Is da een M110 ?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:34 schreef Heatseeker het volgende:
Goed topic.
[ afbeelding ]
Dat geluid van zo'n schot.
![]()
50 cent de liter te overzienquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:06 schreef Esses het volgende:
[..]
ach, 50 ct de liter is ook te overzien. Oorlogsbodem is trouwens een verkeerde termDefensiebodem of vredesbodem zou veel beter passen
1 op hypotheek.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:36 schreef fathank het volgende:
[..]
50 cent de liter te overzienTotdat je weet wat zo'n kreng slurpt
.
Dus? Als je het bekijkt op de begroting voor zo'n schip is zo'n bedrag te overzien.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:36 schreef fathank het volgende:
[..]
.
Een LCF die volle kracht op haar gasturbines vooruit gaat is inderdaad niet grappig qua verbruikquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:36 schreef fathank het volgende:
[..]
.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:34 schreef Heatseeker het volgende:
Goed topic.
[ afbeelding ]
Dat geluid van zo'n schot.
![]()
quote:
Kippenvel, dat heb ik heel veel gedaan.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met de colimator.
Laden en vuren. Oud NL filmpje.
6 in een minuut.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:25 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Kippenvel, dat heb ik heel veel gedaan.
Maar dan wel sneller.
Snelvuur van 8, in iets meer dan een minuut. Dat was mijn record. Ik ben vooral munitiewerker geweest, maar soms mocht ik afvuren.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
6 in een minuut.![]()
Ik was dan ook breedterichter, sloeg al dat gebuffel van de lader/afvuurder en sluitstukbediende vanuit mijn luxe positie op stoel met arm uit het luik relaxed gade.
Idem.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
6 in een minuut.![]()
Ik was dan ook breedterichter, sloeg al dat gebuffel van de lader/afvuurder en sluitstukbediende vanuit mijn luxe positie op stoel met arm uit het luik relaxed gade.
Held.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:55 schreef AchJa het volgende:
Wat ik laatst weer vond tussen allerlei troep...![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |