Njomnjomnjomnjomquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat snap ik.Dat moet goed gesmaakt hebben. Ik zit nu aan de prosecco en chipjes.
Als de kerstboom het overleeft wel jaquote:
Pff schrikken ook zeg!quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aders wel want er was eng veel bloed. Zenuwen, pezen en spieren niet geraakt![]()
Hij mocht wel mee met de ambulance, dat vond hij wel gaaf
Ook een tripje in de ambulance toen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens door heen geslagen.
Was ook geen succes
Hij heeft een brace en krukken nu. Marathon moet maar ff wachten dusquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pff schrikken ook zeg!
Maar fijn dat het zo is afgelopen. Kan hij er een beetje mee lopen?
Slechte grappen zijn goed.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ok, hij was slecht. Maar ik kón het niet laten
Ja, die ik ook ff vakkundig onder gekotst hebquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook een tripje in de ambulance toen?
Dat heeft Yordi niet gedaanquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, die ik ook ff vakkundig onder gekotst heb
Alles weglachen, komt mij bekend voorquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heeft Yordi niet gedaan![]()
Ook niet gehuild ofzo. Hij was wel heel druk met grapjes maken
Ik was dan ook klotezat hequote:Op woensdag 11 juli 2012 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heeft Yordi niet gedaan![]()
Ook niet gehuild ofzo. Hij was wel heel druk met grapjes maken
Mijn zoon doet dit soort stunts nuchter.quote:
Mooi tochquote:
You should be, honestlyquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaloers wel op aardbeitjes en ijs en chocosaus.
Dude!! Dat is het been van een 14-jarige!!quote:
Staat ergens in een spoilerquote:
Ehh, schudden hoeft nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een ranzige proteineshake zeker, zelf geschud
Is niet altijd ranzig hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een ranzige proteineshake zeker, zelf geschud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |