Hallo,
Sinds 3 jaar ben ik werkeloos en ik kan ook geen baan vinden aangezien ik op elke baan word afgewezen. Maar sinds een ongeveer een half jaar word ik gegroepstalkt, ik vroeg mij af of andere mensen hier ervaring mee hebben. M'n ouders doen alsof ik gek ben en willen me bij een psychiater laten lopen omdat ze denken dat ik stemmen in mijn hoofd heb. (hun horen ze zogenaamd niet, en mijn vader gedraagd zich ook vreemd, denk dat ze zelf in het complot zitten, omdat ze me aan het werk willen hebben)
De buren hebben een grote RF antenne in de tuin staan, waarmee ze volgens mij gedachtes kunnen lezen en ook me gedachtes kunnen manipuleren. Hier maken ze dan duidelijk ook gebruik van tegen mij. Hun zelf noemen dit "online". Ook zitten er mensen bij de andere buren thuis die dingen tegen mij roepen en mij langzaam aan gek proberen te maken. Er is ook een ander groot topic op FOK die ik gekoppeld heb om meer over dit groepstalking te weten te komen.
Ze proberen me een relatie aan te praten, als ik bepaalde dingen doe of niet doe "verneuk" ik mijn relatie. Als die meid echt een relatie met mij gewild had zou ze dan niet gewoon aan mijn voordeur gebeld hebben? Ik word er langzamer hand wel gek van nu. Zeer kinderachtig, en het mooie is dan zeggen ze dat ik kinderachtig ben

Klinkt allemaal heel raar, maar toch gebeurd dit echt, ik wil dit aan het licht brengen omdat dit soort praktijken niet horen te kunnen.
Hopelijk zijn er mensen die mij geloven en mij willen helpen, dit te onderzoeken en aan het licht te brengen in de maatschappij. Dit is gewoon inbraak op mijn privacy.
Graag zou ik in contact komen met mensen die dit zelf ook meegemaakt hebben, en weten hoe ze dit opgelost hebben. Ik neem aan dat de politie er geen **** van zal geloven. Wat ik iniedergeval wel weet is dat ik niet gek ben en geen stemmen in mijn hoofd heb, daarom wil ik eigelijk ook niet naar de psychiater en geen medicijnen, aangezien dat toch niet zal helpen.
Hier heb ik nog een paar links voor meer informatie:
Organized Stalkinghttp://www.groepstalking.nl/http://www.electronischewapens.nl/Nogmaals, dit zijn geen grappen!
Mvg