quote:Maar vul maar aan wanner je kan de bbq/filmmeet is in de omgeving Rotterdam en kinderen kunnen meekomen.![]()
Data FOK! BBQ & filmmeeting:
3 augustus Belle
4 augustus Belle
5 augustus Belle
10 augustus Belle, Ehhe
11 augustus Belle
12 augustus Belle
17 augustus Belle, Ehhe
18 augustus Belle
19 augustus
24 augustus Belle
25 augustus
26 augustus
Boswandeling voor Jaleesa!
Jij oud ik kan de eerste uitzending van kinderen voor kinderen nog herrinneren.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:36 schreef Inlognaam het volgende:
Groep 8 herinneringen komen weer boven... zo oud ben ik dus alweer :/
quote:
Groep 8? Voor mij zijn het krantenbezorgherinneringen. Met de walkman op door het bos fietsen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:36 schreef Inlognaam het volgende:
Groep 8 herinneringen komen weer boven... zo oud ben ik dus alweer :/
Ja, soms voel ik me opeens oud ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij oud ik kan de eerste uitzending van kinderen voor kinderen nog herrinneren.
Het zal best een terminologie zijn die door vrouwen in de 30 gebruikt worden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:39 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Dat vind ik zo'n boohoo-term. Die wordt vaak gebezigd door vrouwen in de dertig die geen vent kunnen vinden en dan beweren ze maar dat ze happy single zijn.
Ik geloof het dan bij voorbaat al niet, vooral ook omdat ze dan ook geen blijdschap uitstralen.
* DJMO reserveert een kamer in het bejaardentehuis voor die ouwe Ruckquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij oud ik kan de eerste uitzending van kinderen voor kinderen nog herrinneren.
Neuhj hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:46 schreef Inlognaam het volgende:
Volgens mij heb ik Jaleesa weggejaagd nu :x
Ik hou het wel bij zwaaien als ik langsfiets
Reserveer dan ook maar eenquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO reserveert een kamer in het bejaardentehuis voor die ouwe Ruck
ik reserveer niksquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Reserveer dan ook maar een [ afbeelding ] voor jezelf.
Dat is zo'n brancard voor 130 KG+ mensen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Reserveer dan ook maar een [ afbeelding ] voor jezelf.
ik gebruik graag een overkil als het nodig is.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:50 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat is zo'n brancard voor 130 KG+ mensen?
Goeie voorbereiding is het halve werk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
ik gebruik graag een overkil als het nodig is.
* Rucky met een biertje in zijn handen zit,wat een zaligheid zegquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:53 schreef DJMO het volgende:
* DJMO met voeten in sodabadje zit![]()
wat een zaligheid zeg
* Inlognaam heeft al een uur geleden theewater opgezet maar nog steeds geen thee heeftquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky met een biertje in zijn handen zit,wat een zaligheid zeg
quote:
Beetje in je eigen afvalwater liggen, lijkt me niks. Half uurtje onder de douche, heerlijk.quote:
Met of zonder badeendjequote:Op woensdag 11 juli 2012 21:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jaleesa gaat zo in bad, wat een zaligheid zeg
Zonder, maar we hebben ze welquote:
Douchen doe ik om schoon te worden, in bad is gewoon om te relaxenquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:02 schreef cvboer het volgende:
[..]
Beetje in je eigen afvalwater liggen, lijkt me niks. Half uurtje onder de douche, heerlijk.
een uur?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:03 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Met of zonder badeendje?
Maar een uurtje lekker in bad liggen is inderdaad wel lekker.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:04 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Douchen doe ik om schoon te worden, in bad is gewoon om te relaxen
Ja, ik ook en wat dan nog?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
een uur?dan ben ik een gerimpeld velletje
Zo, zoe zie ik het. Ik heb echt een voorkeur voor een bad. Had bijna een bubbelbad ingebouwd hier... maar ging niet passen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:04 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Douchen doe ik om snel schoon te worden, in bad is gewoon om schoon te relaxen
Samen met Rucky naar het bejaardenhuis, is dat wat?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
en wie het nu waagt om een opmerking te maken over mijn leeftijd heeft een probleem..![]()
mompel mompel .....quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
en wie het nu waagt om een opmerking te maken over mijn leeftijd heeft een probleem..![]()
Zal ik hem een dreun geven of wil je het zelf doen DJMO?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:08 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Samen met Rucky naar het bejaardenhuis, is dat wat?
Samen achter de geraniumsquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:08 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zal ik hem een dreun geven of wil je het zelf doen DJMO?
Staan leuk in de tuinquote:
Wij achter de geraniums terwijl jij je voedsel alleen maar door een rietje kan nuttigen.quote:
Welk leger ga je daar voor bellen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wij achter de geraniums terwijl jij je voedsel alleen maar door een rietje kan nuttigen.
Daar heb ik geen leger voor nodig alleen een supermarkt die rietjes verkoopt.quote:
aan ruckie de eerquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:11 schreef Inlognaam het volgende:
Laat DJMO maar geven dan..Ik wil niet geswaffeld worden
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Daar heb ik geen leger voor nodig alleen een supermarkt die rietjes verkoopt.
Dreunen geen probleem maar swaffelen.quote:
Was mijn dreun te hard?quote:
Ik ging knockout.quote:
Zie het maar als een reset.quote:
Nou weet ik niet meer wie ik moest herinneren ergens aan...quote:
Een BBQ/Film meetquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nou weet ik niet meer wie ik moest herinneren ergens aan...
quote:
Oh ja, die ookquote:
de watte?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:32 schreef komrad het volgende:
* komrad is benieuwd naar de [b]koolstofdatering [/b]van DJMO en Rucky
Iets met hoe oud jij en ik zijn. Waarom hij dit wilt weten is me een raadsel.quote:
Als jij zo door gaat dan lig jij op de BBq zometeeen. Ik kan meer dan dreunen uitdelen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:37 schreef komrad het volgende:
door het C14 koolstof isotoop gehalte in organisch materiaal te bepalen kun je de leeftijd van een fossiel bepalen
ik refereerde slechts losjes naar eerdere opmerkingen jn dit topicquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Iets met hoe oud jij en ik zijn. Waarom hij dit wilt weten is me een raadsel.
ik dacht dat een beetje plagen er bij hoorde hierquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als jij zo door gaat dan lig jij op de BBq zometeeen. Ik kan meer dan dreunen uitdelen.
Wij hebben wel een spit voor op de bbqquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als jij zo door gaat dan lig jij op de BBq zometeeen. Ik kan meer dan dreunen uitdelen.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:41 schreef komrad het volgende:
[..]
ik dacht dat een beetje plagen er bij hoorde hier
* DJMO stuurt papabear op komrad afquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:37 schreef komrad het volgende:
door het C14 koolstof isotoop gehalte in organisch materiaal te bepalen kun je de leeftijd van een fossiel bepalen
geen zin om m'n handen vuil te maken aan een fossielquote:
Mietjuuuuhquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
geen zin om m'n handen vuil te maken aan een fossiel
Arme rucky.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
weet ik, maar dat vond ik wat grof om er bij te vermelden. ik heb het daarom bij fossiel gehouden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:43 schreef frederik het volgende:
Koolstof datering zegt trouwens niets over je leeftijd.
Het zegt meer over de periode daarna
story of my lifequote:Op woensdag 11 juli 2012 21:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO stuurt komrad naar het red-light district in Alkmaar .. daar zien ze je graag hoorquote:
gatver....quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO stuurt komrad naar het red-light district in Alkmaar .. daar zien ze je graag hoor
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO stuurt komrad naar het red-light district in Alkmaar .. daar zien ze je graag hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tis dat ik niet mag drinken maar anders...
*schuift drankkar en snackkar naar binnen, nu weer lief zijn tegen elkaar, sausjes zelf regelen!*
[ Bericht 4% gewijzigd door maffemuts op 11-07-2012 21:57:32 (vreten en drinken aanlevering) ]Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:56 schreef maffemuts het volgende:
Echt... heb dus gewoon niet mijn week, niet het verlof waar ik op hoopte en deze week is er al helemaal een om over te slaan en weg te strepen van de kalender
klaagzang...gá naar die hap meis .. laat je niet afschepen .. alsjeblieft .. ik ben in staat om naar je toe te komen en zélf met dat joch naar de SEH te gaan nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tis dat ik niet mag drinken maar anders...
*schuift drankkar en snackkar naar binnen, nu weer lief zijn tegen elkaar, sausjes zelf regelen!*Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Hij slaapt nu, maar heb hier al de afspraak (metquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
gá naar die hap meis .. laat je niet afschepen .. alsjeblieft .. ik ben in staat om naar je toe te komen en zélf met dat joch naar de SEH te gaan nu.
Heb spontaan geen honger meer... hou ook niet meer van pindasaus en mayo nuquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:59 schreef frederik het volgende:
[..]
DJMO heeft komrad al op pad gestuurd
droge trutquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:08 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Heb spontaan geen honger meer... hou ook niet meer van pindasaus en mayo nu
Inderdaad, zou nu eerder n droge hap eten dan bovengenoemde sauzenquote:
Broodje knakworst dan maar?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:12 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Inderdaad, zou nu eerder n droge hap eten dan bovengenoemde sauzen
Bij nader inzien wordt ik maar veganist.quote:
En jij hebt zo een blauw oog.quote:
Wortel erbij?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:15 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Bij nader inzien wordt ik maar veganist.
*knabbelt aan een blaadje sla.
Als jij zover bukt om mij een blauw oog te bezorgen heb je gelijk een rugherniaquote:
Oh kijk dan heb ik gelijk weer werkquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als jij zover bukt om mij een blauw oog te bezorgen heb je gelijk een rughernia
Vandaag of morgen krijgt een admin van mij een dreun. Wil je die ook verzorgen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:20 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Oh kijk dan heb ik gelijk weer werkwant dan heeft ie zorg nodig
lekker net curryquote:
Ik zei knakworst niet braadworst.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
zeg vergeet jij niet dat ik op alle dag loop ?! 1tje kan ik nog wel hebben, maar meer zullen op de wachtlijst moeten hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Vandaag of morgen krijgt een admin van mij een dreun. Wil je die ook verzorgen?
![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:34 schreef Rucky het volgende:
Ik ga het niet tegen 3 vrouwen tegelijkertijd opnemen.
Scorpiequote:
geloof me, zo hard kan ie niet lopen! (er vanuit gaande dat de andere 2 dames sneller zijn dan ikquote:
Hmm, ik twijfel. Rucky heeft wel lange stelten....quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:41 schreef maffemuts het volgende:
[..]
geloof me, zo hard kan ie niet lopen! (er vanuit gaande dat de andere 2 dames sneller zijn dan ik)
Run Forrest DJMO Runquote:
* Rucky pakt Merlijn bij zijn enkels en dreunt 3 vrouwen neer.quote:
Maar natuurlijk, maar dat wordt wel morgen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
Rucky heb je zin om een UI voor me te maken?
http://m1107.photobucket.(...)qd90ve.gif.html?o=15
Ik loop er wel achteraan met een thermoskan groentensoepquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hmm, ik twijfel. Rucky heeft wel lange stelten....
met een Tquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky pakt Merlijn bij zijn enkels en dreund 3 vrouwen neer.
[..]
Maar natuurlijk, maar dat wordt wel morgen.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky pakt Merlijn bij zijn enkels en dreunt 3 vrouwen neer.
Ik zit in zo’n zelfde situatie, alleen in de praktijk werk ik nog voor het gezin, in theorie werk ik niet.. Vanaf augustus ligt er weer een fase contract voor me klaar, omdat het gezin mij wil houden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik word altijd heel boos van dat soort praktijken. Als een werkgever dat bij mij flikt solliciteer ik er niet meer. Dat zou mijn eer te na zijn. Ik ben geen gebruiksvoorwerp.
quote:
Wie de natuur niet eert..quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:26 schreef Inlognaam het volgende:
Pff. Een chemisch drankje boven een echte boswandeling prefereren :/
Dat hangt van de persoon af.. denk ik.. ik ben heel gelukkig.. ook zonder relatie.. ben eigenlijk wel heel erg klaar met relaties.. Zag ik er zo ongelukkig uit dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:39 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Dat vind ik zo'n boohoo-term. Die wordt vaak gebezigd door vrouwen in de dertig die geen vent kunnen vinden en dan beweren ze maar dat ze happy single zijn.
Ik geloof het dan bij voorbaat al niet, vooral ook omdat ze dan ook geen blijdschap uitstralen.
Ah je gaat al hulplijnen inzetten...quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
[..]
Zelfde gozer als nu in mn UIquote:
No probquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
[..]
ze hadden mij in feb. een vast contract moeten geven, doet dit bedrijf niet.. Prima..quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:45 schreef Ireth het volgende:
Dankzij Dolfina lees ik wat de werkgever van Maffe flikt! Dat hebben ze dus bij mij ook gedaan!!! Heb daarna eerst vakantiegevierd en nu werk ik bij de concurrent
Yeahhh buddyquote:
Ik ben er verslaafd aanquote:
Het is dat mijn tv aan mijn pc zit want anders zou ik hem de deur uitgooien.quote:
Het is met recht natuurlijk een kwestie van recht hebben is nog niet recht krijgen. Maar dit is natuurlijk wel de raarste manier. In werkelijkheid 3 maanden doorwerken, en in augustus weer met een tijdelijk contract zitten, terwijl die 3 jaar / 3 contracten regel er juist voor was om je enige zekerheid te geven (of je zit in augustus zonder contract, en zonder 3 maanden loon, want waar staan die vermeld als gewerkte uren)quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:48 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ze hadden mij in feb. een vast contract moeten geven, doet dit bedrijf niet.. Prima..
cliënt wil me niet kwijt, dus in praktijk doorwerken, in theorie vrij zijn..
In augustus wordt ALLES uitbetaald.. en dolfie zou dolfie niet zijn om ook extra kosten te declareren
Ik zal even vergeten dat je de y bent vergeten. Slaap lekker maffemuts.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:54 schreef maffemuts het volgende:
k ga maar naar bed, voor t geval van onrustige nacht of een lange dag morgen wil ik wat geslapen hebben.
truste lieve FHF'ers
en Ruckjij mag lekker een nachtmerrie krijgen hoor
Daar zat ik dus ook al aan te denken, staat dat wel ergens genoteerd?? (en hoe zit het nu qua verzekering?)quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:56 schreef frederik het volgende:
[..]
Het is met recht natuurlijk een kwestie van recht hebben is nog niet recht krijgen. Maar dit is natuurlijk wel de raarste manier. In werkelijkheid 3 maanden doorwerken, en in augustus weer met een tijdelijk contract zitten, terwijl die 3 jaar / 3 contracten regel er juist voor was om je enige zekerheid te geven (of je zit in augustus zonder contract, en zonder 3 maanden loon, want waar staan die vermeld als gewerkte uren)
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:56 schreef frederik het volgende:
[..]
Het is met recht natuurlijk een kwestie van recht hebben is nog niet recht krijgen. Maar dit is natuurlijk wel de raarste manier. In werkelijkheid 3 maanden doorwerken, en in augustus weer met een tijdelijk contract zitten, terwijl die 3 jaar / 3 contracten regel er juist voor was om je enige zekerheid te geven (of je zit in augustus zonder contract, en zonder 3 maanden loon, want waar staan die vermeld als gewerkte uren)
Verzekering: ik ben zelf ook verzekerd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar zat ik dus ook al aan te denken, staat dat wel ergens genoteerd?? (en hoe zit het nu qua verzekering?)
ik kan niet 2 kinderen in de steek laten, die op mij vertrouwen en op mij bouwen, omdat mijn werkgever een lul is.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:09 schreef frederik het volgende:
Ik kan het me in de verzorging voorstellen (je laat zo'n gezin toch voor jouw gevoel misschien in de steek), maar eigenlijk heb je dan dus recht op een vast contract voor minimaal die 6 tot 8 uur in de week. En om die verplichting niet te hebben (als werkgever) kan er eigenlijk niet anders gedaan worden dan niet noteren, met dus de vraag wat gebeurd er met die 78 tot 104 uur die je wel gewerkt hebt, maar officieel weer niet (incl arbeidsverzekeringen)
Ik neem aan dat je daarna wel een vast contract krijgt, of niet? Ik vind dit eigenlijk wel een casus voor WGR, want volgens mij kun je dit namelijk zien als verlenging en daarmee een vast contract. Neem aan dat je baas tenminste weet hoe/wat/waar. Vraag me dan ook af wat nu eigenlijk juridisch gezien jouw status is en wat daaruit uit te slepen is.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:48 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ze hadden mij in feb. een vast contract moeten geven, doet dit bedrijf niet.. Prima..
cliënt wil me niet kwijt, dus in praktijk doorwerken, in theorie vrij zijn..
In augustus wordt ALLES uitbetaald.. en dolfie zou dolfie niet zijn om ook extra kosten te declareren
Ach gossie.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
Schijt! Mn telefoon doet het niet meer
De tijd dat we elkaar spraken en een draaischijf telefoon hadden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:40 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ach gossie.
Nu weet je hoe wij leeftijd toen wij jong warenEn je ziet, we leven nog! Ook zonder telefoon vergaat de wereld niet.
Waarbij je bij voorbaat al moest zuchten als je iemand moest bellen die heel veel 0-en in zijn nummer had...quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
De tijd dat we elkaar spraken en een draaischijf telefoon hadden.
en waarbij je het niet in je hoofd haalde om 06-nummer te bellen...quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waarbij je bij voorbaat al moest zuchten als je iemand moest bellen die heel veel 0-en in zijn nummer had...
06 nummers bellen was niet erg. Dat gezucht waarover ireth sprak was gewoon alvast voorspelquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:57 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
en waarbij je het niet in je hoofd haalde om 06-nummer te bellen...
Alhoewel, je had 06-4949. De afsprakenlijn en die was gratis. Je moest alleen een vrouwenstem nadoen
heb ik over nagedacht, het punt alleen is, dat ik me dan in moet schrijven als ZZP'er.. dat is nog niet zo'n probleem... alleen in zit in de schuldsanering, dan wordt het allemaal omslachtig en lastiger.. "geen garantie op inkomen" terwijl ik dat nu min of meer wel heb.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:35 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je daarna wel een vast contract krijgt, of niet? Ik vind dit eigenlijk wel een casus voor WGR, want volgens mij kun je dit namelijk zien als verlenging en daarmee een vast contract. Neem aan dat je baas tenminste weet hoe/wat/waar. Vraag me dan ook af wat nu eigenlijk juridisch gezien jouw status is en wat daaruit uit te slepen is.
Direct jezelf verhuren aan dat gezin, is dat mogelijk eigenlijk? Zodat jij de volle mep krijgt voor je uren en je 'baas' het kan bekijken?
Mijn clienten hebben een eigen bijdrage van gemiddeld 20 euro per MAAND! En dan kom ik 3 uur in de weekquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
heb ik over nagedacht, het punt alleen is, dat ik me dan in moet schrijven als ZZP'er.. dat is nog niet zo'n probleem... alleen in zit in de schuldsanering, dan wordt het allemaal omslachtig en lastiger.. "geen garantie op inkomen" terwijl ik dat nu min of meer wel heb.
Dit is over 3 jaar anders.. dan sta ik gewoon bij KVK ingeschreven.
Scheelt een hoop, want cliënten betalen nu 38.50 per uur voor mij...
ik krijg heul veul minder...
Dus mijn extra's haal ik in mijn km vergoeding![]()
En ja, ik kan ze inderdaad als vast contract pakken, klopt.. heb ik ook overwogen.. ook de voor en nadelen ervan..
Tevens ook met ouders van cliënt over gehad..
super dikke lol gehad met die lijn!!!!!!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:57 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
en waarbij je het niet in je hoofd haalde om 06-nummer te bellen...
Alhoewel, je had 06-4949. De afsprakenlijn en die was gratis. Je moest alleen een vrouwenstem nadoen
lieve schat, ik werk met cliënten met persoonsgebonden budgetten...quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn clienten hebben een eigen bijdrage van gemiddeld 20 euro per MAAND! En dan kom ik 3 uur in de week
Maar je hebt toch aanvullende bijstand evt.?quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
heb ik over nagedacht, het punt alleen is, dat ik me dan in moet schrijven als ZZP'er.. dat is nog niet zo'n probleem... alleen in zit in de schuldsanering, dan wordt het allemaal omslachtig en lastiger.. "geen garantie op inkomen" terwijl ik dat nu min of meer wel heb.
Dit is over 3 jaar anders.. dan sta ik gewoon bij KVK ingeschreven.
Scheelt een hoop, want cliënten betalen nu 38.50 per uur voor mij...
ik krijg heul veul minder...
Dus mijn extra's haal ik in mijn km vergoeding![]()
En ja, ik kan ze inderdaad als vast contract pakken, klopt.. heb ik ook overwogen.. ook de voor en nadelen ervan..
Tevens ook met ouders van cliënt over gehad..
Concurrentie beding houdt geen stand als je zelfstandig wordt in je eigen vakgebied. Rechter ziet dat als broodroof.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:07 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Maar je hebt toch aanvullende bijstand evt.?
Overigens doelde ik meer op het concurrentiebeding in je huidige contract. Kan me voorstellen dat je dat hebt nu en dat die jou verbiedt om als zelfstandige aan de slag te gaan gedurende een x-aantal km. van je huidige werkplek of om clienten mee te nemen.
Ik vind wat je nu doet dubieus namelijk en dan krijg je dadelijk wederom maar een 1-jaars contract terwijl je er dan weer uitligt. En dat is ook geen zekerheid.
Deels terecht uiteraard, maar als ze dat dus niet heeft in dr contract staat het haar dus wel vrij om zelfstandige te worden zonder dat daar bijv. een financiele sanctie aan vast zit.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:08 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Concurrentie beding houdt geen stand als je zelfstandig wordt in je eigen vakgebied. Rechter ziet dat als broodroof.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:07 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Maar je hebt toch aanvullende bijstand evt.?
geen last van...quote:Overigens doelde ik meer op het concurrentiebeding in je huidige contract. Kan me voorstellen dat je dat hebt nu en dat die jou verbiedt om als zelfstandige aan de slag te gaan gedurende een x-aantal km. van je huidige werkplek of om clienten mee te nemen.
Enige zekerheid is, dat mijn cliënt MIJ wil en geen andere... en via welk buro zou ons beide aan onze derrière oxiderenquote:Ik vind wat je nu doet dubieus namelijk en dan krijg je dadelijk wederom maar een 1-jaars contract terwijl je er dan weer uitligt. En dat is ook geen zekerheid.
that good old time .. brings back memoriesquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
super dikke lol gehad met die lijn!!!!!!!
verjaardag van mijn ma...
bezoek... met kids
alle slaapkamers hadden telefoon....
en wij dat nummer bellen... alle telefoons van de haak en allemaal meeluisteren...
moeder vond het TE stil boven... dus die pakt telefoon op en zet hem op luidspreker...
en hoort: "ik heb een mooi rode bh aan en een mooie rode slip.. wat ben jij aan het doen?"
dat was mijn broertje!!!
en vervolgens horen wij de volwassenen lachen!
wij ophangen... en toen zaten hun aan die lijn... met mannen!!
![]()
![]()
![]()
klopt.. zit voor mij geen gevolgen aan... niet met het vorige contract iig..quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:13 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Deels terecht uiteraard, maar als ze dat dus niet heeft in dr contract staat het haar dus wel vrij om zelfstandige te worden zonder dat daar bijv. een financiele sanctie aan vast zit.
verkeerde quotquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
that good old time .. brings back memories
heul nietquote:
F5 _o-quote:
quote:
nope. lukt voor geen meter, ben een letterlijke stresskip atm .. lig in acute scheiding en kan geen kont hebben van wie dan ookquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:23 schreef Inlognaam het volgende:
Hey DJMO,
Hoeveel cigaretten heb je de afgelopen weken weggerookt eigenlijk? Lukt dat nog een beetje?
Post eens een foto van je kont dan? Kunnen we even kijken of er inderdaad geen mooier exemplaar bij je staatquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:26 schreef dolfina-chica het volgende:
ik zou ook geen kont willen hebben van wie dan ook, ik vind voorkanten leuker
nee, uren zijn gewoon genoteerd en bij gehouden.. zodra ik aug. weer officieel in dienst ben, worden deze uren uitbetaald...quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
Maar Dolfie, jij hebt dus 3 maanden voor gratis gewerkt?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:30 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Post eens een foto van je kont dan? Kunnen we even kijken of er inderdaad geen mooier exemplaar bij je staat
Ik vraag me af hoe ze dat op papier rond kunnen breien.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, uren zijn gewoon genoteerd en bij gehouden.. zodra ik aug. weer officieel in dienst ben, worden deze uren uitbetaald...
een deel is voor die tijd uitbetaald... en de rest in aug. en sept..
zo dus... zie bovengaande postquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:31 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze dat op papier rond kunnen breien.
Dat vraag ik me ook af. Lijkt me enigzins frauduleus namelijk. Frauduleus als in: tegen de wet ingaand.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:31 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze dat op papier rond kunnen breien.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:33 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Lijkt me enigzins frauduleus namelijk. Frauduleus als in: tegen de wet ingaand.
Ah, zoals hierboven. Het zal wel.
En dat is het stukje fraude, en het stukje hopen dat je nu niets overkomt, en het stukje hopen dat ze die afspraken in augustus nog kennen (als bemiddelbureau)quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:34 schreef dolfina-chica het volgende:
en op papier werk ik heul veul in aug. en sept.
en het mooie is, ik werk helemaal niet in aug. want dan zijn de kids op vakantie![]()
dus dat compenseert weer op papier
nog 1 woensdag werken... dan ben ik "klaar" voor de vakantie. moet lukkenquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:35 schreef frederik het volgende:
[..]
En dat is het stukje fraude, en het stukje hopen dat je nu niets overkomt, en het stukje hopen dat ze die afspraken in augustus nog kennen (als bemiddelbureau)
oee mental note...quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:51 schreef Inlognaam het volgende:
Denk morgenavond naar Scheveningen en overdag kipkluifjes bakken. Of dat ga ik zo doen, kan ook.
Verder weet ik het nog niet.
Toen was ik er nog nietquote:
En wat is daar te doen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:52 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
oee mental note...
dagje Schiermonnikoog inplannen
ik ga al 10 jaar niet op vakantie... en ik plan altijd dagjes weg voor mezelf...quote:
Waarom kijk je zo?quote:
Veel succes DJMO.quote:Op donderdag 12 juli 2012 07:37 schreef DJMO het volgende:
vandaag naar maatschappelijk werk gaat ... hopelijk pakt het vandaag wel zo uit als ik hoop ..
Nu zit ik ook tequote:
Groeten terug.quote:Op donderdag 12 juli 2012 08:04 schreef JK1982 het volgende:
Zo, inderdaad zeg.. koffie!!
Groetjes uit Zeeland trouwens
Groeten terug uit de buurt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 08:04 schreef JK1982 het volgende:
Zo, inderdaad zeg.. koffie!!
Groetjes uit Zeeland trouwens
Maar die zijn ook veeeeeel lekkerder dan uit zijn eigen bakje. Wist je dat niet?quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:15 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mogguh! Ik heb een schooier naast me zitten.Hij wil alleen cornflakes als het uit mij bak is.
Bakjes ruilen!quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:15 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mogguh! Ik heb een schooier naast me zitten.Hij wil alleen cornflakes als het uit mij bak is.
Ik dacht al dat een dreun geven niet de beste oplossing was in dit geval.quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:37 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Anders eet hij het niet. Dus ik doe er al extra cornflakes in! Nu met aardbeien erdoor.
ik heb wel een potentiele klant voor een dreunquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik dacht al dat een dreun geven niet de beste oplossing was in dit geval.
Hoi schatquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb wel een potentiele klant voor een dreun
Ben jij een een potentiele klant?quote:
Wie nietquote:
Gelukkig is het nog net geen snertweerquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:13 schreef Ireth het volgende:
Wat een butweer... ik zit gewoon aan de groentensoep! Het is zomer
Breng me nou niet op ideeen!quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:14 schreef Papabear het volgende:
Gelukkig is het nog net geen snertweer
Tis echt snertweer iddquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:19 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn wordt wakker: ZON!![]()
* Merlijn maakt venster open: Brrrr![]()
Koffie?
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:19 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn wordt wakker: ZON!![]()
* Merlijn maakt venster open: Brrrr![]()
Koffie?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Tis echt snertweer idd![]()
Bakkie doen?
Hmm, wat doet mijn hondenzusje bij jou in huis?quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:37 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Anders eet hij het niet. Dus ik doe er al extra cornflakes in! Nu met aardbeien erdoor.
Moe of wat anders?quote:
Kopje koffie dan maar?quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:22 schreef dolfina-chica het volgende:
Beetje wisselend... Krijg het vandaag niet voor elkaar om goed wakker te worden en voel me hangerig enz.
dokter vindt dat ik genezen ben, maar ik vind van niet.
Ik heb koortsaanvallen.. van maar een uur tot anderhalf uur, maar goed, dat is een teken dat je lichaam niet lekker zit.
Die verdikking zit er nog steeds... (als ik nou sex zou hebben, zou het zelfs zeer tot niet prettig voelen)
door de antibiotica zijn alle bacterieen in die streek dood... dus kans op schimmeltjes enz. is natuurlijk groot aanwezig...
en gefeliciteerd dolfie... die heeft natuurlijk een dubbele... zowel inwendig als uitwendig..
maaruhh.. mijn gezondheid?? helemaal top!!!
Duidelijk. Sterkte!quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:22 schreef dolfina-chica het volgende:
Beetje wisselend... Krijg het vandaag niet voor elkaar om goed wakker te worden en voel me hangerig enz.
dokter vindt dat ik genezen ben, maar ik vind van niet.
Ik heb koortsaanvallen.. van maar een uur tot anderhalf uur, maar goed, dat is een teken dat je lichaam niet lekker zit.
Die verdikking zit er nog steeds... (als ik nou sex zou hebben, zou het zelfs zeer tot niet prettig voelen)
door de antibiotica zijn alle bacterieen in die streek dood... dus kans op schimmeltjes enz. is natuurlijk groot aanwezig...
en gefeliciteerd dolfie... die heeft natuurlijk een dubbele... zowel inwendig als uitwendig..
maaruhh.. mijn gezondheid?? helemaal top!!!
Ik zag hem al hij is wel goed.quote:
Succes ermee maffemuts.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:12 schreef maffemuts het volgende:
Even snelle update, kleine jongen is opgenomen in het ziekenhuis, later meer (voor hen die geen FB hebben)
* Rucky belle gedag zegt vanuit een half bewolkt Delft.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:28 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 gedag zegt vanuit een heel warm Spanje..
@mm sterkte!
mm gedag zwaait uit een zonnig z'meer.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:28 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 gedag zegt vanuit een heel warm Spanje..
@mm sterkte!
Sterkte!quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:12 schreef maffemuts het volgende:
Even snelle update, kleine jongen is opgenomen in het ziekenhuis, later meer (voor hen die geen FB hebben)
Zo nu thuis, papa draait vanavond de 1e shift.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:12 schreef maffemuts het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgenochtend wisselen paps en mams van plek, want dan wordt de oudste ook even enpasant geopereerd en moet zich om 7:30 komen melden op de zelfde afdeling als haar broertje, en daar mag mams niet bij zijn ivm zwangerschap... kortom heftige dagen in het verschiet.Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:02 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Zo nu thuis, papa draait vanavond de 1e shift.Succes de komende dagen dat je mannetje er maar snel bovenop komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgenochtend wisselen paps en mams van plek, want dan wordt de oudste ook even enpasant geopereerd en moet zich om 7:30 komen melden op de zelfde afdeling als haar broertje, en daar mag mams niet bij zijn ivm zwangerschap... kortom heftige dagen in het verschiet.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
Sterktequote:Op donderdag 12 juli 2012 17:08 schreef maffemuts het volgende:
(Aangezien ik natuurlijk weet dat niet iedereen op kinderupdates zit te wachten zet ik ze braaf onder een spoiler)
Nu eens gaan bedenken wat we moeten gaan eten vanavond. zo met z'n 2'tjes.
Nou had eigenlijk bedacht om komend weekend ook maar te gaan bevallen, 'k bedoel als we er toch zijnquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:17 schreef dolfina-chica het volgende:
kanonnen maf!! dit is niet mis...
hou jij je kind nog ff in je buik, dit is wel heel stress gevoelig allemaal...
Oh je hebt geinformeerd naar zo'n combi-dealquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:18 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Nou had eigenlijk bedacht om komend weekend ook maar te gaan bevallen, 'k bedoel als we er toch zijn![]()
3 voor 1 zelfsquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:20 schreef kahlie het volgende:
[..]
Oh je hebt geinformeerd naar zo'n combi-dealZo van 3 voor de prijs van 2 ofzo?
Ik ben het met dc eens, hou de derde maar ff binnen nog.
je bent n hollander of je bent t niet hequote:Op donderdag 12 juli 2012 17:21 schreef kahlie het volgende:
[..]
Afdingen in het ziekenhuisHad ik ook moeten doen toen ik nog 8 specialisten had!
ach ja... kan ook...quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:18 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Nou had eigenlijk bedacht om komend weekend ook maar te gaan bevallen, 'k bedoel als we er toch zijn![]()
Toffe omaquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:24 schreef maffemuts het volgende:
[..]
je bent n hollander of je bent t niet hen hollander wil t liefst alles gratis, maar als er betaald moet worden dan wel zo minimaal mogelijk aldus mijn wijlen oma'tje
Ik geef je groot gelijk.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:48 schreef maffemuts het volgende:
Heb gek gedaan... heb maar wat besteld voor t avondeten. Kan me zelf er nu even niet toe zetten om te gaan koken etc :x (voordeel is dat er van de hoeveelheid makkelijk 2 dagen gegeten kan worden)
Ze zijn gewoon stil om jou te sparen.quote:
ja maar, ja maar, ja maar... als t zo stil is...quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon stil om jou te sparen.
Misschien waren mijn dreunen te hard geweest.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:50 schreef maffemuts het volgende:
[..]
ja maar, ja maar, ja maar... als t zo stil is...
Dat zal het zijn inderdaad... vervloekt zij u met uw dreunen!quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Misschien waren mijn dreunen te hard geweest.
Maar ze hadden de dreunen eerlijk verdient en dan ben ik ook niet de beroerdse.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Dat zal het zijn inderdaad... vervloekt zij u met uw dreunen!
Neemt Scorpie maar even mee naar buiten en laat hem het balkon zien... en?quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:00 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Neemt Scorpie maar even mee naar buiten en laat hem het balkon zien... en?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:00 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Neemt Scorpie maar even mee naar buiten en laat hem het balkon zien... en?
Maar ik moest er wel om lachen.quote:
Arme gozer...quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Was ff tv aan het kijken, sorry
gozer in kwestie werd opgescheept met een drag queen![]()
Je zag hem ook zichtbaar balen toen de 1-na-laatste, lekkere wijf, hem wegdrukte en hij automatisch werd gekoppeldquote:
Geloof me, niet alles is zoals het lijktquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:23 schreef vannelle het volgende:
Ben er ook weer even.
Veel sterkte mm, best heftig allemaal!
Zoals je overkomt vind ik dat je er beresterk in staat, complimenten hoor!
Weet ik, daarom typ ik ook: zoals je overkomt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:23 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Geloof me, niet alles is zoals het lijkt
* Rucky berekend de hoek waaronder de dreun moet plaats vinden.quote:
btw, heeft u nooit geleerd dat u vrouwen geen dreunen mag geven/verkopen ?quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky berekend de hoek waaronder de dreun moet plaats vinden.
Wie verdiend, die krijgt ik doe niet aan dicriminatie.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:10 schreef maffemuts het volgende:
[..]
btw, heeft u nooit geleerd dat u vrouwen geen dreunen mag geven/verkopen ?
zal m onthoudenquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wie verdiend, die krijgt ik doe niet aan dicriminatie.
wat je nou precies voor werk .. dah snappik nog steeds niet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky berekend de hoek waaronder de dreun moet plaats vinden.
i.i.g geen docent Nederlandsquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
wat je nou precies voor werk .. dah snappik nog steeds niet.
Ik had het al gezien maar jij had mij al gequote.quote:
Ik zou drinken mee naar bed nemen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:09 schreef maffemuts het volgende:
Hmmm zal ik naar bed gaan, of zal ik eerst nog wat drinken... keuzes keuzes en nog eens keuzes.
uhu, ninja-edits ben ik voor, is leuk voor het nageslacht laterquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik had het al gezien maar jij had mij al gequote.
wordt zo'n knoeiboel als t omvalt, en om er nou nog n fles drinken naast te zetten... (t gaat er om dat ik dit opdrink vòòr ik in slaap val, anders is't niet meer te hachelenquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:14 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik zou drinken mee naar bed nemen.
Om die reden neem ik 's avonds ook niks meer te eten/drinken mee naar bed.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:16 schreef maffemuts het volgende:
[..]
wordt zo'n knoeiboel als t omvalt, en om er nou nog n fles drinken naast te zetten... (t gaat er om dat ik dit opdrink vòòr ik in slaap val, anders is't niet meer te hachelen
Heb m voor t laatst Zondag de 8e online en dus levend, gespot.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:21 schreef Ireth het volgende:
Zegge... is er inmiddels al iets van Pulver vernomen of moeten we Jaap Jongbloed in gaan schakelen???
Oja, gnaaf!
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Om die reden neem ik 's avonds ook niks meer te eten/drinken mee naar bed.
Het is vakantie tijd.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:21 schreef Ireth het volgende:
Zegge... is er inmiddels al iets van Pulver vernomen of moeten we Jaap Jongbloed in gaan schakelen???
Oja, gnaaf!
Je vergeet je nieuwe avatar in te stellen.quote:
quote:
geef me nou es antwoord -_- wat doe je voor werk ?quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is vakantie tijd.
[..]
Je vergeet je nieuwe avatar in te stellen.
[..]
Gaat niet via mobielquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is vakantie tijd.
[..]
Je vergeet je nieuwe avatar in te stellen.
[..]
Betaald koffie drinken, op Fok! zitten af en toe volgens mij wat tekenen en berekenen. Zoiets volgens mij.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
geef me nou es antwoord -_- wat doe je voor werk ?
Ja iddquote:
Hahaha i loooove paulyD!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |