Yep, ik welquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:41 schreef Bellatrix het volgende:
Neemt iemand van jullie een camera mee naar de befteling?
Ik moet dan wel een camera aanschaffen... Ik twijfel nog evenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:41 schreef Bellatrix het volgende:
Ik denk dat die vieslak van een Dokter Frank daar meer ervaring mee heeft.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:41 schreef Bos81 het volgende:
Hoe voorkom ik een druiper, aflevering 1. met Dokter Lutte?
Algehele onthoudingquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:41 schreef Bos81 het volgende:
Hoe voorkom ik een druiper, aflevering 1. met Dokter Lutte?
Oké!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:42 schreef Kally het volgende:
Oh Bellan, we hebben binnen afgesproken bij de winkel, meteen na de ingang. Kun je de rest zien binnenkomen. En om 10 uur
Top!quote:
RUNquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:44 schreef Kally het volgende:
Godverdomme
Oudste komt met een net spin op zijn hand binnen, maar ik zag hem vanuit mijn ooghoek, gierende hartklep
Oh hij is erquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:45 schreef Laysa het volgende:
Kally en Gomi namens Dk heel erg bedank voor jullie kaartje. hij is er erg blij mee
Verder onderzoek nodig?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:44 schreef Kally het volgende:
Godverdomme
Oudste komt met een net spin op zijn hand binnen, maar ik zag hem vanuit mijn ooghoek, gierende hartklep
np he, mooi dat t al is aangkomen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:45 schreef Laysa het volgende:
Kally en Gomi namens Dk heel erg bedank voor jullie kaartje. hij is er erg blij mee
Jaquote:
Jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:46 schreef gomi het volgende:
[..]
np he, mooi dat t al is aangkomen.
hehe had ook gewoon ondertekend met gomi he
Jaquote:
Ik zag het...er zijn meer mensen van Fok die dat doenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:46 schreef gomi het volgende:
[..]
np he, mooi dat t al is aangkomen.
hehe had ook gewoon ondertekend met gomi he
die ondertekenen met gomi?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Ik zag het...er zijn meer mensen van Fok die dat doen![]()
Vast wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:41 schreef Bellatrix het volgende:
Vervelende kinderen zeg!!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:52 schreef Kally het volgende:
Het wordt steeds gekker hier
Ik zit Southpark half te kijken, oudste loopt voorbij en knalt de tv uit, ik zeg wat doe je nou, zegt hij dat is die gore aflevering
humancentipad?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:52 schreef Kally het volgende:
Ik zit Southpark half te kijken, oudste loopt voorbij en knalt de tv uit, ik zeg wat doe je nou, zegt hij dat is die gore aflevering
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:52 schreef Kally het volgende:
was het ook, ik ben gewoon flauwquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neemet hun Fok naam...maar dat leek me duidelijk
Ik heb geen ideequote:
Kleurtje klopt toch aardig.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Linkerbovenhoek professioneel gephotoshopt!
Jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Linkerbovenhoek professioneel gephotoshopt!
Ik kwam er half in, dus heb nog steeds geen ideequote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het begint met kyle die zijn itunes voorwaarden update zonder te checken
ik had eerst gewoon mn eigen naam en dacht toen van hmmm, mss ook maar gomi erbij zetten. en dat er toen maar tussen haakjes bijgezet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neemet hun Fok naam...maar dat leek me duidelijk
Ik heb wel mijn eigen naam gedaan, die kent ze welquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:57 schreef gomi het volgende:
[..]
ik had eerst gewoon mn eigen naam en dacht toen van hmmm, mss ook maar gomi erbij zetten. en dat er toen maar tussen haakjes bijgezet.
yeah en bij kally zouden we wss raar opkijken in jouw geval hequote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb wel mijn eigen naam gedaan, die kent ze wel
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:57 schreef gomi het volgende:
[..]
ik had eerst gewoon mn eigen naam en dacht toen van hmmm, mss ook maar gomi erbij zetten. en dat er toen maar tussen haakjes bijgezet.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb wel mijn eigen naam gedaan, die kent ze wel
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:59 schreef Kally het volgende:
Haha, mijn ruimwoede heeft effect, oudste is ook bezig, hij wilde alleen zijn playmobil op FB gaan gooien, daar heb ik even een stokje voor gestoken
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:59 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en bij kally zouden we wss raar opkijken in jouw geval he
laters laysaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik ga lekker bankhangen... ben doodop...fijne avond allemaal
Hang ze mopquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik ga lekker bankhangen... ben doodop...fijne avond allemaal
wow playmobil en l;ego moet je gewoon nooit wegdoen hequote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:59 schreef Kally het volgende:
Haha, mijn ruimwoede heeft effect, oudste is ook bezig, hij wilde alleen zijn playmobil op FB gaan gooien, daar heb ik even een stokje voor gestoken
Jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:01 schreef gomi het volgende:
[..]
wow playmobil en l;ego moet je gewoon nooit wegdoen he
en op fb? op die gratis weggeef hoek?
Eens in de zoveel tijd sta ik op en loop naar m'n kamer om em op te ruimen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:01 schreef Kally het volgende:
Beetje jammer dat jongste er geen last van krijgt
Klinkt als mijn jongste, behalve dat die niet opstaat en naar zijn kamer loopt om hem op te ruimenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd sta ik op en loop naar m'n kamer om em op te ruimen.
Vervolgens zinkt de moed me in de schoenen en ga ik maar weer weg
lol, te goed hart is ook niet goed hequote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Het kwam uit een goed hart, maar heb even uitgelegd dat we dat gewoon houden
Ja ik doe dat echt niet weg, hij heeft ook behoorlijk veel, hele dierentuin, hele dino verzameling, ark van Noah, en dan al die losse aanvuldozen er nog bij, oh en een circus, nee er gaat helemaal niks weg.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:03 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, te goed hart is ook niet goed he
ik heb mijn oude lego en playmobil gewoon nog liggen he
Niet eens Ken?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik mocht alleen maar met barbies spelen
precies, gewoon nooit wegdoen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik doe dat echt niet weg, hij heeft ook behoorlijk veel, hele dierentuin, hele dino verzameling, ark van Noah, en dan al die losse aanvuldozen er nog bij, oh en een circus, nee er gaat helemaal niks weg.
daar speelden we ook mee hoor. alle barbies en poppen enzo van mn zusje waren oorlogsslachtoffersquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Dit verklaart een hoopquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja die speelt er nog mee, en zo niet gaat het nog niet wegquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:06 schreef gomi het volgende:
[..]
precies, gewoon nooit wegdoen.
is ook een aardig bedrag bijelkaar waard ook gok ik zo. en je jongste kan er ook nog mee spelen lijkt me. als hij t dan toch weg wil geven
mn neefje is van de week jarig he, hij wil dus lego hebben. van dat ninjago spul.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja die speelt er nog mee, en zo niet gaat het nog niet weg
Ze zijn bij mij niet zo van de lego, en als er al wat is mag ik het makenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:08 schreef gomi het volgende:
[..]
mn neefje is van de week jarig he, hij wil dus lego hebben. van dat ninjago spul.
en we hebben t al in huis. ziet er echt mooi uit. zou t zo open willen maken
Die had mijn broer ook ja, dat speciale hoe heet het?quote:
Geen Lego maar wel Minecraft?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze zijn bij mij niet zo van de lego, en als er al wat is mag ik het maken
De combinatie ook, figuurzaag bak met een knuffelquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
kijk, de moed zinkt me in de schoenen iedere keer, de rest van m'n kamer is redelijk netjes though
geen idee, Märklin, Fleishmann, minitrix?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Die had mijn broer ook ja, dat speciale hoe heet het?
Wel gaaf
Ja, snap jij het?quote:
ik mag t vaak ook maken voor mn neefje. de 1e keer dan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze zijn bij mij niet zo van de lego, en als er al wat is mag ik het maken
Märklin, vraag me af waar dat gebleven isquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geen idee, Märklin, Fleishmann, minitrix?
Is niet zo heel lang geleden failliet gegaan, en heeft een doorstart gemaakt, is nog gewoon te krijgenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Märklin, vraag me af waar dat gebleven is
Ik ook, speelde er vroeger ook mee, wij hadden een kasteel, ik maakte het iedere keer weerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:11 schreef gomi het volgende:
[..]
ik mag t vaak ook maken voor mn neefje. de 1e keer dan.
en tbh vind ik t gewoon leuk ook
marklin had ik ook, maar vond treintjes minder leuk.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is niet zo heel lang geleden failliet gegaan, en heeft een doorstart gemaakt, is nog gewoon te krijgen
Ik viel uit bomen en van trappen in spookhuizen, heel herkenbaarquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:12 schreef Renesite het volgende:
Ik had altijd chronisch blauwe plekken en korsten op mijn lichaamsdelen. Stort zo'n hut in, pallet op m'n kop
Ik bedoelde onze eigen treintjesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is niet zo heel lang geleden failliet gegaan, en heeft een doorstart gemaakt, is nog gewoon te krijgen
Patrick twee jongens?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:15 schreef Kally het volgende:
Haha Runeehtje krijgt een jongen en een meisje
quote:
Ik had van touw een eigen klimgordel geknoopt, als een boom geen takken dicht bij de grond had gooide ik een touw met een gewichtje over een dikke tak, en dan klom ik omhoog door het touw in te halen en tegen de stam omhoog te lopenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik viel uit bomen en van trappen in spookhuizen, heel herkenbaar
Tja dat weet ik nietquote:[..]
Ik bedoelde onze eigen treintjes
Baasjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had van touw een eigen klimgordel geknoopt, als een boom geen takken dicht bij de grond had gooide ik een touw met een gewichtje over een dikke tak, en dan klom ik omhoog door het touw in te halen en tegen de stam omhoog te lopen
[..]
Tja dat weet ik niet
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had van touw een eigen klimgordel geknoopt, als een boom geen takken dicht bij de grond had gooide ik een touw met een gewichtje over een dikke tak, en dan klom ik omhoog door het touw in te halen en tegen de stam omhoog te lopen
[..]
Tja dat weet ik niet
Ach ik viel uit een boom op een stronk met mijn stuitjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik was veel inventiever dan veilig voor me was denk ik
Op wat heeft deze betrekking?quote:
Uhuh, ik heb twee keer gevlogen, hechtingen en alles, maar nog nooit iets gebrokenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach ik viel uit een boom op een stronk met mijn stuitje
Van die trap lag heel mijn rug open en voet gekneusd, ik had elke week wel wat
Wordt je hard van
Nee ik ook nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh, ik heb twee keer gevlogen, hechtingen en alles, maar nog nooit iets gebroken
Ja, zijn moeder kennende is het iets heel normaalsquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh, ik heb twee keer gevlogen, hechtingen en alles, maar nog nooit iets gebroken
fileparkerenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, zijn moeder kennende is het iets heel normaals
Breien!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, zijn moeder kennende is het iets heel normaals
Heerlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hutten bouwen is echt een van de leukste dingen die er bestaan. Met allemaal oude lakens en balken, platen, tuintafels _O
Uhuh, in de zomer hebben we hier altijd een huttenbouw op een grasveld, toen ik te oud werd ben ik er nog een paar zomers vrijwilliger geweestquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hutten bouwen is echt een van de leukste dingen die er bestaan. Met allemaal oude lakens en balken, platen, tuintafels _O
En aardappeltjes bakken op een vuurtjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heerlijk! Wat dat betreft had ik een prima jeugd
Ah wat leuk!! En liefquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh, in de zomer hebben we hier altijd een huttenbouw op een grasveld, toen ik te oud werd ben ik er nog een paar zomers vrijwilliger geweest
Whehehehehequote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar goed, die staat dus nu mijn sjaal af te breien
Oh! Ik hier: http://goo.gl/maps/cdTm . Tussenwoning, maar over de breedte van 4 huizen een gemeenschappelijk grasveld waar we voetbalden, waar we hutten bouwden. Het veld erachter liepen schapen waar we gewoon achteraan zatenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ookVrij grote tuin (hoekhuis), genoeg neefjes/nichtjes/broer/vriendjes in de buurt om mee te ravotten
Ow, doe hem om dit weekend! Vindt mijn moeder vast leukquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar goed, die staat dus nu mijn sjaal af te breien
Lekkere plattelandsknulquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh! Ik hier: http://goo.gl/maps/cdTm . Tussenwoning, maar over de breedte van 4 huizen een gemeenschappelijk grasveld waar we voetbalden, waar we hutten bouwden. Het veld erachter liepen schapen waar we gewoon achteraan zaten! En het water erachter waren we altijd aan het vissen. Daarnaast, voor het huis, was altijd een hele grote polder met slootjes waar we altijd schaatsten. En vrij veel jeugd op dat kleine stukje 'buurt'
Pap was boerenzoon.quote:
Ik heb nu niet de kleuren die ik wil dit/dat dus wat ik nu doe is oefenen. doe ook gelijk 2 kleuren wol. een beige/zand en een gemixte oranje/paars/rozequote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:27 schreef Kally het volgende:
Misschien, heel misschien dat ik toch weer ga proberen te breien, hysterische sjaal maken ofzo
Ik wil ook die balletjes wol dan doen, en als het niet lukt kijk ik mijn mamsje wel lief aanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb nu niet de kleuren die ik wil dit/dat dus wat ik nu doe is oefenen. doe ook gelijk 2 kleuren wol. een beige/zand en een gemixte oranje/paars/roze
Ik ga morgen even nieuwe wol halen en naaalden enzooquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil ook die balletjes wol dan doen, en als het niet lukt kijk ik mijn mamsje wel lief aan
De boerderiequote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pap was boerenzoon.
Mijn opa en oma hadden een boerderij waar we ook regelmatig waren. Op de hooizolder spelen, op de tractor met opa
Das best een goed idee, jij schenkt mij roseetjes in en ik ga breienquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:31 schreef Renesite het volgende:
Neem jullie breispullen mee naar Groningen!!!!![]()
Gezellig
![]()
!
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Das best een goed idee, jij schenkt mij roseetjes in en ik ga breien
Naalden heeft mijn moeder wel, maar wol kijken is wel een idee, even met moeders overleggen, god ik raak crea door julliequote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ga morgen even nieuwe wol halen en naaalden enzoo
Wel die van jou werk, Zinfadelquote:
Kan je ook overhemden strijken?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Das best een goed idee, jij schenkt mij roseetjes in en ik ga breien
Ik zat in de bus naar Amsterdam te haken, dat trok ook bekijksquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:31 schreef Renesite het volgende:
Neem jullie breispullen mee naar Groningen!!!!![]()
Gezellig
![]()
!
Dat wil ik best voor je doen hoorquote:
Ja is niet meer echt van deze tijd, maar hey boeien je moet doen wat je leuk vindtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zat in de bus naar Amsterdam te haken, dat trok ook bekijks
Mits jij roseetjes schenktquote:
Hommo!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:35 schreef Renesite het volgende:
Ik luister Owl City en Carly Rae Jepsen. Ik ween.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:37 schreef Kally het volgende:
Lutte is stiekem een heel klein bitchie, god wat hou ik van der
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb 2 steken gemaakt, trekt ze het weer uit mijn handen. TYFT OP
quote:
LUISTEREN GODVERquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb 2 steken gemaakt, trekt ze het weer uit mijn handen. TYFT OP
Dat is een haak naaldquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
And *snap* goes the knitting needle
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
nou en
Ik heb ook de niet-röntgen fotoAwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Jawel maar hij ligt daar zo heel stil, ventjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volledig hersteld uiteindelijk hoor
Maak je daarmee dan een sexy foto voor in KPD?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Pukeeeeee
Mijn sjaal heeft 50 steken breedte en ik ga hem 3 meter lang maken ofzo
Zolang ik geen linkjes meer krijgquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maak je daarmee dan een sexy foto voor in KPD?
Hell Yeah!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wie is er nou vies?!?!?!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
zeg dat hij meekijkt om jou te troosten, en dan zie je meteen of hij wel of niet moest huilenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:56 schreef Lutte het volgende:
Grrrr vriendje heeft film over Japans hondje al gezienEn hij verklapt ook meteen ff het plot
En beweert dat ie niet moest janken
En anders heb ik nog wel een lijstje films, janken zal ie!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]
zeg dat hij meekijkt om jou te troosten, en dan zie je meteen of hij wel of niet moest huilen
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
En anders heb ik nog wel een lijstje films, janken zal ie!
En anders laat je die hele stapel films op z'n tenen vallen!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
En anders heb ik nog wel een lijstje films, janken zal ie!
M'n elleboog is al een keer per ongeluk in z'n oogkas geëindigd, toen scheelde het niet veelquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Per ongeluk vol op het neusbotje stompen, dan wil het wel tranen.
Ok, nou dan weet je dat het nog subtieler moet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
M'n elleboog is al een keer per ongeluk in z'n oogkas geëindigd, toen scheelde het niet veel
Martelen met Martin. Dit wordt een hit!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ok, nou dan weet je dat het nog subtieler moet.
Wild!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
M'n elleboog is al een keer per ongeluk in z'n oogkas geëindigd, toen scheelde het niet veel
Ik denk een soort nieuw dieet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Martelen met Martin. Dit wordt een hit!
Ik zie het boek al voor met, met zijn blije hoofd op de cover en een bloederige knuppel in z'n handenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Martelen met Martin. Dit wordt een hit!
Mooie is dat niemand bij het kopen op die knuppel let die op de cover staat. Thuis komt de schok.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie het boek al voor met, met zijn blije hoofd op de cover en een bloederige knuppel in z'n handen
Wat een pleurisnummer is dat jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:35 schreef Renesite het volgende:
Ik luister Owl City en Carly Rae Jepsen. Ik ween.
Nou berg je maar, vanuit het Westen trekt de regen Nederland overquote:Op woensdag 11 juli 2012 07:33 schreef Pheno het volgende:
Het is hier droog, daar is alles mee gezegd
Zomers in Nederland
Welke dierentuin?
Alles wat daar valt, valt hier niet meerquote:Op woensdag 11 juli 2012 07:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou berg je maar, vanuit het Westen trekt de regen Nederland over
Blijdorp, lekker veel overdekt
Ja bijna welquote:
Blijdorp begint wel echt mooi te worden nuquote:Op woensdag 11 juli 2012 08:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alles wat daar valt, valt hier niet meer
Ik moet er ook eens heen. Mijn abo bij Burgers is net voorbij, dus dat is dan weer jammer (qua korting). En gezien gedoe zal dat wel even duren voordat we een tweede abo naast de Efteling nemen
Ik weet het, ik rij ook wat af somsquote:Op woensdag 11 juli 2012 08:32 schreef Pheno het volgende:
Het is alleen zo'n takke-eind. Nou ja, Burgers is met de fiets te doen voor me, vandaar dat ik daar wel vaker kwam
Ik allemaalquote:Op woensdag 11 juli 2012 08:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben al heel lang niet meer in een dierentuin geweest. Heb er siewosie maar weinig gezien in Nederland.
Emmen is wel een prachtige dierentuinquote:Op woensdag 11 juli 2012 08:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Mijn oma woont in Emmen (en daarvoor in de buurt ervan), dan weet je het wel.
Heb nog een vrij weekje in te plannen deze, of volgende maand. Zal wel een Olympische Spelen kijken thuisweek worden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:42 schreef Cee het volgende:
Hoi sexy mofo's!
Kalender is nu weer leeg, heb m'n portie gehad. Veels te kort! Februari is er niks bij. Und du?
Da's ook leuk! Heb er zo'n zin in.quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb nog een vrij weekje in te plannen deze, of volgende maand. Zal wel een Olympische Spelen kijken thuisweek worden.
Ja ik weet het, maar de kermis weet ik nog nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 08:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's ook leuk! Heb er zo'n zin in.Jammer dat het nu 'in de buurt is' omdat dan de meeste wedstrijden overdag zijn maar mag de pret niet drukken.
Kallyyyyy
Volgens de buienradar krijgt de Efteling rond de middag een helse bui op de sodemieter (nu is het hier bewolkt maar wel droog) dus je kan inderdaad beter een andere dag komen. Eind volgende week wordt het mooi weer! Kan je ook meteen Tilburg kermis meepikken hier, wieeehoooeeee!
Daarom ook even goed plannen! Verder gaat het heel snel met de sportzomer, beetje jammer.quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:46 schreef Cee het volgende:
Da's ook leuk! Heb er zo'n zin in.Jammer dat het nu 'in de buurt is' omdat dan de meeste wedstrijden overdag zijn maar mag de pret niet drukken.
Ook een keer in de 4 jaar, zo jammer.quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daarom ook even goed plannen! Verder gaat het heel snel met de sportzomer, beetje jammer.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ook een keer in de 4 jaar, zo jammer.![]()
Kal, de wolken breken NU open en de lucht wordt blauw en de zon schijnt, snel, snel! Oh, nu is het weer weg.
Ik ga heul niet zingen hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 08:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Breaking the fourth wall of the play that is called Fok! The Musical.
Jaquote:
Ben blij dat 't niet andersom is!quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:54 schreef Kally het volgende:
Kwam een kat aangeslopen die dacht ik ga even lekker op schoot, maar ik zette net de laptop op schoot, zwaar beledigd nu
Zwaar beledigde laptops zijn het moeilijkst om te fixen inderdaad.quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ben blij dat 't niet andersom is!
Dag Kally, douche ze! Ik ga straks trachten de route naar de sportschool weer te vinden.
Ik ben zo betrouwbaar als 't weer!quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet het nog zien.
Al is Cee betrouwbaar.
Oprimmen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zal eens omkleden en even m'n kamer opriimen
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:37 schreef DeZwabber het volgende:
Vraagt je lamp wel vaker van die rare dingen of is dit de eerste keer?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Straks een random bandje instarten van een eerdere camsessie van jou. Kun je even douchen.
En mijn rug, had rugzak bij me met drinken en broodjes, ik ben verrotquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:51 schreef Lutte het volgende:
Oh wat fijn Kal
En dan ben je op z'n minst een paard en das een edel dier dus gewoon voeten
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vergeet de hele tijd dat ze me kunnen zienZit een broodje te eten...
"Is het lekker?"
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:50 schreef Kally het volgende:
Zwab wat goed
Ik had wel een stal kunnen vragen, heb stalpoten
Wel super weer gehad, 1 x beetje regen maar toen gingen we net ergens naar binnen.
ik las hetquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:07 schreef Kally het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe stage naam voor je
Muis en ik
Moest meteen denken aan de kat van Deadmau5, Prof Meowingtons. Die heeft een slaapding gemaakt van zo'n Deadmau5 maskerquote:
Photoshop FTWquote:
Awwwwquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Moest meteen denken aan de kat van Deadmau5, Prof Meowingtons. Die heeft een slaapding gemaakt van zo'n Deadmau5 masker
[ afbeelding ]
Uhhh, daar is publiek en jullie zitten thuis?quote:
Yepquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhhh, daar is publiek en jullie zitten thuis?
Whehe, ik ben reuze benieuwd naar allesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |