quote:
quote:
ja ik ben een aandachtshoer jwzquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:52 schreef Rodawa het volgende:
Wat dacht je? Iemand anders doet het, dus laat ik zelf maar de aandacht op gaan zoeken?
[..]
[..]
LOOK AT MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Top, daar zijn er nog niet genoeg van op FOK!
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:52 schreef Rodawa het volgende:
Wat dacht je? Iemand anders doet het, dus laat ik zelf maar de aandacht op gaan zoeken?
[..]
[..]
ja doei hoor!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:49 schreef wolfrolf het volgende:
want donderdag zit ik exact 11 jaar op dit forum.
11 jaar is het gekkengetal en zulks dus wat zal ik doen
bedanktn voor de tips gr gr xoxox
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja doei hoor!
gr gr annie en de kids
Sorry dat ik jullie moment nu verpest, maar wat een kutleven heb je dan zeg.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:04 schreef minthy het volgende:
Schatje, blijf!! Jij bent het enige lichtpuntje in de duisternis van mijn leven
moet je ogen verder open doen dan zie je meerquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:04 schreef minthy het volgende:
Ik weet het, het is een aaneenschakeling van drama'squote:Op woensdag 11 juli 2012 00:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sorry dat ik jullie moment nu verpest, maar wat een kutleven heb je dan zeg.
Oke nou ik ga weer succes he maak er nog wat van! Toi toi toi !!!!
gr gr
Meh, het is al laat hè??quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
moet je ogen verder open doen dan zie je meer
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:04 schreef minthy het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sorry dat ik jullie moment nu verpest, maar wat een kutleven heb je dan zeg.
Oke nou ik ga weer succes he maak er nog wat van! Toi toi toi !!!!
gr gr
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
moet je ogen verder open doen dan zie je meer
Fok! is gewoon fucking hartverwarmend... *snik*quote:
Ja maar echtquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Fok! is gewoon fucking hartverwarmend... *snik*
Nog even zo doorgaan en ik ga zelfs weer meeposten in 3FMquote:
Hmquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog even zo doorgaan en ik ga zelfs weer meeposten in 3FM![]()
Grapje natuurlijk
Jammer voor je peopje, maar ik trap er niet inquote:
waarom ben je gestopt met posten in het 3fm topic?quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:20 schreef minthy het volgende:
Ik vind het overigens oprecht sneu voor je dat er niet meer mensen in protest schieten hier...
Zie DMquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
waarom ben je gestopt met posten in het 3fm topic?
Toen Yvonne nog een amazone was.quote:
Croupouquequote:Op woensdag 11 juli 2012 00:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Toen Yvonne nog een amazone was.
En croupouque nog postte.
Ik mis hem en nog tig anderen.quote:
Ja, al kan ik me zo niet iedereen meer herinneren... Dat was in mijn lurkfase, toen ik nog verlegen wasquote:
Niemand, op minthy na dan voor even, zal mij missen.quote:
Voor even?? Nu doe je jezelf walgelijk tekort, dame!quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niemand, op minthy na dan voor even, zal mij missen.
Knap na 11 jaar
Mijn excuses. Was je een grappige poster in Ovjl?quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niemand, op minthy na dan voor even, zal mij missen.
Knap na 11 jaar
Neen. Geen tiptoptopic van mijn hand hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Mijn excuses. Was je een grappige poster in Ovjl?
Ach. Maak anders een nieuw account aan en wees hilarisch!quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Neen. Geen tiptoptopic van mijn hand hoor
Maargoed, nog 1 volle dag en dan is het tabee
Zeg schattig pussyfartje van me, waarom?quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Neen. Geen tiptoptopic van mijn hand hoor
Maargoed, nog 1 volle dag en dan is het tabee
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg schattig pussyfartje van me, waarom?
En waarom "quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]! Ik was het woordje misschien vergeten.
Ik heb trouwens totaal geen discipline hoor als ik zeg dat ik nooit meer post op fok
Heb ik toch maar voor elkaarquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:48 schreef minthy het volgende:
Zelf wou ik ook niet meer fokken, en ziehier het resultaat... In onzin zelfs!!
Ik heb je vast ooit wel eens een ouwe tang genoemd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:50 schreef yvonne het volgende:
Je bent me in die 11 jaar nieteens opgevallen
Poe poe, waaghalsquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb je vast ooit wel eens een ouwe tang genoemd.
Zo niet, dan toch
Mietje.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:53 schreef wolfrolf het volgende:
Nu maar hopen dat ik niet mijn doodsvonnis heb getekend door zo bot te zijn tegen een admin![]()
Ja. Verdommequote:Op woensdag 11 juli 2012 00:54 schreef smitjew het volgende:
Zwoeg je 11 jaar lang op dit forum erkend yvonne je niet eens
blame it on the alzheimerquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:56 schreef yvonne het volgende:
Echt hoor, ik heb je nog nooit in topics gezien
Ik ben graag onzichtbaarquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:56 schreef yvonne het volgende:
Ik ook niet. Ik dacht al: ben ik nou zo'n newbie of wat?quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:56 schreef yvonne het volgende:
Boksquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik dacht al: ben ik nou zo'n newbie of wat?
quote:
hehehehe.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:00 schreef yvonne het volgende:
Maar ga maar met pensioen hoor, niemand zal je missen, niemand die je kent.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:00 schreef yvonne het volgende:
Bikkelhardquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:00 schreef yvonne het volgende:
Ik walg van deze hardheid jegens een user die mede FOK! groot heeft gemaakt. Nee, misschien was hij niet één van de bekendste users. Misschien is hij zelfs een kutuser, ik heb geen idee. Maar hij is wel altijd een stille kracht geweest, een motor op een website die in het begin de aandrijving goed kon gebruiken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:00 schreef yvonne het volgende:
Wauwquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik walg van deze hardheid jegens een user die mede FOK! groot heeft gemaakt. Nee, misschien was hij niet één van de bekendste users. Misschien is hij zelfs een kutuser, ik heb geen idee. Maar hij is wel altijd een stille kracht geweest, een motor op een website die in het begin de aandrijving goed kon gebruiken.
wolfrolf, vanaf nu sta ik aan jouw kant.
Ja, inderdaad. Maar laten we nu niet te emotioneel worden hier he, dit is een eenmalig iets.quote:
Ik wil best tissues geven, maar Fok! kennende wordt daarmee wat anders weggeveegd dan tranenquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar laten we nu niet te emotioneel worden hier he, dit is een eenmalig iets.
Hé, ik heb net 1! post van hem goed bevonden jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik walg van deze hardheid jegens een user die mede FOK! groot heeft gemaakt. Nee, misschien was hij niet één van de bekendste users. Misschien is hij zelfs een kutuser, ik heb geen idee. Maar hij is wel altijd een stille kracht geweest, een motor op een website die in het begin de aandrijving goed kon gebruiken.
Nou nou, één post van hem goed bevinden en hem vervolgens op deze manier de grond instampen:quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé, ik heb net 1! post van hem goed bevonden ja
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:50 schreef yvonne het volgende:
Je bent me in die 11 jaar nieteens opgevallen
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:56 schreef yvonne het volgende:
Zoiets weegt echt niet tegen elkaar af hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:00 schreef yvonne het volgende:
Precies, en zeker nu ik voor iemand in de bres ben gesprongen. Mijn ego is nu zo gegroeid dat ik die tissues liever ook op een andere manier zou gebruiken dan voor de tranen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wil best tissues geven, maar Fok! kennende wordt daarmee wat anders weggeveegd dan tranen
Nee, dat was daarna!quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nou nou, één post van hem goed bevinden en hem vervolgens op deze manier de grond instampen:
[..]
[..]
[..]
Zoiets weegt echt niet tegen elkaar af hoor.
Mugabe zat ook jaren op de troon.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Om je ego aan af te vegen? Godsamme, wat geilquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Precies, en zeker nu ik voor iemand in de bres ben gesprongen. Mijn ego is nu zo gegroeid dat ik die tissues liever ook op een andere manier zou gebruiken dan voor de tranen.
Laten we zeggen dat je bij elke keer stampen hem één meter de grond instampt. En bij elk compliment schep je weer één meter grond van hem af. Nu komt de hogere wiskunde kijken, dus let goed op want dit wordt moeilijk te volgen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, dat was daarna!
Eerst kwam het stampen
haat je levenquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:04 schreef minthy het volgende:
hahaquote:
11 jaar????quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:49 schreef wolfrolf het volgende:
want donderdag zit ik exact 11 jaar op dit forum.
11 jaar is het gekkengetal en zulks dus wat zal ik doen
bedanktn voor de tips gr gr xoxox
Nee, dat ben ikquote:Op woensdag 11 juli 2012 06:50 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
11 jaar????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |