En voorkant van dat weer zie ik nu in Belfeld denk ik, wordt erg donker in het westen ineensquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:36 schreef Poeke het volgende:
Hier in Eindhoven ook weer een flinke bui..
Edit: Met onweer!
Komt er nooit meer, heb ik in een verhuisdoos laten zitten of zelfs per ongeluk weggegooid ergens in juli 2010quote:
IEDEREEN GITANK2 NEERSLAAAAAAAANquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:47 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Komt er nooit meer, heb ik in een verhuisdoos laten zitten of zelfs per ongeluk weggegooid ergens in juli 2010
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:47 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
IEDEREEN GITANK2 NEERSLAAAAAAAAN
[ afbeelding ]
De knokploeg is ook al onderweg![]()
Wauwquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:58 schreef IedeK. het volgende:
Volledige waterhoos nabij Urk eind van de middag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is nog steeds jouw schuld.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:50 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Ben ik dood, maar heb je de zomer nog niet mee terug
Tof.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:58 schreef IedeK. het volgende:
Volledige waterhoos nabij Urk eind van de middag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad superveel regen, niet normaal meerquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hier is het vanmiddag droog geweest. Vannochtend was echt een drama!!
Zondag ook? Heb familiefeestje buiten, net over de grens in Duitslandquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:39 schreef Revolution-NL het volgende:
Godverdomme dit weekend weer kut voorspellingen![]()
Kut weer
Die heb ik dan gemist, maar het was ineens wel nodig om het licht aan te doenquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:07 schreef Drassss het volgende:
Het lijkt ook bijna op een mooie shelfje vanaf een afstandje ( No-Brabant kijkend naar het ZW )
Wanneer komt die knokploeg nu?, of mag ik nog even mijn testament schrijven.quote:
Flinke klapper hier nu, damn.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:06 schreef DemonRage het volgende:
Het onweert al de hele tijd hier in Eindhoven.
Het blijft idd maar bezig. Leuk straatje buien...quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:06 schreef DemonRage het volgende:
Het onweert al de hele tijd hier in Eindhoven.
Yep de onweersbuien komen hier aan de lopende band.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het blijft idd maar bezig. Leuk straatje buien...
da's een regenboog, tomaatquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:36 schreef tomaat52 het volgende:
Ik zie een soort van aambeeld geval in de verte.
Nee nee.quote:
Hier een rand oranje, donker grijze wolk en weer een rand oranje.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:41 schreef Adelante het volgende:
In Arnhem nu geel en donkerblauw en aan de andere kant blauw met wolken
Maar des te pittiger zijn de buien...quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:43 schreef Dagkaart het volgende:
Wordt weer donker in Helmond. Wolken gaan erg traag!
Ik heb het even opgezocht, maar kom niet verder dan dat 1983 een kletsnatte lente en een kurkdroge zomer had. Qua temperatuur geen extremen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:59 schreef Gitank2 het volgende:
Is gewoon hetzelfde als 2011, alleen dan met een iets minder mooie lente vooraf en vast ook geen lange nazomer.
Volgend jaar een lente als 1983, een zelfde zomer en daarna een 1974/1998 herfst om het af te maken.
En om de winterliefhebbers te laten klagen een winter met hogedruk precies verkeerd zodat het droog, maar grijs en zacht is.
Klopt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:22 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht, maar kom niet verder dan dat 1983 een kletsnatte lente en een kurkdroge zomer had. Qua temperatuur geen extremen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |