SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TussensprintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste KM: zie Col de La ToussuireOnly the strong survive
Misschien doet ie dat ook structureel, maar denkt Herbert dat ie wat nieuws heeft gezien?quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Herbert meldde ook heel enthousiast dat Gesink op de rollen warm heeft gereden om geen last te hebben van een koude start. Dan vraag ik me vooral af waarom dat niet structureel gebeurt.
Maar goed, Gesink denkt dat ie Voigt is en doet het meeste werk. Dat werkt alleen als je ook daadwerkelijk de goede benen hebt.
Dat snap ik ook niet, hij had in zijn goede jaar 2010 ook een keer een probleem met een koude start. Hij werd toen vroeg gelost, samen met o.a. Sanchez, maar dat kwam uiteindelijk nog goed. Je zou denken dat je daar iets uit moet leren.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Herbert meldde ook heel enthousiast dat Gesink op de rollen warm heeft gereden om geen last te hebben van een koude start. Dan vraag ik me vooral af waarom dat niet structureel gebeurt.
Maar goed, Gesink denkt dat ie Voigt is en doet het meeste werk. Dat werkt alleen als je ook daadwerkelijk de goede benen hebt.
Meestal mag ik hem wel, maar nu even niet.quote:
Dat is dus een voorbeeld van de 'we doen maar wat'-mentaliteit, mocht het zo zijn dat het niet structureel gebeurt. Dat zou bij Sky dus niet gebeuren denk ik.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet, hij had in zijn goede jaar 2010 ook een keer een probleem met een koude start. Hij werd toen vroeg gelost, samen met o.a. Sanchez, maar dat kwam uiteindelijk nog goed. Je zou denken dat je daar iets uit moet leren.
Rijden met het oog op ploegenklassement lijkt me. Astana heeft 4 man mee.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:36 schreef Devpartner het volgende:
straks shleck of horner laten springen op de madeleine richting de kopgroep en dan blok erop.
Popovic jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:39 schreef Drebbelman het volgende:
Volgens mij zat er wel een radioshack in de kopgroep
Begin van een klim altijd, moet ritme rijden.quote:
beter om terug te vallen in het peloton dan weg te vallen met een bus héquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:40 schreef SportmanNR1 het volgende:
Waarom ga je dan überhaupt aanvallen als je na 1 km alweer moet lossen
Dat was Kessiakoff.quote:
Dat was Kessiakoff.quote:
Mollema?quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:41 schreef Koudewinter het volgende:
Kom op Gesink, Johnny, Mollema en nog eentje..... trappen! Jullie kunnen het!
Hoe vaak gaan we dit nog horen.quote:
Niet geschoten is altijd misquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:41 schreef heywoodu het volgende:
Waarom springt zo'n Hutarovich eigenlijk mee? Die mag bij wijze van spreken toch al blij zijn als hij niet gelost wordt uit de bus?
Zodat ie mag beginnen voor zijn sprintmakkers in het peloton en hij het zeker overleeft.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:41 schreef heywoodu het volgende:
Waarom springt zo'n Hutarovich eigenlijk mee? Die mag bij wijze van spreken toch al blij zijn als hij niet gelost wordt uit de bus?
Misschien hoopte hij op een redelijk tempo in de kopgroep zodat hij de Madeleine nog kan overleven.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:41 schreef heywoodu het volgende:
En Basso wil ook wel mee.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:42 schreef Sasman het volgende:
Waarom niet VDB2 nu al proberen met hulp van Vanendert en Frankie Shleck?
Jij fietst sneller die berg op?quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:43 schreef Sasman het volgende:
Gesink faalhaasje. Jammer maar geprobeerd.
Onzin.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Herbert, als je het hier al moeilijk hebt, dan wordt het hem echt niet meer...
Kan toch wel beter bergop dan Cav.quote:
Omdat je jezelf daarmee volledig opblaast. Sky blijft gewoon tempo rijden met Boasson Hagen en Knees.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:42 schreef Sasman het volgende:
Waarom niet VDB2 nu al proberen met hulp van Vanendert en Frankie Shleck?
Maar die mannen gaan dat gewoon blijven doen tot op de laatste beklimming. En dan rij je hun ook gewoon naar de beste positie.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Omdat je jezelf daarmee volledig opblaast. Sky blijft gewoon tempo rijden met Boasson Hagen en Knees.
Ik betwijfel het.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan toch wel beter bergop dan Cav.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:46 schreef LDS het volgende:
Gesink heeft zich opgeblazen op de hometrainert
Ja, ik zapte heel even om te horen wat ze over Gesink riepen, maar dat duurde niet heel lang en ik was weer op Sporza.quote:
En dus moest je het wel even delen he...quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, ik zapte heel even om te horen wat ze over Gesink riepen, maar dat duurde niet heel lang en ik was weer op Sporza.
Op elke slak zout leggenquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:49 schreef Slobeend het volgende:
Vorig jaar was het woord van Herbert grinta, dit jaar wattagemeters.
Tuurlijk.quote:
Grinta is meer van Ducrotquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:49 schreef Slobeend het volgende:
Vorig jaar was het woord van Herbert grinta, dit jaar wattagemeters.
Neu ik ook niet, wel zeer knap dat hij er weer bij zitquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:50 schreef Drebbelman het volgende:
Ik acht de kansen van Hoogerland niet groot, met dit groepje
Hij is zo'n beetje de slechtste klimmer.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:50 schreef Drebbelman het volgende:
niet geschoten is altijd mis...quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:50 schreef Drebbelman het volgende:
Dat moet je zelf besluiten volgens Herbie en Morten.quote:
Ja dus!quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat moet je zelf besluiten volgens Herbie en Morten.
Die kan dit prima aan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Groot peloton nogEn wie rijd er op kop? Fucking Boasson Hagen
Ja, korte krachtexplosies. Maar dit? Zal ik wel iets gemist hebben.quote:
weer?quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:50 schreef Remzz het volgende:
[..]
Neu ik ook niet, wel zeer knap dat hij er weer bij zit
Rolland staat 20e, dus wil ik niet echt meer een klassementman noemen, is gewoon een klimmer...quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:54 schreef Drebbelman het volgende:
Goed van Rolland. In zo'n etappe als dit met alleen klimmen en dalen kun je als klassementsman best vroeg in de aanval gaan als je verschil wil maken.
Vast tempo rijdenquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, korte krachtexplosies. Maar dit? Zal ik wel iets gemist hebben.
Is ook de enige die vandaag iets kan bereiken van Rabo.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:55 schreef marcodej het volgende:
Ik zou proberen mee te schuiven Ten Dam.
Moet niet gekker worden, dadelijk gaat ook Menchov demarreren.quote:
Dat is zo'n heerlijk pyreneeënzaagblad inderdaad.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bagnères-de-Luchon is zwaarder, maar daar is de aankomst beneden.
Top 10 in Brabantse Pijl, Waalse Pijl, LBL en AGR.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gezien zijn klimprestaties dit seizoen is dat geen verrassing.
Die was best goed op explosieve klimmetjes. Tweede in AGR dacht ik?quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gezien zijn klimprestaties dit seizoen is dat geen verrassing.
deed het zes jaar geleden ook al op la tousuire en een jaar later ook nogquote:
Dat is meer het explosieve werk. In rittenkoersen met serieuze beklimmingen kon hij niet mee.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Top 10 in Brabantse Pijl, Waalse Pijl, LBL en AGR.
Niet verrassend.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:56 schreef BlaZ het volgende:
Mollema was een van de eersten die moest lossen
Hij reed tot nu toe aardig mee in de tour.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is meer het explosieve werk. In rittenkoersen met serieuze beklimmingen kon hij niet mee.
Steven Kruijswijk zou er ook weer bij zitten, volgens de live ticker van de ASO.quote:
Gewoon niet goed genoeg helaas. Zo wordt het hem niet. Iig geprobeerd, had ik ook al niet meer verwacht.quote:
Zat er ook ja.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Steven Kruijswijk zou er ook weer bij zitten, volgens de live ticker van de ASO.
Zou het? Dan is hij wel echt heel slecht voor zijn doenquote:
Hij is gevallen he.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zou het? Dan is hij wel echt heel slecht voor zijn doen
Hij is ook heel slecht voor zijn doen. Zijn voorgaande dagen waren nog slechter.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik denk dat al gebeurd is, die rijden hetzelfde tempo.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als dat zo is, zal die zo ook wel uit het "peleton" lossen
Beetje als Narcissus die vervolgens verliefd naar zichzelf blijft staren, terwijl het peloton verder koerst.quote:
quote:Leipheimer trying something...
Leipheimer is also ahead of the peloton and now trying to ride across to the Vinokourov group that is six seconds ahead of the Rolland trio.
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op donderdag 12-07-2012 om 11:58:48Ik vind dat Joep Schreuder dat goed doet die intervieuws! Lijkt of ie al lang in het wielrennen zit.... http://t.co/N5su3zWr reageer retweet
Dat was zeker de enige journalist die hem niks vroeg over het prikkeldraad.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:03 schreef marcodej het volgende:
We hebben een fan van Joep Schreuder gevonden:twitter:zeeuwseleeuw twitterde op donderdag 12-07-2012 om 11:58:48Ik vind dat Joep Schreuder dat goed doet die intervieuws! Lijkt of ie al lang in het wielrennen zit.... http://t.co/N5su3zWr reageer retweet
Iemand die op die manier interviews schrijft, kan je per definitie niet serieus nemenquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:03 schreef marcodej het volgende:
We hebben een fan van Joep Schreuder gevonden:twitter:zeeuwseleeuw twitterde op donderdag 12-07-2012 om 11:58:48Ik vind dat Joep Schreuder dat goed doet die intervieuws! Lijkt of ie al lang in het wielrennen zit.... http://t.co/N5su3zWr reageer retweet
Dat zou wel iets te inhoudelijk voor Schreuder worden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat was zeker de enige journalist die hem niks vroeg over het prikkeldraad.
Intervieuwsquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:03 schreef marcodej het volgende:
Precies mijn gedachte.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:05 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Iemand die op die manier interviews schrijft, kan je per definitie niet serieus nemen
Kun je niet serieus nemen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:05 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Iemand die op die manier interviews schrijft, kan je per definitie niet serieus nemen
Leipo en Laurens houden een valpartijtje, iedereen is uitgenodigdquote:
Haha. Als hij niet over een spelfout zelf had gevallen, had je een punt geweest. Nu mag je je hok weer in.quote:
Lees het nog even terugquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha. Als hij niet over een spelfout zelf had gevallen, had je een punt geweest. Nu mag je je hok weer in.
precies.. dat skytreintje blijft straks als enige over, met hun metertjesquote:
Gesink zal ook wel komen dan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:08 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Leipo en Laurens houden een valpartijtje, iedereen is uitgenodigd
Heb ik gedaan. En nu?quote:
Haha echt, iedereen rijdt voorop. Sky trein er er achter aanquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:09 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
precies.. dat skytreintje blijft straks als enige over, met hun metertjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
De enige samen met LL Sanchez zijn normale niveau haalt.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:11 schreef Szura het volgende:
Niet vergeten Ten Dam af te zeiken als ie straks moet lossen he.Is goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Wat was er met Vanendert?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:09 schreef marcodej het volgende:
De Greef neemt Vanendert op sleeptouw richting het peloton. Rijden tussen de auto's.
Niet vergeten Ten Dam af te zeiken als ie straks moet lossen he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Niet vergeten Ten Dam af te zeiken als ie straks moet lossen he.Alsof die kotsers een reminder nodig hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij houdt niet van perziksmaakquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:13 schreef Eenskijken het volgende:
lol? die kerel pakt een bidon, neem 1 slok water en gooit het dan weer weg. wtf dude...
Ten Dam is eigenlijk altijd toch wel 1 van de betere klimmers al? Hij kan alleen niet dalen bijv.quote:
Zit Vino er ook nog?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:14 schreef Slobeend het volgende:
Met Basso en Valverde in deze groep zie ik geen overwinning voor een Nederlander in het verschiet liggen.
ik dicht rolland ook goede kansen toequote:Op donderdag 12 juli 2012 14:14 schreef Slobeend het volgende:
Met Basso en Valverde in deze groep zie ik geen overwinning voor een Nederlander in het verschiet liggen.
jep...quote:
Die moet straks in het dal dus knechten voor Ten Dam...quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:14 schreef marcodej het volgende:
Kruijswijk lijkt me een van de slechtste van de kopgroep.
Die leek niet van luxe achterin te zitten nee!quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:14 schreef marcodej het volgende:
Kruijswijk lijkt me een van de slechtste van de kopgroep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |