Yep, ik welquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:41 schreef Bellatrix het volgende:
Neemt iemand van jullie een camera mee naar de befteling?
Ik moet dan wel een camera aanschaffen... Ik twijfel nog evenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:41 schreef Bellatrix het volgende:
Ik denk dat die vieslak van een Dokter Frank daar meer ervaring mee heeft.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:41 schreef Bos81 het volgende:
Hoe voorkom ik een druiper, aflevering 1. met Dokter Lutte?
Algehele onthoudingquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:41 schreef Bos81 het volgende:
Hoe voorkom ik een druiper, aflevering 1. met Dokter Lutte?
Oké!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:42 schreef Kally het volgende:
Oh Bellan, we hebben binnen afgesproken bij de winkel, meteen na de ingang. Kun je de rest zien binnenkomen. En om 10 uur
Top!quote:
RUNquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:44 schreef Kally het volgende:
Godverdomme
Oudste komt met een net spin op zijn hand binnen, maar ik zag hem vanuit mijn ooghoek, gierende hartklep
Oh hij is erquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:45 schreef Laysa het volgende:
Kally en Gomi namens Dk heel erg bedank voor jullie kaartje. hij is er erg blij mee
Verder onderzoek nodig?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:44 schreef Kally het volgende:
Godverdomme
Oudste komt met een net spin op zijn hand binnen, maar ik zag hem vanuit mijn ooghoek, gierende hartklep
np he, mooi dat t al is aangkomen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:45 schreef Laysa het volgende:
Kally en Gomi namens Dk heel erg bedank voor jullie kaartje. hij is er erg blij mee
Jaquote:
Jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:46 schreef gomi het volgende:
[..]
np he, mooi dat t al is aangkomen.
hehe had ook gewoon ondertekend met gomi he
Jaquote:
Ik zag het...er zijn meer mensen van Fok die dat doenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:46 schreef gomi het volgende:
[..]
np he, mooi dat t al is aangkomen.
hehe had ook gewoon ondertekend met gomi he
die ondertekenen met gomi?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Ik zag het...er zijn meer mensen van Fok die dat doen![]()
Vast wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:41 schreef Bellatrix het volgende:
Vervelende kinderen zeg!!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:52 schreef Kally het volgende:
Het wordt steeds gekker hier
Ik zit Southpark half te kijken, oudste loopt voorbij en knalt de tv uit, ik zeg wat doe je nou, zegt hij dat is die gore aflevering
humancentipad?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:52 schreef Kally het volgende:
Ik zit Southpark half te kijken, oudste loopt voorbij en knalt de tv uit, ik zeg wat doe je nou, zegt hij dat is die gore aflevering
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:52 schreef Kally het volgende:
was het ook, ik ben gewoon flauwquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neemet hun Fok naam...maar dat leek me duidelijk
Ik heb geen ideequote:
Kleurtje klopt toch aardig.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Linkerbovenhoek professioneel gephotoshopt!
Jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Linkerbovenhoek professioneel gephotoshopt!
Ik kwam er half in, dus heb nog steeds geen ideequote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het begint met kyle die zijn itunes voorwaarden update zonder te checken
ik had eerst gewoon mn eigen naam en dacht toen van hmmm, mss ook maar gomi erbij zetten. en dat er toen maar tussen haakjes bijgezet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neemet hun Fok naam...maar dat leek me duidelijk
Ik heb wel mijn eigen naam gedaan, die kent ze welquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:57 schreef gomi het volgende:
[..]
ik had eerst gewoon mn eigen naam en dacht toen van hmmm, mss ook maar gomi erbij zetten. en dat er toen maar tussen haakjes bijgezet.
yeah en bij kally zouden we wss raar opkijken in jouw geval hequote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb wel mijn eigen naam gedaan, die kent ze wel
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:57 schreef gomi het volgende:
[..]
ik had eerst gewoon mn eigen naam en dacht toen van hmmm, mss ook maar gomi erbij zetten. en dat er toen maar tussen haakjes bijgezet.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb wel mijn eigen naam gedaan, die kent ze wel
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:59 schreef Kally het volgende:
Haha, mijn ruimwoede heeft effect, oudste is ook bezig, hij wilde alleen zijn playmobil op FB gaan gooien, daar heb ik even een stokje voor gestoken
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:59 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en bij kally zouden we wss raar opkijken in jouw geval he
laters laysaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik ga lekker bankhangen... ben doodop...fijne avond allemaal
Hang ze mopquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik ga lekker bankhangen... ben doodop...fijne avond allemaal
wow playmobil en l;ego moet je gewoon nooit wegdoen hequote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:59 schreef Kally het volgende:
Haha, mijn ruimwoede heeft effect, oudste is ook bezig, hij wilde alleen zijn playmobil op FB gaan gooien, daar heb ik even een stokje voor gestoken
Jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:01 schreef gomi het volgende:
[..]
wow playmobil en l;ego moet je gewoon nooit wegdoen he
en op fb? op die gratis weggeef hoek?
Eens in de zoveel tijd sta ik op en loop naar m'n kamer om em op te ruimen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:01 schreef Kally het volgende:
Beetje jammer dat jongste er geen last van krijgt
Klinkt als mijn jongste, behalve dat die niet opstaat en naar zijn kamer loopt om hem op te ruimenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd sta ik op en loop naar m'n kamer om em op te ruimen.
Vervolgens zinkt de moed me in de schoenen en ga ik maar weer weg
lol, te goed hart is ook niet goed hequote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Het kwam uit een goed hart, maar heb even uitgelegd dat we dat gewoon houden
Ja ik doe dat echt niet weg, hij heeft ook behoorlijk veel, hele dierentuin, hele dino verzameling, ark van Noah, en dan al die losse aanvuldozen er nog bij, oh en een circus, nee er gaat helemaal niks weg.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:03 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, te goed hart is ook niet goed he
ik heb mijn oude lego en playmobil gewoon nog liggen he
Niet eens Ken?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik mocht alleen maar met barbies spelen
precies, gewoon nooit wegdoen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik doe dat echt niet weg, hij heeft ook behoorlijk veel, hele dierentuin, hele dino verzameling, ark van Noah, en dan al die losse aanvuldozen er nog bij, oh en een circus, nee er gaat helemaal niks weg.
daar speelden we ook mee hoor. alle barbies en poppen enzo van mn zusje waren oorlogsslachtoffersquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Dit verklaart een hoopquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja die speelt er nog mee, en zo niet gaat het nog niet wegquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:06 schreef gomi het volgende:
[..]
precies, gewoon nooit wegdoen.
is ook een aardig bedrag bijelkaar waard ook gok ik zo. en je jongste kan er ook nog mee spelen lijkt me. als hij t dan toch weg wil geven
mn neefje is van de week jarig he, hij wil dus lego hebben. van dat ninjago spul.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja die speelt er nog mee, en zo niet gaat het nog niet weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |