Wat heb jij gerookt?quote:De buren hebben een grote RF antenne in de tuin staan, waarmee ze volgens mij gedachtes kunnen lezen en ook me gedachtes kunnen manipuleren
quote:Wat is een mensenkoker?
Een mensenkoker is:
een electronisch wapen dat het lichaam van mensen onzichtbaar via radiogolven kookt, vergelijk met magnetron, en gebruikt wordt om mensen te martelen en vermoorden.
een persoon die electronische wapens gebruikt om mensen te martelen en vermoorden.
Nee?quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:46 schreef bijdehand het volgende:
TS, heb je ook al een kundalini ontwaking gehad enzo?
Geef dan eens voorbeelden waaruit blijkt dat jouw bevindingen geen wanen zijn. Een antenne op het dak is dat natuurlijk niet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:47 schreef heeeeelp het volgende:
Mooie is dat het echt gebeurd, zal je zelf eens overkomen, dan praat je wel anders!
ja waarschijnlijk ga ik dan ook onzin uit kramen en laten mijn ouders me op nemenquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:47 schreef heeeeelp het volgende:
Mooie is dat het echt gebeurd, zal je zelf eens overkomen, dan praat je wel anders!
Niet doen inderdaad, met die medicijnen proberen ze je te hersenspoelen en te verblinden van de waarheid.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:48 schreef heeeeelp het volgende:
Graag verwacht ik hier alleen serieuze reacties en geen reacties als die van bijdehand etc. Verder loop ik al bij de psycho, die willen me medicatie voorschijven wat ik niet vanplan ben te gaan nemen.
Waarom wil je die medicatie niet nemen? En kun je voorbeelden geven?quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:48 schreef heeeeelp het volgende:
Graag verwacht ik hier alleen serieuze reacties en geen reacties als die van bijdehand etc. Verder loop ik al bij de psycho, die willen me medicatie voorschijven wat ik niet vanplan ben te gaan nemen.
kun je lang wachten want het is niet serieus te nemenquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:48 schreef heeeeelp het volgende:
Daar hebben ze het over in een linkje dat je ZELF post.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:48 schreef heeeeelp het volgende:
quote:Ja, ik heb het ook meegemaakt. Heel kut is dat. Kreeg wel speciale krachten erna, maar dat terzijde. Als je je daardoor kunt heenslepen(door verder te gaan na de inzinking) dan mag je best trots op jezelf zijn. Maar idd het gebeurt. Het zou ook wel eens aan het daglicht gebracht mogen worden.
Bij mij ging het gepaard met een kundalini ontwaking..dus misschien kun je nagaan wat voorn gevolgen dat heeft. Niet alleen voor mij maar ook voor jullie..Society deals with its own problems!
Dat had je nu net niet moeten zeggen ...quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:55 schreef Netsplitter het volgende:
Even een in de gaten gaan houden post.
Graag even iedereen quoten, zodat iedereen op de hoogte blijft.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:55 schreef Netsplitter het volgende:
Even een in de gaten gaan houden post.
dat is lief van je, maar het is niet echtquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:18 schreef heeeeelp het volgende:
Ik zal zoveel mogelijk mensen hiervan op de hoogte brengen en hun overtuigen dat dit echt is.
Die headset maar niet meer opzetten dan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:16 schreef heeeeelp het volgende:
Door de interferentie van de antenne hoor ik stemmen in mijn headset die zeggen wat ik moet doen als ik achter de computer zit (o.a. dat ik achter de computer vandaan moet). Ze kunnen met die antenne ook mijn beeldscherm aan en uit zetten, wat super irritant is. Verder is het echt geen bullshit deze groepstalking. Ik was ook al van plan om de politie erbij te halen, maar ik ben bang dat ik geen poot heb om op te staan.
[ http://img40.imageshack.us/img40/2445/imag0003kopie.jpg (copy/paste deze link) ]
De gevraagde antenne.
Ah, nu lopen er hier 2 van die mafketels rond.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:49 schreef ninkienonk het volgende:
[..]
Niet doen inderdaad, met die medicijnen proberen ze je te hersenspoelen en te verblinden van de waarheid.
Best knap dat ze dat kunnen, aangezien je beeldscherm geen RF ontvanger heeft.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:16 schreef heeeeelp het volgende:
Ze kunnen met die antenne ook mijn beeldscherm aan en uit zetten, wat super irritant is.
Sssssssssjt!quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Best knap dat ze dat kunnen, aangezien je beeldscherm geen RF ontvanger heeft.
Ze fucken gewoon met de stroomtoevoer.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dosed EMP...quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Maar dan alleen die van de monitor, niet van de rest van de apparatuur opdezelfde groep.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ze fucken gewoon met de stroomtoevoer.
Hij probeerd jou aan zijn dochter te koppelen via een antenne?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:27 schreef heeeeelp het volgende:
Dit heb ik al eens met de buurman besproken, die heeft mij toen verteld dat er dingen voor bestaan die dit tegen kunnen gaan, deze heb ik niet gehaald. Gelukkig gebeurd dat niet zo vaak meer, maar nu zitten ze me te treiteren door de muren, ik kan amper slapen omdat ze me gek proberen te maken.
Ze weten donders goed waar ze mee bezig zijn en vervolgens doen ze alsof er niets aan de hand is.
Voorbeeld:
"Die nerd, die werk je af 'online'" zegt die vader (de buurman) dan tegen z'n dochter. Met 'online' bedoel ik dus via die antenne, gedachtes doorgeven en mijne lezen. Dit hoor ik dus in mijn hoofd. Super irritant. Het lijkt wel alsof ze hun werk hiervan gemaakt hebben!
Dit moet gewoon aan het licht komen!
Dit kan ook te maken hebben met een beeldscherm welke oud is en langzaamaan aan het afsterven is.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:29 schreef heeeeelp het volgende:
Zodra mijn scherm weer begint te knipperen zal ik er een filmpje van maken.
De dochter zit in de cambizniz.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:27 schreef heeeeelp het volgende:
Voorbeeld:
"Die nerd, die werk je af 'online'" zegt die vader (de buurman) dan tegen z'n dochter. Met 'online' bedoel ik dus via die antenne, gedachtes doorgeven en mijne lezen. Dit hoor ik dus in mijn hoofd. Super irritant. Het lijkt wel alsof ze hun werk hiervan gemaakt hebben!
Dit moet gewoon aan het licht komen!
Ga is Google?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:29 schreef heeeeelp het volgende:
Verder mensen die niet weten wat interferentie is, ga is google!
Nee het is de interferentie, je hoort dan hoort dan ook een 'pok' op de radio zeg maar.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dit kan ook te maken hebben met een beeldscherm welke oud is en langzaamaan aan het afsterven is.
Of je kabels zitten niet goed vast.
Of je pc is brak.
Je drivers kunnen ook brak zijn trouwens.
Welk bewijs heb je dan dat zij het doen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:31 schreef heeeeelp het volgende:
Waarom is mij ook de vraag, ik heb niemand iets misdaan. Wat ik begrepen heb is dat de buurmeid een oogje op mij heeft gehad, en dat ik niet toegehapt heb. Nu is ze denk ik gewoon boos op mij en wil ze me zo hard mogelijk treiteren, ik weet het echt niet!
Klinkt als een brakke stroomvoorziening.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:31 schreef heeeeelp het volgende:
[..]
Nee het is de interferentie, je hoort dan hoort dan ook een 'pok' op de radio zeg maar.
Die dingen bestaan gewoon en worden gebruikt door het leger. Echter hebben ze een mooiere naam.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:43 schreef bijdehand het volgende:
Via een van je links kom je naar mensenkoker.nl ofzo, wat een onzin.
[..]
Klinkt als een elektrische storing kortsluiting.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:31 schreef heeeeelp het volgende:
[..]
Nee het is de interferentie, je hoort dan hoort dan ook een 'pok' op de radio zeg maar.
Niet alles heeft verband met Scientology hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:29 schreef schommelstoel het volgende:
Ik had verwacht dat dit over Scientology zou gaan, in verband met stalken en dergelijke.
De stemmen in zijn hoofd. het flikkerende beeldscherm. De antenne!quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:32 schreef HostiMeister het volgende:
Welk bewijs heb je dan dat zij het doen?
Niet goed opgelet blijkbaarquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
De stemmen in zijn hoofd. het flikkerende beeldscherm. De antenne!
Hoeveel meer bewijs wil je hebben?
Natuurijk niet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:33 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Niet alles heeft verband met Scientology hoor.
Eindelijk iemand die er verstand van heeft..quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die dingen bestaan gewoon en worden gebruikt door het leger. Echter hebben ze een mooiere naam.
Zit op mobiel dus ik kan niet 1,2,3 linken.
Typical.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:34 schreef heeeeelp het volgende:
Eindelijk iemand die er verstand van heeft..
Maarre, ff over je psych he, waarom neem je niet aan dat die pillen die hij je voorschrijft goed voor je zijn? Misschien bevatten ze wel een middeltje waardoor het onmogelijk wordt dat interferentie vat op je heeft? Ik zou het gewoon proberen, die man heeft er immers voor gestudeerd.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:34 schreef heeeeelp het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die er verstand van heeft..
Geweldige user was datquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:34 schreef Karina het volgende:
Het kwam me al bekend voor, hier was al een keer een topic over:
Groepsstalking
Dat verklaart de voorgeschreven medicijnen wel in ieder geval...quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie weet is er echt iets aan de hand met TS?
Daarom denk ik ook dat TS' ouders simpelweg het beste voor hun zoon willen. Thuis jezelf gek zitten maken op een zolderkamertje is dat pertinent niet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:38 schreef schommelstoel het volgende:
Ik moet wel stellen, drie jaar lang thuis zitten is ook niet gezond.
Ben je niet een beetje paranoia aan het worden?
Of durf je werkelijk te stellen dat iedereen om jou heen gek is en of doet, en dat jij de enige normale bent.
Leg die stelling jezelf eens voor.
Oh boehoe.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Netsplitter heeft mijn post zeker verwijdert.
Je account tenminste nog niet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Netsplitter heeft mijn post zeker verwijdert.
Dit zou mogelijk zijn, mits de middelen oneindig zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:43 schreef bijdehand het volgende:
Via een van je links kom je naar mensenkoker.nl ofzo, wat een onzin.
[..]
Ik sta er nu al redelijk versteld van. Maar nogmaals: neem het advies en de medicatie van je psych ter harte.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:43 schreef heeeeelp het volgende:
Geloof mij, over een aantal jaar zal dit aan het licht komen, en zullen jullie met zijn alle verbaasd staan over wat jullie in dit topic gelezen hebben.
Jij zit ook in het complot!quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:43 schreef schommelstoel het volgende:
TS, zou het niet is eens een goede test zijn voor jezelf, om twee week lang wel de medicijnen te nemen.
Daarna twee weken stoppen met de medicijnen.
En dus na in totaal 4 weken, een verslag maken hoe jij je met voelde, en zonder voelde.
En test kan nooit kwaad, al helemaal niet in deze situatie lijkt mij.
Helder licht!quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Neem die medicijnen toch maar in, want volgens mij ben je psychotisch.
Klopt, het complot voor een oplossing.quote:
Jij bent uiteindelijk toch echt de eerste die dit soort zaken oppert ...quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Straks vertellen die stemmen je dat je hun maar moet vermoorden om het complot tegen te gaan.
Ik voorzie alvast een potentieel drama en fok lijkt er aan mee te helpen.
Nou ja negatieve publiciteit is nog steeds publiciteit he.
We hebben het allemaal in onze bookmarks staanquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:43 schreef heeeeelp het volgende:
Geloof mij, over een aantal jaar zal dit aan het licht komen, en zullen jullie met zijn alle verbaasd staan over wat jullie in dit topic gelezen hebben.
Je gaat toch geen attenne op m'n beeldscherm richten he???quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik hou je in de gaten Splitter, elke stap die je zet. Ik ga je stalken.
Mensen met psychische/psychotische problemen worden op FOK! altijd gezien als troll.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je weet maar nooit wat er echt aan de hand is, en maar grapjes maken he. HiHaHo.
Zullen we dit maar niet doen over medicatie hmm?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:43 schreef schommelstoel het volgende:
TS, zou het niet is eens een goede test zijn voor jezelf, om twee week lang wel de medicijnen te nemen.
Daarna twee weken stoppen met de medicijnen.
En dus na in totaal 4 weken, een verslag maken hoe jij je met voelde, en zonder voelde.
En test kan nooit kwaad, al helemaal niet in deze situatie lijkt mij.
Hoe bedoel je dit Yvonne?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zullen we dit maar niet doen over medicatie hmm?
Tja, het is gek dus zal het niet logisch zijn. Jammer dat er dan zo lacherig op gedaan moet worden hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mensen met psychische/psychotische problemen worden op FOK! altijd gezien als troll.
Jammer dat die instelling soms ook bij de mods aanwezig is.
Maar TS, wat denk jij zelf te kunnen doen aan dit alles?
We zijn namelijk geen experts, dus gaan we geen 'raad' geven en al helemaal niet over medicatie.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mensen met psychische/psychotische problemen worden op FOK! altijd gezien als troll.
Jammer dat die instelling soms ook bij de mods aanwezig is.
Maar TS, wat denk jij zelf te kunnen doen aan dit alles?
Oh dus deze jongeman is wel psychotisch? Maar neem bijvoorbeeld Manke, die demonen hoort, die is niet psychotisch? Hoe herken je in godsnaam het verschil?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Neem die medicijnen toch maar in, want volgens mij ben je psychotisch.
Dat je moet kappen met je zgn tips wat TS met z'n medicatie wel of niet moet doen. Ben jij z'n psych?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |