Wie?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:55 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Maar neem bijvoorbeeld Manke, die demonen hoort, die is niet psychotisch? Hoe herken je in godsnaam het verschil?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je weet maar nooit wat er echt aan de hand is, en maar grapjes maken he. HiHaHo.
geen idee wie manke is maar klinkt ook flink van het padje af hoorquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:55 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Oh dus deze jongeman is wel psychotisch? Maar neem bijvoorbeeld Manke, die demonen hoort, die is niet psychotisch? Hoe herken je in godsnaam het verschil?
Hoe weet je dat zo zeker? Ben jij zo op de hoogte van alle technologische vooruitgang?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze kunnen je gedwongen laten opnemen. In dit geval lijkt me dat geen slecht idee.
Als je dan weer helder kunt nadenken, zul je inzien dat het allemaal in je hoofd zat.
Mijn .doc documentje over jou is langer dan mijn notes en bans, maar daar gaat dit topic nu niet over.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je gaat toch geen attenne op m'n beeldscherm richten he???
Dat was je ook, alleen had je mazzel met je unban.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mijn .doc documentje over jou is langer dan mijn notes en bans, maar daar gaat dit topic nu niet over.
Ik vind dat sommige te snel een "troll" oordeel hebben terwijl dat niet zo hoeft te zijn. Ik ben zelfs een keer voor een week geband geweest omdat jullie dachten dat ik aan het trollen was.
Het lijkt erop dat TS zelf al helemaal verkeerd omgaat met zichzelf en medicatie Yvonne.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat je moet kappen met je zgn tips wat TS met z'n medicatie wel of niet moet doen. Ben jij z'n psych?
En daar gaat dit topic nou net niet over, wat jij vind wat onder trollen valt of niet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mijn .doc documentje over jou is langer dan mijn notes en bans, maar daar gaat dit topic nu niet over.
Ik vind dat sommige te snel een "troll" oordeel hebben terwijl dat niet zo hoeft te zijn. Ik ben zelfs een keer voor een week geband geweest omdat jullie dachten dat ik aan het trollen was.
Prima,quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat TS zelf al helemaal verkeerd omgaat met zichzelf en medicatie Yvonne.
TS lijkt mij een gevalletje die alles van zich afslaat wat familie en of doktoren het voorschrijven.
Dus zo apart was die opmerking van mij niet, natuurlijk moet je niet tegen mensen zeggen dat ze een nieuwe medicatie moeten proberen of stoppen ermee.
Maar kreeg bij TS het idee dat hij dat al doet.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:43 schreef schommelstoel het volgende:
TS, zou het niet is eens een goede test zijn voor jezelf, om twee week lang wel de medicijnen te nemen.
Daarna twee weken stoppen met de medicijnen.
En dus na in totaal 4 weken, een verslag maken hoe jij je met voelde, en zonder voelde.
Dat kan niet in Nederland. Een enkele uitzondering daargelaten.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze kunnen je gedwongen laten opnemen. In dit geval lijkt me dat geen slecht idee.
Als je dan weer helder kunt nadenken, zul je inzien dat het allemaal in je hoofd zat.
http://www.rijksoverheid.(...)org/gedwongen-opnamequote:Op donderdag 12 juli 2012 14:59 schreef dr.Bellows het volgende:
[..]
Dat kan niet in Nederland. Een enkele uitzondering daargelaten.
Dat was ik absoluut niet. Dat ik een totaal andere mening heb dan anderen wilt niet zeggen dat ik (on)bewust troll. Maar ik blijf liever on-topic over dit onderwerp want ik weet van mijzelf dat ik niet aan het trollen was.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat was je ook, alleen had je mazzel met je unban.
Dat kan wel als je een gevaar bent voor jezelf of de omgeving.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:59 schreef dr.Bellows het volgende:
[..]
Dat kan niet in Nederland. Een enkele uitzondering daargelaten.
Dan kan je net zo goed dit topic sluiten.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Prima,
maar dit is niet aan jou:
[..]
Oh gelukkig!quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat was ik absoluut niet. Dat ik een totaal andere mening heb dan anderen wilt niet zeggen dat ik (on)bewust troll. Maar ik blijf liever on-topic over dit onderwerp want ik weet van mijzelf dat ik niet aan het trollen was.
Ik zie trouwens dat meer mensen mijn mening in dit topic delen. Kreeg er ook al DM over.
ja maar dan moet je op zijn minst iemand bedreigen met een mes of zoquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat kan wel als je een gevaar bent voor jezelf of de omgeving.
Het gestalk van TS inderdaad. Niet het beledigen van TS he.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En daar gaat dit topic nou net niet over, wat jij vind wat onder trollen valt of niet.
Dus laten we maar weer overgaan naar de orde van de dag, in dit geval het gestalkt van TS.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:00 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)org/gedwongen-opname
TS vormt geen gevaar voor zichzelf of zijn omgeving en kan prima buiten een kliniek behandeld worden, vinden de artsen die zich met hem bemoeid hebben.quote:en als gevolg hiervan een gevaar vormt voor zichzelf, anderen of zijn omgeving;
en dit gevaar niet buiten een instelling kan worden tegengehouden.
Heb het even opgezocht.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar dan moet je op zijn minst iemand bedreigen met een mes of zo
iemand die denkt dat de buren zijn scherm aan en uit zetten loopt nog niet bepaald met een bijl te zwaaien of zo
lang niet gek genoeg dus
het probleem zit hem in de rekbare beschrijvingquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heb het even opgezocht.
Wanneer kan iemand gedwongen opgenomen worden
In het volgende geval kan het noodzakelijk zijn om iemand gedwongen op te nemen of te laten verblijven in aangewezen instellingen:
iemand is een gevaar voor zichzelf, anderen of de omgeving;
iemand lijdt aan een geestesstoornis (beoordeling door een deskundig arts of psychiater);
iemand kan zich buiten een instelling niet meer kan handhaven of veroorzaakt gevaar (dat alleen voorkomen kan worden door een opname of verblijf).
http://www.wegwijzerloket.nl/page/pag_view.asp?pag_id=23678
Want wij zijn in staat (we zijn immers allemaal gediplomeerd psychologen) om die diagnose te stellen via een paar losse flodders tekst op het internet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jullie kunnen beter kijken wat er daadwerkelijk aan de hand is met TS (getroll of niet) dan informatie opzoeken over gedwongen opname.
Just sayin'
Want jij denkt wel dat ´we´ vanachter onze computers rake diagnoses kunnen stellen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jullie kunnen beter kijken wat er daadwerkelijk aan de hand is met TS (getroll of niet) dan informatie opzoeken over gedwongen opname.
Just sayin'
Is ook zo.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het probleem zit hem in de rekbare beschrijving
wanneer is iemand een gevaar voor zich zelf of anderen? in nederland moet je dan op zijn minst al op het dak staan omdat je denkt dat je een vliegtuig bent en klaar staan om te springen
Ik had het niet over die antenne want daar weet ik niks van af. Ik had het over die 'mensen koker'.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:34 schreef heeeeelp het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die er verstand van heeft..
Ik stuur je even aanvullende informatie.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is ook zo.
Mocht TS inderdaad de realiteit compleet uit het oog zijn verloren dan zou optie 2 het meest haalbare zijn.
Ik zeg niet dat het zo is, maar als het toch zo blijkt te zijn.
Wij users moeten dat niet doen, en kun jij lezen? Getroll of niet, dat heeft niet direct iets te maken met een psychologische diagnose.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Want wij zijn in staat (we zijn immers allemaal gediplomeerd psychologen) om die diagnose te stellen via een paar losse flodders tekst op het internet.
Right.
MK.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want jij denkt wel dat ´we´ vanachter onze computers rake diagnoses kunnen stellen?
Dan moeten er eerst klachten over hem komen, politie erbij, GGD, etc. Dat minimaal 5 keer herhalen en dan moet er nog plaats voor opvang zijnquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:09 schreef Netsplitter het volgende:
Mocht TS inderdaad de realiteit compleet uit het oog zijn verloren dan zou optie 2 het meest haalbare zijn.
maar hij loopt schijnbaar al bij een psych en die oordeelt blijkbaar dat het niet nodig isquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is ook zo.
Ik zeg niet dat het zo is, maar als het toch zo blijkt te zijn.
Het kan zeer snel gaan in NL.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:16 schreef dr.Bellows het volgende:
[..]
Dan moeten er eerst klachten over hem komen, politie erbij, GGD, etc. Dat minimaal 5 keer herhalen en dan moet er nog plaats voor opvang zijn
Daarbij is het een opsomming in artikel, niet verschillende keuzemogelijkheden. Iemand moet aan alle criteria voldoen en dan nog...
Echt, zo snel gaat het allemaal niet in Nederland.
One love.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:15 schreef Copycat het volgende:
Oh ja, Muffe Kut, dat was jouw koosnaampje voor mij. Omdat ik niet in boerenschuren kom waar elk weekend iemand lens wordt geslagen.
Schattig menneke, jij.
Anders sturen we ze dit topic.quote:
Hate to burst your bubble, maar van mij uit is het meer meelij.quote:
Mwa, mijn vrouw zit in die branche en er komt echt meer bij kijken. Ik verbaas me regelmatig hoe ver het moet komen met iemand, voordat er een keer ingegrepen wordt. Maar ja, dat zijn de regeltjes en instanties bij ons.quote:
Maar hij neemt z'n medicijnen niet in. Hij werkt dus niet helemaal mee met de behandeling.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar hij loopt schijnbaar al bij een psych en die oordeelt blijkbaar dat het niet nodig is
ook niet bepaald genoeg hoorquote:
Lief van je.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hate to burst your bubble, maar van mij uit is het meer meelij.
je mag prima je medicatie niet in nemen dat wil helemaal niet leiden tot de conclusie die je nu trektquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar hij neemt z'n medicijnen niet in. Hij werkt dus niet helemaal mee met de behandeling.
En zonder medicijnen wordt het waarschijnlijk nog erger, dus het is goed mogelijk dat zijn psych ambulante behandeling binnenkort niet meer genoeg vindt.
Nou FOK heeft gezien en beoordeeld dus TS zie je niet meer denk ik zo.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Als ik het zo eens doorlees dan zijn we het er unaniem over eens dat TS er goed aan doet hulp te zoeken, ivm. paranoide waanideeën?
TS weet het ergens ook, want hij snapt wel dat hij bij de politie bot gaat vangen..
Zou de discussie nog een wending gaan krijgen of kan hij inmiddels op slot?
Inderdaad, ik vind het jammer dat zo weinig mensen het geloven, is natuurlijk te begrijpen, maar als het je zelf overkomt dan zul je wel anders praten.quote:
Waar zei je ook weer dat je woonde?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:32 schreef heeeeelp het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind het jammer dat zo weinig mensen het geloven, is natuurlijk te begrijpen, maar als het je zelf overkomt dan zul je wel anders praten.
Ja dat zeker. Er zal heus wel een traject aan vooraf gaan en dat je bij jezelf te raden gaat "what if.. "quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:32 schreef jogy het volgende:
lijkt me in ieder geval een hel als je denkt gestalked te worden, even buiten beschouwing gelaten of dit dus daadwerkelijk zo is. De emotie/angst is echt.
Wat mij dan benieuwd als buitenstaander is waarom je ouders hier in mee zouden doen. Gekke buren bestaan heus wel, gezien er een hele serie aan burenruzies is gemaakt destijds maar waarom zouden je ouders meedoen in het complot omdat jij niet bent aangehaakt met dat buurmeisje van je?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:32 schreef heeeeelp het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind het jammer dat zo weinig mensen het geloven, is natuurlijk te begrijpen, maar als het je zelf overkomt dan zul je wel anders praten.
Dat kan niet, want die scant zijn gedachtes. Nog voor hij zijn camera gepakt heeft staan zijn buren in de tuin de antenne af te dekken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je misschien de mogelijkheid om een foto van die antenne te maken?
Als het echt is, is dat vreselijk voor je. Vandaar het dringende advies hulp te zoeken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:32 schreef heeeeelp het volgende:
[..]
Foto van een antenne is al lang gemaakt hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat kan niet, want die scant zijn gedachtes. Nog voor hij zijn camera gepakt heeft staan zijn buren in de tuin de antenne af te dekken.
Wel om gerichte hulp te kunnen verlenen natuurlijkquote:
Oh dat heb jij binnen gekregen via de antenne?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Foto van een antenne is al lang gemaakt hoor.
gerichte hulpquote:
Wat zeg je nou allemaal?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:39 schreef heeeeelp het volgende:
Het mooie is dat ik een keertje buiten ging roken, na een potje gamen, en toevallig kwam zij ook naar buiten, om een hond uit te laten (die niet van hun is maar die hadden ze op bedoek ofzo). Toen heb ik een kort gesprek met haar gehad, maar ik was niet helemaal in mijn goeie humeur.. Vandaar weet ik dat ze 2 konijnen heeft.. Dat ter zijde. Op dat moment wist ik helemaal niet wie zij was, wat haar naam was en dat zij degene was die een relatie met mij wou. Dit is denk ik al een hele lange tijd terug, sinds dien speelt dit al, denk dat dit in ongeveer februari is geweest.
Dit topic is geen troll!
Dan geef je hem toch gewoon een site? http://www.ggd.nl/contact/bij-u-in-de-buurt/quote:
Ja. Daar staat TS in deze staat zeker voor open.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:40 schreef Bastard het volgende:
Dan geef je hem toch gewoon een site? http://www.ggd.nl/contact/bij-u-in-de-buurt/
Kun je toevallig een foto van die antenne maken? Misschien kan ik er iets over opzoeken voor je.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:39 schreef heeeeelp het volgende:
Het mooie is dat ik een keertje buiten ging roken, na een potje gamen, en toevallig kwam zij ook naar buiten, om een hond uit te laten (die niet van hun is maar die hadden ze op bedoek ofzo). Toen heb ik een kort gesprek met haar gehad, maar ik was niet helemaal in mijn goeie humeur.. Vandaar weet ik dat ze 2 konijnen heeft.. Dat ter zijde. Op dat moment wist ik helemaal niet wie zij was, wat haar naam was en dat zij degene was die een relatie met mij wou. Dit is denk ik al een hele lange tijd terug, sinds dien speelt dit al, denk dat dit in ongeveer februari is geweest.
Dit topic is geen troll!
Nope, ik lees gewoon goed. Is een uitstervende hobby. Ik weet hetquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dat heb jij binnen gekregen via de antenne?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:16 schreef heeeeelp het volgende:
[ http://img40.imageshack.us/img40/2445/imag0003kopie.jpg (copy/paste deze link) ]
De gevraagde antenne.
De link doet het niet meerquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Nope, ik lees gewoon goed. Is een uitstervende hobby. Ik weet het
[..]
Dus waarom dan?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Daar staat TS in deze staat zeker voor open.
Gerichte hulp. Dus niet een linkje dumpen.quote:
Het is ook geen link want dat vind die site niet leuk.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zeg: De link doet het niet meer.
Bij mij wel :Squote:Op donderdag 12 juli 2012 15:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zeg: De link doet het niet meer.
Ah dus misschien, .. in die gemeente een hulpinstantie bellen en aangeven?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gerichte hulp. Dus niet een linkje dumpen.
Wat voor drugs gebruik jij? Ik zou het graag eens proberenquote:
Dus als ie nou even meld waar ie woontquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah dus misschien, .. in die gemeente een hulpinstantie bellen en aangeven?
Misschien.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:46 schreef Bastard het volgende:
Ah dus misschien, .. in die gemeente een hulpinstantie bellen en aangeven?
Er loopt hier wel meer rond die vreemde dingen claimen te zien.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus als ie nou even meld waar ie woont
Oke man maak de TS nog gekker.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:54 schreef Peunage het volgende:
Ik werk bij een TV aanbieder en ik weet 100% zeker dat dat geen TV antenne is.
Nee, deze antenne is veel gecompliceerder. Hij pikt alleen de allerkleinste elektrische signalen op. Hij wordt in laboratoria gebruikt om het gedrag van dieren te voorspellen en beïnvloeden.
Ik heb ook wel eens kaboutertjes op de tap van de kroeg zien dansenquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Er loopt hier wel meer rond die vreemde dingen claimen te zien.
Dit wapen bestaat trouwens echt.. Het Amerikaans leger heeft er een in test fase voor vervanging van t water kanon.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:43 schreef bijdehand het volgende:
Via een van je links kom je naar mensenkoker.nl ofzo, wat een onzin.
[..]
Interessant.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:54 schreef Peunage het volgende:
Ik werk bij een TV aanbieder en ik weet 100% zeker dat dat geen TV antenne is.
Nee, deze antenne is veel gecompliceerder. Hij pikt alleen de allerkleinste elektrische signalen op. Hij wordt in laboratoria gebruikt om het gedrag van dieren te voorspellen en beïnvloeden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |