Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
dacht ik vanmiddag lekker tijd te hebben om te hardlopen, ben ik in slaap gevallen op de bank (gedoe op het werk). Benieuwd of ik er vanavond nog aan toe kom...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Op dinsdag 10 juli 2012 18:00 schreef SEMTEX het volgende: dacht ik vanmiddag lekker tijd te hebben om te hardlopen, ben ik in slaap gevallen op de bank (gedoe op het werk). Benieuwd of ik er vanavond nog aan toe kom...
het is nog zeker tot 10 uur licht
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
En toch besloten om toch niet te gaan RPM'em. Zie dat ik morgen een afspraak heb in midden-nederland en voel er niks voor om zo'n 150-200 met zo'n " " blik in auto te moeten rijden Eerst maar eens kijken wat de dr te zeggen heeft
Op dinsdag 10 juli 2012 18:32 schreef justmattie het volgende: M'n eerste 10 km gelopen als training De vorige twee keren was tijdens een wedstrijd/evenement
Statistiekje: 10,04km in 57:25 met een pace van 5:43
Nakker waarom had je peptalk niet aan Nou heb ik je gecomment ipv te peppen.
Op dinsdag 10 juli 2012 18:32 schreef justmattie het volgende: M'n eerste 10 km gelopen als training De vorige twee keren was tijdens een wedstrijd/evenement
Statistiekje: 10,04km in 57:25 met een pace van 5:43
Op dinsdag 10 juli 2012 18:38 schreef Yuki het volgende: Ik schrik me net compleet de tyfus. Kon er ook nog wel bij vandaag Factuur in de bus (onverwacht) die ik onmogelijk kan betalen
Geen spookfactuur? Die gaan de laatste tijd nogal de rondte.
Geen spookfactuur? Die gaan de laatste tijd nogal de rondte.
Nee, hij is wel terecht... Had alleen verwacht dat 'ie rechtstreeks naar m'n zorgverzekeraar zou gaan... Niet eerst naar mij. Nu moet ik dus zorgen voor tijdige betaling en hopen dat ik alles (of iig een groot deel) vergoed krijg.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, hij is wel terecht... Had alleen verwacht dat 'ie rechtstreeks naar m'n zorgverzekeraar zou gaan... Niet eerst naar mij. Nu moet ik dus zorgen voor tijdige betaling en hopen dat ik alles (of iig een groot deel) vergoed krijg.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 10 juli 2012 18:38 schreef Yuki het volgende: Ik schrik me net compleet de tyfus. Kon er ook nog wel bij vandaag Factuur in de bus (onverwacht) die ik onmogelijk kan betalen
SPOILER
SPOILER
Ik zou de zorgverzekeraar even bellen, wat mogelijk is.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
door privé omstandigheden tijdje met lopen eruit gelegen (weekje 3 a 4) zat in de zevende week van het loopschema (Evy 0-5 2011), wil morgen weer proberen te beginnen, jullie tips/adviezen met welke week ik het beste kan beginnen?
SPOILER
Op dinsdag 10 juli 2012 18:45 schreef roos85 het volgende: door privé omstandigheden tijdje met lopen eruit gelegen (weekje 3 a 4) zat in de zevende week van het loopschema (Evy 0-5 2011), wil morgen weer proberen te beginnen, jullie tips/adviezen met welke week ik het beste kan beginnen?
Op dinsdag 10 juli 2012 18:45 schreef roos85 het volgende: door privé omstandigheden tijdje met lopen eruit gelegen (weekje 3 a 4) zat in de zevende week van het loopschema (Evy 0-5 2011), wil morgen weer proberen te beginnen, jullie tips/adviezen met welke week ik het beste kan beginnen?
Dan was je al best wel ver, helemaal opnieuw lijkt me niet nodig. Probeer eens twee weken terug een lesje te doen? Kijken hoe dat gaat?
Ik zou de zorgverzekeraar even bellen, wat mogelijk is.
De zorgverzekeraar ben ik zelf _! Ga morgen maar even in m'n polis spieken of ze het al gedeclareerd hebben en ik dus niks vergoed krijg (OH PLEASE NO ) of dat ik 'm gewoon op hoop van zegen moet indienen.
Ik heb tot 6 augustus om te betalen, dus bidden op m'n blote knieën dat ik voor die tijd het geld heb. Anders moet ik me tot m'n ouders wenden en dat wil ik eigenlijk niet
Het is een nota van FaMed, en hen kennende... Ga ik dan alleen maar meer betalen. Wil dus eerst even kijken of ik het kan doen zonder betalingsregeling.
En sorry voor de offtopic, maar 't zit me nogal hoog
De zorgverzekeraar ben ik zelf _! Ga morgen maar even in m'n polis spieken of ze het al gedeclareerd hebben en ik dus niks vergoed krijg (OH PLEASE NO ) of dat ik 'm gewoon op hoop van zegen moet indienen.
Ik heb tot 6 augustus om te betalen, dus bidden op m'n blote knieën dat ik voor die tijd het geld heb. Anders moet ik me tot m'n ouders wenden en dat wil ik eigenlijk niet
[..]
Het is een nota van FaMed, en hen kennende... Ga ik dan alleen maar meer betalen. Wil dus eerst even kijken of ik het kan doen zonder betalingsregeling.
En sorry voor de offtopic, maar 't zit me nogal hoog
Begrijpelijk