Uitzinnig van vreugde?quote:
Wij hebben alleen zo'n lelijke schaalquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat denk jij dan, we zijn nog aan het huldigen
Zullen we er eentje weggeven"?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij hebben alleen zo'n lelijke schaal
Hadden we er al 30 van ook.
Wil ik er wel een zilveren bal voor terug.quote:
Ja zo'n zilveren bal is uniek. Vooral omdat we hem niet meer krijgen aangezien Feyenoord het heeft verrekt om mee te betalen aan de troffeequote:Op woensdag 11 juli 2012 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij hebben alleen zo'n lelijke schaal
Hadden we er al 30 van ook.
Ik ga even meedoen bij Lingo. brbquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wil ik er wel een zilveren bal voor terug.
Die boot die ze hebben staan is ook geweldig: met bladgoud afgezet en groter dan de Europacup 1.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:23 schreef Caland het volgende:
Maspolalmas cup jonge, extra vliegtuig inhuren om dat ding te vervoeren. Vervolgens in het Maasgebouw zetten en een hoogwerker inhuren om hem weer te verwijderen
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Boys ik ben naar Den BoschKan Kapitein weer posten.
Je ging toch naar Nijmegen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee, toch Den Bosch gekozen...quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je ging toch naar Nijmegen?
Nou ja, je bent iig weg
doei ly ntb knzjquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Terecht, plaatsen waar vierdaagse worden georganiseerd daar moet je niet heen willen.quote:
Erwinquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie zijn de laatste tijd wel extra haat vol richting nieuwkomers als Edward hoor
Wie is Edward nou weer?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie zijn de laatste tijd wel extra haat vol richting nieuwkomers als Edward hoor
Hij bedoelt Eduard.quote:
Daarom.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terecht, plaatsen waar vierdaagse worden georganiseerd daar moet je niet heen willen.
quote:
Ze haten jou daar echtquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
PICS VAN JE NICHTJE!
In het TDF subforum heb ik geleerd dat zelfs een 4de plek een wereldprestatie is dus ik neem genoegen met de tweede.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Goed dat Geo weer terug is
Nu nog SjaakBauer
Sjaak is dood. Hij wilde gaan zuipen paar uur na het trekken van 2 verstandskiezen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Goed dat Geo weer terug is
Nu nog SjaakBauer
Ja... en dat terwijl ik ook dagen heb dat ik pro Rabobank ploeg ben.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sjaak is dood. Hij wilde gaan zuipen paar uur na het trekken van 2 verstandskiezen.
Ik 5894, kan er alleen niet aankomen omdat de ing mij verdenkt van fraudequote:Op woensdag 11 juli 2012 19:34 schreef Caland het volgende:
Ik heb nog 450 euro op mijn rekening, dat is echt fantastisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |