Hardcore campeerders die met flessen of blikken bier gaan slepen? dacht het niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat was inderdaad niet zo duidelijk. Ik ken die dingen van een jaren 50 kampeeruitrusting, vandaar. Maar het idee is volgens mij dat je ze in de stroming hangt voor de beste koeling, en plastic kan nog wel eens scheuren denk ik.
Daar heb je vast een punt. Laat ik het dan zo zeggen, ik was een keer kamperen met de ouderwetse kampeeruitrusting van een vader van de vakantiegenoot en daar zat dus zo'n waterzak bij. En die bleek heel geschikt om het bier te koelen op een stadscamping.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hardcore campeerders die met flessen of blikken bier gaan slepen? dacht het niet.
Ja we waren al van plan om het met een stok te bakken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:45 schreef Ai_KaRaMBa het volgende:
Volgens mij gaat dat stokbrood in een bakblik niet werken; de temperatuur is niet constant & egaal genoeg. Als je het bakblik in het vuur zet wordt het brood heel zwart aan de onderkant, en niet gaar aan de bovenkant. Het deeg kun je wel in een sliert om een stok heen wikkelen, en boven een vuur ronddraaien.
[ afbeelding ]
Voor wat betreft die "rijstschaaltjes", het concept heet een "hikebom": google geeft een hoop info & variatie tips!
En grenscontroles mbt eten: daar is bij mij nog nooit moeilijk over gedaan (met uitzondering van een flesje water op het vliegveld)
Jij had je boeken voor het raam liggen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:58 schreef henkde_j het volgende:
Mocht je trouwens met de veerboot naar Zweden gaan. Je wordt zeker er uitgepikt door de douane als je als student zijnde in een Nederlandse auto rijdt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |