Yep, ik welquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:41 schreef Bellatrix het volgende:
Neemt iemand van jullie een camera mee naar de befteling?
Ik moet dan wel een camera aanschaffen... Ik twijfel nog evenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:41 schreef Bellatrix het volgende:
Ik denk dat die vieslak van een Dokter Frank daar meer ervaring mee heeft.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:41 schreef Bos81 het volgende:
Hoe voorkom ik een druiper, aflevering 1. met Dokter Lutte?
Algehele onthoudingquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:41 schreef Bos81 het volgende:
Hoe voorkom ik een druiper, aflevering 1. met Dokter Lutte?
Oké!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:42 schreef Kally het volgende:
Oh Bellan, we hebben binnen afgesproken bij de winkel, meteen na de ingang. Kun je de rest zien binnenkomen. En om 10 uur
Top!quote:
RUNquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:44 schreef Kally het volgende:
Godverdomme
Oudste komt met een net spin op zijn hand binnen, maar ik zag hem vanuit mijn ooghoek, gierende hartklep
Oh hij is erquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:45 schreef Laysa het volgende:
Kally en Gomi namens Dk heel erg bedank voor jullie kaartje. hij is er erg blij mee
Verder onderzoek nodig?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:44 schreef Kally het volgende:
Godverdomme
Oudste komt met een net spin op zijn hand binnen, maar ik zag hem vanuit mijn ooghoek, gierende hartklep
np he, mooi dat t al is aangkomen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:45 schreef Laysa het volgende:
Kally en Gomi namens Dk heel erg bedank voor jullie kaartje. hij is er erg blij mee
Jaquote:
Jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:46 schreef gomi het volgende:
[..]
np he, mooi dat t al is aangkomen.
hehe had ook gewoon ondertekend met gomi he
Jaquote:
Ik zag het...er zijn meer mensen van Fok die dat doenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:46 schreef gomi het volgende:
[..]
np he, mooi dat t al is aangkomen.
hehe had ook gewoon ondertekend met gomi he
die ondertekenen met gomi?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Ik zag het...er zijn meer mensen van Fok die dat doen![]()
Vast wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:41 schreef Bellatrix het volgende:
Vervelende kinderen zeg!!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:52 schreef Kally het volgende:
Het wordt steeds gekker hier
Ik zit Southpark half te kijken, oudste loopt voorbij en knalt de tv uit, ik zeg wat doe je nou, zegt hij dat is die gore aflevering
humancentipad?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:52 schreef Kally het volgende:
Ik zit Southpark half te kijken, oudste loopt voorbij en knalt de tv uit, ik zeg wat doe je nou, zegt hij dat is die gore aflevering
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:52 schreef Kally het volgende:
was het ook, ik ben gewoon flauwquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neemet hun Fok naam...maar dat leek me duidelijk
Ik heb geen ideequote:
Kleurtje klopt toch aardig.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Linkerbovenhoek professioneel gephotoshopt!
Jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Linkerbovenhoek professioneel gephotoshopt!
Ik kwam er half in, dus heb nog steeds geen ideequote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het begint met kyle die zijn itunes voorwaarden update zonder te checken
ik had eerst gewoon mn eigen naam en dacht toen van hmmm, mss ook maar gomi erbij zetten. en dat er toen maar tussen haakjes bijgezet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neemet hun Fok naam...maar dat leek me duidelijk
Ik heb wel mijn eigen naam gedaan, die kent ze welquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:57 schreef gomi het volgende:
[..]
ik had eerst gewoon mn eigen naam en dacht toen van hmmm, mss ook maar gomi erbij zetten. en dat er toen maar tussen haakjes bijgezet.
yeah en bij kally zouden we wss raar opkijken in jouw geval hequote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb wel mijn eigen naam gedaan, die kent ze wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |