En ik mag het zeggen! Want: geregistreerd op: donderdag 12 juli 2001 @ 15:44quote:
inderdaadquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:40 schreef Khaleesi het volgende:
![]()
BTW: dit was ooit een GoT haattopic, remember?
Oh de kutnewbie wil onTOPIC gaan jong0nsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:40 schreef Khaleesi het volgende:
![]()
BTW: dit was ooit een GoT haattopic, remember?
NNNNOOOOOOEEEEEEESSSSSSSquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En ik mag het zeggen! Want: geregistreerd op: donderdag 12 juli 2001 @ 15:44overmorgen 11 jaar.
Shit. Tijd voor pensioen
zal ik met fok pensioen gaan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Leuke poging om een naamtopic te krijgen.
Oké, deze post isquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
God kind ben je 11 ofzo? Het is gewoon een zeer spannend en geniaal verhaal. En dan ook nog eens prachtig verfilmd.
Nerds. Maar veel plezier met Glee hoor.
15 Juli nieuwe afleveringenquote:
Ik ben geen nerd en volg het ookquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:14 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik vind tieten ook wel leuk![]()
Maar het leek me niet de moeite waard, en degene die het volgen zijn nerds. Vandaar.
Downloaden kan geen kwaad, als ik het na 2 afleveringen nog niks vind, verwijder ik het gewoon weer
wat vond je er zo goed aan? dat er zo veel seks in zat?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:47 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik dacht ook eerst dat ik er niks aan zou vinden, maar had toch maar besloten het een kans te geven omdat iedereen er zo ontzettend positief over was. Ik heb het hele eerste seizoen in een paar dagen gekeken. (In m'n tentamenweek nog wel) Goede serie dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |