abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 september 2012 @ 10:45:44 #276
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_116491723
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 07:31 schreef Malahide het volgende:
Och nee... :{

[..]

bron

[ afbeelding ]
Ja ik las het ;(
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 7 september 2012 @ 12:38:06 #277
22592 crew  Ole
pi_116495035
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 10:02 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Weet ik, daarom juist ;) Ze ontkennen altijd stellig. Ik kan even geen namen bedenken, maar zat BN'ers ontkennen altijd eerst.

Maar ik hoop eik met je mee, dat het niet zo is :)
Yup!

Wie hadden we ook al weer? Die van de schoonmaakpolitie, Rob Geus.. eehhh....
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 7 september 2012 @ 14:44:45 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116499446
Met de voorpagina van de Story in handen snap ik iig waarom Pieter z'n scheiding aangekondigd heeft op twitter, was hij het uitkomen van de bladen net voor.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_116506917
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 12:38 schreef Ole het volgende:

[..]

Yup!

Ron Boszhard deed dat ook. Met zn stewardessje. En wat te denken van Wendy van Dijk met mijnheer Galjaard?
Don't you love her madly?
pi_116509009
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 12:38 schreef Ole het volgende:

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2012 18:21 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Ron Boszhard deed dat ook. Met zn stewardessje. En wat te denken van Wendy van Dijk met mijnheer Galjaard?
^O^
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_116519482
Dat is waar, het wordt nog wel eens ontkent terwijl er wel wat speelt haha. Misschien dat zo'n leugen minder imago-schade oplevert dan er meteen voor uitkomen dat je een rol speelt in zo'n pijnlijke situatie.
Alhoewel ik persoonlijk zou kiezen voor zwijgen ipv liegen denk ik ;)
  vrijdag 7 september 2012 @ 22:26:18 #282
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_116520129
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:32 schreef vencodark het volgende:

[..]

Beschuit met pindakaas? ;(
Met die combinatie kun je het fluiten wel vergeten :')
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_116521584
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 07:31 schreef Malahide het volgende:
Och nee... :{

[..]

bron

[ afbeelding ]
:'( :o
pi_116792379
quote:
Selma Blair en Jason Bleick uit elkaar

Selma Blair en Jason Bleick zijn 14 maanden na de geboorte van hun zoontje Arthur al weer uit elkaar gegaan. Volgens Us Weekly waren de twee constant aan het ruziën.

Selma en Arthur hebben tijdelijk hun introk genomen in een huurhuis. Toch is de verstandhouding tussen de actrice en de modeontwerper goed, omwille van hun kind. ''Jason en Selma aten een hapje in een restaurant en maakten daarna een wandeling met Arthur over het strand'', weet een insider.

De 40-jarige Blair en 42-jarige Bleick waren samen sinds 2010 en verwelkomden hun eerste kindje in juli 2011
  Moderator dinsdag 18 september 2012 @ 11:57:03 #285
9859 crew  Karina
Woman
pi_116927865
Hans Klok is weer single:

quote:
Hans Klok is alweer sinds twee maanden vrijgezel. De 43-jarige illusionist en zijn Australische vriend James Jackson Harwood hebben besloten een punt achter hun relatie te zetten.
Dat bevestigde de illusionist gisteravond tijdens Shownieuws.

Voor James had Hans een relatie met fysiotherepeut Frank. Zij deelden 17 jaar lang lief en leed. In 2008 braken ze de relatie en ging Hans met James, een 20-jarige danser in zijn show.
Bron
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_117017019
Huwelijkscrisis Robert Leroy

AMSTERDAM - Zanger Robert Leroy (41) zit helemaal stuk. Zijn huwelijk met Sacha (36), met wie hij drie kinderen heeft, staat onverwacht op losse schroeven. „Mijn vrouw Sacha wil alleen verder.”

"De lieve Sacha, de vrouw van wie ik zoveel houd, lijkt in een cocon gekropen. Ik wil dat ze beseft wat ze kan kwijtraken. Dit gezin is perfect. We delen lief en leed. Ik wil niet scheiden, en zij weet niet wat ze wil. Ik wil naar een psycholoog of een huwelijkstherapeut. Stel dat zij het gevoel van verliefdheid mist? Dat is toch normaal? Vlinders zijn nou eenmaal niet voor eeuwig.”

Sacha reageert desgevraagd kort en aarzelend: „In elk huwelijk is wel eens wat. Bij ons is dat nu het geval. Ik vind Robert de allerliefste. Ik hoop dat we een oplossing vinden.”

Bron
  † In Memoriam † donderdag 20 september 2012 @ 12:46:54 #287
37843 lady-wrb
kortaf
pi_117019989
ik heb echt nog nooit van die hele robert leroy gehoord :?
in de telegraaf stond een heel stuk en eigenlijk vond ik dat hij vooral met zichzelf is beziggeweest en nu begint te janken als zijn vrouw genoeg van heeft van haar rol als accessoire.

[ Bericht 2% gewijzigd door lady-wrb op 20-09-2012 13:55:44 ]
pi_117022357
Ik heb zelfs nog nooit van Robert Leroy gehoord.

En wat genant trouwens, dat publieke gejank van meneer.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 20 september 2012 @ 14:02:25 #289
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117022667
Van Wiki:

quote:
In 1995 tekende Leroy zijn eerste platencontract en verscheen de single Ik droom alleen maar van jou. Dit zou zijn grootste succes worden. Later hadden de singles Geef de nacht maar de schuld en Wie denk je dat je bent ook nog redelijk succes.
Daar lees ik ook dat deze grote onbekende in 2010 zijn laatste single uitbracht. Hopelijk voor hem is hij net zo succesvol in scheiden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_117023541
Je grootste succes hebben beleefd in 1995 en tóch maar doorzingen.
Een doorzetter is het wel, onze Leroy.

Het intrigeert me wel mateloos waar hij de nacht de schuld van denkt te kunnen geven. Ik ga bijna de songtekst googlen. Bijna!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_117267706
Volgens de ex van trijntje is het huwelijk niet kapot gegaan door vreemdgaan, zie telegraaf

Sander: 'Ik heb Trijntje niet bedrogen' van onze redactie
AMSTERDAM - In een ingezonden brief in NRC Next beweert Sander van den Eeden dat hij Trijntje Oosterhuis tijdens zijn huwelijksleven altijd trouw is gebleven.

De VARA-topman stuurde de ingezonden brief naar de krant omdat onlangs in twee recensies van Trijntje's theatertour werd vermeld dat hij is vreemdgegaan. Sander eist rectificatie.

Twee fragmenten uit de brief:
In NRC Handelsblad van 20 september is een stuk opgenomen van journalist Hester Carvalho naar aanleiding van de theatertour van Trijntje Oosterhuis. Carvalho schrijft: "Nadat de opnamen waren voltooid (van haar nieuwe cd - SvdE), ontdekte Oosterhuis, die getrouwd is en twee kinderen heeft, dat haar man haar ontrouw was geweest. Haar relatie liep stuk, en hij verhuisde uit hun gezamenlijke huis.

Voor wie het wil weten: ik ben in december 2011 uit huis gegaan, terwijl de opnames van Trijntjes nieuwe cd in januari 2012 zijn voltooid. Niet alleen is de chronologie van de gebeurtenissen onjuist, Carvalho wekt bovendien de suggestie dat ons huwelijk is gestrand doordat ik ontrouw ben geweest. Dat is niet juist. Ik ben Trijntje tijdens mijn huwelijksleven altijd trouw geweest.

Wat dan wel de reden is van hun breuk, daar laten Sander en Trijntje zich niet over uit. Hij schrijft: "Het is al verdrietig genoeg, ook voor onze kinderen en andere personen die hier ongewild bij betrokken worden."
pi_117267874
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:53 schreef utrecht1970 het volgende:
Volgens de ex van trijntje is het huwelijk niet kapot gegaan door vreemdgaan, zie telegraaf

Sander: 'Ik heb Trijntje niet bedrogen' van onze redactie
AMSTERDAM - In een ingezonden brief in NRC Next beweert Sander van den Eeden dat hij Trijntje Oosterhuis tijdens zijn huwelijksleven altijd trouw is gebleven.

De VARA-topman stuurde de ingezonden brief naar de krant omdat onlangs in twee recensies van Trijntje's theatertour werd vermeld dat hij is vreemdgegaan. Sander eist rectificatie.

Twee fragmenten uit de brief:
In NRC Handelsblad van 20 september is een stuk opgenomen van journalist Hester Carvalho naar aanleiding van de theatertour van Trijntje Oosterhuis. Carvalho schrijft: "Nadat de opnamen waren voltooid (van haar nieuwe cd - SvdE), ontdekte Oosterhuis, die getrouwd is en twee kinderen heeft, dat haar man haar ontrouw was geweest. Haar relatie liep stuk, en hij verhuisde uit hun gezamenlijke huis.

Voor wie het wil weten: ik ben in december 2011 uit huis gegaan, terwijl de opnames van Trijntjes nieuwe cd in januari 2012 zijn voltooid. Niet alleen is de chronologie van de gebeurtenissen onjuist, Carvalho wekt bovendien de suggestie dat ons huwelijk is gestrand doordat ik ontrouw ben geweest. Dat is niet juist. Ik ben Trijntje tijdens mijn huwelijksleven altijd trouw geweest.

Wat dan wel de reden is van hun breuk, daar laten Sander en Trijntje zich niet over uit. Hij schrijft: "Het is al verdrietig genoeg, ook voor onze kinderen en andere personen die hier ongewild bij betrokken worden."
Dat is wel een opmerkelijke discrepantie; enerzijds de beweringen dat hij jarenlang een affaire had met die Larissa en anderzijds zijn stelling dat hij nooit is vreemdgegaan.
pi_117267924
misschien hanteert hij de Bill Clinton definitie vab vreemdgaan (I did not have sexual relations with that woman)
pi_117547219
quote:
wo 03 okt 2012, 14:43
'Huwelijk Matthijs van Nieuwkerk voorbij' Van onze redactie
AMSTERDAM - De presentator heeft al maanden geen trouwring meer om.

Dat beweert weekblad Story.

De DWDD-presentator werd in februari voor het laatst gespot met de ring om, tijdens de opnames van tv-programma College Tour. Daarna is de ring volgens Story niet meer in beeld geweest.

Matthijs en zijn vrouw Karin namen in 2007 een korte break nadat bekend werd dat Matthijs wel eens met andere vrouwen rommelde. Het is onduidelijk of het huwelijk nu definitief voorbij is. Een woordvoerder wil in ieder geval niks loslaten. "Ik geef daar geen antwoord op. Het gaat niemand iets aan waarom Matthijs zijn trouwring niet meer draagt."
pi_117744212
quote:
Danny DeVito gaat na 30 jaar scheiden
LOS ANGELES - Danny DeVito gaat na 30 jaar huwelijk scheiden van zijn vrouw Rhea Perlman.

Een woordvoerder van het acteurskoppel heeft dat tegenover TMZ bevestigd.
De twee leerden elkaar in 1970 kennen, toen Perlman een toneelstuk bezocht waar DeVito in acteerde. Na elf jaar samenwonen stapten ze in 1982 in het huwelijksbootje. Ze kregen drie kinderen: Lucy Chet van 29, Grace Fan van 27 en Jacob Daniel van 25.

DeVito is het meest bekend van komische filmrollen, in bijvoorbeeld de films Twins en Junior met Arnold Schwarzenegger. Perlman verwierf roem met haar rol als Carla Tortelli in de comedyserie Cheers, waarvoor ze vier Emmy Awards heeft gewonnen.

Productiebedrijf
Samen waren Danny en Rhea te zien als de ouders van Mathilda, in de film Mathilda gebaseerd op het boek van Roald Dahl. Ook richtten ze samen het productiebedrijf Jersey Films op, onder meer bekend van Pulp Fiction.
De woordvoerder gaf verder geen commentaar over de reden van hun scheiding.
bron

Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  Moderator dinsdag 9 oktober 2012 @ 12:14:22 #296
9859 crew  Karina
Woman
pi_117768907
Dat vind ik nou echt jammer, die twee zijn zo leuk samen :{
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_117769263
Ben benieuwd waarom ze gaan scheiden.
pi_117770448
In de comments op TMZ werd meerdere malen gezegd dat hij nogal veel drinkt. Of dat dé reden is, weten we natuurlijk niet, maar het zou een reden kunnen zijn.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_117772264
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 12:14 schreef Karina het volgende:
Dat vind ik nou echt jammer, die twee zijn zo leuk samen :{
idd ja.
Shocking :o
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 20:48:36 #300
123170 alors
zlata1234
pi_117790619
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 12:24 schreef vencodark het volgende:
Ben benieuwd waarom ze gaan scheiden.
quote:
'Rhea Perlman was rokkenjagende Danny DeVito beu'
LOS ANGELES - De breuk tussen het acteurskoppel Danny DeVito en Rhea Perlman zou al enige tijd in de lucht hebben gehangen, wegens buitenechtelijke praktijken van DeVito.

Dat meldde een bron aan RadarOnline. "Je zou het misschien niet zeggen, maar Danny krijgt een hoop vrouwelijke aandacht", aldus de ingewijde.
"Danny houdt van flirten en vanwege zijn status in Hollywood deinst hij er niet voor terug om misbruik van zijn positie te maken. Ondanks zijn reputatie als liefhebbende grapjas in films en op televisie, is Danny een echte rokkenjager."

De bron weet te vertellen dat het huwelijk van het acteurskoppel al zeker tien jaar aan een zijden draadje hing. "Ze zijn al heel lang niet gelukkig meer. Maar na jaren de andere kant te hebben opgekeken, heeft Rhea eindelijk de knoop doorgehakt. Ze had er genoeg van."
Het stel trouwde in 1982 na elf jaar samenwonen. Ze hebben samen drie kinderen.
http://www.nu.nl/achterkl(...)anny-devito-beu.html
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')