quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Boys ik ben naar Den BoschKan Kapitein weer posten.
Je ging toch naar Nijmegen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee, toch Den Bosch gekozen...quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je ging toch naar Nijmegen?
Nou ja, je bent iig weg
doei ly ntb knzjquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Erwinquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie zijn de laatste tijd wel extra haat vol richting nieuwkomers als Edward hoor
Wie is Edward nou weer?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie zijn de laatste tijd wel extra haat vol richting nieuwkomers als Edward hoor
Daarom.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terecht, plaatsen waar vierdaagse worden georganiseerd daar moet je niet heen willen.
quote:
Ze haten jou daar echtquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
PICS VAN JE NICHTJE!
In het TDF subforum heb ik geleerd dat zelfs een 4de plek een wereldprestatie is dus ik neem genoegen met de tweede.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Goed dat Geo weer terug is
Nu nog SjaakBauer
Sjaak is dood. Hij wilde gaan zuipen paar uur na het trekken van 2 verstandskiezen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Goed dat Geo weer terug is
Nu nog SjaakBauer
Ja... en dat terwijl ik ook dagen heb dat ik pro Rabobank ploeg ben.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sjaak is dood. Hij wilde gaan zuipen paar uur na het trekken van 2 verstandskiezen.
Ik 5894, kan er alleen niet aankomen omdat de ing mij verdenkt van fraudequote:Op woensdag 11 juli 2012 19:34 schreef Caland het volgende:
Ik heb nog 450 euro op mijn rekening, dat is echt fantastisch.
Komen ze dan ook met quotes: ja maar eerst zei je dit en nu weer datquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sjaak is dood. Hij wilde gaan zuipen paar uur na het trekken van 2 verstandskiezen.
[..]
Ja... en dat terwijl ik ook dagen heb dat ik pro Rabobank ploeg ben.
Lolquequote:Op woensdag 11 juli 2012 19:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik 5894, kan er alleen niet aankomen omdat de ing mij verdenkt van fraude
Wat een kutleven Steven trek bij Tong in.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nog niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Komen ze dan ook met quotes: ja maar eerst zei je dit en nu weer dat
Ik had het woensdagavond gekregenquote:
You got to be kidding...quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had het woensdagavond gekregen
Donderdag in Amersfoort nog gepind en vrijdag kon ik niks meer
Ik bellen, ja meneer maar ineens staat er een groot bedrag op en blablabla
Dus ik zeg zo: Je ziet toch uwv erbij staan???
Ohja ja dan is het een foutje, binnen 24uur is het opgelost!!!!!!
Gisteren moest ik maar gewoon geduld hebben volgens de afdeling fraudequote:
Belachelijk, de ING is sowieso een zeer slechte bank qua service.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gisteren moest ik maar gewoon geduld hebben volgens de afdeling fraude
Gewoon iets ter waarde van 6 duizend euro als borg meenemen. Vergeet je bivaksmuts en geweer niet want ze zijn soms hardleers.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mogen zij uberhaubt wel je rekening blokkeren? Ik bedoel.. zij mogen niet zeggen dat jij fraudeert, dat is toch aan een rechter om te beslissenquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt, ik bel al sinds vrijdag een keer of 4 per dagquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Belachelijk, de ING is sowieso een zeer slechte bank qua service.
Nee, bij verdenkingen mogen zij ook je rekening blokkerenquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mogen zij uberhaubt wel je rekening blokkeren? Ik bedoel.. zij mogen niet zeggen dat jij fraudeert, dat is toch aan een rechter om te beslissenaanklagen voor smaad/laster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |