quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:23 schreef Rucky het volgende:
Ik neem altijd de afwas mee onder de duoche 2 vliegen in één klap.
Godver was er een feestje?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wist niet dat het feestje hier was, sorry!
Perry :pquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:04 schreef dolfina-chica het volgende:
zooooo weer thuis... hondje uitgelaten...
mensjes blij gemaakt!!!
allereerst: Billie, ik weet niet of je hier komt lezen, maar ik ben er zeker van dat jij op je pootjes terecht komt!!!!!
en Suus: Zorg goed voor Punky en Paddy!!!
(ze zijn echt leuk, tis dat ik niet een cavia wil... en ook mijn eigen hok heb, die mega grote... Maar werd wel verliefd op een super konijntje!!!)
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:04 schreef dolfina-chica het volgende:
mensjes blij gemaakt!!!
allereerst: Billie, ik weet niet of je hier komt lezen, maar ik ben er zeker van dat jij op je pootjes terecht komt!!!!!
en Suus: Zorg goed voor Punky en Paddy!!!
(ze zijn echt leuk, tis dat ik niet een cavia wil... en ook mijn eigen hok heb, die mega grote... Maar werd wel verliefd op een super konijntje!!!)
Goed bezig dames!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
12u, 550km, 6 stops en 2 pizza's later zijn wij weer thuis!
er ligt nog koek voorin je auto!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
quote:
Heerlijk om te lezen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:04 schreef dolfina-chica het volgende:
mensjes blij gemaakt!!!
en Suus: Zorg goed voor Punky en Perry!!!
adhd to the maxquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wat 'n laiverdsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:08 schreef Ireth het volgende:
We hebben 1 haarbal (van voren bruin, van achteren wit!) en 1 gladharige (driekleur)! De afgelopen 24 uur bleef ze volhardend, ze gingen Perry (driekleur) en Punky (borstel, alhoewel dit meer een stoffer is) heten. En nu twijfelt zeDe namen passen niet bij ze
Mijn "Nick & Simon" werden afgekeurd
![]()
[ afbeelding ]
Haarbal
[ afbeelding ]
Driekleur
[ afbeelding ]
Hij ging gewoon op zijn zij liggen slapen op haar schoot!
[ afbeelding ]
Haarbal is een zenuwlijer, die springt van je schoot af en duikt vervolgens achter je rug weg
(en hij heeft me al bezeken)
[ afbeelding ]
Die driekleur is idd het rustigst, vanavond die haarbal een half uur op schoot gehad en blijven aaien, toen ging ie liggen knorrenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:12 schreef dolfina-chica het volgende:
die 3 kleur is de makkelijkste...
die borstelpluisgevalding tijd en geduld in stoppen
Hihi ja sorry vergeten!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:09 schreef Ireth het volgende:
@Yska: ik moest je van manlief nog bedanken voor dat doosje! Hij "waarom gaf ze dat dan binnen niet? nu heb ik niet eens bedankt?" Ik: "Hij lag nog in de auto!" Hijs er erg blij mee!
die lag in de auto al bijna op zijn rug om op zijn buik gekriebeld te wordenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die driekleur is idd het rustigst, vanavond die haarbal een half uur op schoot gehad en blijven aaien, toen ging ie liggen knorren
Dat inderdaad. Heerlijk. Dat warme water over je als het buiten koud is.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:20 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat water boeit me niet. Vind het een momentje van ontspanning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |