Oh ja, is dat dit jaar weer?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Amsterdam Tournament vond ik altijd wel interessant
Klopt, je zei niet of het dit jaar weer georganiseerd werd, vandaar m'n vraag.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik zei alleen dat ik dat toernooi altijd wel interessant vond.
Dat was echt een zaadtoernooi.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Amsterdam Tournament vond ik altijd wel interessant
Toen was je 7 ofzo tochquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Altijd? Hoeveel heb je er bewust meegemaakt dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
3.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Altijd? Hoeveel heb je er bewust meegemaakt dan?
Uitzinnig van vreugde?quote:
Wij hebben alleen zo'n lelijke schaalquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat denk jij dan, we zijn nog aan het huldigen
Zullen we er eentje weggeven"?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij hebben alleen zo'n lelijke schaal
Hadden we er al 30 van ook.
Wil ik er wel een zilveren bal voor terug.quote:
Ja zo'n zilveren bal is uniek. Vooral omdat we hem niet meer krijgen aangezien Feyenoord het heeft verrekt om mee te betalen aan de troffeequote:Op woensdag 11 juli 2012 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij hebben alleen zo'n lelijke schaal
Hadden we er al 30 van ook.
Ik ga even meedoen bij Lingo. brbquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wil ik er wel een zilveren bal voor terug.
Die boot die ze hebben staan is ook geweldig: met bladgoud afgezet en groter dan de Europacup 1.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:23 schreef Caland het volgende:
Maspolalmas cup jonge, extra vliegtuig inhuren om dat ding te vervoeren. Vervolgens in het Maasgebouw zetten en een hoogwerker inhuren om hem weer te verwijderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |