Newbster!quote:
Koffie, ouwe slet van me. Ga je nog gamen?quote:
Jeugd van tegenwoordig, jwz.quote:
Werken he, zaterdag ga ik pas kamperen met Lokaquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Newbster!
Hoe is je vakantie tot nu toe? Lekker chill?
Weet niet, ben bezig met een computer nu. Misschien ga ik nog even gamen vanavond maar ik denk dat het een chatavondje wordt voor mijquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koffie, ouwe slet van me. Ga je nog gamen?
Ik duim voor je dat het droog blijft kerelquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:55 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Werken he, zaterdag ga ik pas kamperen met Loka
quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Newbster!
Hoe is je vakantie tot nu toe? Lekker chill?
[..]
Koffie, ouwe slet van me. Ga je nog gamen?
[..]
Jeugd van tegenwoordig, jwz.
Ja, veel nieuwe mensen hier. Dat terwijl de oude mensen grotendeels weg zijn. Het is iets anders geworden dan het was.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dag, Kaneel!
Eigenlijk weet ik niet hoe de stemming is, want ik merk dat ik het topic nog steeds een beetje opnieuw in de vingers moet krijgen...ben het gevoel lichtelijk kwijt
Hele dag schoongemaakt en mijn fiets opgehaald in Heemstede.quote:
Onder andere, jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt omdat er allemaal nieuwe mensen zijn?
Italiëquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik duim voor je dat het droog blijft kerel
Dat houd je altijd he. Maar je hebt mazzel, zo te zien is er voornamelijk oude garde nu aanwezigquote:
Met mij gaat het allemaal prima, hoor. En nee, niks nieuws ondernomen. Zo'n haast heb ik er op dit moment ook niet mee, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, veel nieuwe mensen hier. Dat terwijl de oude mensen grotendeels weg zijn. Het is iets anders geworden dan het was.
Maar alles goed met jou? Al nieuwe hosselpogingen ondernomen?
Hehe, ik heb nu al medelijden met de ouders die jullie de hele avond tekeer horen gaan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:55 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Werken he, zaterdag ga ik pas kamperen met Loka
Ik zou haar geven. Lafjes. 2 keer.quote:
Ik dacht dat je misschien de smaak te pakken zou hebben gekregen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:57 schreef Capstan het volgende:
[..]
Met mij gaat het allemaal prima, hoor. En nee, niks nieuws ondernomen. Zo'n haast heb ik er op dit moment ook niet mee, eerlijk gezegd.
Hopelijk wordt dat een "niet"quote:
We hebben afgesproken stil te zijn (ik en Loka dan)quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, ik heb nu al medelijden met de ouders die jullie de hele avond tekeer horen gaan.
Gek genoeg juist niet, en is het meer zo dat ik op dit moment maar weinig behoefte heb.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik dacht dat je misschien de smaak te pakken zou hebben gekregen.
Whehe, dat is waar. Pas op voor teken op je zak.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:00 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
We hebben afgesproken stil te zijn (ik en Loka dan)![]()
Tevens is het niet chill om in een tent te krikken , het lucht niet bepaald makkelijk enzo.
Ok.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Gek genoeg juist niet, en is het meer zo dat ik op dit moment maar weinig behoefte heb.
Ik hou me prima bezig, hoor. Grotendeels met werk, want ik heb nog lang geen vakantie, maar tochquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok.
Verder nog leuke dingen ondernomen de laatste weken?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doe anders nog een poging ;D
teken op je zakquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehe, dat is waar. Pas op voor teken op je zak.
mag dat in een spoiler?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:04 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo tijd voor wat meloen!
nog meer gatverquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:04 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo tijd voor wat meloen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |