Wat een 1997 websitequote:Op maandag 16 juli 2012 20:17 schreef Nipples het volgende:
Een farmaceutisch bedrijf in Zoetermeer ZH heeft 10 vacatures.
http://www.pharmapack.nl/vacatures.html
Het bedrijf is een half jaar geleden overgenomen door Actavis een internationaal farmaceutisch bedrijf.
Valt wel mee, zit goed in elkaar, is functioneel, etc. Dat liever dan een web 2.0 websitequote:
Dan begrijp je niet wat er met Web 2.0 bedoelt wordt, behalve wat buzz termen die je erbij gehoord hebt.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Valt wel mee, zit goed in elkaar, is functioneel, etc. Dat liever dan een web 2.0 website
nu.nl en facebook zijn niet beter hoorquote:Op maandag 16 juli 2012 20:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan begrijp je niet wat er met Web 2.0 bedoelt wordt, behalve wat buzz termen die je erbij gehoord hebt.
Dit is een draak van een website.
Nou ja, net zo goed als een werkgever kijkt hoe verzorgt het materiaal is van de sollicitant, kijk ik als sollicitant hoe verzorgt het materiaal van de werkgever is.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:29 schreef Nipples het volgende:
[..]
Ja die website is triest![]()
Maar daar gaat het hier toch niet om.
Verzorgd is maar een deel van het verhaal. Functionaliteit daar draait het om, en dat heeft die site tip top in orde.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, net zo goed als een werkgever kijkt hoe verzorgt het materiaal is van de sollicitant, kijk ik als sollicitant hoe verzorgt het materiaal van de werkgever is.
Hulde!quote:Op maandag 16 juli 2012 20:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, net zo goed als een werkgever kijkt hoe verzorgt het materiaal is van de sollicitant, kijk ik als sollicitant hoe verzorgt het materiaal van de werkgever is.
Dus een sollicitatiebrief met spelfouten is ook geen probleem als je verhaal maar goed is?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Verzorgd is maar een deel van het verhaal. Functionaliteit daar draait het om, en dat heeft die site tip top in orde.
verzorgdquote:Op maandag 16 juli 2012 20:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je de spelling van 1997 gebruikt is het niet erg nee. Er wordt altijd zo gewichtig gedaan over nieuwe technologie terwijl de meeste mensen gewoon willen vinden wat ze zoeken op de plaats waar ze kijken. Wat vaak vergeten wordt is dat het web ontwikkeld is als manier om informatie over te dragen. Hoe je dat doet maakt eigenlijk niet zoveel uit.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus een sollicitatiebrief met spelfouten is ook geen probleem als je verhaal maar goed is?
Die zag ik al aankomenquote:
Ik vind alles belangrijk. Het design moet van de tijd zijn, hij moet semantisch goed in elkaar zitten, functionaliteit moet doordacht zijn, en vooral... content, content, content!quote:Ik erger mij meer aan overduidelijke taal- en spelfouten op websites dan aan een slecht opgebouwde site. Maar met jouw achtergrond zul je anders tegen webpagina's aankijken dan ik.
Waar heb ik het over nieuwe technologie?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je de spelling van 1997 gebruikt is het niet erg nee. Er wordt altijd zo gewichtig gedaan over nieuwe technologie terwijl de meeste mensen gewoon willen vinden wat ze zoeken op de plaats waar ze kijken. Wat vaak vergeten wordt is dat het web ontwikkeld is als manier om informatie over te dragen. Hoe je dat doet maakt eigenlijk niet zoveel uit.
De site zit perfect in elkaar qua content dus de kracht is er zeker. Klanten van dat bedrijf zullen er niets om geven hoe de informatie getoond wordt, als ze maar kunnen vinden wat ze zoeken.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:34 schreef Renesite het volgende:
Daarom ook al eena ergens niet gesolliciteerd. In dezelfde branche heeft mijn huidige werkgever een prima site. Die gelooft ook inde kracht van een site
Wat is er lastig te vinden dan?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waar heb ik het over nieuwe technologie?
Ik heb het JUIST over informatie overdragen, en dat deze website zeer, zeer beroerd.
Alles waar ik meer dan 2 keer voor moet klikken als ik NIET gericht opzoek ben. Zie alleen al de inconsistentie in het menu. Het tweede menu item reageert anders dan alle andere menu items.quote:
Nee dat is wat JIJ denkt. tientallen studies wijzen anders uit.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De site zit perfect in elkaar qua content dus de kracht is er zeker. Klanten van dat bedrijf zullen er niets om geven hoe de informatie getoond wordt, als ze maar kunnen vinden wat ze zoeken.
Inderdaad, ik maak hier ook heus wel eens spelfouten, maar bij officiële stukken of brieven lees ik mijn tekst altijd heeeeel goed overquote:Op maandag 16 juli 2012 20:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die zag ik al aankomenVond het zo lullig om een ninja edit te doen. Gelukkig is het geen sollicitatie!
[..]
Ik vind alles belangrijk. Het design moet van de tijd zijn, hij moet semantisch goed in elkaar zitten, functionaliteit moet doordacht zijn, en vooral... content, content, content!
Maar Google wel....quote:Op maandag 16 juli 2012 20:42 schreef MaLo het volgende:
De "gewone" burger let niet echt op semantiek.
Zie je cao en volgens mij is het ook wettelijk geregeld: je werkgever moet je in de gelegenheid stellen om te solliciteren. Daar krijg je dan vrij voor.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:33 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Zeker, zelfs met het lagere urental deze week zijn de werkhoeveelheden hendig weg te krijgen. Maar de leidinggevende blijft krampachtig op het aantal contracturen wijzen. Afijn, ze tiert maar.
SEO is niet voor niets zowat een vak op zichquote:
Ben benieuwd naar die studies. In de webshopbranche (waar ik werk) blijkt dat onnodige visuele afleiding je conversie naar de mallemoeren helptquote:Op maandag 16 juli 2012 20:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee dat is wat JIJ denkt. tientallen studies wijzen anders uit.
Het deed wat ik verwachtte eigenlijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Alles waar ik meer dan 2 keer voor moet klikken als ik NIET gericht opzoek ben. Zie alleen al de inconsistentie in het menu. Het tweede menu item reageert anders dan alle andere menu items.
Mensen zijn gewoonte dieren. Als iets afwijkt van wat ze verwachten ben je ze kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |