Ik hoef niet meer te fappen vanavond mjammiequote:Op woensdag 11 juli 2012 00:54 schreef leeell het volgende:
yosander check die spange opmaat die as-we-speak voor mij gebakken wordt
[ afbeelding ]
[ code verwijderd ]
Blauwe is lichter met filter, en gele zonder filter toch?quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:54 schreef leeell het volgende:
[..]
nederland heeft wel camel met filter jij bezem
3 soorten zelfs
blauw = licht met filterquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Blauwe is lichter met filter, en gele zonder filter toch?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik hoef niet meer te fappen vanavond mjammie
Hier nog een maar al m'n vrienden roken dus waarom ik ook niet en nu rook ik sinds vorige week woensdag 24/7quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Partysmoker ftw. Sinds kort overgestapt van Lucky naar Camel (hebben die dingen geen filters? Naja het zal wel, blijft toch rook)
Oranje nooit gezien en Dastan heeft altijd gezegd dat geel zonder wasquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:57 schreef leeell het volgende:
[..]
blauw = licht met filter
oranje = medium met filter
geel = zwaar met filter
klein pakje (zacht papier) is filterloos
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hier nog een maar al m'n vrienden roken dus waarom ik ook niet en nu rook ik sinds vorige week woensdag 24/7
Is goed, biertje en cameltje met jou in Grunn
klein geel = filterloos (zacht pakje)quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oranje nooit gezien en Dastan heeft altijd gezegd dat geel zonder was
Godnondeju, die lassingenquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:57 schreef leeell het volgende:
[..]
[ afbeelding ] eindresultaat zonder demper
Dealquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hier nog een maar al m'n vrienden roken dus waarom ik ook niet en nu rook ik sinds vorige week woensdag 24/7
Is goed, biertje en cameltje met jou in Grunn
Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:59 schreef leeell het volgende:
[..]
klein geel = filterloos (zacht pakje)
gewoon geel (net als marlboro pakje zegmaar) = filter
Ik herinner mij niet eens een stuk over roken in mijn biologieboek. Maar ja, heb daar sowieso nooit echt opgelet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ooit redenen van het roken gelezen in je biologieboek?
Wat is lekkerst?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:01 schreef leeell het volgende:
je heb ook nog blauwe en grijze camel (infusion)
infusion is met menthol klikkert ofzo, niks voor mijquote:
Meeloper.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:51 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Zo nu en dan. Louter op kosten van anderen, uiteraard.
Nix mis mee.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:13 schreef JanPiraat het volgende:
Dat wordt er later een die stompjes van de grond af pakt en aansteekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |