Denken dat mijn huis er niet nu al zo uitziet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:12 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Het huis van Kaneel over 10 jaar tijd...
[ afbeelding ]
Graag gedaanquote:
Dus bij jou op de koffie komen is beter geen goed plan zo te zien...quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denken dat mijn huis er niet nu al zo uitziet.
Point taken.quote:
Typisch wel. Vrouwen zijn zo vals. Mannen zouden dit nooit flikken, maar vrouwen gaan altijd nog even 'wraak' nemen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laatst hoorde ik van een kennis dat hij en zijn vriendin uit elkaar waren. Ze hadden nog goed contact en hij wilde het nog eens proberen.
Ze vraagt of hij voor de kat wil zorgen terwijl zij op vakantie is met een vriendin.
Blijkt ze later op vakantie te zijn met een kerel die ze al tijden batst.
Vrouwen!
Dit verdient eenquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denken dat mijn huis er niet nu al zo uitziet.
Denken dat ik iets anders dan bier in huis heb.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:14 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dus bij jou op de koffie komen is beter geen goed plan zo te zien...
Ik heb al tijden niet opgeruimd, maar ben de laatste 2 dagen goed bezig. Stoffen, stofzuigen, dweilen, snoeien, opruimen en weggooien. Het lijkt weer bijna een normaal huis.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit verdient een, you crazy cat lady
Ik keek hem echt aan van:quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Point taken.
[..]
Typisch wel. Vrouwen zijn zo vals. Mannen zouden dit nooit flikken, maar vrouwen gaan altijd nog even 'wraak' nemen.
Zo weinig ruggegraat heb ik zelfs niet...quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denken dat ik iets anders dan bier in huis heb.
[..]
Ik heb al tijden niet opgeruimd, maar ben de laatste 2 dagen goed bezig. Stoffen, stofzuigen, dweilen, snoeien, opruimen en weggooien. Het lijkt weer bijna een normaal huis.
[..]
Ik keek hem echt aan van:
Maar ze zijn weer bij elkaar nu, kennelijk. Dan verdien je het ook wel een beetje hoor.
Teringquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denken dat ik iets anders dan bier in huis heb.
[..]
Ik heb al tijden niet opgeruimd, maar ben de laatste 2 dagen goed bezig. Stoffen, stofzuigen, dweilen, snoeien, opruimen en weggooien. Het lijkt weer bijna een normaal huis.
[..]
Ik keek hem echt aan van:
Maar ze zijn weer bij elkaar nu, kennelijk. Dan verdien je het ook wel een beetje hoor.
Nooit nee? Ik ken anders wel een man die tijdens een relatie ook genoeg andere meisjes heeft gehad en vervolgens dan gaan dreigen met zelfmoord plegen als je het tegen zijn vriendin wil zeggen . Niet alleen vrouwen doen walgelijke dingen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Point taken.
[..]
Typisch wel. Vrouwen zijn zo vals. Mannen zouden dit nooit flikken, maar vrouwen gaan altijd nog even 'wraak' nemen.
cheesequote:Op donderdag 12 juli 2012 14:16 schreef Samzz het volgende:
Boooh, m'n cheesecake is vandaag nog lekkerder dan gisteren.
Wat een verhaal ja.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:17 schreef debeterebob het volgende:
Help ik word gegroepstalkt
TRU blijft vermakelijk.
True. Maar manipulatie en op een valse manier wraak nemen is iets vrouwelijks vind ik.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nooit nee? Ik ken anders wel een man die tijdens een relatie ook genoeg andere meisjes heeft gehad en vervolgens dan gaan dreigen met zelfmoord plegen als je het tegen zijn vriendin wil zeggen . Niet alleen vrouwen doen walgelijke dingen.
Godsammequote:Op donderdag 12 juli 2012 14:17 schreef debeterebob het volgende:
TRU blijft vermakelijk.
Dafuq did I just read?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:17 schreef debeterebob het volgende:
TRU blijft vermakelijk.
Ja dat wraak nemen snap ik ook niet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
True. Maar manipulatie en op een valse manier wraak nemen is iets vrouwelijks vind ik.
Een man gaat gewoon vreemd vaak.
Meer vrouwen neuken is niet vals, da's de natuur. En je bent niet sterker dan...quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nooit nee? Ik ken anders wel een man die tijdens een relatie ook genoeg andere meisjes heeft gehad en vervolgens dan gaan dreigen met zelfmoord plegen als je het tegen zijn vriendin wil zeggen . Niet alleen vrouwen doen walgelijke dingen.
Zeg dat maar tegen die eerwraak josti'squote:Op donderdag 12 juli 2012 14:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
True. Maar manipulatie en op een valse manier wraak nemen is iets vrouwelijks vind ik.
Een man gaat gewoon vreemd vaak.
Heb je ook geen flikker aan....quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat wraak nemen snap ik ook niet.Wilde een bekende van mij ook laatst doen.
Ik ga zelfmoord plegen als je me niet quote.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Meer vrouwen neuken is niet vals, da's de natuur. En je bent niet sterker dan...
Met zelfmoord dreigen is zielig.
Revenge is a dish best served coldquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb je ook geen flikker aan....
Doe eens niet zo grappigquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ga zelfmoord plegen als je me niet quote.
Het kan heul soms best wel voldoening geven hoorquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:24 schreef Samzz het volgende:
Ik snap sowieso wraakgevoelens jegens exen niet zo... Ja, als hij vreemdgaat, dan kan ik me er wat bij voorstellen, maar als hij of zij het gewoon uitmaakt? Nee.
Ook als ie vreemdgaat snap ik het niet zo goed. Van die dingen als een andere jongen neuken om hem jaloers te maken en zo...quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:24 schreef Samzz het volgende:
Ik snap sowieso wraakgevoelens jegens exen niet zo... Ja, als hij vreemdgaat, dan kan ik me er wat bij voorstellen, maar als hij of zij het gewoon uitmaakt? Nee.
En toen was het oorlogquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:24 schreef Samzz het volgende:
Als ze je ik weet niet wat heeft aangedaan, misschien. Maar vaak denk ik, wat een verspilling van tijd, die kan je ook gebruiken om te neuken met een ander.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het kan heul soms best wel voldoening geven hoor
Bob, wanneer ga je eindelijk eens hosselen baasje?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ook als ie vreemdgaat snap ik het niet zo goed. Van die dingen als een andere jongen neuken om hem jaloers te maken en zo...
Laat gaan, zou ik zeggen.
Oh, ik zou niet een andere jongen neuken om hem jaloers te makenquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ook als ie vreemdgaat snap ik het niet zo goed. Van die dingen als een andere jongen neuken om hem jaloers te maken en zo...
Laat gaan, zou ik zeggen.
Jonge, ik heb het al lang opgegeven....quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bob, wanneer ga je eindelijk eens hosselen baasje?
Wat is een samantha'tje?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik zou niet een andere jongen neuken om hem jaloers te maken. Ik zou een Samantha'tje doen denk ik
.
Nee, zo laag zink ik niet. Maar ik denk niet dat het dan ooit nog goed komt...
Goed nieuws!quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:17 schreef El_Matador het volgende:
maat B. leeft nog. Vast geneukt. Goeie smaak.
Ja dit dus. Vond het trouwens zo raar dat Mata van zijn kwijtgeraakte vriendin, zonder een bruggetje over ging op het verhaal over zijn chick.quote:
Zijn foto met daaronder CHEATER! uitprinten en door de stad verspreidenquote:
Maar B. is een vent dacht ikquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja dit dus. Vond het trouwens zo raar dat Mata van zijn kwijtgeraakte vriendin, zonder een bruggetje over ging op het verhaal over zijn chick.
Oh die serie heb ik gelukkig nog nooit gezienquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn foto met daaronder CHEATER! uitprinten en door de stad verspreiden. Samantha Jones deed dat in een aflevering van Sex and the City
.
Het was een vriend van hem hoor. En ik gok dat Mata hem wel langer dan vandaag kent en dus niet zo snel compleet in de shit schiet omdat hij wel weet dat B. niet in 7 sloten tegelijk loopt ofzoquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja dit dus. Vond het trouwens zo raar dat Mata van zijn kwijtgeraakte vriendin, zonder een bruggetje over ging op het verhaal over zijn chick.
Jammer, is echt heel leuk.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh die serie heb ik gelukkig nog nooit gezien
Is ook wel weer zoquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was een vriend van hem hoor. En ik gok dat Mata hem wel langer dan vandaag kent en dus niet zo snel compleet in de shit schiet omdat hij wel weet dat B. niet in 7 sloten tegelijk loopt ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |