Ik wil m wel lezen hoor!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoihoi!
Hmm, het regent. Gelukkig hebben we een overdekt balkon voor de was
Nog mensen die m'n brief zouden willen lezen en tips geven?
Ja Quote alertquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:49 schreef Perruche het volgende:
Quote alert![]()
Puff ik wil wel maar kan pas vanavond
Ik heb in 10 minuten een puntje quiche gegeten en een koffie gedronken!
Is het een ingebouwde of kan je hem eruit halen? In het laatste geval zijn er nog opties!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn laptopbatterij is kapot, hij laad niet meer op... Dan is ie gewoon kapot en iks meer aan te doen toch?
Heb kipfilet te marineren in soja/ketjap/allerlei kruiden en specerijen/verse knoflook/ui/sambal enzo.
Lekker straks grillen.
Heb nu al honger
Hij kan eruit, het is gewoon een Acer.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:57 schreef Nallie het volgende:
[..]
Is het een ingebouwde of kan je hem eruit halen? In het laatste geval zijn er nog opties!
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het is verstuurd!
Oeioei, nu nog wachten op antwoord!
Ja prima vandaag hoor! Maar vandaag dus teveel energiequote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Spannend Puff...
Hoe gaat het MC?
Hoe zou het met the Dude zijn
Koning nog welquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:56 schreef Perruche het volgende:
Nallie wat een koningslijstje!
Mijnes:
O: dubbele bth pindakaas en 2 nectarines
T: shake sojamelk/banaan/eiwitpoeder!spinazie
L: puntje spinaziequiche
D: salade met feta en aardappel enzo (to go, in de trein) 350 gr
T: kant en klare kersenclafoutis
Misschien thuis zo nog een boterham, lunch was echt weinig en de D is ook niet om over naar huis te schrijven. Indien puf Ga ik nog naar de bodybalance.
Ja denk het. Komt beetje door studiedruk/stress. Iets met teveel willen in te weinig tijd.. En als dingen dan ook nog niet zo soepel gaan als je verwacht dan vreet dat energie. Maar ga nu eerst focussen op stage en daarna verder met scriptie. Dan loop ik maar iets meer uit..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Dus je had 'gewoon' een dipje MC? Kan makkelijk hoor, de ene dag is de andere niet.
En een kantoorbaan in vooruitzicht daar zal ik kriegelig van worden
Hoe duidelijker hoe beter idd! Als je vaag gaat doen dan denkt ze misschien nog een kans te hebbenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:18 schreef Novem het volgende:
Nou dan, geen probleem toch?
Sorry, ik heb geen interesse, doei!
Wel pushy typje trouwensdus al te beleefd hoeft ook weer niet
Niemand die het weetquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:25 schreef plopkweker het volgende:
[..]
waarom linkt dit aan mijn account?
grrquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:29 schreef Novem het volgende:
Damn er staat een gozer hier in de metro in een trainingspak en ik vermoed dat hij een losse boxer draagt, want damn, ik kan gewoon alleeeesss zienHij kan trots zijn
![]()
Haha. Lijkt me toch lastig om er niet naar te kijkenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:29 schreef Novem het volgende:
Damn er staat een gozer hier in de metro in een trainingspak en ik vermoed dat hij een losse boxer draagt, want damn, ik kan gewoon alleeeesss zienHij kan trots zijn
![]()
Nog een bak yoghurt/kwark met wat fruit? Hopelijk een flinke bak soep? Of een goed stuk afbakbrood ipv 'een stukje'quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lekker subtiel ja..! Charmant ook![]()
*preuts is*
Lijstje dan maar.
O: twee sneetjes met crunchy pindakaas
L: bak tonijnsalade (sla, zilveruitjes, bosui, tomaat, tonijn, lik mayo, kruiden)
T: Energiebroodje van Bakker Bart met kaas
D: soep (tomaten-groenten) met stukje afbakbrood
T: ?
Dat iddquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:32 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Haha. Lijkt me toch lastig om er niet naar te kijken
Ik zei juist stukje omdat afbakbrood niet zo goed is he!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:33 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Nog een bak yoghurt/kwark met wat fruit? Hopelijk een flinke bak soep? Of een goed stuk afbakbrood ipv 'een stukje'. Anders is het misschien een beetje weinig?
Ik vind dat afbakbrood prima kan en al helemaal in jouw lijstje vandaagquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik zei juist stukje omdat afbakbrood niet zo goed is he!![]()
Maar we hebben een pakje van twee mini-baguettes dus er zijn opties
![]()
Ik ga nu even wat aardbeien snaaien
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
MC is gewoon stiekem een columnist die zijn posts later gaat bundelen in een boekje getiteld "Ongewilde Passie", "Sonja's Infiltrerende Boezem" of "Zinderende Zeilmeisjes"
Lololquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
MC is gewoon stiekem een columnist die zijn posts later gaat bundelen in een boekje getiteld "Ongewilde Passie", "Sonja's Infiltrerende Boezem" of "Zinderende Zeilmeisjes"
Is het voor een opleidingsplaats?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Man in de metro is een heel toepasselijk liedje ook
De gnocchi waren prima, maar konden mooier. Saus was perfect!
Eind september hoor ik of ik op gesprek mag, nog een eeuwigheid dus...
Gelukkig!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
De Dude is ok!!
Vanmorgen ben ik om 9.30u naar mn werk vertrokken, Martijn zou om 11u weer naar huis komen en naar de dierenarts gaan. Ik heb daarna eigenlijk continu in overleg gezeten (wel mijn telefoon in de gaten gehouden voor nieuws van M.), dus nog geen tijd gehad om te updaten.
Maar alles is dus goed
Beestje heeft spuitje met ontstekingremmend middel gekregen, iets tegen de misselijkheid, en er zijn foto's gemaakt. Op de foto's was niks te zien, yay!
Dus, waarschijnlijk heeft meneer gewoon iets zitten schransen waar hij niet lekker van wasOf gewoon teveel, of een combinatie. Aangezien hij een schrokop en een schransbeer is, zou dat heel goed kunnen
![]()
(maar goed, we knepen 'm wel even behoorlijk. Gisteravond dat rotte nieuws uit de cattery, en vanmorgen een Dude die nauwelijks bewoog, koorts had, en niks wilde eten)
Opleidingsplek, wat henk zegtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:46 schreef Perruche het volgende:
Maar puff, je hebt toch 'net' een nieuwe baan? Wat voor iets is dit dan?
Vervelendquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:26 schreef _aurum_ het volgende:
Lijstje is bagger, we hadden een high tea. Ik heb teveelk wijn op en lief rijdt
Haha ik ga er van die boeketromannetjes van makenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mc85 blijft wel verrassend stil na mijn ontmantelingspost, zou het dan toch..![]()
Dies best leukquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een hele stomme!
http://www.filmhuisgouda.nl/v2_showfilm.php?pfilmnr=1047
Nou, blijkbaar hè?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dies best leukEn draait die nog steeds?
.
Top!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: 200 gr kwark, lijnzaad
L: 2 croissants, 200 gr fruitsalade
D: magnetron-roti
Stomme lijstjes boks dus!
Rooskleurige geschiedenissen maken geen goede verhalen!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:40 schreef the85mc het volgende:
[..]
Haha ik ga er van die boeketromannetjes van maken(zo heten die crapboekjes toch?) Zo spannend vind ik mn liefdesleven niet.. Er gaan vooral dingen niet zo goed
![]()
Het is geen gnocchi geworden maar indiase kerrie. Uit pot. En smaakte naar goulash..
quote:
Ik ook, voel me best braaf op het afbakbrood naquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:46 schreef Nallie het volgende:
[..]zo'n briljant plaatje!
Heb me aan mn lijstje gehouden vandaag, dus braaf
Lekker gebokst ook nog
Lekker toch?! Je moet ook gewoon van eten blijven genieten he?!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ook, voel me best braaf op het afbakbrood naHad een stuk met kaas en een stuk met aardbeienjam
Dus iig wel genoeg
Da's bij mij meestal het probleem nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:50 schreef Nallie het volgende:
[..]
Lekker toch?! Je moet ook gewoon van eten blijven genieten he?!
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:12 schreef Perruche het volgende:
Mijn eindstand (altijd leuk om te posten)
O: dubbele v bth pindakaas en 2 nectarines
T: shake sojamelk/banaan/ewitpoeder/spinazie
L: puntje spinaziequiche
D: 350 gr salade met aardappel, feta en olijven, soort kersentoetje
T: 1 paprika, 4 plakjes kaas en halve avocado
T: schaaltje rijst met boter en suiker
B: bodybalance
quote:
Vind het echt een top baggerlijstquote:
Ik heb nog wel een schematje voor je.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nog 6 weken de tijd om in shape te komen![]()
.
Niks dusquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nog 6 weken de tijd om in shape te komen![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |