Hij heeft toch helemaal geen Nederlands bloed?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:57 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat is de nederlandse kant van tejay
Hij is geen kopman en reed een degelijke tijdrit ondanks dat het niet moest daarbij is hij dus nog wel echt een talent.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Moet je hem geen faalhaas noemen? Hij is gelost op een cat. 3 klim.
Als iedereen valt wint van Hummel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
alle beetjes helpen
Stel dat Wiggins en Evans er morgen doorzakken, staan ze er toch ineens een stuk beter voor
Nederlandse pappaquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:57 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hij heeft toch helemaal geen Nederlands bloed?
uhm jawelquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:57 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hij spreekt zelfs Nederlandsquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:57 schreef Aguero het volgende:
[..]
Vader. En hij spreekt de taal.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:57 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel , max 1 min zie ik hem pakken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Hopelijk pakt Van den Broeck een minuut of 3 vandaag.
Wiggins zegt ook maar mens te zijn...quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als iedereen valt wint van Hummel.
En Miep en Jaap.quote:
Hij was wel hoger gekomen denk ik. En dat laatste zeg ik ook, ik vind het een slimme aankoop als knecht.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij had geen top vijftien gereden als hij niet zo hoog had gestaan. Dan was die 50e geweest. Daarna heeft hij ook laten zien dat dart zijn niveau is. Een hele goede knecht, meer niet.
Die heeft in ieder geval voor iedereen duidelijk aangetoond dat doping inderdaad prestaties bevordertquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wiggins zegt ook maar mens te zijn...
Doet me denken aan LandisMaar die compenseerde dat op niet zo'n fraaie manier...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |