abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114068845
wat gaat dat snel. Dat is gewoon het dubbele van de mijne. Die was gisteren 3,2.
ben nu aan het wachten in het Erasmus voor de 3D echo <3
pi_114068957
Fijn dat er iets van actie is Nanadu ^O^

Ik vraag me ineens af of ik ergens kan controleren of mijn werkgever mijn zwangerschapsuitkering heeft aangevraagd. Iemand die dat weet?
  woensdag 11 juli 2012 @ 17:01:18 #53
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_114069133
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 16:43 schreef Nanadu het volgende:
Ballon is er net uitgevallen!! Nu 2cm ontsluiting! Lig aan de ctg en mag daarna naar huis voor de nacht. Morgenochtend om half zeven weer bellen en dan starten met de inleiding!
Jeuj! :D *O*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_114069354
Ophelia, even informeren bij PZ, die weten dat.

Coco, dat gaat rap zeg :o
Jij ligt net een maandje achter op mij. Ik werk nu nog ruim 8 weken en dan mag ik met verlof. Is ook zo voorbij! *O* En dan tot eind van het jaar moederen O+
pi_114069581
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:05 schreef Mangostine het volgende:
Ik bedoel dus of ik het direct bij het UWV kan controleren, ergens online of zo. Ik ben gedetacheerd en durf er niet op te vertrouwen dat ze alles goed afhandelen.

Ik moet nog 10 weken werken :Y
pi_114069707
Volgens mij kan het UWV je dat wel vertellen als je even met ze belt. Jouw uitkeringsgegevens zijn online niet te vinden volgens mij.
pi_114069756
Morgen even bellen dan maar, thnx!
  woensdag 11 juli 2012 @ 17:53:38 #58
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_114071546
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 16:58 schreef _Ophelia_ het volgende:

Ik vraag me ineens af of ik ergens kan controleren of mijn werkgever mijn zwangerschapsuitkering heeft aangevraagd. Iemand die dat weet?
Ik kreeg van het UWV een bevestiging dat het is aangevraagd. Maar ik was/ben niet gedetacheerd, dus wellicht gaat dat toch weer anders dan? Alhoewel, de werkgever (wat voor bureau dan ook) moet het voor je aanvragen lijkt mij.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 11 juli 2012 @ 18:03:16 #59
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_114072013
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 16:58 schreef _Ophelia_ het volgende:

Gewoon even bellen inderdaad, dan leggen ze het je precies uit, en ook per wanneer tot wanneer je verlof loopt (zoals je werkgever die namens jou heeft aangevraagd)
Mocht je het er niet mee eens zijn (4/6 weken) kun je dit dan ook laten aanpassen bij PZ en dit later weer controleren bij UWV.
Houd er echter wel rekening mee dat als je ziek wordt in de laatste 6 weken, je verlof dan per direct ingaat ipv de afgesproken 4 weken.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  woensdag 11 juli 2012 @ 18:15:08 #60
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_114072656
Nanadu zet em op:)

UWV kun je gewoon bellen, maar meestal krijg je zelf een brief binnen dat het is aangevraagd of het is goedgekeurd en per wanneer de uitkering/verlof in zal gaan.

Nu even wachten tot ik naar de verlos ga zo, benieuwd of ik weer goedgekeurd wordt maar volgensmij wel, we hebben een ki(c)kker! ^O^
Be dance |Be real| Be You
pi_114077553
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 16:52 schreef Ticootje het volgende:
Mijn baby is gewoon 6 cm..!
:D
En dan geergerd zijn dat baby+baarmoeder+placenta+vruchtwater je nu al boller maken ;)

Gaat onvoorstelbaar snel he? Zo'n mensje!
pi_114077712
Succes nanadu! *O*
pi_114077964
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 20:07 schreef freecell het volgende:

[..]

:D
En dan geergerd zijn dat baby+baarmoeder+placenta+vruchtwater je nu al boller maken ;)

Gaat onvoorstelbaar snel he? Zo'n mensje!
Ja waarom is dat? :(
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 11 juli 2012 @ 20:20:09 #64
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_114078148
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 16:52 schreef Ticootje het volgende:
Mijn baby is gewoon 6 cm..!
O+
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 11 juli 2012 @ 20:31:13 #65
379302 -DikkieDik-
een nieuw avontuur
pi_114078741
Veel succes Nanadu!

Morgen komt mvm langs. Daar wordt het ook weer wat echter van :o
een bloem en een bij
de kip legt een ei
een schaap in de wei
en kijk, dit ben jij!
pi_114079102
Fieder, wat ongelooflijk fijn dat je weer een knipper hebt gezien *O* Voel je je alweer wat zekerder?

quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:05 schreef Mangostine het volgende:

Coco, dat gaat rap zeg :o
Jij ligt net een maandje achter op mij. Ik werk nu nog ruim 8 weken en dan mag ik met verlof. Is ook zo voorbij! *O* En dan tot eind van het jaar moederen O+
Ja, gaat ineens zo hard omdat ik docent ben. Heb vanaf maandag 6 weken zomervakantie. En in mijn zwangerschapsverlof zit 1 week herfstvakantie en 2 weken kerstvakantie, die plak ik er dan als het ware aan vast :)

Ticootje, wat klink je al ontzettend veel positiever en blijer dan eerst O+

Nanadu, succes!!

Ik heb vandaag mijn Hema bestelling ontvangen. Paar rompertjes, broekjes, vestje, pyjama en slaapzak. Afgelopen zondag MOEST ik namelijk babyshizzle kopen :+ Heb ik tot nu toe niet eerder gehad, dat gevoel. Denk wel dat ik voor even weer voldaan ben nu, haha.
  woensdag 11 juli 2012 @ 20:44:58 #67
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_114079523
Hoe zou het met Nanadu zijn?

leuk he dikkie dik, dat zijn moment dat het echt wordt, net als dat je naar de verloskundige/gyn gaat of dingen gaat kopen:)

Net terug van de verlos, baby is goedgekeurd, is ook al met hoofdje naar beneden dus zal nu langzaam in gaan dalen, echter mijn hb ondanks staalpillen nog laag dus vrijdag nog even terug voor bloedprikken en extra check van andere dingen of het niet iets anders is. Behalve moe en pijn in mijn rug af en toe, voel ik me prima. Morgen mee naar fotoshoot van een vriendin van me dus wordt een gezellig dagje.

Toch altijd heerlijk om het hartje te horen en de baby te voelen O+

Coco wat leuk, heb je ook al een kast waar de spulletjes ingaan? ik heb zelf de spullen uit de babydozen en wat we van onze omgeving hebben gekregen al netjes opgevouwen, uitgehangen of in de kast gedaan. Geeft een heel fijn gevoel haha :D

Wat grappig om te lezen met verlof, ik heb er idd ook over gepost bijvoorbeeld nog 10 weken te gaan. Officieel ga ik 31 juli maar ben al met vervroegd verlof gegaan, gaat zo snel :)
Be dance |Be real| Be You
pi_114079629
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 20:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
Fieder, wat ongelooflijk fijn dat je weer een knipper hebt gezien *O* Voel je je alweer wat zekerder?

Huh, volgens mij heb ik ergens overheen gelezen? Kun je ff linkje naar haar post doen?
pi_114079767
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:35 schreef Fieder het volgende:
Net weer een knipper gezien O+ *O* t is nu 1,3 cm :P
  woensdag 11 juli 2012 @ 20:49:36 #70
379302 -DikkieDik-
een nieuw avontuur
pi_114079799
Logi, heb je je post weggehaald? Kun je al door naar de gyn?

Fijn dat alles goed is Loodje.
En inderdaad dat zijn van die bevestigingspunten. Hoewel de 1e echo toch het meest bijzonder is (en spannend).

Fijn Fieder!
een bloem en een bij
de kip legt een ei
een schaap in de wei
en kijk, dit ben jij!
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2012 @ 20:52:41 #71
309370 Nanadu
pi_114079987
Fieder wat fijn een knipper *O*

Hier gaat het rustig. Ik ben erg moe van vandaag en denk dat ik zo lekker mijn bedje in duik om te slapen. Op dit moment lijkt mijn lichaam het niet zelf op te pakken, maar slaap vannacht voor de zekerheid maar wel met een matje in bed. Ik ben in ieder geval al blij met de 2 cm ontsluiting en verweking. Verloskundige heeft het hoofdje gevoeld, maar die lag nog niet goed ingedaald. Ze gaf aan dat dit waarschijnlijk wel zal gebeuren als de weeen sterker worden. Ze zullen hier morgen nog een keer naar voelen.
pi_114080012
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 20:44 schreef Loodje het volgende:
Net terug van de verlos, baby is goedgekeurd, is ook al met hoofdje naar beneden dus zal nu langzaam in gaan dalen, echter mijn hb ondanks staalpillen nog laag dus vrijdag nog even terug voor bloedprikken en extra check van andere dingen of het niet iets anders is. Behalve moe en pijn in mijn rug af en toe, voel ik me prima. Morgen mee naar fotoshoot van een vriendin van me dus wordt een gezellig dagje.

Toch altijd heerlijk om het hartje te horen en de baby te voelen O+

Coco wat leuk, heb je ook al een kast waar de spulletjes ingaan? ik heb zelf de spullen uit de babydozen en wat we van onze omgeving hebben gekregen al netjes opgevouwen, uitgehangen of in de kast gedaan. Geeft een heel fijn gevoel haha :D

Wat grappig om te lezen met verlof, ik heb er idd ook over gepost bijvoorbeeld nog 10 weken te gaan. Officieel ga ik 31 juli maar ben al met vervroegd verlof gegaan, gaat zo snel :)
Fijn dat je je goed voelt :Y Fotoshoot van een vriendin? Speciale shoot?

En ja, kamertje is al bijna klaar. Normaal zijn wij ontzettende slowpokes, maar dit is toevallig heel snel gegaan. Zus van mijn schoonzusje wilde kamertje hebben en vroeg of wij interesse hadden. Gaan kijken, zag er mooi en goed uit, dus prima :) Daarnaast moesten we sowieso alles nog verbouwen boven, en de toekomstige babykamer was de enige kamer die leeg stond, dus handigste om daarmee te beginnen. Dan gaat het snel :+

Maar jaaaa! Lijkt me ook best lekker om die kleertjes in te ruimen O+ Alleen is afgelopen maandag ons nieuwe bed geleverd, en het oude 2persoons matras staat nu gezellig de babykamer te blokkeren :+ Dus ik moet daar nog even mee wachten :s)
  woensdag 11 juli 2012 @ 20:56:52 #73
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114080211
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 20:49 schreef -DikkieDik- het volgende:
Logi, heb je je post weggehaald? Kun je al door naar de gyn?

Fijn dat alles goed is Loodje.
En inderdaad dat zijn van die bevestigingspunten. Hoewel de 1e echo toch het meest bijzonder is (en spannend).

Fijn Fieder!
Ja ik heb een kut dag gehad en na 2 posts zonder reactie had ik zoiets van laat maar ;(

Het ziekenhuis heeft gebeld dat ze me vrijdag al willen zien dus gelukkig hebben ze het nu goed opgepakt.

Nan heel veel succes, hopelijk dat je lichaam het vanaaf alsnog zelf oppakt :*
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  woensdag 11 juli 2012 @ 21:00:01 #74
35189 Troel
scherp en bot
pi_114080366
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 20:56 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Ja ik heb een kut dag gehad en na 2 posts zonder reactie had ik zoiets van laat maar ;(

Het ziekenhuis heeft gebeld dat ze me vrijdag al willen zien dus gelukkig hebben ze het nu goed opgepakt.

Nan heel veel succes, hopelijk dat je lichaam het vanaaf alsnog zelf oppakt :*
Fijn dat je weet dat je daar zo snel terecht kan :*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_114080515
Dus, bijgelezen, niets onthouden, had visite enzo, maar IK WIL MIJN BABY!
Oh en 999 vind ik wel een mooi topic om in te bevallen, 666 was mn vorige.bevaltopic :+
Dus 7 topics moet wel lukken hoop ik :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')