje Uft uit het water te stappen?
Zoiets?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:16 schreef xFriendx het volgende:
Waar en wanneer kan ik sierlijk van de duikplank afspringen om vervolgens met pareltje Uft uit het water te stappen?
Ik vind Uft mooier. Al is het maar vanwege het lange haar.quote:
Dat dusquote:
Kort pikant kapselquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Was er een meet dan ofzoquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:54 schreef xFriendx het volgende:
Dat was al een jaar of 2 terug hoorquote:
Ja, maar daar kon ik in combinatie met de bikini geen foto van vindenquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind Uft mooier. Al is het maar vanwege het lange haar.
Vrouwen met kort haar
Zo jammer weer hequote:Op donderdag 12 juli 2012 19:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar daar kon ik in combinatie met de bikini geen foto van vinden
quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je komt morgen naar Gorinchem?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:25 schreef Samzz het volgende:
Hoe zouden jullie opkijken als er een dame enkel gekleed in lingerie, met daarover een lange jas, voor jullie deur stond? Oh en high heels natuurlijk.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:25 schreef Samzz het volgende:
Hoe zouden jullie opkijken als er een dame enkel gekleed in lingerie, met daarover een lange jas, voor jullie deur stond? Oh en high heels natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Hangt er vanaf of je veel in moet pakkenquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo jammer weer he![]()
Ik ga morgen verhuizen en ik heb nog niks ingepakt
Ik zou vragen wat ze kwam doen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:25 schreef Samzz het volgende:
wat een vraag.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:25 schreef Samzz het volgende:
Instanthossel ditquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:25 schreef Samzz het volgende:
Even kijken of er ergens een camera te zien is, zo nee, heel snel naar binnen trekken, deur op slot en de rest mag je zelf invullenquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:25 schreef Samzz het volgende:
Oh ik dacht dat je mij kwam verrassen in sexy lingeriequote:
Opkijken? Is ze groter dan ik dan?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:25 schreef Samzz het volgende:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ik denk het.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Opkijken? Is ze groter dan ik dan?![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Ik denk dat ze weer omdraait als je zo kijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Die wil gewoon niet mee helpen met verhuizenquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Dateding is tot maandag onbereikbaar
Ik denk dat kaneel het goed "verwoord" heeftquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:16 schreef xFriendx het volgende:
I love youquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind Uft mooier. Al is het maar vanwege het lange haar.
Vrouwen met kort haar
Hij zit in België op een of ander festivalquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die wil gewoon niet mee helpen met verhuizen
quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ze weer omdraait als je zo kijkt.
Dat zegt ie jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij zit in België op een of ander festival
Dat is zoquote:
Spookrijden daar is gewoon poging tot moordquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:29 schreef Barbusse het volgende:
Meanwhile, in Finland....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deden ze het?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik mocht vandaag op de A15 mijn remmen testen trouwens
Gelukkig wel ja.quote:
Watskeburt?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik mocht vandaag op de A15 mijn remmen testen trouwens
De verbazing was groot maar iddquote:
Ding houd het toch al best lang volquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De verbazing was groot maar idd![]()
Uhm mensen die opeens stil gingen staan, er was geen file maar dat maakt ze niks uit.
2 auto's voor me moest er al iemand uitwijken naar de middenberm door de spontane stopactie en ik moest ook vol in de ankers.
Jezus wat een debielen zitten er toch op de wegquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De verbazing was groot maar idd![]()
Uhm mensen die opeens stil gingen staan, er was geen file maar dat maakt ze niks uit.
2 auto's voor me moest er al iemand uitwijken naar de middenberm door de spontane stopactie en ik moest ook vol in de ankers.
Onvoorstelbaar hequote:
Kun je dat niet via deverzekering laten doen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar he![]()
Heb wel al banden, accu en nog een paar dingen moeten vervangen. En ik moet echt asap de voorruit vervangen maar daar heb ik het geld ff niet voor
Ja maar eigen risico van 150 ofzoquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je dat niet via deverzekering laten doen?
Dat is nog wel prijzigquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar eigen risico van 150 ofzo
Mjah dat vond ik ook wel.quote:
Gewoon bij de sloop een nieuwe fixen en als je ze lief aankijkt doe ze niet moeilijk om hem er even in te zettenquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah dat vond ik ook wel.
Volgende week ga ik me er wel ff in verdiepen. Ik kan echt niet veel langer zo blijven rijden hoor
En als lief aankijken niet werkt je tetters flashen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:48 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Gewoon bij de sloop een nieuwe fixen en als je ze lief aankijkt doe ze niet moeilijk om hem er even in te zetten
Oh mooiquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En als lief aankijken niet werkt je tetters flashen.
Je moet hem gewoon volgende week tactisch neerzetten en dan hopen dat mono of steven hem per ongeluk slopenquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah dat vond ik ook wel.
Volgende week ga ik me er wel ff in verdiepen. Ik kan echt niet veel langer zo blijven rijden hoor
Dat is meestal niet nodigquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En als lief aankijken niet werkt je tetters flashen.
Nou uhm nee.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet hem gewoon volgende week tactisch neerzetten en dan hopen dat mono of steven hem per ongeluk slopen
Een Pietertjequote:
Daar is ie naar vernoemd jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |