quote:PSV blijft hopen op de komst van Luciano Narsingh. De Eindhovenaren zien in de aanvaller van sc Heerenveen een versterking van de huidige selectie, de onderhandelingen verlopen moeizaam.
Technisch directeur Marcel Brands is duidelijk tegenover het Algemeen Dagblad. "Narsingh heeft ons gezegd dat hij het liefste naar PSV wil", aldus Brands. Ook Ajax is in de race voor Narsingh. Berichten over een nieuw bod uit Eindhoven, worden door de bestuurder als onjuist bestempeld. "Ik lees overal dat we een verhoogd bod op hem hebben gedaan. Maar wij hebben echt niks gedaan."
"Ik ben zo benieuwd waar dergelijke berichten vandaan komen. Wanneer we wel wat gaan doen? Dat horen jullie wel", gaat Brands verder. Ondertussen stoomt trainer Dick Advocaat zijn ploeg klaar voor het nieuwe seizoen. Donderdag sluit ook Mark van Bommel aan in Eindhoven, terwijl Ola Toivonen zich over twee dagen meldt bij PSV.
"Nu begint de voorbereiding op het seizoen dus pas echt", zegt Advocaat. "Natuurlijk is het afwachten hoe die jongens terugkomen. Ik verwacht goed, want we hebben het over spelers die weten waar het om gaat. Anders bereik je het Nederlands elftal niet. Met die mannen, plus de jongens die reeds tien dagen in training zijn, heeft PSV gewoon een goede groep."
Advocaat lijkt ook Marcel Ritzmaier en Peter van Ooijen op te nemen in zijn A-selectie. "Je hebt toch een selectie van 23 man nodig", doelt Advocaat op de talenten. "Daar zijn dit de ideale spelers voor. En na een jaar kijken we of ze hun plaats hebben weten te veroveren of niet. Van Ooijen heeft in de eerste tien dagen van de voorbereiding wel iets laten zien, ja."
que?quote:
Le Callie, est il deja ici?quote:
quote:
Watquote:
Doe jij dan ff kleine ouwe reusquote:
zal 't even doenquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe jij dan ff kleine ouwe reus
Kan ze zelf toch ook wel zienquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Is Callie hier nu in de SC?
Dat vraagt ze
Hmm blijkbaar jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, Het is vroeg en sommigen zijn lui
quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt, ik kan me zo ergeren aan mensen die te lui zijn om iets op te zoeken.
Daar hebben we jou voor kleine deugniet * in wangetjes knijpt*quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt, ik kan me zo ergeren aan mensen die te lui zijn om iets op te zoeken.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar hebben we jou voor kleine deugniet * in wangetjes knijpt*
Stinho is wel ahh koesie koesie iddquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar hebben we jou voor kleine deugniet * in wangetjes knijpt*
Van de week werd nog anders beweerdquote:
Ik heb heul geen gids en als ik dat wil weten vraag ik dat hierquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo van: ''Wanneer begint de uitzending van Studio Sport''?
ZOEK HET OP IN DE TV GIDS
TELETEKST.NOS.NLquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb heul geen gids en als ik dat wil weten vraag ik dat hierJullie weten alles
Ga jij es ff lekker je mond spoelen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Comment serait la vie Feyenoord n'existait pas?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga jij es ff lekker je mond spoelen?
Doe niet zo mal, gekkiequote:
Ik zie 3/4 verhalen erin, bedoel je dat zijn voorkeur veranderd is?quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Van de week werd nog anders beweerd
J'ai le droit de dire ce que je veux, aussi longtemps que cela ne blesse pas les autres. Comme épithètes, jurant avec les maladies. etcquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga jij es ff lekker je mond spoelen?
Zou je Stinho niet een weekie in huis nemen?quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zou je Stinho niet een weekie in huis nemen?
Hebben zijn ouders ook even rust
Verstop alleen wel je kratjes bier want hij heeft nog wel eens de neiging de restjes uit flesjes te legen
Ja zijn voorkeur is veranderd iddquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zie 3/4 verhalen erin, bedoel je dat zijn voorkeur veranderd is?
Die gozer moet zelf gewoon zeggen waar hij naartoe wilt zodat PSV/Ajax verder kan zoeken.
Daar pies ik altijd in dus van mij mag iequote:Op donderdag 12 juli 2012 10:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zou je Stinho niet een weekie in huis nemen?
Hebben zijn ouders ook even rust
Verstop alleen wel je kratjes bier want hij heeft nog wel eens de neiging de restjes uit flesjes te legen
quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar pies ik altijd in dus van mij mag ie
Nou Stinho, pak je snuggy,beren pyjama en ajaxdekbed in en op naar een weekje tante Yvonnequote:Op donderdag 12 juli 2012 10:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar pies ik altijd in dus van mij mag ie
Nu kun je dat recht wel hebben, alleen niet op FOK!quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
J'ai le droit de dire ce que je veux, aussi longtemps que cela ne blesse pas les autres. Comme épithètes, jurant avec les maladies. etc
Nee, ik trek niet bij Feyenoorders in.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou Stinho, pak je snuggy,beren pyjama en ajaxdekbed in en op naar een weekje tante Yvonne
Die man heeft de transfer van Assaidi ook al verneukt met zijn hoge eisenquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja zijn voorkeur is veranderd idd
En dat komt echt door die bloedhond van een Rioala denk ik
Devrais-je être positif à propos de Feyenoord?quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu kun je dat recht wel hebben, alleen niet op FOK!
Ik kan lekker koken *koesie koesie*quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik trek niet bij Feyenoorders in.
Hij is echt knettergek gewoon die gastquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die man heeft de transfer van Assaidi ook al verneukt met zijn hoge eisen![]()
Mino Raiola ne pensent qu'à l'argent du transfert de caractères à partir de clients libresquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die man heeft de transfer van Assaidi ook al verneukt met zijn hoge eisen![]()
Je leert snel bijquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Devrais-je être positif à propos de Feyenoord?
Hee je hebt ook een callie uiquote:
Klopt hij heeft zijn client verneuktquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mino Raiola ne pensent qu'à l'argent du transfert de caractères à partir de clients libres
Al sinds vannacht schelequote:
Feyenoord est un club très sympa, seulement si ils ont battu le PSV, le PSV est un club vraiment détestable.quote:
Ik was vannacht een beetje aangeschotenquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord est un club très sympa, seulement si ils ont battu le PSV, le PSV est un club vraiment détestable.
feyenoord en sympathiekquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord est un club très sympa, seulement si ils ont battu le PSV, le PSV est un club vraiment détestable.
Geen mening neequote:Op donderdag 12 juli 2012 10:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Qu'est-ce qui ne va pas avec mon opinion?
Vind ze nou gewoon ff sympa om je STIEFMoeder een plezier te doen.quote:
Fijn hè googlequote:Op donderdag 12 juli 2012 10:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ils ont acheté Charisteas d'entre nous qui maladroit!
quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vind ze nou gewoon ff sympa om je STIEFMoeder een plezier te doen.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vind ze nou gewoon ff sympa om je STIEFMoeder een plezier te doen.
Goede zaak dat die prutser nog een jaar daar blijftquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:44 schreef Doublepain het volgende:
PSV houdt 'echte PSV'er' Bouma een jaar langer in Eindhoven
3e ja, 3e na real en barca op de doelpuntenlijstquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goede zaak dat die prutser nog een jaar daar blijft. Kan PSV nog maals 3e worden
Gaat toch om het kampioenschap of niet swaquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
3e ja, 3e na real en barca op de doelpuntenlijst
Un pocoquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heel fijn ja. Kan je ook spaans?
STIEFmoeder, vat je um, nou nou nou?quote:
Die PSV'ers gaan altijd dan over andere dingen praten terwijl ze weten dat ik het over de eindstand heb :'0quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gaat toch om het kampioenschap of niet swa
Die pak je dan sowiesoquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gaat toch om het kampioenschap of niet swa
Ik vatte 'm zelfsquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
STIEFmoeder, vat je um, nou nou nou?
Nu pas trouwensquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
STIEFmoeder, vat je um, nou nou nou?
Kejje nagaan whehehehe.quote:
Ik geloof je Stiefquote:
Ajax is ook een faalclubquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neehoor. Ajax haalde ook 106 goals en werd niet kampioen
Ja ik ben beetje aan het bijkomenquote:
je smiley flikkert trouwens wtfquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neehoor. Ajax haalde ook 106 goals en werd niet kampioen
Jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://leden.ajax.nl/web/show/id=67304
Duidelijk een faalclub ja.
Moet je een paar kankerstoten hebben?quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
xD. Kom op... Dat gebruiken ze alleen in PUB
nEE,quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:53 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Moet je een paar kankerstoten hebben?
:Squote:Op donderdag 12 juli 2012 10:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
xD. Kom op... Dat gebruiken ze alleen in PUB
quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:53 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Moet je een paar kankerstoten hebben?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:56 schreef Doublepain het volgende:
Lol ik heb nu chrome erop gedaan, log ik daar op in. Heeft Google dus al mijn zoekopdrachten opgeslagen zie ik
Wat nou privacy
Ja op mijn computer, als iemand nu mijn mail hackt kan hij mooi overal opkomenquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had je niet zoiets waarop je kon klikken om te zeggen van: wil je nu dit wachtwoord opslaan?
moet je ook op: NU NIET. klikken héquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja op mijn computer, als iemand nu mijn mail hackt kan hij mooi overal opkomen
Maar dan moet ik elke keer ww invullen. Dat zuigt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
moet je ook op: NU NIET. klikken hé
luiwammes. dan vraag je r ook om:Dquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar dan moet ik elke keer ww invullen. Dat zuigt.
Mozilla doet zoiets niet, bazen dat ze zijnquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
luiwammes. dan vraag je r ook om:D
Doe je stoer pannenkoekquote:
Mikey!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oke ik ken nu dus ook de functie quote alert
mailen naar forum@fok.nlquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kan geen DM's meer versturen btw hoe zet je dat terug aan?
Je bent al bijna modquote:
Nee, maar ik krijg dat ook altijd te horenquote:
Kan je weer dm versturen jaquote:
mailen naar forum@fok.nlquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij was er snel bij ja... waarom geven ze mij nou een dm ban?
Geen flauw idee, hmf heeft het ook alquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij was er snel bij ja... waarom geven ze mij nou een dm ban?
Hou je mond.. Steven kloonquote:
quote:
ik moet ook even mailen, krijg geen melding van quotequote:
Wees blij.. dat is toch drie keer niets.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik moet ook even mailen, krijg geen melding van quote
25juliquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:30 schreef onlogisch het volgende:
Is er eigenlijk een vervanger van Happel gekomen @ vbl?
Is dat niet voor de vervanger van Jojoortje?quote:
En happelquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is dat niet voor de vervanger van Jojoortje?
scheme 0 15quote:
Dan maken ze het bekend jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan sluit de sollicitatieprocedure ofzo?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Gaal de nieuwe bondscoach dat scheelt weer vlaggetjes kopen over twee jaar
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oh ja dat is waar ookquote:
Ik gister nog en Yvonne was onder de indruk van mijn sollicitatie.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie hebben zich er voor aangemeld?
Wie nietquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie hebben zich er voor aangemeld?
Kan ik ergens op je stemmen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van Gaal lacht je uit.
[..]
Oh ja dat is waar ookBen wel trots op mijn stadsgenoten hoor.
[..]
Ik gister nog en Yvonne was onder de indruk van mijn sollicitatie.
Niemand goed genoeg ik zag dat Opa een oproep had geplaatst voor nog meer aanmeldingenquote:
Ja die snapte ik ook niet, dus blijkbaar zijn de mensen die wel dat gedaan hebben niet goed genoegquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niemand goed genoeg ik zag dat Opa een oproep had geplaatst voor nog meer aanmeldingen
Mooi toch, pas over 4 jaar weer mensjes die interessant komen doen met voetbal.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
In dat geval zal ik er ook eens een sollicitatie uitgooienquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niemand goed genoeg ik zag dat Opa een oproep had geplaatst voor nog meer aanmeldingen
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In dat geval zal ik er ook eens een sollicitatie uitgooien
Zo kwam het wel over jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja die snapte ik ook niet, dus blijkbaar zijn de mensen die wel dat gedaan hebben niet goed genoeg
Ja dat idee had ik ook een beetjequote:
Ik duim voor je.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In dat geval zal ik er ook eens een sollicitatie uitgooien
Ademnood?quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Blijft vertyft dat het de 25ste pas duidelijk wordt... Heel mijn vakantie naar de klote omdat ik 2 weken lang in de stress zit niet wetende of ik het nou ben geworden of niet.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Blijft vertyft dat het de 25ste pas duidelijk wordt... Heel mijn vakantie naar de klote omdat ik 2 weken lang in de stress zit niet wetende of ik het nou ben geworden of niet.
[..]
Herman van Veen is mijn vader niet.
[..]
Herman van Veen is mijn vader niet.
We hebben uiteraard ook allemaal onze vakantie afgezegd hiervoor.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
We hebben uiteraard ook allemaal onze vakantie afgezegd hiervoor.
Liever mod dan op vakantie naar Florida.
Misschien maar eens contact met Danny op nemen of hij mij wil opbellen als de knoop eenmaal is doorgehakt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
We hebben uiteraard ook allemaal onze vakantie afgezegd hiervoor.
Liever mod dan op vakantie naar Florida.
Ik zou eerder maar op vakantie gaan, Je bent kansloos voor deze jobquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien maar eens contact met Danny op nemen of hij mij wil opbellen als de knoop eenmaal is doorgehakt.
Zo moeilijk is mod hier niet, gewoon slotje op alle tong topic en dat is het.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou eerder maar op vakantie gaan, Je bent kansloos voor deze job
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou eerder maar op vakantie gaan, Je bent kansloos voor deze job
Net zoals Van Bommel Eriksen in zijn broekzak zou hebben?quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Je moest eens weten wat voor een talenten en sociale vaardigheden ik verberg achter dit account. Ik heb de FA's in mijn zak na mijn sollicitatie.
Vam Bommel zit maar al te graag in de broekzak van Eriksen met die blik van hem.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net zoals Van Bommel Eriksen in zijn broekzak zou hebben?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vam Bommel zit maar al te graag in de broekzak van Eriksen met die blik van hem.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vam Bommel zit maar al te graag in de broekzak van Eriksen met die blik van hem.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Van Bommel kan inderdaad niet tippen aan Strootman. Blijft toch een rare situatie, dat een 35 jarige man is aangetrokken om te leren van een 22 jarig talent.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Van Bommel kan inderdaad niet tippen aan Strootman. Blijft toch een rare situatie, dat een 35 jarige man is aangetrokken om te leren van een 22 jarig talent.
Nee hoorquote:
Ja, en opeens was het zijn broertjequote:Op donderdag 12 juli 2012 11:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is zijn ban niet verlengt na zijn ehm 'vriend' met een mening.
Hoelang nu?quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, en opeens was het zijn broertje
Dat is echt zo hoorquote:
Nee dat was omdat ik via een geheime bron welke tevens ook whatsapp hanteerde Ajacied422 per DM met de dood bedreigde.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is echt zo hoor
Meneer ging haten op mij omdat ik niks tegen de kromme en davy heb
Een weekquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Noppie heeft ook een ban zie ik, en HMF verlengd tot?
volgende week vrijdag pas weer?quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een week
Maar hmf leest vast mee dus
Dus KRIJG DE TYFUS HMF
Jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
volgende week vrijdag pas weer?.
Wat een ellende de afgelopen week hier in dit topic zeg het geflirt tussen Davy en GGMM is op zijn hoogtepunt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een week
Maar hmf leest vast mee dus
Dus KRIJG DE TYFUS HMF
bumboys zijn het jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat een ellende de afgelopen week hier in dit topic zeg het geflirt tussen Davy en GGMM is op zijn hoogtepunt.
Erg vervelende situatie.quote:
Zelfde ip en dan is het zogenaamd een vriendje of zijn broertje, yeah rightquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
arme jongen, maar dat die noppie het gaat plaatsen is ook wel dom hoor.
Noppie een dubbelaccount? mis ik iets?quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zelfde ip en dan is het zogenaamd een vriendje of zijn broertje, yeah right
Invloed van Callie he. Als er 1 user is waar ik stiekem tegen opkijk is hij het wel en dan blijkt hij...quote:
Is gewoon zijn oude accountquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Noppie een dubbelaccount? mis ik iets?
vraag mij of hoe het zit met mijn huisgenoten, wat nou als die ook op foks zitten? Zelfde ip lijkt mij?quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zelfde ip en dan is het zogenaamd een vriendje of zijn broertje, yeah right
Jepquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vraag mij of hoe het zit met mijn huisgenoten, wat nou als die ook op foks zitten? Zelfde ip lijkt mij?
En dan tegen mij zeggen dat zijn oude account met een A B C OF D begint.quote:
Die jongen zegt wel meerquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan tegen mij zeggen dat zijn oude account met een A B C OF D begint.
Uit Rotterdam jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Noppie2000 was een PSV'er, ik haatte die noppie.
Ik heb dus automatisch op HMF gehaat!
Nieuwe Spiderman gezien?quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Best oke trouwens een week geen fok! ik had tijd om naar de bioscoop te gaan.
Als het waar is zou zijn account ook pas uit 2007 komen... Straks blijkt hij de hongersnood in Somalie ook nog eens niet op te kunnen lossenquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan tegen mij zeggen dat zijn oude account met een A B C OF D begint.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:02 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Het is gewoon irritant om zoveel debiele reacties te zijn bij het eerste doelpunt dat PSV tegenkrijgt.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, voortaan moet dus iedereen gaan huilen als PSV een goal tegen krijgt. Rot dan lekker op naar psv.netwerk ofzo.
Ja toffe film... al vond ik die badguy toch een beetje matig..quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nieuwe Spiderman gezien?
Ik vond hem wel oke
Maar ik vond hem wel oke spelen opzichquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja toffe film... al vond ik die badguy toch een beetje matig..
en het feit dat die kerel die Spiderman speelt in de film 17 maar in het echt al 29 is stoorde wel een beetje evenals dat hij lijkt op Egbert Jan Weeber.
Dat is toch altijd zo in Amerika, net als die college films. Die gasten zijn soms al de 30 gepasseerd en moeten spelen alsof ze op high school zitten ofzo.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja toffe film... al vond ik die badguy toch een beetje matig..
en het feit dat die kerel die Spiderman speelt in de film 17 maar in het echt al 29 is stoorde wel een beetje evenals dat hij lijkt op Egbert Jan Weeber.
Klopt zag er laatst nog 1, 21 Jump Street of zo ging nergens over.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo in Amerika, net als die college films. Die gasten zijn soms al de 30 gepasseerd en moeten spelen alsof ze op high school zitten ofzo.
Ik zou eerst naar de Batman marathon maar dan betaal je 25 euro terwijl ik 1 en 2 al gezien heb plus het feit dat die nieuwe dan pas om 6:00 begintquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar ik vond hem wel oke spelen opzich
En die badguy was wel slecht ja
Maar volgende week nieuwe Batman
quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt zag er laatst nog 1, 21 Jump Street of zo ging nergens over.
Ik ga wel heenquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zou eerst naar de Batman marathon maar dan betaal je 25 euro terwijl ik 1 en 2 al gezien heb plus het feit dat die nieuwe dan pas om 6:00 begint
Naar de Marathon? ik kijk deel 1 en 2 nog wel een keertje thuis.quote:
Ja man, ga met mijn broer heen in Heerhugowaardquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Naar de Marathon? ik kijk deel 1 en 2 nog wel een keertje thuis.
Wat ik mij afvraag krijg je dan ook iets van eten erbij of kan je gewoon drie keer popcorn gaan kopen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja man, ga met mijn broer heen in Heerhugowaard
Geen flauw idee eigenlijkquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat ik mij afvraag krijg je dan ook iets van eten erbij of kan je gewoon drie keer popcorn gaan kopen?
Ze was er gisteren nogquote:
Op vakantie naar Amelandquote:
Laten we maar stoppen. PSV kampioen dus.quote:PSV'er Bouma tekent voor een jaar bij
HOOFDDORP - Wilfred Bouma staat ook komend seizoen onder contract bij PSV. De verdediger tekent voor een jaar bij.
Dat meldt PSV donderdag op haar eigen website. De 34-jarige international begint daarmee aan zijn dertiende seizoen in Eindhovense dienst.
Technisch manager Marcel Brands is in zijn nopjes met de contractverlenging van Bouma.
"Wilfred heeft een goed seizoen gedraaid, is een echte PSV’er en hij kan met zijn ervaring nog van toegevoegde waarde zijn."
Bouma keerde donderdag terug op het trainingsveld, nadat hij sinds het EK vakantie had.
Wat zien ze toch in die slome hark?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:12 schreef Muto het volgende:
Ah, oke.
[..]
Laten we maar stoppen. PSV kampioen dus.
Wisten we al, maar PSV gaat dus voor de volgende 3e plaats?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:12 schreef Muto het volgende:
Ah, oke.
[..]
Jojoortje maakte zich zorgen toen ik hier 5 dagen niet was geweest. BrandX niet.quote:
Heeft toch een goed ek gehadquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat zien ze toch in die slome hark?
BrandX wist dat het goed met je gingquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Jojoortje maakte zich zorgen toen ik hier 5 dagen niet was geweest. BrandX niet.
quote:
Net als Ooijer de leider in de kleedkamer, jonge spelers slaan de dokter over het algemeen nog niet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat zien ze toch in die slome hark?
Dat betekend toch zo iets als dat je graag aan kleine jongetjes zit in een Anne Frank Plantsoen?quote:"Wilfred heeft een goed seizoen gedraaid, is een echte PSV’er en hij kan met zijn ervaring nog van toegevoegde waarde zijn."
quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:12 schreef Muto het volgende:
Ah, oke.
[..]
Psv'ers Spooren nietquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat betekend toch zo iets als dat je graag aan kleine jongetjes zit in een Anne Frank Plantsoen?
Hey Mikeyquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat betekend toch zo iets als dat je graag aan kleine jongetjes zit in een Anne Frank Plantsoen?
Waarom heb jij er geen kan ik beter vragen!quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom heeft iedereen een Pony in zijn UI?
My little Callie is hetquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Niet iedereen, de kapitein heeft een troetelbeertjequote:Op donderdag 12 juli 2012 12:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat is dat?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bedankt Fok! Nu heb ik dat politie utah virus na het bekijken van de frontpage.
Omdat het homo's zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Mallwarequote:
Ik heb dat ook dus denk ik hequote:
Oh dat virus?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bedankt Fok! Nu heb ik dat politie utah virus na het bekijken van de frontpage.
Verschil moet er zijn he boelers.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet iedereen, de kapitein heeft een troetelbeertje
sowieso mad respect voor die goos met zijn afgetrainde lichaam.quote:
Dat voetenwerk.quote:
Kom dan gappiequote:
er gaat wel meer niet zoals het moetquote:
Hoiquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
er gaat wel meer niet zoals het moet
Zijn dekking is ook verre van noppes. Maar, hij stoot wel heel snel, dat is wel chill.
Hierbij krijg je in beeld stop! politie.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook dus denk ik he
Is dat die shit waar woorden opeens een link voor een ipad spelletje worden?
whutquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hierbij krijg je in beeld stop! politie.
U heeft illegale bestanden gedownload en u pc is geblokkerd u kunt hem voor 100 euro terugkopen.
Ik kan ook snel stoten zonder m'n voeten überhaupt te gebruiken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
er gaat wel meer niet zoals het moet
Zijn dekking is ook verre van noppes. Maar, hij stoot wel heel snel, dat is wel chill.
Hahaha...heb jij dat kut virus ook ja?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
U heeft illegale bestanden gedownload en u pc is geblokkerd u kunt hem voor 100 euro terugkopen.
Na het zien van een filmpje op de fok! frontpage.quote:
Doeiquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
en doei, ik ga mijn katten wegbrengen en spulletjes shoppen voor de verkansie.
Ik werd daar laatst over gebeld.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zal echt niet door een filmpje op Fok! komen hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Na het zien van een filmpje op de fok! frontpage.
mjah, zoals hij bokst heb ik ze het liefst.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan ook snel stoeten zonder m'n voeten überhaupt te gebruiken.
Danny doet alles voor geld he. 100 euro tikt toch lekker aan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal echt niet door een filmpje op Fok! komen hoor.
Niet eens happen op m'n overduidelijk erosensuele toespeling.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
mjah, zoals hij bokst heb ik ze het liefst.
Bij elke stoot een halve meter dichter bij mij komen, zonder goeie dekking.
Heerlijk. Gewoon blijven staan, mijn dekking goed houden (is nou net mijn specialiteit, goede dekking onder alle omstandigheden), ff wachten, en *BAM!!!* er vol op uithalen
quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:36 schreef BrandX het volgende:
maarreh, ik ben weggisweg
tot morgen oid
Doei, we zullen je missenquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:36 schreef BrandX het volgende:
tot morgen oid
quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet eens happen op m'n overduidelijk erosensuele toespeling.
En nu echtquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:36 schreef BrandX het volgende:
tot morgen oid
ik denk dat de combi erosensueel - rose troetelbeertje de oorzaak is...quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet eens happen op m'n overduidelijk erosensuele toespeling.
Krijgen ze een spuitje?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:37 schreef BrandX het volgende:
[..]ik moet mijn katten wegbrengen, ik ben emo nu, dus geen ge-ero-gedoe enzulks
quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ik denk dat de combi erosensueel - rose troetelbeertje de oorzaak is...
My Little Pony. Oorsprong de nieuwe naam voor Caland, calliequote:Op donderdag 12 juli 2012 12:37 schreef AFCNiels het volgende:
Hebben jullie een little pony fanclub opgericht, of zoiets?
Van die autistische ONZ dingetjes.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:37 schreef AFCNiels het volgende:
Hebben jullie een little pony fanclub opgericht, of zoiets?
Niet haten Mikey, jij mag ookquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van die autistische ONZ dingetjes.
Niet fokken met Caland héquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
My Little Pony. Oorsprong de nieuwe naam voor Caland, callie
Heeft Callie zijn little pony fetish toegegeven?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
My Little Pony. Oorsprong de nieuwe naam voor Caland, callie
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zei alleen Callie, er is een feyenoordrepo op tv. De rest ging verder
wowoowow zo dus jij bent de aanstichter van dit alles?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Begin je bang te worden Stijn?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
wowoowow zo dus jij bent de aanstichter van dit alles?
Mag ik je aanraken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |