Een woelrat.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wie ben jij om zo denigrerend over mij te praten?
quote:
ligt eraan hoe je t bekijkt, heb 3 sloffen gekocht voor mezelf en als we weggaan, ga ik nog meer kopen + drankquote:
maandje rokenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
3 sloffen voor jezelf, godvergristus
1 slof zijn 10 pakjes.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
3 sloffen voor jezelf, godvergristus
nu is het een terechte klachtquote:
quote:
Ja, dan verwacht ik allemaal presentjes en een peperdure behandeling. In de tijd die mij nog rest stel ik mijn begrafenis vast.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
en dan huilie doen dat je longkanker hebt
okquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:11 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Ja, dan verwacht ik allemaal presentjes en een peperdure behandeling. In de tijd die mij nog rest stel ik mijn begrafenis vast.
dan smelten zequote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als je voor leeell sigaretten meeneemt, wil je dan een ijsje voor mij meenemen?![]()
![]()
12 voordat ik het zat benquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:12 schreef Etsu het volgende:
trouwens iell, hoeveel sigaretten achterelkaar heb je geprobeerd op te roken?
gister 4 gedaan, was daarna schijtmisselijk
pfff, blij dat ik geen kettingroker benquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:13 schreef leeell het volgende:
[..]
12 voordat ik het zat ben
dastan kan continue
Wtf.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:13 schreef leeell het volgende:
[..]
12 voordat ik het zat ben
dastan kan continue
vrijdag ook, van 10-2 heeft ie continu opgestoken, dat trek k nietquote:
Naast kettingroker ook last van identiteitscrisis?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:16 schreef Woelrat het volgende:
Als ik eenmaal in de `flow` zit steek ik ze achter elkander aan, maar verwar mij niet met Dastan, hoewel die qua roken wel overeenkomt met mij, geloof ik.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Naast kettingroker ook last van identiteitscrisis?
Niet eens voor een gratis milkshake.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
blij dat ik vrijdag niet geweest ben dan, was most likely overleden
In een trein naar een kamer waar je overlijdt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
blij dat ik vrijdag niet geweest ben dan, was most likely overleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |