Ontbijtkoek een optie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:09 schreef Dwyn het volgende:
Ik vind het lastig om gezonde tussendoortjes te bedenken die geen fruit zijn.
wortel, bleekselderij, komkommer,tomaat (ja, fruitquote:
tomaat, paprika, komkommer, selderij, bloemkool, witlof, wortels, champignons, augurken, olijven, radijsjesquote:
Serieus? Ik krijg fruit niet weg omdat ik het zoet vind, maar als ik dit zo lees hoef ik me geen zorgen te maken over mijn fruit innamequote:Op woensdag 18 juli 2012 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tomaat, paprika, komkommer, selderij, bloemkool, witlof, wortels, champignons, augurken, olijven, radijsjes
Hoewel het gros officieel fruit is, maar niet als zodanig wordt gezien in de volksmond
+1quote:
Ja, alles wat als vrucht aan een plant hangt eigenlijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:28 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Serieus? Ik krijg fruit niet weg omdat ik het zoet vind, maar als ik dit zo lees hoef ik me geen zorgen te maken over mijn fruit inname
Maar een tomaat is echt een groentequote:Op woensdag 18 juli 2012 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, alles wat als vrucht aan een plant hangt eigenlijk
Krekkers?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:58 schreef Dwyn het volgende:
De meeste van die dingen zou ik niet zo snel tussendoor eten. Maar ik heb wel krekkers, tomaten en komkommer gekocht.
Ja, crackers. Alleen het jumbo huismerk noemt ze krekkers.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:00 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Krekkers?
En rauwe groente is lekker tussendoor, maar rauwe champignons...nee bedankt!
Daarom kom ik toch op fruit uit voor mezelf. Zaken als een bakje kwark en gerookte kip kan ik niet in de koelkast hebben, die snaai ik als ik een vreetkick heb.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon een crackertje, rauwe groente, bakje kwark, wat gerookte kip, een haring, soepje, etc
Fijn is dat he? Daar kan ik echt een hele dag van op een roze wolk zitten. Overigens zou t niet oke zijn als ik me dan 20 kilo lichter dan m'n startgewicht zou voelenquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:20 schreef rhubarbje het volgende:
Zo! Vandaag vroeg iemand die niet op de hoogte is van mijn magere dieetpoging of ik af was gevallen!
Voel me meteen 20 kilo lichter
Er valt nog steeds over te twisten, kennelijk zijn er vele benaderingen:quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar een tomaat is echt een groente
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |