SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TussensprintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste KilometerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat gebeurt je niet vaak
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Voor de volledigheid. In de kopgroep:
Karsten Kroon, Michele Scarponi, Egoi Martinez De Esteban, Sandy Casar, Jean-Christophe Peraud, Peter Sagan, Dmitriy Fofonov, Marcus Burghardt, Jens Voigt, Thomas Voeckler, Simon Gerrans, Fabrice Jeandesboz, Yaroslav Popovych, Michael Mørkøv, Dries Devenyns, Steven Cummings, Matthew Harley Goss, Yukiya Arashiro, Mathieu Ladagnous, Luis Leon Sanchez, Yauheni Hutarovich, Joan Horrach Rippoll, David Millar, David Zabriskie, Andry Grivko![]()
Wat is de voorsprong?Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Oh ik dacht al, volgens mij kan jij dat soort dingen geblindoekt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verkeerde reeks kwam door mod hoor.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Volgens mij is de voorsprong nu 5.30Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
thanks!quote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Voeckler er dus wel bij, helaas geen Vino, die had ik vandaag graag voorop gezien...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Gaat Morkov weer mee voor de bollen ofzo? Hij is toch niet de beste klimmer hier, maar ben toch benieuwd wat voor krachten hij nog heeft.![]()
Morkov, Goss en Sagan in de kopgroep![]()
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Vraag het me af. Wordt makkelijk afgetroefd door de anderen die bij hem zitten. De punten die hij sprokkelde, waren op bergjes van niveau 4 en 3quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:55 schreef ShinyStar het volgende:
Gaat Morkov weer mee voor de bollen ofzo?![]()
Deze was ik kwijt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Ik zie hem niet de volle mep pakken op een HC nee...quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag het me af. Wordt makkelijk afgetroefd door de anderen die bij hem zitten. De punten die hij sprokkelde, waren op bergjes van niveau 4 en 3Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:58 schreef Nappie-Oleon het volgende:
kut rabobank. waarom niet een LL Sanchez of LTD mee in de kopgroep.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
De renner die als 1ste boven komt op de HC-berg pakt direct 25 punten, meer dan de leider van dat klassement op dit moment..![]()
kut rabobank. waarom niet een LL Sanchez of LTD mee in de kopgroep
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
kut rabobank. waarom niet een LL Sanchez of LTD mee in de kopgroep.
![]()
LLS zit er wel bij.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:58 schreef Nappie-Oleon het volgende:
kut rabobank. waarom niet een LL Sanchez of LTD mee in de kopgroep![]()
![]()
Kijk eens goed.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:58 schreef Nappie-Oleon het volgende:
![]()
Hans Anders ligt 2 minuten lopen vanaf hier. Moet je eens heen gaanquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:58 schreef Nappie-Oleon het volgende:
Morgen dubbele punten bij de aankomst bergop, dus een eventuele inspanning zal dan misschien voor niks zijn geweest.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:58 schreef Marcoss het volgende:
De renner die als 1ste boven komt op de HC-berg pakt direct 25 punten, meer dan de leider van dat klassement op dit moment..![]()
kut rabobank. waarom niet een LL Sanchez of LTD mee in de kopgroepquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:53 schreef ShinyStar het volgende:
Voor de volledigheid. In de kopgroep:
[..] Mathieu Ladagnous, Luis Leon Sanchez, Yauheni Hutarovich [..]![]()
Morgen zijn er in totaal zelfs 75 punten te verdienen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:59 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Morgen dubbele punten bij de aankomst bergop.Citius, Altius, Fortius.![]()
Klopt. Maar wie weet kan hij nog genoeg punten sprokkelen. Alleen zal hij hem morgen dan al wel weer kwijt zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag het me af. Wordt makkelijk afgetroefd door de anderen die bij hem zitten. De punten die hij sprokkelde, waren op bergjes van niveau 4 en 3
Aangezien er dan heel veel te verdienen is.![]()
![]()
Dat zeker.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:00 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Klopt. Maar wie weet kan hij nog genoeg punten sprokkelen. Alleen zal hij hem morgen dan al wel weer kwijt zijn.![]()
mhaw een dag bollen aan is niet voor niets hoor...quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:59 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Morgen dubbele punten bij de aankomst bergop, dus een eventuele inspanning zal dan misschien voor niks zijn geweest.
Ja, maar dat is geen HC, dus maar 20 punten op die klim. Wel 2x 25 punten op de 2 eerdere HC-beklimmingen jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:59 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Morgen dubbele punten bij de aankomst bergop, dus een eventuele inspanning zal dan misschien voor niks zijn geweest.![]()
Oke. Ik ben nog een beetje in de war met die regels.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:01 schreef Marcoss het volgende:
Ja, maar dat is geen HC, dus maar 20 punten op die klim. Wel 2x 25 punten op de 2 eerdere HC-beklimmingen ja![]()
De etappe van morgen wordt toch helemaal uitgezonden?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
ja, dacht het welquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:01 schreef AFCNiels het volgende:
De etappe van morgen wordt toch helemaal uitgezonden?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Klopt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:01 schreef AFCNiels het volgende:
De etappe van morgen wordt toch helemaal uitgezonden?
5:50 voorsprong nog.![]()
Ze beginnen zo ongeveer aan de eerste klim van de dag..Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:04 schreef Drassss het volgende:
Mooie timing want we gaan ook over 10 min live![]()
Dat wordt genieten, die echte bergen oprijden vind ik toch het mooiste van de tour.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
En dan nog de hele etappe live uitzendenquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:05 schreef AFCNiels het volgende:
Dat wordt genieten, die echte bergen oprijden vind ik toch het mooiste van de tour.![]()
![]()
Daar zal vast over nagedacht zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:04 schreef Drassss het volgende:
Mooie timing want we gaan ook over 10 min live![]()
Gaat gewoon voor de punten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:06 schreef RemcoW23 het volgende:
Wat een kopgroep, de helft verzin je toch niet. Sagan"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Sagan is gewoon een goede klimmer. EBH zat vorig jaar toch ook in ontsnappingen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:06 schreef RemcoW23 het volgende:
Wat een kopgroep, de helft verzin je toch niet. Sagan![]()
Ja maar met zo`n groep kun je ook gewoon lekker in het peloton blijven. Maar hij sprokkelt echt alles mee jaquote:
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Hoe laat wordt ongeveer de tussensprint verwacht?@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen![]()
Hup Kroon.quote:
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
50km. Maar met een afdaling zal dat vrij snel zijn denk ik.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:12 schreef assie het volgende:
Hoe laat wordt ongeveer de tussensprint verwacht?Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Een plaatje van zijn twitterquote:
Ik ook...ik ookquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
OkeIk had meer verwacht.
[..]
Sanchez is een held.
![]()
Dat is een Spanjaard, ik had het over NLquote:Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Ik had dat als toevoeging dat er nog een van een Nederlands team bij is.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:19 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Dat is een Spanjaard, ik had het over NLMovistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
De enige Nederlander die in beeld komt omdat ie voorop rijdtquote:
Over een klein uurtje? Rond 3 uur?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:14 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
50km. Maar met een afdaling zal dat vrij snel zijn denk ik.@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen![]()
boeiendquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:20 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ik had dat als toevoeging dat er nog een van een Nederlands team bij is.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Ik had nog wel eentje van Vacansoleil verwachtquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:22 schreef Dreassic het volgende:
Zoals verwacht alleen maar weer Sanchez, Dit word weer helemaal niks...
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Waarom kijk je nog?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:22 schreef Dreassic het volgende:
Zoals verwacht alleen maar weer Sanchez, Dit word weer helemaal niks...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Koen komt ook te kort.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:22 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ik had nog wel eentje van Vacansoleil verwachtYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Daar moet je bij zijnquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Die toeschouwersWat is daar mooi aan?
Sfeertje. Ik kreeg kippenvel toen ik in Luik was
![]()
![]()
Nouja kunnen ze iig zeggen dat ze het geprobeerd hebbenquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:23 schreef Drassss het volgende:
Je zag bij de start nog wel VCS meespringen, maar dat ging dus niet lekker
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Heb je een petje gekregenquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:23 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Daar moet je bij zijnSfeertje. Ik kreeg kippenvel toen ik in Luik was
?
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Naja, voor een mooi sfeertje kun je ook ergens anders heen. Voor een mooi overzicht moet je toch een tv hebben.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:23 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
★★★![]()
Ja, maar dat boeide me niet echt veelquote:Paar jaar geleden in Parijs groene handjes gekregen, eindelijk
. Dit jaar ga ik ook weer naar Parijs.
![]()
![]()
Als wielerfan lijkt het me best aardig om met je fiets daar in de bergen te staan. Ze 1x op zo'n berg spotten en vervolgens peddel zelf nog wat uurtjes rond. Heerlijk dagjequote:Op woensdag 11 juli 2012 14:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Naja, voor een mooi sfeertje kun je ook ergens anders heen. Voor een mooi overzicht moet je toch een tv hebben.![]()
![]()
Niks qua wat? Ik hoopte ook op Nederlanders voorin (rabo's) maar na zo'n val paar dagen terug is dat ze vandaag niet naar de klote gaan waarschijnlijk beter.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:22 schreef Dreassic het volgende:
Zoals verwacht alleen maar weer Sanchez, Dit word weer helemaal niks...![]()
Parijs is nog leuker vind ik, na de rit gaan ze dan nog een ererondje rijden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:25 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Ja, maar dat boeide me niet echt veelPaar jaar geleden in Parijs groene handjes gekregen, eindelijk
. Dit jaar ga ik ook weer naar Parijs.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Heb het al uitgezet. Kijk op de laatste klim ff voor de spektakel evt tussen de klassementsrijdersquote:![]()
even offtopic, ik las vandeweek dat Breda waarschijnlijk finishplaats wordt inde Vuelta, in 2015
Dat is wel vet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als wielerfan lijkt het me best aardig om met je fiets daar in de bergen te staan. Ze 1x op zo'n berg spotten en vervolgens peddel zelf nog wat uurtjes rond. Heerlijk dagje
Gewoon achteraan rijden. Niveau van v. Hummel moet je wel aankunnen
★★★![]()
Bergen zijn het leukst ja. In de ochtend daar al staan, stokbroodje mee, beetje chillen in het gras, en dan stuk voor stuk langs zien komen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als wielerfan lijkt het me best aardig om met je fiets daar in de bergen te staan. Ze 1x op zo'n berg spotten en vervolgens peddel zelf nog wat uurtjes rond. Heerlijk dagje![]()
Ik denk niet dat hij de Grand Colombier vooraan overleeft. Hij gaat waarschijnlijk voor de tussensprint.quote:
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2012 14:28:29 ]![]()
Ligt eraan wat ze op de Colombier gaan doenquote:Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Dat heb ik niet gezien, ik stond bij dat park, heb ze wel 8x ofzo voorbij zien komen. Ook alle bussen. Is echt tof.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Parijs is nog leuker vind ik, na de rit gaan ze dan nog een ererondje rijden.![]()
![]()
Als ie bietje kan dalen maakt ie wel kans... ik verwacht niet dat ie met de beste boven komt op de HCquote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Geel voor Cancellara voor het uittrekken van zn shirt
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Nee, de etappe; Sagan kan aardig omhoog, er zijn geen superklimmers mee. Bovendien is Sagan een meesterdaler.quote:![]()
Zo'n soort etappe won Sagan vorig jaar in Zwitserland, maar als de klassementsrenners echt gaan aanvallen zal het te lastig worden.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Als Casar verstandig is gaat hij straks een iets harder tempo rijden om de groep voor 80% uit te dunnen.![]()
Als Scarponi in vorm is kan hij Sagan wel lossen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee, de etappe; Sagan kan aardig omhoog, er zijn geen superklimmers mee. Bovendien is Sagan een meesterdaler.![]()
Mhaw, lijkt me sterk dat hij een Casar/Scarponi kan volgen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee, de etappe; Sagan kan aardig omhoog, er zijn geen superklimmers mee. Bovendien is Sagan een meesterdaler.![]()
De Gesinktrein achter de Wigginstrein.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
LLS mag je daar zeker tussen zetten hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Klopt...Gerrans en Scarponi zijn op papier natuurlijk de grootste kanshebbers.
En Gerrans mee als ze echt doortrekken op de Colombier, dat waag ik sterk te betwijfelen.![]()
Die wil in etappe 14 of 16 ergens een keer wegquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoogerland ging vandaag toch winnen? Hij mag dan wel opschieten..
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Gerrans heeft op deze manier toch al 's een bergrit gewonnen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
LLS mag je daar zeker tussen zetten hoor.
En Gerrans mee als ze echt doortrekken op de Colombier, dat waag ik sterk te betwijfelen.![]()
Alvast aan het oefenen voor de eerste week van de Tour van volgend jaar...quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
1. Michael Morkov (STB) 5pts
2. Andriy Grivko (AST) 3pts
3. Jens Voigt (RNT) 2pts
4. Thomas Voeckler (EUC) 1pt![]()
De tour is volgend jaar geen prioriteitquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Alvast aan het oefenen voor de eerste week van de Tour van volgend jaar...![]()
![]()
Waarom zou Gesink nu zo attent vooraan rijden? Zouden ze denken dat de kopgroep binnen bereik komt op de Colombier?In the coolest little capital of the world![]()
Wat is er met Kloeden?quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Toch lijkt het me verspilde moeite voor Morkov, kan me toch echt niet voorstellen dat hij als een van de eersten bovenkomt op ColombierMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Jammer van de slotklim.quote:
Daar gaan ze toch weer op wachten.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Voorin in het peleton is veilig en met het oog op de rest van de tour, misschien vandaag proberen met de beste omhoog te gaan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:34 schreef Drebbelman het volgende:
Waarom zou Gesink nu zo attent vooraan rijden? Zouden ze denken dat de kopgroep binnen bereik komt op de Colombier?![]()
De Colombier is wat te lang voor Gerrans mijns inziens. Als de klim een kilometer of 10 korter zou zijn, had ik wel dik rekening met hem gehouden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gerrans heeft op deze manier toch als 's een bergrit gewonnen?
Nu hou ik vooral rekening met Scarponi, Casar, Voeckler, LLS en Peraud.![]()
Laten we het niet hopen, de slotklim is namelijk niet bepaald zwaar.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:34 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Jammer van de slotklim.
Daar gaan ze toch weer op wachten.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Heb je daar zo`n kaartje van, met die percentages enzo?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:34 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zwaarste col in de tour ooit geloof ik de Croix de Fer
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Precies, gewoon een etappe van 93 km, finish op croix de fer.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:34 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Jammer van de slotklim.
Daar gaan ze toch weer op wachten.![]()
Waar blijven als die kankeraars nu? Vacansoleil heeft niemand in de kopgroep!!!1!1!!!Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Denk dat dat de bedoeling idd is. Een beetje vertrouwen tanken en dan morgen kijken hoe ver je kan komen wat betreft een eventuele ritzege.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Voorin in het peleton is veilig en met het oog op de rest van de tour, misschien vandaag proberen met de beste omhoog te gaan?![]()
Ja daarom, dat is een echte col voor Wigginsquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:35 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Laten we het niet hopen, de slotklim is namelijk niet bepaald zwaar.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:36 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Heb je daar zo`n kaartje van, met die percentages enzo?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Really, geen Ventoux, Galibier etc als zwaartste?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:34 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zwaarste col in de tour ooit geloof ik de Croix de FerMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Croix de Fer is niet lastiger dan de Colombier in deze etappe.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:34 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zwaarste col in de tour ooit geloof ik de Croix de Fer![]()
Zo jammer dat ik zowel vandaag als morgen niks van de etappe kan zien. Vrijdag en zaterdag ook niet. Werk of andere bezigheden. Beetje jammer.![]()
Volgens mij is dat een andere kant, of ze hebben een ander begin/eindpuntquote:
Deze is morgen
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Er is nog wel een uur koers na de Colombier. Vandaar dat ik Sagan ook niet helemaal uitvlak.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
De Colombier is wat te lang voor Gerrans mijns inziens. Als de klim een kilometer of 10 korter zou zijn, had ik wel dik rekening met hem gehouden.
Nu hou ik vooral rekening met Scarponi, Casar, Voeckler, LLS en Peraud.![]()
Aan de andere kant gaat het op zich nu nog niet zo hard. Dus of het zoveel zegt weet ik niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Denk dat dat de bedoeling idd is. Een beetje vertrouwen tanken en dan morgen kijken hoe ver je kan komen wat betreft een eventuele ritzege."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
8 km langer en gemiddeld steiler.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:38 schreef Ericr het volgende:
[..]
Croix de Fer is niet lastiger dan de Colombier in deze etappe.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Nee maar ze rijden de makkelijke kant op (typisch de tour)quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Really, geen Ventoux, Galibier etc als zwaartste?Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Als Voeckler het had gedaan, spatte de haat hier van het scherm
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
en terechtquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:40 schreef Guard het volgende:
Herbert gaat weer in de Voigt-ophemel-modus....![]()
mwah, na de eerste week weet ik het wel hoor, gewelidge vent, geweldig karakter 6 kinderen etc etc.quote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zón slappe slotklim terwijl er zo veel zware klimmen daar in de buurt liggen. De finestre op 20km daar vandaan bijv.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:34 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Jammer van de slotklim.
Daar gaan ze toch weer op wachten.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Kunnen ze die VDB2 niet ondertitelen voortaan?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:43 schreef Szura het volgende:
Kunnen ze die VDB2 niet ondertitelen voortaan?
Dat geldt voor meerdere wielrenners.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:44 schreef TargaFlorio het volgende:
VDB2 is goed te verstaan, al komt hij niet echt slim over.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Ik vind ze nog een stuk slimmer overkomen dan voetballersquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat geldt voor meerdere wielrenners.![]()
![]()
Hopen op een spetterende jubileum-uitgave van de tour volgend jaar, met alle befaamde bergen erin..quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:43 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zón slappe slotklim terwijl er zo veel zware klimmen daar in de buurt liggen. De finestre op 20km daar vandaan bijv.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Klimtijdrit op de Ventouxquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Hopen op een spetterende jubileum-uitgave van de tour volgend jaar, met alle befaamde bergen erin..Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Inderdaad, ik had de verkeerde kant te pakken. De andere kant is een pak zwaarder.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:46 schreef Ericr het volgende:
[..]
Scheelt maar 9 punten op Salite, via de andere kant was het verschil wel groter geweest.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Alp d'Huez.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aankomst op de Tourmalet, Aankomst op de Grand Colombier, Ritje met Passage du Gois erin,![]()
Dat is kinderwerk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aankomst op de Tourmalet, Aankomst op de Grand Colombier, Ritje met Passage du Gois erin,
Voor echt spektakel zou ik zeggen , Asfalteer de Jandri en de Rosael eens.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
En een heruitgave van de Puy de Domequote:Op woensdag 11 juli 2012 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aankomst op de Tourmalet, Aankomst op de Grand Colombier, Ritje met Passage du Gois erin,![]()
Ze hadden ook kunnen beginnen in noord-spanje. Klimtijdrit met de Angliruquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:50 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is kinderwerk.
Voor echt spektakel zou ik zeggen , Asfalteer de Jandri en de Rosael eens.![]()
![]()
Slotrit Roubaix-Parijs, en dan echt Parijs, niet die voorstad waar PR start.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of de steilste stukken van de Mont Blancquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:50 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is kinderwerk.
Voor echt spektakel zou ik zeggen , Asfalteer de Jandri en de Rosael eens.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Goetarovitsj is zeker voor Casar de kopgroep aan het leiden, aangezien ik m veel op kop zie daar, Kroon en LL Sanchez zijn lekker achterin aan het hangen
Vorig jaar lieten ze iedere keer kaartjes zien als intro van die bergen, maar dat heb ik ze nog niet zien doen.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Wij hebben dat niet nodig toch, alles staat in de OPquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:51 schreef RemcoW23 het volgende:
Vorig jaar lieten ze iedere keer kaartjes zien als intro van die bergen, maar dat heb ik ze nog niet zien doen.![]()
![]()
Komt er nooit meer in helaas.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:50 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
En een heruitgave van de Puy de Dome![]()
Van de 1,1 miljoen kijkers zullen er denk ik slechts 50 tot 100 deze OP (goed) hebben gelezenquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij hebben dat niet nodig toch, alles staat in de OP
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Aspin, Aubisque, Hautacam, Port de Pailhères oftewel veul Pyreneeën erin aubquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aankomst op de Tourmalet, Aankomst op de Grand Colombier, Ritje met Passage du Gois erin,
Galibier, Alpe d'Huez, een kasseienrit,quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Aspin, Aubisque, Hautacam, Port de Pailhères oftewel veul Pyreneeën erin aub![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Tijdrit bergaf zou ik ook wel 's graag willen zien.Goeie, half af en meteen er weer 1 op, dat zou ook nog wel een idee zijn
Plateau de Beille !quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Aspin, Aubisque, Hautacam, Port de Pailhères oftewel veul Pyreneeën erin aubCeterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Ik ben een echte Alpen man. Dus van mij mogen ze er daar wel een weekje blijvenquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Aspin, Aubisque, Hautacam, Port de Pailhères oftewel veul Pyreneeën erin aub![]()
![]()
's ochtends deel A bergaf, 's middags deel B bergopquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Tijdrit bergaf zou ik ook wel 's graag willen zien.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
En natuurlijk een Nederlandse hindernisbaan erin, met verkeersdrempels, paaltjes, bloembakken etc etcquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Galibier, Alpe d'Huez, een kasseienrit,Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Die 1ste bergquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
En een etappe zoals deze Etappe 18: Pinerolo - Galibier Serre Chevalier #1Wat een aanloop.
![]()
Hetzelfde parcours danquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:54 schreef Szura het volgende:
[..]
's ochtends deel A bergaf, 's middags deel B bergop
Volgens mij heeft Sky de opdracht om het niet meer te laten worden dan 7 minuten
Er was toch een verhaal dat we die belachelijke Belgische weg af gingen rijden dit jaar in de Tour. Dat was dus ook complete onzin?![]()
![]()
De Redoute was dat...quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:55 schreef Drassss het volgende:
Er was toch een verhaal dat we die belachelijke Belgische weg af gingen rijden dit jaar in de Tour. Dat was dus ook complete onzin?![]()
![]()
Alpen zijn mooi, maar Pyreneeën zijn echt ondergewaardeerdquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:53 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Ik ben een echte Alpen man. Dus van mij mogen ze er daar wel een weekje blijvenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Even een balletje opgooien. Is het een gek idee om nog een groep aan te laten vallen? Om de Sky train nog extra in de vernieling te rijden..Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."![]()
Nee, was een weg met tientallen vlugheuvels, versmallingen, bomen en rare bochten. Was ook een filmpje van.. te prachtig.quote:![]()
En stempelpostenquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:54 schreef Guard het volgende:
[..]
En natuurlijk een Nederlandse hindernisbaan erin, met verkeersdrempels, paaltjes, bloembakken etc etc![]()
![]()
De pyreneeën cols zijn meestal wat steiler. Maar ach er zijn ook genoeg zware cols in de Alpen. De tour blijft echter de tour , het echt zware klimwerk zullen we er nooit tegen gaan komen vrees ik.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:55 schreef Guard het volgende:
[..]
Alpen zijn mooi, maar Pyreneeën zijn echt ondergewaardeerdCeterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Stapt de helft gelijk afquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Dries Roelvink die bij de stempelpost gaat zingenCeterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Lekkere MILF wel net... maar ik hoop dat Evans, Nibali en Zubeldia tijd gaan goed maken. Van Menchov verwacht ik niet veel en Van den Broeck staat sowieso al te ver achter maar hoop dat hij ook nog wat gaat doen.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Dries Roelvink die bij de stempelpost gaat zingen![]()
![]()
Sagan kan zomaar puntjes pakken, niemand die m in de weg zit? Volgens mij zit Goss daar ook gewoon in die kopgroep, Herbert.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Klopt, ik was in de war met dit:quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee, was een weg met tientallen vlugheuvels, versmallingen, bomen en rare bochten. Was ook een filmpje van.. te prachtig.
http://www.redbull.be/cs/(...)oute-021242852411222![]()
En de andere helft meldt zich bij de dokotrswagen, met bloedende oren...quote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Planchequote:Op woensdag 11 juli 2012 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou wel chill zijn als Plateau de Belles Filles er volgend jaar ook in komt![]()
Dezequote:Op woensdag 11 juli 2012 14:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, ik was in de war met dit:
http://www.redbull.be/cs/(...)oute-021242852411222
http://www.autojunk.nl/2011/06/de-debielste-weg-van-wallonie![]()
Die NOS mannen moeten eens beter gaan opletten, van de week zei Herr Smeets ook al: Bauke ten Dam
Bauke Gesink..quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:00 schreef MaleDuck het volgende:
Die NOS mannen moeten eens beter gaan opletten, van de week zei Herr Smeets ook al: Bauke ten Dam
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Het is Laurens Mollema!quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:00 schreef MaleDuck het volgende:
Die NOS mannen moeten eens beter gaan opletten, van de week zei Herr Smeets ook al: Bauke ten Dam![]()
In Luik was het echt geweldig idd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:23 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Maar een proloog kan je niet vergelijken met een normale etappe.- Djehoetie / Jehuty -![]()
Molkemaquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:00 schreef MaleDuck het volgende:
Die NOS mannen moeten eens beter gaan opletten, van de week zei Herr Smeets ook al: Bauke ten Dam![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Deze
http://www.autojunk.nl/2011/06/de-debielste-weg-van-wallonie![]()
Schitterend parcours![]()
![]()
mart.smeets is tegenwoordig koning der versprekingquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:00 schreef MaleDuck het volgende:
Ook leuk om op die site te zien hoe de Belgische politie tanktquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Deze
http://www.autojunk.nl/2011/06/de-debielste-weg-van-wallonie
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:59 schreef Ericr het volgende:
In de Giro was zo'n berg al lang opgenomen. Parpaillon![]()
Prachtige klim ook, zeker gelijkwaardig aan een Ventoux.
De giro die hier over de finestre rijdt , met stukken ongeasfalteerd
18,5km á 9,1%
Ach, die kennen we toch niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:02 schreef Marcoss het volgende:
Schandalig dat Ducrot niet weet dat Sagan een fantastische daler is..Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Het begon in ieder geval met Bauke en eindigde niet op Mollema, maar thnxquote:
herbert mag trouwens ook ontslagen worden. ga je feiten eens checken voor je uit je nek begint te zwammen![]()
Die gasten weten niets. Verbaas je je daar überhaupt nog over?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:02 schreef Marcoss het volgende:
Schandalig dat Ducrot niet weet dat Sagan een fantastische daler is..![]()
Je kunt het ze ook niet kwalijk nemen. Ze volgen het wielrennen 3 weken per jaar.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die gasten weten niets. Verbaas je je daar überhaupt nog over?![]()
Al jarenquote:
Ze liggen trouwens wel 10 minuten voor op het snelste schema, dus finish zal vroeg zijn, als het zo blijft al om 16.52<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Wij wisten al in 1986 dat Wiggins de Tour ging winnen in 2012.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die gasten weten niets. Verbaas je je daar überhaupt nog over?![]()
cool feitje!quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:04 schreef Gramulanion het volgende:
Dit kan de derde keer worden dan LL Sanchez een etappe op 11 juli wint.![]()
Geloof ik niks van. De Colombier duurt een uur en daarna hebben we ook nog 1 uur koers.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Al jaren
Ze liggen trouwens wel 10 minuten voor op het snelste schema, dus finish zal vroeg zijn, als het zo blijft al om 16.52![]()
![]()
Over twee jaar in de Giro opnemen lijkt me een goed plan. Heet overigens Sommeiler en niet Sommelier.![]()
Het zou voor de tweede keer zijn als Hoogerland weer aan word gereden door een auto op 11 juli.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:04 schreef Gramulanion het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Het zou voor de tweede keer zijn als Hoogerland weer aan word gereden door een auto op 11 juli.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
"steile stukken die je in geen enkele andere col tegenkomt"
Even de NOS aan en wat een onzin weer.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
En vorig jaar was 11 juli een rustdag, dus toen won hij maar op 10 juli.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:04 schreef Gramulanion het volgende:
Het slaat ook echt nergens op hèquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:06 schreef BlaZ het volgende:
"steile stukken die je in geen enkele andere col tegenkomt"
Even de NOS aan en wat een onzin weer.![]()
![]()
BELMONT-LUTHÉZIEU 75.0 nog te gaan 15h15 15h24 15h33quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geloof ik niks van. De Colombier duurt een uur en daarna hebben we ook nog 1 uur koers.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik geloof wel dat ze voor op het schema liggen, maar ik denk niet dat ze voor 5-en gaan finishen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
BELMONT-LUTHÉZIEU 75.0 nog te gaan 15h15 15h24 15h33![]()
![]()
Geen idee hoe ze het gezegd hebben hoor. Maar om iets te overdrijven zou je dat zo kunnen zeggen natuurlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoe moet dat beeldspraak zijn? Het is toch gewoon een feitelijke uitspraak.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Nou ja feitelijk gezien was het geen feitelijke uitspraakquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoe moet dat beeldspraak zijn? Het is toch gewoon een feitelijke uitspraak.![]()
![]()
Hebben ze het al gehad over de kano hobby van Herbert?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:08 schreef Bastiefcg het volgende:
nou knap hoor herbert je kent het riviertje bij naam. nu de renners nog![]()
Maarten kanoetquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:09 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Hebben ze het al gehad over de kano hobby van Herbert?![]()
![]()
Het was feitelijk niet juist iddquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:09 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Nou ja feitelijk gezien was het geen feitelijke uitspraak![]()
![]()
133 ofzo...quote:
dus met nog 61.5 km te gaan, dus nog 10 km van nu
Maar eerst nog tussensprint tussen Goss en SaganBellegarde-sur-valserine 0.0 17h02 17h16 17h32quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat ze voor op het schema liggen, maar ik denk niet dat ze voor 5-en gaan finishen.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Grand Colombier behoort tot Juraquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Iemand? Ducrot heeft het over de Jura.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Kan ik hem niet uit kijken helaas.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
133 ofzo...
[..]
Bellegarde-sur-valserine 0.0 17h02 17h16 17h32
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
eigenwijs.. hij zegt toch gewoon dat hij denkt dat de finish na 5en isquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
133 ofzo...
[..]
Bellegarde-sur-valserine 0.0 17h02 17h16 17h32![]()
Aub niet, dat ding moet zo blijven zoals hij nu isquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:59 schreef Ericr het volgende:
In de Giro was zo'n berg al lang opgenomen. Parpaillon.
♫![]()
Zin inquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
133 ofzo...
dus met nog 61.5 km te gaan, dus nog 10 km van nu
Maar eerst nog tussensprint tussen Goss en Sagan
★★★![]()
Het tweede gedeelte van deze etappe gaat langzamer dan het eerste gedeelte.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Bellegarde-sur-valserine 0.0 17h02 17h16 17h32
Wedden dat de finish van de favorieten na 17:15 uur is?![]()
![]()
Ik geef alleen aan wat de lineaire extrapolatie van de tour site aangeeftquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:11 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
eigenwijs.. hij zegt toch gewoon dat hij denkt dat de finish na 5en is
Deze etappe is niet lineair.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik geef alleen aan wat de lineaire extrapolatie van de tour site aangeeft
dat is een beetje het idee van een bergetappe![]()
![]()
,quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik geef alleen aan wat de lineaire extrapolatie van de tour site aangeeft
bedankt daarvoor![]()
We gaan het zien, denk wel dat je gelijk hebt maar tochquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het tweede gedeelte van deze etappe gaat langzamer dan het eerste gedeelte.
Wedden dat de finish van de favorieten na 17:15 uur is?
Ladagnous een pact gesloten met Greipel en Cavendish?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Graag gedaanquote:![]()
Ah. Rijdt weer in het Wiel van Van Hummel?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
18 minuten achter het peloton. Gelost in de afdaling
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:14 schreef BlaZ het volgende:
Gaat de giro volgend jaar niet de alpe d'huez opnemen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |