Autorijder hier is juist leukquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mooie landschappen, aardige mensen maar ik vind het autorijden hier engGeen strepen op de weg, aso mensen die 30829302 km/u rijden (al is duitsland erger) en veel diepe zijkanten zeg maar.
En goedkoopppp
207quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Autorijder hier is juist leuk. Al is het wel even wennen natuurlijk. Ik zal de komende dagen letten op een zwarte 206 (dat had je toch?) met een geel kenteken.
Trusten.
Oja, en uit eten gaan kost echt geen drol, dat is wel heel fijn. Misschien kun je ook nog een dag gaan kanoen op de moldau en wat sluisjes meepakken enzo. Kost ook geen drol, iets van een tientje voor de kano-huur en that's it.
Wat is dat?quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:16 schreef Etsu het volgende:
Ezell, op die manier krijg je geen een ONS hè.
quote:
Wat? Ik kom niet verder dan een ons ham.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een ONS. Iets wat we voor mijn vakantie gehad hebben.
One ... ...quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat? Ik kom niet verder dan een ons ham.
Ik sinds vandaag nieuwe schoenen en een jurkje.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Over shoppen gesproken.
Ik ben een leren jas en een vest rijker.
Dit vraagt om pics met face.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik sinds vandaag nieuwe schoenen en een jurkje.
quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
sinds hij uit de kast is, compensatie gedrag
quote:
quote:
niet vaak genoeg geweest voor goed oordeelquote:
quote:
ben blijquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:47 schreef Ezell het volgende:
Ik wil trouwens ooit een keer naar Groningen. Ben daar überhaupt nog nooit in die provincie geweest.
Nee, Brabant is zo aantrekkelijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ben blij
nog liever dood dan ooit nog naar groningen
Doei poes.quote:
Verstand komt met de jaren, blijkt maar weer eens.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:47 schreef Ezell het volgende:
Ik wil trouwens ooit een keer naar Groningen. Ben daar überhaupt nog nooit in die provincie geweest.
JIJquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Verstand komt met de jaren, blijkt maar weer eens.
Rook je (Camel)quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:35 schreef Etsu het volgende:
Sinds ik camel met filters heb ontdekt hier.
Verstand komt met gratis ov-kaart.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Verstand komt met de jaren, blijkt maar weer eens.
Moet je snel zijnquote:
quote:
Wat wil je hiermee impliceren?quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:51 schreef leeell het volgende:
Yosaaaaander, ik weet dat er heel veel mannen zijnnnn
niks, moest daar aan denken, late-night hersenspinselquote:
Rook jij?quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:50 schreef yosander het volgende:
[..]
Rook je (Camel)?
Doen binnenkort peukie in Grunn
Dacht ik al, maar heb zulke goede herinneringen aan het werkwoord implicerenquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:52 schreef leeell het volgende:
[..]
niks, moest daar aan denken, late-night hersenspinsel
1 2 3 4 5 6 7 | flange, diameter 28mm,length 5mm header, from diameter 28mm to 34mm, length 25cm difusor first part from 34 to 48 length 100mm second part from 48 to 72 length 110mm mid length 160mm cone from 72 to 16, length 140mm. tailpipe 15,5 or 16mm length 12-15cm |
Volgende week pas. Iemand is ziek hier.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:51 schreef yosander het volgende:
[..]
Moet je snel zijn.
[..]![]()
Hoe is het in Praha?
nederland heeft wel camel met filter jij bezemquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rook jij?
Normaal pall mall of lucht strike, aangezien ze in NL geen camel met filters hebben
Partysmoker ftw. Sinds kort overgestapt van Lucky naar Camel (hebben die dingen geen filtersquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rook jij?
Normaal pall mall of lucht strike, aangezien ze in NL geen camel met filters hebben
Ooh, Tsjechië dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgende week pas. Iemand is ziek hier.
Ik hoef niet meer te fappen vanavond mjammiequote:Op woensdag 11 juli 2012 00:54 schreef leeell het volgende:
yosander check die spange opmaat die as-we-speak voor mij gebakken wordt
[ afbeelding ]
[ code verwijderd ]
Blauwe is lichter met filter, en gele zonder filter toch?quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:54 schreef leeell het volgende:
[..]
nederland heeft wel camel met filter jij bezem
3 soorten zelfs
blauw = licht met filterquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Blauwe is lichter met filter, en gele zonder filter toch?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik hoef niet meer te fappen vanavond mjammie
Hier nog een maar al m'n vrienden roken dus waarom ik ook niet en nu rook ik sinds vorige week woensdag 24/7quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Partysmoker ftw. Sinds kort overgestapt van Lucky naar Camel (hebben die dingen geen filters? Naja het zal wel, blijft toch rook)
Oranje nooit gezien en Dastan heeft altijd gezegd dat geel zonder wasquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:57 schreef leeell het volgende:
[..]
blauw = licht met filter
oranje = medium met filter
geel = zwaar met filter
klein pakje (zacht papier) is filterloos
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hier nog een maar al m'n vrienden roken dus waarom ik ook niet en nu rook ik sinds vorige week woensdag 24/7
Is goed, biertje en cameltje met jou in Grunn
klein geel = filterloos (zacht pakje)quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oranje nooit gezien en Dastan heeft altijd gezegd dat geel zonder was
Godnondeju, die lassingenquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:57 schreef leeell het volgende:
[..]
[ afbeelding ] eindresultaat zonder demper
Dealquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hier nog een maar al m'n vrienden roken dus waarom ik ook niet en nu rook ik sinds vorige week woensdag 24/7
Is goed, biertje en cameltje met jou in Grunn
Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:59 schreef leeell het volgende:
[..]
klein geel = filterloos (zacht pakje)
gewoon geel (net als marlboro pakje zegmaar) = filter
Ik herinner mij niet eens een stuk over roken in mijn biologieboek. Maar ja, heb daar sowieso nooit echt opgelet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ooit redenen van het roken gelezen in je biologieboek?
Wat is lekkerst?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:01 schreef leeell het volgende:
je heb ook nog blauwe en grijze camel (infusion)
infusion is met menthol klikkert ofzo, niks voor mijquote:
Meeloper.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:51 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Zo nu en dan. Louter op kosten van anderen, uiteraard.
Nix mis mee.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:13 schreef JanPiraat het volgende:
Dat wordt er later een die stompjes van de grond af pakt en aansteekt
quote:
quote:
Amsterdam! Ben net thuis. Heerlijke avond gehad.quote:
Zo rollen ezell en ikquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:43 schreef leeell het volgende:
ik lang allang te slapen iedereen die over mij praatte
en zwart en witquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:01 schreef leeell het volgende:
je heb ook nog blauwe en grijze camel (infusion)
o nee tochquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:43 schreef leeell het volgende:
ik lang allang te slapen iedereen die over mij praatte
Wie ben jij om zo denigrerend over mij te praten?quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:21 schreef Woelrat het volgende:
[..]
en zwart en wit
zeven filtermogelijkheden, goed bezig etsu
Een woelrat.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wie ben jij om zo denigrerend over mij te praten?
quote:
ligt eraan hoe je t bekijkt, heb 3 sloffen gekocht voor mezelf en als we weggaan, ga ik nog meer kopen + drankquote:
maandje rokenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
3 sloffen voor jezelf, godvergristus
1 slof zijn 10 pakjes.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
3 sloffen voor jezelf, godvergristus
nu is het een terechte klachtquote:
quote:
Ja, dan verwacht ik allemaal presentjes en een peperdure behandeling. In de tijd die mij nog rest stel ik mijn begrafenis vast.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
en dan huilie doen dat je longkanker hebt
okquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:11 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Ja, dan verwacht ik allemaal presentjes en een peperdure behandeling. In de tijd die mij nog rest stel ik mijn begrafenis vast.
dan smelten zequote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als je voor leeell sigaretten meeneemt, wil je dan een ijsje voor mij meenemen?![]()
![]()
12 voordat ik het zat benquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:12 schreef Etsu het volgende:
trouwens iell, hoeveel sigaretten achterelkaar heb je geprobeerd op te roken?
gister 4 gedaan, was daarna schijtmisselijk
pfff, blij dat ik geen kettingroker benquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:13 schreef leeell het volgende:
[..]
12 voordat ik het zat ben
dastan kan continue
Wtf.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:13 schreef leeell het volgende:
[..]
12 voordat ik het zat ben
dastan kan continue
vrijdag ook, van 10-2 heeft ie continu opgestoken, dat trek k nietquote:
Naast kettingroker ook last van identiteitscrisis?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:16 schreef Woelrat het volgende:
Als ik eenmaal in de `flow` zit steek ik ze achter elkander aan, maar verwar mij niet met Dastan, hoewel die qua roken wel overeenkomt met mij, geloof ik.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Naast kettingroker ook last van identiteitscrisis?
Niet eens voor een gratis milkshake.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
blij dat ik vrijdag niet geweest ben dan, was most likely overleden
In een trein naar een kamer waar je overlijdt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ik drink nooit milkshakes
quote:
quote:
quote:
aardig wel voor dit uurquote:
Alleen als hij naar binnen gaat.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:22 schreef leeell het volgende:
blijft wel terechte klacht
"nee ik ga niet naar binnen, kan niet tegen rook"
sterf
had niet over RR maar algemeenquote:
jaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
bestaan zulke mensen ja?
wtfquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:27 schreef leeell het volgende:
[..]
ja
van die autisten die wel eens mee gaan met koninginnedag ofzo (nogal grote groep)
of met de opleiding
al die triestelingen die dan buiten blijven staan
Verrassing van mijn moeder. Zou het zelf nooit hebben uitgekozen.quote:
Komt door de fotooooo.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ik zie gewoon een aap op die eerste foto hoor
dit is iets heel anders
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:45 schreef Kaasrol het volgende:
Ik vind het ook wel op een aap lijken. Maar dan wel zoeen uit horrorfilms.
Valt mee te nemen.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ik neem wodka mee, goede wodka
quote:
ik neem jou dan meequote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:48 schreef Ezell het volgende:
Horrorfilmavond bij mij in Utrecht als jullie alles meenemen. Maar dan ook alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |