Ik wist nieteens dat ie al dicht was eigenlijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wist niet dat jij overwoog m'n TT te stelen
Zo te zien zijn er wel meer die dat denken!quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wist nieteens dat ie al dicht was eigenlijk![]()
Holy crap, leer mijn baas dat eens, dan krijg ik ook m'n eigen busquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:29 schreef Barbusse het volgende:
@jofu: met een winstgroei van 280% per jaar klaagt niemand!
@royco: ja uiteraard.
Hebben jullie nog leuke rakeback acties lopen ofzo?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:29 schreef Barbusse het volgende:
@jofu: met een winstgroei van 280% per jaar klaagt niemand!
@royco: ja uiteraard.
Als je een beetje visie hebt leer jij hoe dit gedaan wordt. En begin je je eigen bedrijfquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Holy crap, leer mijn baas dat eens, dan krijg ik ook m'n eigen bus
Ja. Maar check de site. Tis niet de bedoeling dat ik hier ga marketen. Of mail anders even.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hebben jullie nog leuke rakeback acties lopen ofzo?
Naah, dat wordt mij teveelquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je een beetje visie hebt leer jij hoe dit gedaan wordt. En begin je je eigen bedrijf
Net zo'n luie hond als ik dusquote:
Any questions, pmquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
None taken.
Best leuke toernooitjes.
Zal binnenkort eens storten
Ja dat slaat ook nergens op.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Leuk idee, dat Pathé Thuis, ware het niet dat ik de meeste films al op dvd zelf heb..
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:41 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ja dat slaat ook nergens op.
Ik dacht nieuwe films, maar nee hoor
Nee, ik vind het gewoon wel goed, geen zorgen hoeven maken over winst en verlies en schades enzo..quote:
Ja precies, alleen oudere films, en dan nog nieteens je unlimited pas kunnen gebruiken..quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:41 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ja dat slaat ook nergens op.
Ik dacht nieuwe films, maar nee hoor
Ja, nogalquote:
Er staan wel nieuwe films op, maar de meeste heb ik al in de bioscoop gezienquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:46 schreef Larisssa het volgende:
Bijvoorbeeld: http://www.imdb.com/title/tt1718903/
Draait niet meer in de bioscoop, maar komt pas in augustus op DVD geloof ik
Dat zijn nou weer films die mij niet echt interesserenquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:46 schreef Larisssa het volgende:
Bijvoorbeeld: http://www.imdb.com/title/tt1718903/
Draait niet meer in de bioscoop, maar komt pas in augustus op DVD geloof ik
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:48 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik ben echt gek op dansfilmsHeb ze ook allemaal gezien
De nieuwe step up![]()
Ja zeker welquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:49 schreef Evie het volgende:
[..]Ieder zn ding! Wel leuk voor je om te kijken dan toch?!
Ik ookquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Films die ik zeker nog wil zien en nog moeten komen:
- Dark Knight Rises
- Lockout
- Abraham Lincoln: Vampire Hunter
- Total Recall
- Expendables 2
Same, Unlimited Goldquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:54 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik ook
Gelukkig heb ik een Pathe pas
Dark knight risesquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
- Dark Knight Rises
- Lockout
- Total Recall
- Expendables 2
Yessssquote:
Hier komen werken!quote:
Waarom ga je maar 3 keer per jaar?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:29 schreef Capstan het volgende:
Ik heb geen bioscoopabonnement nodig voor die eens in gemiddeld drie jaar dat ik ga
Minder nog zelfs, 1 keer per 3 jaar..quote:
Zie hieronderquote:
Inderdaad, zo weinig vaak ga ik nou...maar dat komt geheel doordat er gewoon niet vaker een nieuwe Bond-film gaat draaien, en wat de rest betreft kan ik prima wachten op de DVD of zelfs de TV-premièrequote:Op woensdag 11 juli 2012 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Minder nog zelfs, 1 keer per 3 jaar..
Zonde, sinds ik die pas heb ben ik inmiddels al een keer of 6 geweest in 2 maanden tijd
Eerste expendables was wel vet. Maar met Chuck Norris erbij gaat het wel wat minder worden denk ik.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
- Dark Knight Rises
- Lockout
- Total Recall
- Expendables 2
Ik ga ook nooit naar de bioscoop (3 keer geweest in m'n leven). Ik vind het bijzonder saai, kijk liever in m'n eentje filmquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:39 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zie hieronder
[..]
Inderdaad, zo weinig vaak ga ik nou...maar dat komt geheel doordat er gewoon niet vaker een nieuwe Bond-film gaat draaien, en wat de rest betreft kan ik prima wachten op de DVD of zelfs de TV-première
James Bond. Skyfallquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:39 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zie hieronder
[..]
Inderdaad, zo weinig vaak ga ik nou...maar dat komt geheel doordat er gewoon niet vaker een nieuwe Bond-film gaat draaien, en wat de rest betreft kan ik prima wachten op de DVD of zelfs de TV-première
Grotendeels deel ik je mening...quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:43 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ga ook nooit naar de bioscoop (3 keer geweest in m'n leven). Ik vind het bijzonder saai, kijk liever in m'n eentje film
...maar hiervoor maak ik dus sinds 1995 altijd graag een uitzonderingquote:
Stokjequote:Op woensdag 11 juli 2012 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi sletten en sletinnen. Hoe is de stemming?
Kaneeltjequote:Op woensdag 11 juli 2012 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Slettinnen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dag, Kaneel!quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kaneeel. Wel goed, daar?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je bedoelt omdat er allemaal nieuwe mensen zijn?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dag, Kaneel!
Eigenlijk weet ik niet hoe de stemming is, want ik merk dat ik het topic nog steeds een beetje opnieuw in de vingers moet krijgen...ben het gevoel lichtelijk kwijt
Newbster!quote:
Koffie, ouwe slet van me. Ga je nog gamen?quote:
Jeugd van tegenwoordig, jwz.quote:
Werken he, zaterdag ga ik pas kamperen met Lokaquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Newbster!
Hoe is je vakantie tot nu toe? Lekker chill?
Weet niet, ben bezig met een computer nu. Misschien ga ik nog even gamen vanavond maar ik denk dat het een chatavondje wordt voor mijquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koffie, ouwe slet van me. Ga je nog gamen?
Ik duim voor je dat het droog blijft kerelquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:55 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Werken he, zaterdag ga ik pas kamperen met Loka
quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Newbster!
Hoe is je vakantie tot nu toe? Lekker chill?
[..]
Koffie, ouwe slet van me. Ga je nog gamen?
[..]
Jeugd van tegenwoordig, jwz.
Ja, veel nieuwe mensen hier. Dat terwijl de oude mensen grotendeels weg zijn. Het is iets anders geworden dan het was.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dag, Kaneel!
Eigenlijk weet ik niet hoe de stemming is, want ik merk dat ik het topic nog steeds een beetje opnieuw in de vingers moet krijgen...ben het gevoel lichtelijk kwijt
Hele dag schoongemaakt en mijn fiets opgehaald in Heemstede.quote:
Onder andere, jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt omdat er allemaal nieuwe mensen zijn?
Italiëquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik duim voor je dat het droog blijft kerel
Dat houd je altijd he. Maar je hebt mazzel, zo te zien is er voornamelijk oude garde nu aanwezigquote:
Met mij gaat het allemaal prima, hoor. En nee, niks nieuws ondernomen. Zo'n haast heb ik er op dit moment ook niet mee, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, veel nieuwe mensen hier. Dat terwijl de oude mensen grotendeels weg zijn. Het is iets anders geworden dan het was.
Maar alles goed met jou? Al nieuwe hosselpogingen ondernomen?
Hehe, ik heb nu al medelijden met de ouders die jullie de hele avond tekeer horen gaan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:55 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Werken he, zaterdag ga ik pas kamperen met Loka
Ik zou haar geven. Lafjes. 2 keer.quote:
Ik dacht dat je misschien de smaak te pakken zou hebben gekregen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:57 schreef Capstan het volgende:
[..]
Met mij gaat het allemaal prima, hoor. En nee, niks nieuws ondernomen. Zo'n haast heb ik er op dit moment ook niet mee, eerlijk gezegd.
Hopelijk wordt dat een "niet"quote:
We hebben afgesproken stil te zijn (ik en Loka dan)quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, ik heb nu al medelijden met de ouders die jullie de hele avond tekeer horen gaan.
Gek genoeg juist niet, en is het meer zo dat ik op dit moment maar weinig behoefte heb.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik dacht dat je misschien de smaak te pakken zou hebben gekregen.
Whehe, dat is waar. Pas op voor teken op je zak.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:00 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
We hebben afgesproken stil te zijn (ik en Loka dan)![]()
Tevens is het niet chill om in een tent te krikken , het lucht niet bepaald makkelijk enzo.
Ok.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Gek genoeg juist niet, en is het meer zo dat ik op dit moment maar weinig behoefte heb.
Ik hou me prima bezig, hoor. Grotendeels met werk, want ik heb nog lang geen vakantie, maar tochquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok.
Verder nog leuke dingen ondernomen de laatste weken?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doe anders nog een poging ;D
teken op je zakquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehe, dat is waar. Pas op voor teken op je zak.
mag dat in een spoiler?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:04 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo tijd voor wat meloen!
nog meer gatverquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:04 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo tijd voor wat meloen!
quote:
18+quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga effe ergens anders heen met je kinderpron
Echt WTFquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:04 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo tijd voor wat meloen!
Geeft niet ze heeft het niet nodigquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze gebruikt dat apparaat verkeerd..
Daarom zit ik ook in meerdere topicsquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:13 schreef Capstan het volgende:
Ik heb ook wel eens meegemaakt dat het hier drukker was, maar ik verveel me niks, hoor
Ik niet eens. Zó doe je datquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daarom zit ik ook in meerdere topics
ja waar is m fn eigenlijk?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daarom zit ik ook in meerdere topics
squatten?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:20 schreef Larisssa het volgende:
Zo ben ik weerHeerlijk sporten
Hoe is het hier
Ja zeker heb ik dat gedaanquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:21 schreef kree het volgende:
[..]
squatten?
Hier rustig maar goed denk maar lees pas net weer mee
echt???quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:23 schreef kree het volgende:
[..]
echt???
moest het googelen hoor maar is gewichtheffen dus? denk?
Kree, ik heb het er zo vaak over gehad. Nu een vrouw het erover heeft heb je ineens wel interesse?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:23 schreef kree het volgende:
[..]
echt???
moest het googelen hoor maar is gewichtheffen dus? denk?
Sinds wanneer?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:33 schreef Capstan het volgende:
Maar om nog even terug te komen op iets van daarnet: wie van de voormalige vaste waardes in dit topic zijn er dan inmiddels vertrokken?
Voor mijn beeldvorming
Ik een film over de bermuda driehoek.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:33 schreef Evie het volgende:
Ben nu een ellelange russische film aan het kijken
Doe mij maar thuisbioscoop. Gratis entree, meer comfort, geen mensen die je niet kent die irritant gaan doen, eigen drank/eten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, je houdt er niet van?
Kan best tof zijn toch?
Je houdt dus wel van goedkoop?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:36 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Doe mij maar thuisbioscoop. Gratis entree, meer comfort, geen mensen die je niet kent die irritant gaan doen, eigen drank/eten.
Ik kijk ook in m'n eentje films, maar wel in de biosquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:43 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ga ook nooit naar de bioscoop (3 keer geweest in m'n leven). Ik vind het bijzonder saai, kijk liever in m'n eentje film
Ik zei niet dat ik alleen keek. Bijna altijd met vrienden, vaak filmavondje bij mij.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik kijk ook in m'n eentje films, maar wel in de bios
ow, das wel weer leukquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:37 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik alleen keek. Bijna altijd met vrienden, vaak filmavondje bij mij.
zie je verkeerd vind het niks namelijk maar dat is mijn mening.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kree, ik heb het er zo vaak over gehad. Nu een vrouw het erover heeft heb je ineens wel interesse?
Prima avond voor een tientje ipv 50 euro. En kwa beeld en geluid doet het niet veel onder aan de bioservaring (HD beamert - investering die zich terugverdient)quote:
50 euroquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:39 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Prima avond voor een tientje ipv 50 euro. En kwa beeld en geluid doet het niet veel onder aan de bioservaring (HD beamert - investering die zich terugverdient)
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:40 schreef Larisssa het volgende:
[..]
50 euro
Waar ga jij naar de bioscoop?
Als je met 5 man bentquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:40 schreef Larisssa het volgende:
[..]
50 euro
Dat dusquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:40 schreef Larisssa het volgende:
[..]
50 euro
Zijn ze stil tijdens de film? Beter van wel, tenzij lompe actiefilmsquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:37 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik alleen keek. Bijna altijd met vrienden, vaak filmavondje bij mij.
Ditquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, dan ga je toch niet alles betalen?
Ik betaal 26 euro per maand voor mijn pathe pas. En ga dus ook gewoon 3-4 keer in de maand naar de film. Dan ben ik goedkoper uit volgens mijquote:
Joh ik bereken vanuit de groep, wat we tezamen kwijt zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, dan ga je toch niet alles betalen?
Ik 19 euro. Ben vorige week 3x geweest, en ga deze week minstens 2x. Maar ik ben een hele tijd niet naar de bios geweest, wel jammer.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:43 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik betaal 26 euro per maand voor mijn pathe pas. En ga dus ook gewoon 3-4 keer in de maand naar de film. Dan ben ik goedkoper uit volgens mij
Op een gegeven moment raken de films wel opquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik 19 euro. Ben vorige week 3x geweest, en ga deze week minstens 2x. Maar ik ben een hele tijd niet naar de bios geweest, wel jammer.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik 19 euro. Ben vorige week 3x geweest, en ga deze week minstens 2x. Maar ik ben een hele tijd niet naar de bios geweest, wel jammer.
Dat, met 2 keer Imax heb je die pas allang terugverdientquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:43 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik betaal 26 euro per maand voor mijn pathe pas. En ga dus ook gewoon 3-4 keer in de maand naar de film. Dan ben ik goedkoper uit volgens mij
Hoe duur is Imax? Ik ga nooit naar Imax eigenlijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat, met 2 keer Imax heb je die pas allang terugverdient
Gedateerdquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:48 schreef VacaLoca het volgende:
Maar uiteindelijk gaat me niet om het geld, dat is slechts een principe waardoor ik bios beetjevind.. maar ik vind t beetje gedateerd concept.
Imax is 15 euro normaal gesproken..quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:49 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Hoe duur is Imax? Ik ga nooit naar Imax eigenlijk
Als ik echt een goede diepgaande film wil zien kijk ik die liefst zonder mogelijke stoorzenders. 100% aandacht schenken aan een film maakt beleving al veel anders dan bij 95%quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:51 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Gedateerd
Nee vind ik van niet. Ik ga ook niet voor de gezelligheid, ik ga voor de film![]()
Ik ga ook gewoon alleen als niemand meegaat.
Dat kan hier tot 3uur s'nachts door de weekquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:53 schreef VacaLoca het volgende:
Vergeet ik trouwens bijna tijdig pizza te bestellen
Ja dan haal je het er wel uitquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Imax is 15 euro normaal gesproken..
Zo hoort het idd. En ik woon nog wel in een top 10 stad kwa inwoners.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat kan hier tot 3uur s'nachts door de week
Ik woon in een dorpquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:54 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Zo hoort het idd. En ik woon nog wel in een top 10 stad kwa inwoners.
Dan ga ik gewoon overdag, dan zit de zaal niet vol, en kan je gewoon rustig de film kijkenquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:53 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als ik echt een goede diepgaande film wil zien kijk ik die liefst zonder mogelijke stoorzenders. 100% aandacht schenken aan een film maakt beleving al veel anders dan bij 95%
Ik sluit mezelf gewoon af voor de rest van de zaal als ik echt in een film zitquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:53 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als ik echt een goede diepgaande film wil zien kijk ik die liefst zonder mogelijke stoorzenders. 100% aandacht schenken aan een film maakt beleving al veel anders dan bij 95%
Zie hier, de bazin die mij de Pathé Pas aangepraat heeft!quote:
Ik had een tijd geen zin om naar de bios te fietsen, heb zo een stuk of 20 films gemist. Ik wil nu alles weer inhalenquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:47 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Op een gegeven moment raken de films wel op
Ik wil nog naar Magic Mike en straks Step up
Watquote:
Kapot vaakquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik had een tijd geen zin om naar de bios te fietsen, heb zo een stuk of 20 films gemist. Ik wil nu alles weer inhalen
[..]
Wat
Ja dat heb ik ook.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik sluit mezelf gewoon af voor de rest van de zaal als ik echt in een film zit
Whehe, gelukkig valt dat nog wel mee, zoiets nog niet meegemaakt..quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:58 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook.
Alleen laatst was het wel irritant, zat ik in een zaal met van die irritante wijven. Toen heb ik er wat van gezegd, kreeg ik bijna ruzieToen maar een sms gestuurd, en werden ze verwijderd. Zelfs de film werd stop gezet. Ik was blijkbaar niet de enige die een sms had gestuurd
Tja Amsterdam hequote:Op woensdag 11 juli 2012 21:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe, gelukkig valt dat nog wel mee, zoiets nog niet meegemaakt..
Wat kom je nou elke keer haten?quote:
Ik haat niet op Amsterdamquote:
Je weet dat er een grote kans is dat wij elkaar ooit zullen zien dus ik zou je anti ajax en amsterdam propaganda maar voor je houdenquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:00 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik haat niet op Amsterdam![]()
Ik hou van die stad![]()
Maar het is gewoon een feit dat, daar asociale wijven wonen
(ok niet allemaal)
Mijn zus is wel voor Ajax, misschien kan je die beter ontmoetenquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je weet dat er een grote kans is dat wij elkaar ooit zullen zien dus ik zou je anti ajax en amsterdam propaganda maar voor je houden
Is dat ook een vriendin van Miauw dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:03 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Mijn zus is wel voor Ajax, misschien kan je die beter ontmoeten
Miauw kent haar welquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is dat ook een vriendin van Miauw dan?
Ik moet toch inhalen zeg ik tochquote:
tja weet niet danquote:
Prometheus vond ik tegenvallenquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik moet toch inhalen zeg ik toch
Moet Madagscar 3 nog zien, Spiderman, Dark Knight, Summer Vacation van Mel Gibson, MiB 3 en Prometheus. En dan nog wat arthouse films bij 't filmhuis....
Ik ging weg bij de aftitelingquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:05 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Prometheus vond ik tegenvallen
SpidermanWel blijven zitten als de aftiteling begint!
MIB 3 is z'n geld niet waard, dus niet gaan als je geen pas hebt..quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik moet toch inhalen zeg ik toch
Moet Madagscar 3 nog zien, Spiderman, Dark Knight, Summer Vacation van Mel Gibson, MiB 3 en Prometheus. En dan nog wat arthouse films bij 't filmhuis....
Ik ging ook weg, ik moest pissen als een malle.. Maar op Youtube kun je zoeken wat er kwamquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ging weg bij de aftiteling
Wat kwam er dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:08 schreef Bartholomeus het volgende:
Flipz0r in de buurt?
Oh Flippieeeeeh!
Kijk es hier
Alleen die chocoladeprut had weg mogen blijven..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
gek he als ze zo dik isquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:12 schreef El_Matador het volgende:
Zo, dat was een goede lunch.
En bonbons vallen in de smaak bij dansmeisje.
Met ghb?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:12 schreef El_Matador het volgende:
Zit er nog wat schot in, Mata?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:12 schreef El_Matador het volgende:
Fuck you, aardbeien + slagroom + chocolade = porno in een bakjequote:Op woensdag 11 juli 2012 22:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen die chocoladeprut had weg mogen blijven..
Beterebob 2.0 dusquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:09 schreef debeterebob het volgende:
Begin vorige zomervakantie: beetje zielig lopen fokken.
Begin deze zomervakantie: chill dingen ondernemen.
Ik heb een pas, dus ik ga zoveel mogelijk films zienquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
MIB 3 is z'n geld niet waard, dus niet gaan als je geen pas hebt..
Summer Vacation lijkt me ook niet echt wat aan.. Prometheus verdwijnt binnenkort geloof ik, die is wel gaaf om te zien.. Spider-Man moet je ook doen!
Madagascar doe ik van de week denk ik
Goed bezig! Welke chille dingen doe je dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:09 schreef debeterebob het volgende:
Begin vorige zomervakantie: beetje zielig lopen fokken.
Begin deze zomervakantie: chill dingen ondernemen.
Zelfgemaakte bonbons?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:12 schreef El_Matador het volgende:
Dat ga ik niet zeggen. Dat is iets waar anderen over moeten oordelen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Fuck you, aardbeien + slagroom + chocolade = porno in een bakje
[..]
Beterebob 2.0 dus
Sporten, klussen, met vrienden afspreken, drinken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb een pas, dus ik ga zoveel mogelijk films zien
[..]
Goed bezig! Welke chille dingen doe je dan?
[..]
Zelfgemaakte bonbons?
Ik schat 65 kilo met 1,60. Ideaal.quote:
Yeah!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zie hier, de bazin die mij de Pathé Pas aangepraat heeft!
Ik heb een collega en kennis van haar uitgehoord en snap meer van de versierstijl van latinas... dus ja, schot komt er.quote:
Eén enkel schot maar?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb een collega en kennis van haar uitgehoord en snap meer van de versierstijl van latinas... dus ja, schot komt er.
Ok, hij was slecht. Maar ik kón het niet latenquote:
Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hoop echt dat mijn zoon nu wel door heeft dat glas breekbaar is en dat hechtingen niet handig zijn
Hij moet gewoon nog een beetje werken aan zijn traptechniekquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hoop echt dat mijn zoon nu wel door heeft dat glas breekbaar is en dat hechtingen niet handig zijn
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:08 schreef Bartholomeus het volgende:
Flipz0r in de buurt?
Oh Flippieeeeeh!
Kijk es hier
bohhhhhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet schrikken!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Welke imbeciel trapt er dan ook tegen een raam aanquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij moet gewoon nog een beetje werken aan zijn traptechniek
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke imbeciel trapt er dan ook tegen een raam aan
Ze hadden ook witte chocolade, maar dat vond ik voor op de foto minder geschiktquote:
Dude!!quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet schrikken!!!!En ik ben weer bijgekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh wat naar zeg! Pijnlijk ook lijkt me![]()
Nog pezen, aders, zenuwen geraakt?
With the stars as her umbrella
Nee, ik moet geduld hebbenquote:
Dus. Huppelknul is ehm.... nja.... niet bijster slim?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Keertje gebeurd ja, alleen ik had niksquote:
Aders wel want er was eng veel bloed. Zenuwen, pezen en spieren niet geraaktquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En ik ben weer bijgekomen![]()
Oh wat naar zeg! Pijnlijk ook lijkt me![]()
Nog pezen, aders, zenuwen geraakt?
Dat snap ik.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ze hadden ook witte chocolade, maar dat vond ik voor op de foto minder geschikt
Dus jij gaat mij ook geen kaartje sturen omdat ik verhuisd benquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, ik moet geduld hebben
Zou 24uur duren en ik moet geduld hebben
Ik kom de 21e toch als persoonlijke kaartjequote:Op woensdag 11 juli 2012 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus jij gaat mij ook geen kaartje sturen omdat ik verhuisd ben
Met kerstboom en babyfotoquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kom de 21e toch als persoonlijke kaartje
Ik heb er wel eens door heen geslagen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Njomnjomnjomnjomquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat snap ik.Dat moet goed gesmaakt hebben. Ik zit nu aan de prosecco en chipjes.
Als de kerstboom het overleeft wel jaquote:
Pff schrikken ook zeg!quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aders wel want er was eng veel bloed. Zenuwen, pezen en spieren niet geraakt![]()
Hij mocht wel mee met de ambulance, dat vond hij wel gaaf
Ook een tripje in de ambulance toen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens door heen geslagen.
Was ook geen succes
Hij heeft een brace en krukken nu. Marathon moet maar ff wachten dusquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pff schrikken ook zeg!
Maar fijn dat het zo is afgelopen. Kan hij er een beetje mee lopen?
Slechte grappen zijn goed.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ok, hij was slecht. Maar ik kón het niet laten
Ja, die ik ook ff vakkundig onder gekotst hebquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook een tripje in de ambulance toen?
Dat heeft Yordi niet gedaanquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, die ik ook ff vakkundig onder gekotst heb
Alles weglachen, komt mij bekend voorquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heeft Yordi niet gedaan![]()
Ook niet gehuild ofzo. Hij was wel heel druk met grapjes maken
Ik was dan ook klotezat hequote:Op woensdag 11 juli 2012 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heeft Yordi niet gedaan![]()
Ook niet gehuild ofzo. Hij was wel heel druk met grapjes maken
Mijn zoon doet dit soort stunts nuchter.quote:
Mooi tochquote:
You should be, honestlyquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaloers wel op aardbeitjes en ijs en chocosaus.
Dude!! Dat is het been van een 14-jarige!!quote:
Staat ergens in een spoilerquote:
Ehh, schudden hoeft nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een ranzige proteineshake zeker, zelf geschud
Is niet altijd ranzig hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een ranzige proteineshake zeker, zelf geschud
quote:
Neehee, een spoiler van mijquote:
[..]
Niet schrikken!!!!Gevonden, ben jij dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Niet schrikken!!!!BohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Children of the night. What music they make.
Nee, mn zoonquote:
Een gat is een gat.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude!! Dat is het been van een 14-jarige!!
Die zou ik ook niet vertrouwen neequote:Op woensdag 11 juli 2012 22:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Nee maar die van Drommel vertrouw ik niet
Jij blijft met je klauwen van mijn zoon afquote:
En dan haten op mijn slechte grappenquote:
Die knul van jou kan nuchter ruiten slopen en ik begreep laatst van je dat ie z'n meisje ook al mag doen. Dus hij kan ons bob gerust zelf een ros verkopen als dat nodig isquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij blijft met je klauwen van mijn zoon af
Ongehoorzaamheid wordt bestraft!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat heeft die gedaan dat je hem dit aandoet?tering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Zn meisje mag doen? OH HELL NO!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die knul van jou kan nuchter ruiten slopen en ik begreep laatst van je dat ie z'n meisje ook al mag doen. Dus hij kan ons bob gerust zelf een ros verkopen als dat nodig is
Alsof ie dat nog niet gedaan heeftquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ongehoorzaamheid wordt bestraft!!* Drommeldaris mompelt iets over erfelijkheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat? Ik heb iets gemist geloof ikquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vond hem zelf wel leuk gevonden![]()
Nee, heeft hij niet!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsof ie dat nog niet gedaan heeft
Jij ging neuken, hij ging bij z'n meisje slapen. You do the mathquote:
Oquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij blijft met je klauwen van mijn zoon af
Als dat geen batsen is geworden...quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, heeft hij niet!!
De player had van de week wel 2 dates op 1 dag
Hij is al gehecht.quote:
Nee, wel zoenen!!quote:
Wat deed je zelf op die leeftijd? Hmm? En wat vertelde jij je moeder? Hmm?quote:
Toen ik 14 was deed ik alleen zoenen. Toen ik 15 was ben ik verkracht en toen ik 16 was had ik een vast vriendje en dat wist mijn moeder al heel snel!quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat deed je zelf op die leeftijd? Hmm? En wat vertelde jij je moeder? Hmm?
over hoeveel dagen? (is echt niks aan.. valt reuze mee!!)quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is al gehecht.![]()
Ik zoek wel iemand die met hem mee wil als de hechtingen eruit mogen![]()
Ik durf dat niet
quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:10 schreef El_Matador het volgende:
Ik klagen tegen collega; "al het initiatief moet uit mij komen".
Zij; "ja, dat is normaal bij Colombianas..."
ok, cultuurdingetje.
Of she's just not that into youquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:10 schreef El_Matador het volgende:
Ik klagen tegen collega; "al het initiatief moet uit mij komen".
Zij; "ja, dat is normaal bij Colombianas..."
ok, cultuurdingetje.
Overmorgen moet hij terug naar het ziekenhuis dan gaan ze zijn wond bekijken. Dan hoor ik meer over wanneer ze eruit worden gehaald.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:10 schreef Evie het volgende:
[..]
over hoeveel dagen? (is echt niks aan.. valt reuze mee!!)
Ja, daar had jij het over...quote:
Hechtingen verwijderen doet geen pijn meisje, jeukt alleen misschien een beetje! Dus je kan gerust meegaan!quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Overmorgen moet hij terug naar het ziekenhuis dan gaan ze zijn wond bekijken. Dan hoor ik meer over wanneer ze eruit worden gehaald.
Het valt ook mee maar ik heb de neiging om mensen die mijn zoon pijn doen te slaan enz![]()
Dus ik kan er beter maar niet bij zijn!
Hehe, juist wel. Mij meenemeb naar een bruiloft was een sterk signaal, wat ik al vermoedde.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe, juist wel. Mij meenemeb naar een bruiloft was een sterk signaal, wat ik al vermoedde.
Hoezo is dat een sterk signaal:')quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe, juist wel. Mij meenemeb naar een bruiloft was een sterk signaal, wat ik al vermoedde.
Maar het is mijn jochiequote:Op woensdag 11 juli 2012 23:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Hechtingen verwijderen doet geen pijn meisje, jeukt alleen misschien een beetje! Dus je kan gerust meegaan!
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gast je bent te vol van jezelf, je bent verder tof enzo maar echt te vol van jezelf
quote:
Dit geld niet voor mij toch?quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gast je bent te vol van jezelf, je bent verder tof enzo maar echt te vol van jezelf
Gewoon manquote:
Jij squatquote:
Dat doen single latinas niet zomaar.quote:
Pff de ene latina is de andere latina niet hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat doen single latinas niet zomaar.
andere cultuur weet je.
Je hebt het wel tegen Mata hè, vrouwenkenner pur sangquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:22 schreef firefly3 het volgende:
Het zoeken naar signalen is niet handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |