SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TussensprintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste KilometerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Saai enkel die Nibali deed wat leuks voor de rest een Sky treintje en een afwachtende kopgroep.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:52 schreef Djokotron het volgende:
[..]hebben toch mooie dingen gezien man.
![]()
Misschien kunnen we van Garderen nog halen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Was eerste giro en het verschil was maar een minuut of 13 aan de streep. Zonder die bonus zou hij ook bij de eerste 15 hebben gezeten. Zoiemand halen als knecht die de jeugd heeft is slim.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel sterk, maar niet echt goed. Werd er bergop overal afgereden.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Stinho![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Menchov moet nog verteld worden dat ie moet mee sprinten.quote:Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Alle ritten zijn kutritten... als ik elke dag die posts voorbij zie komen, kijk dan niet
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Moet je hem geen faalhaas noemen? Hij is gelost op een cat. 3 klim.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dat is de nederlandse kant van tejayquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Moet je hem geen faalhaas noemen? Hij is gelost op een cat. 3 klim.
Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
alle beetjes helpenquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:56 schreef sausagin het volgende:
vdb en rolland al 40 seconden. Maar die staan wel al ver in het klassement
Stel dat Wiggins en Evans er morgen doorzakken, staan ze er toch ineens een stuk beter voor
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Hij had geen top vijftien gereden als hij niet zo hoog had gestaan. Dan was die 50e geweest. Daarna heeft hij ook laten zien dat dart zijn niveau is. Een hele goede knecht, meer niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:55 schreef OProg het volgende:
[..]
Was eerste giro en het verschil was maar een minuut of 13 aan de streep. Zonder die bonus zou hij ook bij de eerste 15 hebben gezeten. Zoiemand halen als knecht die de jeugd heeft is slim.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
10 minuten exactquote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Hij heeft toch helemaal geen Nederlands bloed?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:57 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat is de nederlandse kant van tejayCitius, Altius, Fortius.![]()
Hij is geen kopman en reed een degelijke tijdrit ondanks dat het niet moest daarbij is hij dus nog wel echt een talent.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Moet je hem geen faalhaas noemen? Hij is gelost op een cat. 3 klim.![]()
Als iedereen valt wint van Hummel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
alle beetjes helpen
Stel dat Wiggins en Evans er morgen doorzakken, staan ze er toch ineens een stuk beter voor[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nederlandse pappaquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:57 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hij heeft toch helemaal geen Nederlands bloed?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
uhm jawelquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:57 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hij heeft toch helemaal geen Nederlands bloed?![]()
Hij spreekt zelfs Nederlandsquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:57 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hij heeft toch helemaal geen Nederlands bloed?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Vader. En hij spreekt de taal.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:57 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hij heeft toch helemaal geen Nederlands bloed?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat is wel heel veel , max 1 min zie ik hem pakken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Hopelijk pakt Van den Broeck een minuut of 3 vandaag.
Maar laten we eerlijk zijn , meer dan top 5 voor VDB zit er niet in. Tijdrijden verliest hij volgende keer weer 3 min. daarom laat Sky hem ook rijden.sd![]()
Wiggins zegt ook maar mens te zijn...quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als iedereen valt wint van Hummel.
Doet me denken aan LandisMaar die compenseerde dat op niet zo'n fraaie manier...
En Miep en Jaap.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Hij was wel hoger gekomen denk ik. En dat laatste zeg ik ook, ik vind het een slimme aankoop als knecht.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij had geen top vijftien gereden als hij niet zo hoog had gestaan. Dan was die 50e geweest. Daarna heeft hij ook laten zien dat dart zijn niveau is. Een hele goede knecht, meer niet.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Die heeft in ieder geval voor iedereen duidelijk aangetoond dat doping inderdaad prestaties bevordertquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wiggins zegt ook maar mens te zijn...
Doet me denken aan LandisMaar die compenseerde dat op niet zo'n fraaie manier...
![]()
Voigt
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Voigt, sympathieke manAnd I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Jens
Die zou ik het nog gunnen ook.
32quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:00 schreef Van_Poppel het volgende:
weet iemand hoeveel kinderen Voigt heeft?![]()
6quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:00 schreef Van_Poppel het volgende:
weet iemand hoeveel kinderen Voigt heeft?sd![]()
Nope, dan wint Boasson Hagen omdat hij zo baas is.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als iedereen valt wint van Hummel.
van Hummel wordt in alle situaties hooguit tweede, zelfs als hij solo vooruit is.Neil LOVES Carrots!![]()
Van Garderen verdedigd zijn witte trui, die hij morgen alsnog kwijt is.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Sanchez je kunt het
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Meer dan Wesemann iig.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:00 schreef Van_Poppel het volgende:
weet iemand hoeveel kinderen Voigt heeft?Neil LOVES Carrots!![]()
Tsja, Radioshack is bang voor hun top 10 plekje. Dat ga je nu krijgen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Haha, Ducrot snapt er weer helemaal niks van en Boogerd zet het binnen 0,5 seconde recht door het uit te leggen![]()
Radioshack.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Menchov haakt een paar meter voor de finish weer aan, hele dag onzichtbaar geweest.In the coolest little capital of the world![]()
Jammer idd.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Begrijpelijk en terecht, niets om te klagen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:02 schreef marcodej het volgende:
Tsja, Radioshack is bang voor hun top 10 plekje. Dat ga je nu krijgen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja zesde of zevende, waarom rijdt Evans niet voor Van Garderen? Die verliest zo zijn 8ste plek aan Van den Broeck!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:02 schreef marcodej het volgende:
Tsja, Radioshack is bang voor hun top 10 plekje. Dat ga je nu krijgen.No?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:03 schreef Drebbelman het volgende:
Menchov haakt een paar meter voor de finish weer aan, hele dag onzichtbaar geweest.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:03 schreef Beregd het volgende:
devenyns gaat wel winnen hoor, de minst nerveuze![]()
![]()
Fukler rood rugnummer
Belg?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:03 schreef Beregd het volgende:
devenyns gaat wel winnen hoor, de minst nerveuze[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tuurlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:03 schreef Beregd het volgende:
devenyns gaat wel winnen hoor, de minst nerveuzeXbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Sanchez gaat winnen omdat hij de beste sprint heeft.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:03 schreef Beregd het volgende:
devenyns gaat wel winnen hoor, de minst nerveuze![]()
Zo rijdt hij altijd, zo wint hij ook bijna altijdquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben dat bluffen van die Sanchez ook zat. Beter verliest hij.![]()
Dan kan je weer over Rabo zeuren zeker?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben dat bluffen van die Sanchez ook zat. Beter verliest hij.
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Als de jury kon hadden ze hem ook het geel en de bollen gegeven.quote:![]()
Casar kan ook aardig sprinten. Hang ook een beetje van de vorm van de dag af.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Sanchez gaat winnen omdat hij de beste sprint heeft.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dan kan je weer over Rabo zeuren zeker?jullie zijn zo leuk
![]()
Die rijdt op 3 minutenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Casar kan ook aardig sprinten. Hang ook een beetje van de vorm van de dag af.![]()
![]()
als iedereen zo zijn plaatsje zou gaan verdedigen krijgen we vast een leuke tourquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lijkt me logisch. Zubeldia wil graag top 5 rijden...![]()
Ik heb hier geen beeld.quote:
Dan wordt het lastig idd.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Pak een grabbelton.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:04 schreef Drebbelman het volgende:
Ik heb alle vijf de namen opgeschreven, en nu?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nu streep je er vier door en de niet doorgestreepte wint dan de etappe.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:04 schreef Drebbelman het volgende:
Ik heb alle vijf de namen opgeschreven, en nu?![]()
Dan moet die wel heel hard sprinten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Casar kan ook aardig sprinten. Hang ook een beetje van de vorm van de dag af.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
In een hoge hoed en er eentje uit trekken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:04 schreef Drebbelman het volgende:
Ik heb alle vijf de namen opgeschreven, en nu?Neil LOVES Carrots!![]()
Daarom moeten er wat meer mensen af..quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:05 schreef Beregd het volgende:
[..]
als iedereen zo zijn plaatsje zou gaan verdedigen krijgen we vast een leuke tour[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Sanchez alvast z'n shirtje goed voor de finish
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 11-07-2012 om 17:03:21Laatste km is erg lastig. Procentje of 7 omhoog en vol wind tegen. Wie te vroeg aangaat is kansloos. reageer retweet
![]()
Zo werkt het gewoon. Radioschack geeft niet zomaar een top 5 kado.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:05 schreef Beregd het volgende:
[..]
als iedereen zo zijn plaatsje zou gaan verdedigen krijgen we vast een leuke tour![]()
wie is deze mr nobody?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:06 schreef Marcoss het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 11-07-2012 om 17:03:21Laatste km is erg lastig. Procentje of 7 omhoog en vol wind tegen. Wie te vroeg aangaat is kansloos. reageer retweet
![]()
Scarponi wint.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:06 schreef Marcoss het volgende:
![]()
Laatste kilometer 5,5% gemiddeld.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:04 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is nog geen misselijke aankomst.Citius, Altius, Fortius.![]()
voeckler; JA GA JIJ MAARAnd I am a weapon of massive consumption
Devenyns pakt ze.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die laatste km is lastig, hopelijk houdt Dries het."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Wat doen Sanchez en Fukler
Devenyns wordt 5e.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Voigt weer aan het harken.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Voigt moet 'm maar winnen dan. Geen Belg please, dan komen al die Nederlandhaters weer
Sanchez![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Fuckler gaat aan. Waar is Sanchez?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kom op Sanchez!!!!
And I am a weapon of massive consumption
Tunneltje doorOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Schakel nog wat groter, Dries, dan val je zeker stil.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Fuckler dus.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Inderdaad.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee gvd niet voecklerAnd I am a weapon of massive consumption
Sanchez tegen Fuckler.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja sanchez de trein is al vertrokken!!!!!!!And I am a weapon of massive consumption
Voeckler is en blijft toch gewoon een held."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Zeker weten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:11 schreef OProg het volgende:
Voeckler is en blijft toch gewoon een held.sig verwijderd door FA![]()
Fukler
Heb je de hele rit in het wiel van Fuckler gereden, kom je zo hard tekort in de finale.
Rabofaal![]()
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Gewoon verdiend gewonnen door Voeckler.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Kan die gast weer tien dagen lang met zo'n rotgrijns voor de camera rijden.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Voeckler.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:12 schreef 1-0-8 het volgende:
Hahaha. Daahaag Sanchez. Rabo prutser.
Voeckler mooie overwinning hoor. Oppertroll van de dag jij
![]()
hij flikt het elk jaar weer.....quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:12 schreef 1-0-8 het volgende:
Hahaha. Daahaag Sanchez. Rabo prutser.
Voeckler mooie overwinning hoor![]()
de schuld van devenyns.. hij had nooit moeten gaan.. en zeker niet in die versnelling. anders had sanchez gewonnenThere are only 151 Pokémon.![]()
eensh. gatverdamme fuckler. Dat is de laatste die moet winnen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kan die gast weer tien dagen lang met zo'n rotgrijns voor de camera rijden.![]()
Rolland, vdbroeck, Casar en meer?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gelul.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:12 schreef Caland het volgende:
Heb je de hele rit in het wiel van Fuckler gereden, kom je zo hard tekort in de finale.
Rabofaal
Ik ken de tactiek beter dan de kenners zo blijkt maar weer.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die rust nog uit als ze al over de finish zijn gekomen. Is een deel van de Rabo tactiek.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:13 schreef Eenskijken het volgende:
de schuld van devenyns.. hij had nooit moeten gaan.. en zeker niet in die versnelling. anders had sanchez gewonnen![]()
![]()
![]()
![]()
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Het begint gewoon een obsessie van sommige mensen te worden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:13 schreef Gwunnik het volgende:
Dat 110% anti-rabo gedoe begint ook weer![]()
Devenyns die wederom te vroeg gaat en zichzelf tegenkomt, die leert ook helemaal niets bij.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Sanchez had in het wiel van Voeckler moet rijden.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Tis gewoon de schuld van rabobank dat Voeckler hier de sterkste is vandaag.In the coolest little capital of the world![]()
En mag wel weer afgelopen zijn. Kritiek leveren mag natuurlijk, maar houd het een beetje netjes.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:13 schreef Gwunnik het volgende:
Dat 110% anti-rabo gedoe begint ook weer![]()
dat was idd een beetje domquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Devenyns die wederom te vroeg gaat en zichzelf tegenkomt, die leert ook helemaal niets bij.Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Tuurlijk iedereen die ze niet helemaal afmaakt en die niet cynisch alles bekijkt wat Rabo doet, dan ben je een Rabo-fanboyquote:![]()
![]()
Voeckler was gewoon een pak beterquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:13 schreef Wilskracht het volgende:
Sanchez had in het wiel van Voeckler moet rijden.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Ja, beetje triest he... dat misgunnenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het begint gewoon een obsessie van sommige mensen te worden.
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
vraag ik me ook af..quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:14 schreef Eenskijken het volgende:
echt jonge waarom die devenyns in zo'n zware versnelling ging?![]()
ja want hij heeft geen meter op kop geredenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:13 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
eensh. gatverdamme fuckler. Dat is de laatste die moet winnen.
Voeckler
Feyenoord!!! * Barça
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |