Ik heb je vast ooit wel eens een ouwe tang genoemd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:50 schreef yvonne het volgende:
Je bent me in die 11 jaar nieteens opgevallen
Poe poe, waaghalsquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb je vast ooit wel eens een ouwe tang genoemd.
Zo niet, dan toch
Mietje.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:53 schreef wolfrolf het volgende:
Nu maar hopen dat ik niet mijn doodsvonnis heb getekend door zo bot te zijn tegen een admin![]()
Ja. Verdommequote:Op woensdag 11 juli 2012 00:54 schreef smitjew het volgende:
Zwoeg je 11 jaar lang op dit forum erkend yvonne je niet eens
blame it on the alzheimerquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:56 schreef yvonne het volgende:
Echt hoor, ik heb je nog nooit in topics gezien
Ik ben graag onzichtbaarquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:56 schreef yvonne het volgende:
Ik ook niet. Ik dacht al: ben ik nou zo'n newbie of wat?quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:56 schreef yvonne het volgende:
Boksquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik dacht al: ben ik nou zo'n newbie of wat?
quote:
hehehehe.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:00 schreef yvonne het volgende:
Maar ga maar met pensioen hoor, niemand zal je missen, niemand die je kent.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:00 schreef yvonne het volgende:
Bikkelhardquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:00 schreef yvonne het volgende:
Ik walg van deze hardheid jegens een user die mede FOK! groot heeft gemaakt. Nee, misschien was hij niet één van de bekendste users. Misschien is hij zelfs een kutuser, ik heb geen idee. Maar hij is wel altijd een stille kracht geweest, een motor op een website die in het begin de aandrijving goed kon gebruiken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:00 schreef yvonne het volgende:
Wauwquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik walg van deze hardheid jegens een user die mede FOK! groot heeft gemaakt. Nee, misschien was hij niet één van de bekendste users. Misschien is hij zelfs een kutuser, ik heb geen idee. Maar hij is wel altijd een stille kracht geweest, een motor op een website die in het begin de aandrijving goed kon gebruiken.
wolfrolf, vanaf nu sta ik aan jouw kant.
Ja, inderdaad. Maar laten we nu niet te emotioneel worden hier he, dit is een eenmalig iets.quote:
Ik wil best tissues geven, maar Fok! kennende wordt daarmee wat anders weggeveegd dan tranenquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar laten we nu niet te emotioneel worden hier he, dit is een eenmalig iets.
Hé, ik heb net 1! post van hem goed bevonden jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik walg van deze hardheid jegens een user die mede FOK! groot heeft gemaakt. Nee, misschien was hij niet één van de bekendste users. Misschien is hij zelfs een kutuser, ik heb geen idee. Maar hij is wel altijd een stille kracht geweest, een motor op een website die in het begin de aandrijving goed kon gebruiken.
wolfrolf, vanaf nu sta ik aan jouw kant.
Nou nou, één post van hem goed bevinden en hem vervolgens op deze manier de grond instampen:quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé, ik heb net 1! post van hem goed bevonden ja
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:50 schreef yvonne het volgende:
Je bent me in die 11 jaar nieteens opgevallen
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:56 schreef yvonne het volgende:
Zoiets weegt echt niet tegen elkaar af hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:00 schreef yvonne het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |