abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114105887
Hallo,

Sinds 3 jaar ben ik werkeloos en ik kan ook geen baan vinden aangezien ik op elke baan word afgewezen. Maar sinds een ongeveer een half jaar word ik gegroepstalkt, ik vroeg mij af of andere mensen hier ervaring mee hebben. M'n ouders doen alsof ik gek ben en willen me bij een psychiater laten lopen omdat ze denken dat ik stemmen in mijn hoofd heb. (hun horen ze zogenaamd niet, en mijn vader gedraagd zich ook vreemd, denk dat ze zelf in het complot zitten, omdat ze me aan het werk willen hebben)

De buren hebben een grote RF antenne in de tuin staan, waarmee ze volgens mij gedachtes kunnen lezen en ook me gedachtes kunnen manipuleren. Hier maken ze dan duidelijk ook gebruik van tegen mij. Hun zelf noemen dit "online". Ook zitten er mensen bij de andere buren thuis die dingen tegen mij roepen en mij langzaam aan gek proberen te maken. Er is ook een ander groot topic op FOK die ik gekoppeld heb om meer over dit groepstalking te weten te komen.

Ze proberen me een relatie aan te praten, als ik bepaalde dingen doe of niet doe "verneuk" ik mijn relatie. Als die meid echt een relatie met mij gewild had zou ze dan niet gewoon aan mijn voordeur gebeld hebben? Ik word er langzamer hand wel gek van nu. Zeer kinderachtig, en het mooie is dan zeggen ze dat ik kinderachtig ben :)

Klinkt allemaal heel raar, maar toch gebeurd dit echt, ik wil dit aan het licht brengen omdat dit soort praktijken niet horen te kunnen.

Hopelijk zijn er mensen die mij geloven en mij willen helpen, dit te onderzoeken en aan het licht te brengen in de maatschappij. Dit is gewoon inbraak op mijn privacy.

Graag zou ik in contact komen met mensen die dit zelf ook meegemaakt hebben, en weten hoe ze dit opgelost hebben. Ik neem aan dat de politie er geen **** van zal geloven. Wat ik iniedergeval wel weet is dat ik niet gek ben en geen stemmen in mijn hoofd heb, daarom wil ik eigelijk ook niet naar de psychiater en geen medicijnen, aangezien dat toch niet zal helpen.

Hier heb ik nog een paar links voor meer informatie:
Organized Stalking
http://www.groepstalking.nl/
http://www.electronischewapens.nl/

Nogmaals, dit zijn geen grappen!

Mvg
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:42:47 #2
8372 Bastard
Persona non grata
pi_114105982
Ik volg. (dit topic)
The truth was in here.
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:43:09 #3
379442 dr.Bellows
not a one trick pony
pi_114105999
Zet een hoed op van aluminiumfolie, dat helpt!
Op dinsdag 2 oktober 2012 14:27 schreef tong80 het volgende: _O_ :P
pi_114106012
quote:
De buren hebben een grote RF antenne in de tuin staan, waarmee ze volgens mij gedachtes kunnen lezen en ook me gedachtes kunnen manipuleren
Wat heb jij gerookt?
Scheren is voor schapen!
pi_114106031
Via een van je links kom je naar mensenkoker.nl ofzo, wat een onzin.

quote:
Wat is een mensenkoker?

Een mensenkoker is:
een electronisch wapen dat het lichaam van mensen onzichtbaar via radiogolven kookt, vergelijk met magnetron, en gebruikt wordt om mensen te martelen en vermoorden.
een persoon die electronische wapens gebruikt om mensen te martelen en vermoorden.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_114106038
je eigen ouders proberen je bewust gek te maken dus? Klinkt voor de hand liggend..
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:44:28 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114106076
Waaruit blijkt volgens jou die groepsstalking? Vooralsnog zie ik bezorgde ouders die willen dat hun zoon iets van zijn leven maakt. En geef ze eens ongelijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_114106168
oh deze crazy heb ik eerder voor bij zien komen op fok :o
was een heerlijke middag met die websites O+

ik zou toch even langs een psych gaan
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_114106190
TS, heb je ook al een kundalini ontwaking gehad enzo?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_114106199
Mooie is dat het echt gebeurd, zal je zelf eens overkomen, dan praat je wel anders!
pi_114106224
quote:
2s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:46 schreef bijdehand het volgende:
TS, heb je ook al een kundalini ontwaking gehad enzo?
Nee?
pi_114106237
Koekoek 8)7
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:47:59 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114106241
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:47 schreef heeeeelp het volgende:
Mooie is dat het echt gebeurd, zal je zelf eens overkomen, dan praat je wel anders!
Geef dan eens voorbeelden waaruit blijkt dat jouw bevindingen geen wanen zijn. Een antenne op het dak is dat natuurlijk niet.
pi_114106270
Graag verwacht ik hier alleen serieuze reacties en geen reacties als die van bijdehand etc. Verder loop ik al bij de psycho, die willen me medicatie voorschijven wat ik niet vanplan ben te gaan nemen.
pi_114106293
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:47 schreef heeeeelp het volgende:
ja waarschijnlijk ga ik dan ook onzin uit kramen en laten mijn ouders me op nemen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_114106300
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:48 schreef heeeeelp het volgende:
Graag verwacht ik hier alleen serieuze reacties en geen reacties als die van bijdehand etc. Verder loop ik al bij de psycho, die willen me medicatie voorschijven wat ik niet vanplan ben te gaan nemen.
Niet doen inderdaad, met die medicijnen proberen ze je te hersenspoelen en te verblinden van de waarheid.
pi_114106303
Ga eens met dit verhaal naar een psychiater of psycholoog. (edit : je loopt er al mooi zo)

Immers een gek zelf nooit over zichzelf denken dat hij gek is en altijd redenen kunnen verzinnen waarom iets is zoals alleen jij het ziet, en dat ook alleen jij het kan zien.

Gebruik logica : al die mensen liegen niet tegen je, zeker niet allemaal in elk en ieder geval.
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:49:39 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114106306
quote:
Waarom wil je die medicatie niet nemen? En kun je voorbeelden geven?
pi_114106311
quote:
kun je lang wachten want het is niet serieus te nemen

waarom geloof je je psychiater niet?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_114106327
Maak eens een foto van die antenne van je buren en post die hier?
pi_114106450
TS ik zou zeggen koop een Swift en wacht op 30 april :X :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_114106472
quote:
Daar hebben ze het over in een linkje dat je ZELF post.

quote:
Ja, ik heb het ook meegemaakt. Heel kut is dat. Kreeg wel speciale krachten erna, maar dat terzijde. Als je je daardoor kunt heenslepen(door verder te gaan na de inzinking) dan mag je best trots op jezelf zijn. Maar idd het gebeurt. Het zou ook wel eens aan het daglicht gebracht mogen worden.

Bij mij ging het gepaard met een kundalini ontwaking..dus misschien kun je nagaan wat voorn gevolgen dat heeft. Niet alleen voor mij maar ook voor jullie..Society deals with its own problems!
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:53:46 #23
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_114106507
Wat vreselijk allemaal :{
Mij mag je er voor wakker maken.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 12 juli 2012 @ 13:55:23 #24
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_114106583
Even een in de gaten gaan houden post.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:56:07 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114106608
quote:
14s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:55 schreef Netsplitter het volgende:
Even een in de gaten gaan houden post.
Dat had je nu net niet moeten zeggen ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')