Ja okquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Alleen maar dragonlady dit, voorbestemd om te heersen dat, bescherm mijn draken zus, iedereen moet mij helpen zo.
Maar vechten ho maar.
Die shit is ondertussen alweer een jaar oud dus HELAASquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:02 schreef chiren het volgende:
Kkgrote spoiler die pic met Dany en dr draakjes voor mensen die nog moeten beginnen met kijken;s;d:D;p
Zijn beide zeer toffe seriesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:12 schreef DE_krumpel het volgende:
goede serie, ik moet wel bekennen dat ik het eerst wat minder vond aangezien ik spartacus zo tof vind.
nu vind ik het een toffe seriedie inderdaad wel een hype geworden is.
Met zaadvragende oogjes op een beeldscherm naar Khal Drogo kijken?quote:
S1 wel, S2 viel heel hard tegen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:36 schreef Lokasenna het volgende:
Haten op een van de betere series die op dit moment gemaakt wordt, jammer wel.
Goedzo godverdomme. Game of Thrones moet je gezien hebben, jij bent 1 van de laatste 4 die de serie nog niet heeft gezien en adoreertquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:15 schreef minthy het volgende:
Ik heb de serie niet gezien en word nu behandeld als paria...
Pre productie waarschijnlijkquote:
Ze zijn net begonnen als het goed is.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Pre productie waarschijnlijk
KLACHT: Seizoen 3 is nog niet gefilmd
Ik wist gewoon dat jij ging reagerenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Goedzo godverdomme. Game of Thrones moet je gezien hebben, jij bent 1 van de laatste 4 die de serie nog niet heeft gezien en adoreert
Nice!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze zijn net begonnen als het goed is.
Lost me therequote:
Wil je nooit meer kwijtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lost me there
KLACHT: Ik snap hippe afkortingen niet, maar ik word er wel vreemd geil van
KLACHT: minthy dreigt met weg gaanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Wil je nooit meer kwijt![]()
Maar dat geil worden, dat doe jij echt overal van. Ik kan beter helemaal van deze poel des verderf wegblijven
Alweer!!! Belachelijk wijf en dan heeft ze ook nog niet eens de bazenserie GoT gezienquote:
Ze is eigenlijk kei tofquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Alweer!!! Belachelijk wijf en dan heeft ze ook nog niet eens de bazenserie GoT gezien
Idd. Die gaat me nog een partij aars trappen, niet te zuinig. You just wait..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:33 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Nee man, Daenerys is juist niceeee
Duurt nog wel een tijdje voor het uitgezonden wordt, dat wel.quote:
Mag je volgens mij lang op wachten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:02 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Idd. Die gaat me nog een partij aars trappen, niet te zuinig. You just wait..
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Met zaadvragende oogjes op een beeldscherm naar Khal Drogo kijken?
Er zit behoorlijk wat mancandy in hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:12 schreef Toradora het volgende:
Ik dacht dat alleen mannen het leuk vonden, vanwege alle tieten.
Heb wel eens een paar stukjes meegekeken, maar vind het niet echt boeiend... Dacht dat het voornamelijk seks en vechten was in de middeleeuwen
Misschien moet het toch een kans geven.....
Misschien........
Ik vind tieten ook wel leukquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er zit behoorlijk wat mancandy in hoor
Jon Snowquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er zit behoorlijk wat mancandy in hoor
Sowieso, boobiesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:14 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik vind tieten ook wel leuk![]()
Maar het leek me niet de moeite waard, en degene die het volgen zijn nerds. Vandaar.
Downloaden kan geen kwaad, als ik het na 2 afleveringen nog niks vind, verwijder ik het gewoon weer
Peter Dinklagequote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jon Snow![]()
Khal Drogo![]()
Sean Bean (ik heb iets met charismatische oudere mannen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hč :(
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Peter DinklageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat kijk jij
NIX HELAAS dur sijn tog nog mensne die moeten beginnen met kijken..!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:16 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Die shit is ondertussen alweer een jaar oud dus HELAAS
dus omdat nerds het leuk vinden ben jij automatisch afgeknapt? Flikker toch een end op zegquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:14 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik vind tieten ook wel leuk![]()
Maar het leek me niet de moeite waard, en degene die het volgen zijn nerds. Vandaar.
Downloaden kan geen kwaad, als ik het na 2 afleveringen nog niks vind, verwijder ik het gewoon weer
En ondertussen wel op FOK! zittenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:19 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dus omdat nerds het leuk vinden ben jij automatisch afgeknapt? Flikker toch een end op zeg
Ja, want de ene nerd heeft echt totaal geen smaak en de ander is mijn vriendje, en ik zou niet weten waar ik naar toe kan ''flikkeren'' sorryquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:19 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dus omdat nerds het leuk vinden ben jij automatisch afgeknapt? Flikker toch een end op zeg
dat ook..quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |