En voorkant van dat weer zie ik nu in Belfeld denk ik, wordt erg donker in het westen ineensquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:36 schreef Poeke het volgende:
Hier in Eindhoven ook weer een flinke bui..
Edit: Met onweer!
Komt er nooit meer, heb ik in een verhuisdoos laten zitten of zelfs per ongeluk weggegooid ergens in juli 2010quote:
IEDEREEN GITANK2 NEERSLAAAAAAAANquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:47 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Komt er nooit meer, heb ik in een verhuisdoos laten zitten of zelfs per ongeluk weggegooid ergens in juli 2010
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:47 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
IEDEREEN GITANK2 NEERSLAAAAAAAAN
[ afbeelding ]
De knokploeg is ook al onderweg![]()
Wauwquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:58 schreef IedeK. het volgende:
Volledige waterhoos nabij Urk eind van de middag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is nog steeds jouw schuld.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:50 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Ben ik dood, maar heb je de zomer nog niet mee terug
Tof.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:58 schreef IedeK. het volgende:
Volledige waterhoos nabij Urk eind van de middag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad superveel regen, niet normaal meerquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hier is het vanmiddag droog geweest. Vannochtend was echt een drama!!
Zondag ook? Heb familiefeestje buiten, net over de grens in Duitslandquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:39 schreef Revolution-NL het volgende:
Godverdomme dit weekend weer kut voorspellingen![]()
Kut weer
Die heb ik dan gemist, maar het was ineens wel nodig om het licht aan te doenquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:07 schreef Drassss het volgende:
Het lijkt ook bijna op een mooie shelfje vanaf een afstandje ( No-Brabant kijkend naar het ZW )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |