Jeuj!quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:43 schreef Nanadu het volgende:
Ballon is er net uitgevallen!! Nu 2cm ontsluiting! Lig aan de ctg en mag daarna naar huis voor de nacht. Morgenochtend om half zeven weer bellen en dan starten met de inleiding!
Ik bedoel dus of ik het direct bij het UWV kan controleren, ergens online of zo. Ik ben gedetacheerd en durf er niet op te vertrouwen dat ze alles goed afhandelen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:05 schreef Mangostine het volgende:
Ophelia, even informeren bij PZ, die weten dat.
Ik kreeg van het UWV een bevestiging dat het is aangevraagd. Maar ik was/ben niet gedetacheerd, dus wellicht gaat dat toch weer anders dan? Alhoewel, de werkgever (wat voor bureau dan ook) moet het voor je aanvragen lijkt mij.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
Fijn dat er iets van actie is Nanadu![]()
Ik vraag me ineens af of ik ergens kan controleren of mijn werkgever mijn zwangerschapsuitkering heeft aangevraagd. Iemand die dat weet?
Gewoon even bellen inderdaad, dan leggen ze het je precies uit, en ook per wanneer tot wanneer je verlof loopt (zoals je werkgever die namens jou heeft aangevraagd)quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
Fijn dat er iets van actie is Nanadu![]()
Ik vraag me ineens af of ik ergens kan controleren of mijn werkgever mijn zwangerschapsuitkering heeft aangevraagd. Iemand die dat weet?
quote:
Ja waarom is dat?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:07 schreef freecell het volgende:
[..]
En dan geergerd zijn dat baby+baarmoeder+placenta+vruchtwater je nu al boller maken
Gaat onvoorstelbaar snel he? Zo'n mensje!
quote:
Ja, gaat ineens zo hard omdat ik docent ben. Heb vanaf maandag 6 weken zomervakantie. En in mijn zwangerschapsverlof zit 1 week herfstvakantie en 2 weken kerstvakantie, die plak ik er dan als het ware aan vastquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:05 schreef Mangostine het volgende:
Ophelia, even informeren bij PZ, die weten dat.
Coco, dat gaat rap zeg
Jij ligt net een maandje achter op mij. Ik werk nu nog ruim 8 weken en dan mag ik met verlof. Is ook zo voorbij!En dan tot eind van het jaar moederen
Huh, volgens mij heb ik ergens overheen gelezen? Kun je ff linkje naar haar post doen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
Fieder, wat ongelooflijk fijn dat je weer een knipper hebt gezienVoel je je alweer wat zekerder?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:35 schreef Fieder het volgende:
Net weer een knipper gezien![]()
t is nu 1,3 cm
Fijn dat je je goed voeltquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:44 schreef Loodje het volgende:
Net terug van de verlos, baby is goedgekeurd, is ook al met hoofdje naar beneden dus zal nu langzaam in gaan dalen, echter mijn hb ondanks staalpillen nog laag dus vrijdag nog even terug voor bloedprikken en extra check van andere dingen of het niet iets anders is. Behalve moe en pijn in mijn rug af en toe, voel ik me prima. Morgen mee naar fotoshoot van een vriendin van me dus wordt een gezellig dagje.
Toch altijd heerlijk om het hartje te horen en de baby te voelen![]()
Coco wat leuk, heb je ook al een kast waar de spulletjes ingaan? ik heb zelf de spullen uit de babydozen en wat we van onze omgeving hebben gekregen al netjes opgevouwen, uitgehangen of in de kast gedaan. Geeft een heel fijn gevoel haha
Wat grappig om te lezen met verlof, ik heb er idd ook over gepost bijvoorbeeld nog 10 weken te gaan. Officieel ga ik 31 juli maar ben al met vervroegd verlof gegaan, gaat zo snel
Ja ik heb een kut dag gehad en na 2 posts zonder reactie had ik zoiets van laat maarquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:49 schreef -DikkieDik- het volgende:
Logi, heb je je post weggehaald? Kun je al door naar de gyn?
Fijn dat alles goed is Loodje.
En inderdaad dat zijn van die bevestigingspunten. Hoewel de 1e echo toch het meest bijzonder is (en spannend).
Fijn Fieder!
Fijn dat je weet dat je daar zo snel terecht kanquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:56 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Ja ik heb een kut dag gehad en na 2 posts zonder reactie had ik zoiets van laat maar![]()
Het ziekenhuis heeft gebeld dat ze me vrijdag al willen zien dus gelukkig hebben ze het nu goed opgepakt.
Nan heel veel succes, hopelijk dat je lichaam het vanaaf alsnog zelf oppakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |