Zeker dit jaar , want de tijd tussen Tour en Vuelta is wel erg kort , met dan ook nog eens voor sommigen de OS ertussen ...quote:Op maandag 23 juli 2012 14:03 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Sowieso verwacht ik weinig van de renners die geflopt zijn in de Tour en nu hun zinnen hebben gezet op de Vuelta.
Nog opmerkelijker als je bedenkt dat het de laatste jaren geen enkele andere ploeg gelukt is om de 3 grote rondes in 1 jaar met alle 9 renners uit te rijden.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:23 schreef Steven184 het volgende:
Liquigas heeft sinds de Giro 2009 11 opeengaande grote rondes met de complete negen renners volbracht!
Bron
Wilde ik er inderdaad bijzetten, maar had er geen goede bron voor.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nog opmerkelijker als je bedenkt dat het de laatste jaren geen enkele andere ploeg gelukt is om de 3 grote rondes in 1 jaar met alle 9 renners uit te rijden.
Jeezus, om zoiets marginaals als het Belgisch kampioenschap....quote:Op maandag 23 juli 2012 10:02 schreef DeeBee het volgende:
Zegt 'ie nou serieus na 1:10: 'Ik wil niet meer leven...' ?!![]()
![]()
Ja dus. Serieus, wat een reactie. Zeker aangezien hij als eens BK was. Als het nou een unieke kans was om eens iets te winnen....quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:36 schreef Leatherface het volgende:
Gaat die Van Hoovels eigenlijk naar de Spelen?
Een Mollema en/of Gesink die meedoet om plaats 5 en wellicht een rit kan pakken is toch ook mooi? Hoeft toch niet meteen om de eindoverwinning te gaan?quote:Op maandag 23 juli 2012 23:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zeker dit jaar , want de tijd tussen Tour en Vuelta is wel erg kort , met dan ook nog eens voor sommigen de OS ertussen ...
Ik verwacht vooral een duel Contador - Rodriguez met eventueel een Froome als outsider ... Als die niet te diep gegaan is in de Tour ...
Misschien moeten we hier dan ook eens over het budget beginnen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:56 schreef Steven184 het volgende:
Nog even over Liquigas, de 11 rondes die ze tot nu toe uitreden, even naar de prestaties kijken, gewoon voor de leuk:
Giro 2009: 2e en 4e in het eindklassement, 2 etappezeges.
Tour 2009: 7e in het eindklassement, winst bergtrui.
Vuelta 2009: 17e eindklassement
Giro 2010: 1e, 3e en 10e in het eindklassement, 3 etappezeges.
Tour 2010: 8e eindklassement.
Vuelta 2010: 1e eindklassement.
Giro 2011: 2e eindklassement, 2 etappezeges.
Tour 2011: 7e eindklassement.
Vuelta 2011: 7e eindklassement, 3 etappezeges.
Giro 2012: 5e eindklassement.
Tour 2012: 3e in het eindklassement, puntentrui, 3 etappezeges.
10,5 miljoen doen ze het dit jaar mee.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Misschien moeten we hier dan ook eens over het budget beginnen.
Ben erg benieuwd. Wat een vorm heeft die man nu zeg.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:36 schreef Marcoss het volgende:
Programma LL Sanchez: Olympische Spelen wegrit + tijdrit, Clásica San Sebastián, GP Plouay, GP Québec, GP Montreal
Geen Vuelta dus
Beduidend minder dan Rabobank lijkt me. Dat totale budget van zo'n 15 miljoen zal logischerwijs grotendeels naar het WT team gaan. Als hun budget minder dan 12 miljoen is zou me dat al verbazen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:26 schreef Steven184 het volgende:
[..]
10,5 miljoen doen ze het dit jaar mee.
Dan gaat je het verbazen, want ik denk dat het budget van Rabo hetzelfde is dan dat van Liquigas. Met 3 miljoen kan je echt niet nog 3 andere ploegen met omkadering neerzetten. Niet te doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:50 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Beduidend minder dan Rabobank lijkt me. Dat totale budget van zo'n 15 miljoen zal logischerwijs grotendeels naar het WT team gaan. Als hun budget minder dan 12 miljoen is zou me dat al verbazen.
Niets van gelogen toch? Is alleen een ander type renner dan Gesink en Mollema.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:56 schreef Steven184 het volgende:
Gelukkig revancheerde hij zich in het antwoord op de laatste vraag een opmerking over Niki Terpstra te maken: ''Als er één Nederlandse renner dicht tegen de wereldtop aan zit, is hij het''.
inderdaad, ze houden nogal wat in de luchtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan gaat je het verbazen, want ik denk dat het budget van Rabo hetzelfde is dan dat van Liquigas. Met 3 miljoen kan je echt niet nog 3 andere ploegen met omkadering neerzetten. Niet te doen.
Vind je? Ik kan niet bedenken waarom van alle Nederlandse renners hij het dichtst bij de wereldtop aan zou zitten.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:43 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Niets van gelogen toch? Is alleen een ander type renner dan Gesink en Mollema.
Desondanks weet Liquigas er wel heel veel uit te halen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan gaat je het verbazen, want ik denk dat het budget van Rabo hetzelfde is dan dat van Liquigas. Met 3 miljoen kan je echt niet nog 3 andere ploegen met omkadering neerzetten. Niet te doen.
Leo zegt dit gezien zijn prestaties dit jaar (niet alleen in uitslagen maar ook in prestaties in de koers), hoewel je die ook al jaren aan hebt kunnen zien komen. Gesink en Mollema zijn ook goed, maar op ander terrein, en dit jaar zeker niet van het (constant hoge) niveau van Terpstra.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:20 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Vind je? Ik kan niet bedenken waarom van alle Nederlandse renners hij het dichtst bij de wereldtop aan zou zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |