Ik vind mijzelf beter omdat oa nerds een serie kijken die ik misschien niet boeiend vind...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dat ook..
maar het klinkt zo arrogant, alsof toradora zichzelf beter vindt dan andere mensen
Kijk je toch lekker met jullie mam.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:48 schreef minthy het volgende:
[..]
En nee, kan me geen kut schelen dat ik het nog niet gezien heb, geen zin om alleen op de bank te hangen...
Ben ik een nerd omdat ik FOK!?quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:17 schreef Plums het volgende:
Ik weiger zo hard om die serie te kijken he.Kuthype, ik vind er ws toch niks aan. En breaking bad ben ik na seizoen 1 ook afgehaakt. Elke keer hetzelfde gezeik, opnieuw en opnieuw. bleeegh.
Mijn mam kijkt alleen naar omroep Max!quote:
Maak je er toch een avondje van. Eerst geheugentrainer daarna GoT.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn mam kijkt alleen naar omroep Max!
(Ik woon al jaren niet meer thuis)
Neu, toch maar nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:27 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Maak je er toch een avondje van. Eerst geheugentrainer daarna GoT.
BTW: GoT is 1 grote geheugentrainer. Uitermate geschikt dus voor bejaarden.
Ik ken er wel meerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:27 schreef Peunage het volgende:
Had niet gedacht dat vrouwen deze serie leuk vinden.
Betwijfel of ik het over 10 jaar wel opeens leuk vind.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:25 schreef Khaleesi het volgende:
[..]Als je het dan over 10 jaar maar kijkt.
echt niet dat zijn alto's die doen moeite om anders te zijn =(quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:44 schreef LethalNinja het volgende:
TS is zo iemand die altijd lekker tegendraads is, het totaal tegenovergestelde moet doen. Dit is iets dwangmatigs. Ontstaan doordat hij in het verleden juist altijd "ja en amen" zei ipv dat hij op kwam voor zichzelf.
Khaleesiquote:
Geen verstand van goede televisie hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
"Our first assignment is a documentary. They're like real movies but with ugly people."
"Well, I gotta go learn a bunch of people's names before I fire them."
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:55 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Geen verstand van goede televisie hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
God kind ben je 11 ofzo? Het is gewoon een zeer spannend en geniaal verhaal. En dan ook nog eens prachtig verfilmd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:14 schreef Toradora het volgende:
en degene die het volgen zijn nerds. Vandaar.
Nee 21, en Gleequote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
God kind ben je 11 ofzo? Het is gewoon een zeer spannend en geniaal verhaal. En dan ook nog eens prachtig verfilmd.
Nerds. Maar veel plezier met Glee hoor.
Je maakte daar een typfout, de 2 en de 1 staan verkeerd om.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:15 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nee 21, en Glee![]()
Volgens mij ben ik zelf ook een nerd, er staat nu Naruto op
Want jij weet dat ook echtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je maakte daar een typfout, de 2 en de 1 staan verkeerd om.
AnimeBitch, please.
Iedere avond!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kijk je zeker ook naar Code Gayass 14.gif
En ik mag het zeggen! Want: geregistreerd op: donderdag 12 juli 2001 @ 15:44quote:
inderdaadquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:40 schreef Khaleesi het volgende:
![]()
BTW: dit was ooit een GoT haattopic, remember?
Oh de kutnewbie wil onTOPIC gaan jong0nsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:40 schreef Khaleesi het volgende:
![]()
BTW: dit was ooit een GoT haattopic, remember?
NNNNOOOOOOEEEEEEESSSSSSSquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En ik mag het zeggen! Want: geregistreerd op: donderdag 12 juli 2001 @ 15:44overmorgen 11 jaar.
Shit. Tijd voor pensioen
zal ik met fok pensioen gaan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Leuke poging om een naamtopic te krijgen.
Oké, deze post isquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
God kind ben je 11 ofzo? Het is gewoon een zeer spannend en geniaal verhaal. En dan ook nog eens prachtig verfilmd.
Nerds. Maar veel plezier met Glee hoor.
15 Juli nieuwe afleveringenquote:
Ik ben geen nerd en volg het ookquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:14 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik vind tieten ook wel leuk![]()
Maar het leek me niet de moeite waard, en degene die het volgen zijn nerds. Vandaar.
Downloaden kan geen kwaad, als ik het na 2 afleveringen nog niks vind, verwijder ik het gewoon weer
wat vond je er zo goed aan? dat er zo veel seks in zat?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:47 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik dacht ook eerst dat ik er niks aan zou vinden, maar had toch maar besloten het een kans te geven omdat iedereen er zo ontzettend positief over was. Ik heb het hele eerste seizoen in een paar dagen gekeken. (In m'n tentamenweek nog wel) Goede serie dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |