We zitten in een scheidingstopic, maar ja misschien niet boeiend genoeg ditquote:
Snap ik, maar niet elke scheet met het woord scheiding is relevant.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We zitten in een scheidingstopic, maar ja misschien niet boeiend genoeg dit
Wat een geblaatquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:04 schreef Marcoss het volgende:
twitter:TheDutchDolphin twitterde op dinsdag 04-09-2012 om 14:30:53Helaas een spijtig bericht... Mijn vrouw en ik hebben besloten uit elkaar te gaan. (1) reageer retweet
twitter:TheDutchDolphin twitterde op dinsdag 04-09-2012 om 14:31:29Ik heb er veel verdriet van en hoop dat iedereen respecteert dat ik dit verder privé wens te houden. (2) reageer retweet
Omdat het imo een beetje een verkapte sneer richting andere BN'ers was, die massaal deze zomer zijn gaan scheiden. Maar ach, zo vinden we allemaal dingen wel of niet interessant. Ik zie hier ook namen voorbij komen waarbij ik wel eens denk 'die serie trekt vast 3 kijkers'quote:Op woensdag 5 september 2012 00:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Snap ik, maar niet elke scheet met het woord scheiding is relevant.maar wie ben ik.
Ik heb alleen dat lange sportieve lijf in gedachten, ik denk dat ik even moet googlenquote:Op woensdag 5 september 2012 07:14 schreef Cee het volgende:
Verder sluit ik me aan bij amaranta, alleen gaan beschuiten met pindakaas me te ver.
Oehquote:Op woensdag 5 september 2012 09:51 schreef Suusje79 het volgende:
Misschien is er wat bij de Olymische spelen gebeurt waardoor Pieter nu gaat scheiden... Als je de geruchten moet geloven gebeurt er nog weleens wat in het Olymipsche dorp en hij was daar als verslaggever... *speculatie modus weer uit*
gisteren bij shownieuws zeiden ze dat pieter de geruchten dat hij nu iets zou hebben met ranomi kromowidjojo heeft ontkent...quote:Op woensdag 5 september 2012 09:51 schreef Suusje79 het volgende:
Misschien is er wat bij de Olymische spelen gebeurt waardoor Pieter nu gaat scheiden... Als je de geruchten moet geloven gebeurt er nog weleens wat in het Olymipsche dorp en hij was daar als verslaggever... *speculatie modus weer uit*
Nou, het was een combi van de pindakaas reclame en daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten.quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Veranderd niks aan mijn liefde voor jou hoor schatje
Dat hoorde ik Evert vanmorgen ook inderdaad vertellen. Triest.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:15 schreef merel1986 het volgende:
bepaalde bronnen beweren dat minousch al 2 jaar zwaar manisch depressief is... en dat Pieter daar niet meer mee kon omgaan..
Zo op de foto is hij niet zo geniek maar ik zag 'm ooit in de Bijenkorf, had niet meteen door dat 't Pieterke was, ik dacht meer "Oh. OH. Hoiiii.quote:Op woensdag 5 september 2012 09:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb alleen dat lange sportieve lijf in gedachten, ik denk dat ik even moet googlen
Dat is natuurlijk wel heel triest. Ik kan me dat eigenlijk goed voorstellen, al vind ik het ook heel sneu voor die Minouche.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:15 schreef merel1986 het volgende:
bepaalde bronnen beweren dat minousch al 2 jaar zwaar manisch depressief is... en dat Pieter daar niet meer mee kon omgaan..
Ik droog echt spontaan op bij het woord 'pieterke'quote:Op woensdag 5 september 2012 18:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo op de foto is hij niet zo geniek maar ik zag 'm ooit in de Bijenkorf, had niet meteen door dat 't Pieterke was, ik dacht meer "Oh. OH. Hoiiii." en toen liep ie voorbij en precies op 't moment dat 't lichtje ging branden zei m'n vriendin "Zag jij ook wie ik zag dat dat was."
"Oh!"
Hij was laaaaaaang, kon de breedte niet echt meten want hij had een jas aan en hij stond bij een tafel met serviezen, en als er iets a-morfisch maakt dan is het wel een tafel met serviezen. Oh, en z'n vrouw was bij hem. Pieterke (quote:Op woensdag 5 september 2012 19:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik droog echt spontaan op bij het woord 'pieterke'![]()
![]()
Was ie erg lang en breeeeeeed, Cee?
quote:Op woensdag 5 september 2012 09:51 schreef Suusje79 het volgende:
Nu.nl denkt het ook:quote:Op woensdag 5 september 2012 10:07 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
gisteren bij shownieuws zeiden ze dat pieter de geruchten dat hij nu iets zou hebben met ranomi kromowidjojo heeft ontkent...
bronquote:Exclusive: Amy Poehler, Will Arnett Separating After 9 Years
Not very funny news. Amy Poehler and Will Arnett are separating after nine years of marriage, Us Weekly has learned exclusively. "It's very amicable," a source says. The couple's rep confirms the separation to Us.
The couple, who wed on August 29, 2003, are parents to sons Archie, 3, and Abel, 2. Saturday Night Live alum Poehler, 40, and Up All Night actor Arnett, 42, have frequently appeared onscreen together, in both TV and film. Their joint credits include Arrested Development, Blades of Glory, Horton Hears a Who!, On Broadway, Spring Breakdown and Monsters vs. Aliens. Arnett also guest starred in an episode of Poehler's NBC smash comedy Parks and Recreation in 2010.
This was the first marriage for Poehler and the second for Arnett, who was wed to actress Penelope Ann Miller, 48, for one year until divorcing in 1995.
Poehler is currently nominated for two Primetime Emmy Awards: Outstanding Lead Actress in a Comedy Series and Outstanding Writing for a Comedy Series, both for Parks and Recreation. Arnett is also nominated in the Outstanding Guest Actor in a Comedy Series category for his role as Devon Banks on NBC's 30 Rock.
Zij ontkent het stellig via Twitter.quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd of het waar is van Pieter en zijn nieuwe liefde. 99 van de 100 keer zijn de roddels waar, dus laat maar komen
twitter:ranomikromo twitterde op donderdag 06-09-2012 om 19:04:10En nee, ik heb niks met PVDH?! #ZUCHT laat roddelbladen maar anderen lastigvallen en mij en m'n familie met rust op vakantie #sjongejonge reageer retweet
Weet ik, daarom juistquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:59 schreef piglet het volgende:
[..]
Zij ontkent het stellig via Twitter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |