Wij hebben alleen zo'n lelijke schaalquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat denk jij dan, we zijn nog aan het huldigen
Zullen we er eentje weggeven"?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij hebben alleen zo'n lelijke schaal
Hadden we er al 30 van ook.
Ja zo'n zilveren bal is uniek. Vooral omdat we hem niet meer krijgen aangezien Feyenoord het heeft verrekt om mee te betalen aan de troffeequote:Op woensdag 11 juli 2012 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij hebben alleen zo'n lelijke schaal
Hadden we er al 30 van ook.
Ik ga even meedoen bij Lingo. brbquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wil ik er wel een zilveren bal voor terug.
Die boot die ze hebben staan is ook geweldig: met bladgoud afgezet en groter dan de Europacup 1.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:23 schreef Caland het volgende:
Maspolalmas cup jonge, extra vliegtuig inhuren om dat ding te vervoeren. Vervolgens in het Maasgebouw zetten en een hoogwerker inhuren om hem weer te verwijderen
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Boys ik ben naar Den BoschKan Kapitein weer posten.
Je ging toch naar Nijmegen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee, toch Den Bosch gekozen...quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je ging toch naar Nijmegen?
Nou ja, je bent iig weg
doei ly ntb knzjquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Erwinquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie zijn de laatste tijd wel extra haat vol richting nieuwkomers als Edward hoor
Wie is Edward nou weer?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie zijn de laatste tijd wel extra haat vol richting nieuwkomers als Edward hoor
Daarom.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terecht, plaatsen waar vierdaagse worden georganiseerd daar moet je niet heen willen.
quote:
Ze haten jou daar echtquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
PICS VAN JE NICHTJE!
In het TDF subforum heb ik geleerd dat zelfs een 4de plek een wereldprestatie is dus ik neem genoegen met de tweede.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Goed dat Geo weer terug is
Nu nog SjaakBauer
Sjaak is dood. Hij wilde gaan zuipen paar uur na het trekken van 2 verstandskiezen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Goed dat Geo weer terug is
Nu nog SjaakBauer
Ja... en dat terwijl ik ook dagen heb dat ik pro Rabobank ploeg ben.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sjaak is dood. Hij wilde gaan zuipen paar uur na het trekken van 2 verstandskiezen.
Ik 5894, kan er alleen niet aankomen omdat de ing mij verdenkt van fraudequote:Op woensdag 11 juli 2012 19:34 schreef Caland het volgende:
Ik heb nog 450 euro op mijn rekening, dat is echt fantastisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |