abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 juli 2012 @ 14:30:55 #1
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114012636
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_114012999
Lalalala ik word zo moe van mn lijf he. Nu zit mn hele gezicht ook weer onder de uitslag... fijn :') gelukkig werk ik thuis.
Zo nu weer werken /zeurmodus uit
Be someone that makes you happy
pi_114013230
Hoihoi!
Worry is a misuse of imagination
pi_114013396
Hoihoi!

Hmm, het regent. Gelukkig hebben we een overdekt balkon voor de was :')

Nog mensen die m'n brief zouden willen lezen en tips geven?
pi_114013581
Quote alert :?

Puff ik wil wel maar kan pas vanavond :P

Ik heb in 10 minuten een puntje quiche gegeten en een koffie gedronken!
pi_114013696
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 14:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoihoi!

Hmm, het regent. Gelukkig hebben we een overdekt balkon voor de was :')

Nog mensen die m'n brief zouden willen lezen en tips geven?

Ik wil m wel lezen hoor!
pi_114013791
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 14:49 schreef Perruche het volgende:
Quote alert :?

Puff ik wil wel maar kan pas vanavond :P

Ik heb in 10 minuten een puntje quiche gegeten en een koffie gedronken!
Ja Quote alert :+ En dat doe je snel in 10 minuten
~ Bonito La Risa ~
pi_114013818
Ik wil 'm ook wel lezen als het nodig is, Puff.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_114013864
Ik wil 'm ook wel lezen, maar ik kan je denk geen tips oid geven, dus is niet echt nodig dan :+
~ Bonito La Risa ~
pi_114013990
Ja, M_M ik had niet Meer tijd :D efficientie ten top ;)
  dinsdag 10 juli 2012 @ 15:57:20 #11
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114016750
Mijn laptopbatterij is kapot, hij laad niet meer op... Dan is ie gewoon kapot en iks meer aan te doen toch?

Heb kipfilet te marineren in soja/ketjap/allerlei kruiden en specerijen/verse knoflook/ui/sambal enzo.
Lekker straks grillen.
Heb nu al honger
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_114016751
Lijstje is nu wel bekend geloof ik:

O: overnight oats met banaan en halve perzik
T: koffie verkeerd, 2 dadels
L: salade van spinazie/tomaat/komkommer/paprika/gerookte kip/kikkererwten, speltmueslibolletje met geitenkaas
T: bakje yoghurt met wat speltflakes en rozijnen
D: Salade van spitskool/tomaat/komkommer/spinazie/gegrilde aubergine/feta met falafelballetjes en een stuk turks brood
S: ruim een uur boksen
T: shake van sojamelk/halve banaan/cacao en havermout
pi_114016772
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 15:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn laptopbatterij is kapot, hij laad niet meer op... Dan is ie gewoon kapot en iks meer aan te doen toch?

Heb kipfilet te marineren in soja/ketjap/allerlei kruiden en specerijen/verse knoflook/ui/sambal enzo.
Lekker straks grillen.
Heb nu al honger
Is het een ingebouwde of kan je hem eruit halen? In het laatste geval zijn er nog opties!
  dinsdag 10 juli 2012 @ 15:59:04 #14
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114016811
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 15:57 schreef Nallie het volgende:

[..]

Is het een ingebouwde of kan je hem eruit halen? In het laatste geval zijn er nog opties!
Hij kan eruit, het is gewoon een Acer.

Boh, wat heb jij een lekker lijstje!
En boksen dat is een fanatieke sport
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_114017451
Mijn laptop batterij is ook dood. Koop geen nieuwe accu meer, nieuwe kost 100 en dat kan ik beter in een nieuwe laptop steken. Heb deze ook alweer 4 jaar. Doet het verder nog prima * afkloppen op hout doet*..

Ben beetje rusteloos vandaag. Heb zin om overal op te springen, in te klimmen ofzo..
pi_114018134
Per, goed bezig dus!!

Uniek, klinkt idd lekker!!
~ Bonito La Risa ~
pi_114018400
Het is verstuurd!
Oeioei, nu nog wachten op antwoord!
pi_114018434
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het is verstuurd!
Oeioei, nu nog wachten op antwoord!
^O^
  dinsdag 10 juli 2012 @ 16:38:18 #19
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114018808
Spannend Puff...

Hoe gaat het MC?

Hoe zou het met the Dude zijn :?
pi_114019252
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Spannend Puff...

Hoe gaat het MC?

Hoe zou het met the Dude zijn :?
Ja prima vandaag hoor! Maar vandaag dus teveel energie :') Dat ik moe ben zoals gister is niks voor mij, ben normaal nooit moe eigenlijk. Mijn teamgenoten werden wel eens gek van me, ook na een dag knallen heb ik na een uurtje zitten al weer een bak nieuwe energie. Dan waren zij helemaal afgedraaid en ik had alweer energie voor 10. Ik ben niet gemaakt om hele dagen stil te zitten. ( Lekker handig met een kantoorbaan in het vooruitzicht ;) )
pi_114019720
Nallie wat een koningslijstje!

Mijnes:
O: dubbele bth pindakaas en 2 nectarines
T: shake sojamelk/banaan/eiwitpoeder!spinazie
L: puntje spinaziequiche
D: salade met feta en aardappel enzo (to go, in de trein) 350 gr
T: kant en klare kersenclafoutis

Misschien thuis zo nog een boterham, lunch was echt weinig en de D is ook niet om over naar huis te schrijven. Indien puf Ga ik nog naar de bodybalance.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 16:57:25 #22
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114019753
Dus je had 'gewoon' een dipje MC? Kan makkelijk hoor, de ene dag is de andere niet.
En een kantoorbaan in vooruitzicht daar zal ik kriegelig van worden :')
pi_114020233
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:56 schreef Perruche het volgende:
Nallie wat een koningslijstje!

Mijnes:
O: dubbele bth pindakaas en 2 nectarines
T: shake sojamelk/banaan/eiwitpoeder!spinazie
D: salade met feta en aardappel enzo (to go, in de trein) 350 gr
T: kant en klare kersenclafoutis

Misschien thuis zo nog een boterham, lunch was echt weinig en de D is ook niet om over naar huis te schrijven. Indien puf Ga ik nog naar de bodybalance.
Koning nog wel :) ja is stuk makkelijker als je thuis werkt he ;)

Jouwe is wel lekker! Alleen te weinig inderdaad!
pi_114020268
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Dus je had 'gewoon' een dipje MC? Kan makkelijk hoor, de ene dag is de andere niet.
En een kantoorbaan in vooruitzicht daar zal ik kriegelig van worden :')
Ja denk het. Komt beetje door studiedruk/stress. Iets met teveel willen in te weinig tijd.. En als dingen dan ook nog niet zo soepel gaan als je verwacht dan vreet dat energie. Maar ga nu eerst focussen op stage en daarna verder met scriptie. Dan loop ik maar iets meer uit..
En ik twijfel beetje wat ik moet doen met een vrouw die ik heb leren kennen dit weekend. Ik wil eigenlijk niets met haar, maar zij wil wel. Met uitgaan vrijdag ging ze de hele tijd bijna op me staan en probeerde ze me te zoenen, maar daar ben ik niet op ingegaan. Nu heeft ze mn telefoonnummer blijkbaar van een andere vriendin gekregen en zit te me te spammen op whatsapp. Beetje irritant. Nou ja, eigenlijk twijfel ik niet, ik moet netjes maar duidelijk laten blijken dat het niks wordt.. Dat was echt zo'n kroegtype, iets wat totaal niet bij mij past..

[ Bericht 2% gewijzigd door the85mc op 10-07-2012 17:14:47 ]
pi_114020798
Nou dan, geen probleem toch?
Sorry, ik heb geen interesse, doei!

Wel pushy typje trouwens :') dus al te beleefd hoeft ook weer niet :P
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  dinsdag 10 juli 2012 @ 17:20:42 #26
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114020882
"Ik gebruik geen whatsapp".

:+

En wat Novem zegt :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_114020910
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 17:18 schreef Novem het volgende:
Nou dan, geen probleem toch?
Sorry, ik heb geen interesse, doei!

Wel pushy typje trouwens :') dus al te beleefd hoeft ook weer niet :P
Hoe duidelijker hoe beter idd! Als je vaag gaat doen dan denkt ze misschien nog een kans te hebben :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_114020986
Waarom was het met zeilmeisje niks geworden trouwens?
pi_114021058
Vanavond zelf gnocchi maken :9 met saus van aubergine, tomaat en chorizo :)

ben een beetje hyper van het insturen alleen al *O* *O* :') :')
pi_114021098
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 17:25 schreef plopkweker het volgende:

[..]

waarom linkt dit aan mijn account?
Niemand die het weet
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_114021114
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 17:25 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Niemand die het weet
grr
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
pi_114021216
Het meisje van zeilen vond ik qua innerlijk te jong. Nog weinig meegemaakt, gezien. Werd eerder soort vaderrol. Die van vrijdag was 31, maar totaal niet mijn type. Maar moet dus duidelijk maar netjes houden, want ik we hebben gemeenschappelijke vrienden, dus ik ga haar zeker vaker tegenkomen.
En ik dacht dat vrouwen koninginnen van de subtiele hints waren, maar blijkbaar niet. Ze stond echt de hele tijd met haar borsten tegen me aan te schuren. Ik ben ook niet van steen, maar heb toch niks gedaan omdat het lelijk zou worden als ik er wel op in zou gaan.. Maar goed, dat ik daar niet op in ging was blijkbaar nog niet duidelijk genoeg.

Even weer ontopic: Gnocchi, dat klinkt lekker! Lang niet gegeten, misschien ga ik dat hier ook wel eten vanavond.
pi_114021227
MC, jeetje, gewoon zeggen 'sorry, doei!' hoor! Jeetje, zo'n vrouw :')

Nallie, ja te weinig, maar wel goede keuzes denk ik gezien het feit dat ik heel de dag onderweg was!
pi_114021255
Damn er staat een gozer hier in de metro in een trainingspak en ik vermoed dat hij een losse boxer draagt, want damn, ik kan gewoon alleeeesss zien :o Hij kan trots zijn :9 :')
  dinsdag 10 juli 2012 @ 17:31:19 #35
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114021324
Lekker subtiel ja..! Charmant ook :P

*preuts is* :+

Lijstje dan maar.

O: twee sneetjes met crunchy pindakaas
L: bak tonijnsalade (sla, zilveruitjes, bosui, tomaat, tonijn, lik mayo, kruiden)
T: Energiebroodje van Bakker Bart met kaas
D: soep (tomaten-groenten) met stukje afbakbrood
T: ?
pi_114021338
lol Novem!

Ik heb net een nieuwe accu voor mn laptop besteld, maar wel een nepmerk want anders inderdaad ook 100 euro. Even googelen en je hebt ze voor de helft van die prijs.

En D wordt pastasalade met VEEL groente en stukjes kipfilet.
pi_114021353
Inderdaad mooi lijstje Nallie!
Voor een 'onderweg-lijstje' inderdaad goede keuzes Per.

Gnocchi heb ik één keer gegeten (niet zelfgemaakt) en vond ik echt niet lekker. Smakelijk Puff :+. Fijn dat je sollicitatie verstuurd is! *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 17:29 schreef Novem het volgende:
Damn er staat een gozer hier in de metro in een trainingspak en ik vermoed dat hij een losse boxer draagt, want damn, ik kan gewoon alleeeesss zien :o Hij kan trots zijn :9 :')
:').
pi_114021380
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 17:29 schreef Novem het volgende:
Haha. Lijkt me toch lastig om er niet naar te kijken
~ Bonito La Risa ~
pi_114021422
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 17:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lekker subtiel ja..! Charmant ook :P

*preuts is* :+

Lijstje dan maar.

O: twee sneetjes met crunchy pindakaas
L: bak tonijnsalade (sla, zilveruitjes, bosui, tomaat, tonijn, lik mayo, kruiden)
T: Energiebroodje van Bakker Bart met kaas
D: soep (tomaten-groenten) met stukje afbakbrood
T: ?
Nog een bak yoghurt/kwark met wat fruit? Hopelijk een flinke bak soep? Of een goed stuk afbakbrood ipv 'een stukje' :P. Anders is het misschien een beetje weinig?
pi_114021432
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 17:32 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Haha. Lijkt me toch lastig om er niet naar te kijken
Dat idd :')
pi_114021445
MC je doet me nu denken dat je echt een onwijs :9 lekker stuk bent :')

Hoe oud Ben je eigenlijk :@
  dinsdag 10 juli 2012 @ 17:35:54 #42
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114021500
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 17:33 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Nog een bak yoghurt/kwark met wat fruit? Hopelijk een flinke bak soep? Of een goed stuk afbakbrood ipv 'een stukje' :P. Anders is het misschien een beetje weinig?
Ik zei juist stukje omdat afbakbrood niet zo goed is he! :@ :+ Maar we hebben een pakje van twee mini-baguettes dus er zijn opties :+

Ik ga nu even wat aardbeien snaaien 8-)
pi_114021554
Maria nog wat yoghurt erbij?
  dinsdag 10 juli 2012 @ 17:38:04 #44
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114021581
MC is gewoon stiekem een columnist die zijn posts later gaat bundelen in een boekje getiteld "Ongewilde Passie", "Sonja's Infiltrerende Boezem" of "Zinderende Zeilmeisjes" :Y
pi_114021586
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 17:35 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik zei juist stukje omdat afbakbrood niet zo goed is he! :@ :+ Maar we hebben een pakje van twee mini-baguettes dus er zijn opties :+

Ik ga nu even wat aardbeien snaaien 8-)
Ik vind dat afbakbrood prima kan en al helemaal in jouw lijstje vandaag :Y. Zeker als het volkoren is.

Aardbeien :9. Misschien met wat yoghurt?
pi_114021611
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 17:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
MC is gewoon stiekem een columnist die zijn posts later gaat bundelen in een boekje getiteld "Ongewilde Passie", "Sonja's Infiltrerende Boezem" of "Zinderende Zeilmeisjes" :Y
:D.
pi_114021627
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 17:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lolol
  dinsdag 10 juli 2012 @ 17:40:28 #48
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114021686
Maria :D

Mijn D wordt echt awesome !
HOnger
pi_114021797
Lol @ de man in de metro en Maria's titels :D

En er mag inderdaad nog wat bij Maria :Y
pi_114024148
Man in de metro is een heel toepasselijk liedje ook :')
De gnocchi waren prima, maar konden mooier. Saus was perfect!

Eind september hoor ik of ik op gesprek mag, nog een eeuwigheid dus...
pi_114024296
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Man in de metro is een heel toepasselijk liedje ook :')
De gnocchi waren prima, maar konden mooier. Saus was perfect!

Eind september hoor ik of ik op gesprek mag, nog een eeuwigheid dus...
Is het voor een opleidingsplaats?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_114024340
De Dude is ok!! *O*

Vanmorgen ben ik om 9.30u naar mn werk vertrokken, Martijn zou om 11u weer naar huis komen en naar de dierenarts gaan. Ik heb daarna eigenlijk continu in overleg gezeten (wel mijn telefoon in de gaten gehouden voor nieuws van M.), dus nog geen tijd gehad om te updaten.

Maar alles is dus goed O+

Beestje heeft spuitje met ontstekingremmend middel gekregen, iets tegen de misselijkheid, en er zijn foto's gemaakt. Op de foto's was niks te zien, yay!

Dus, waarschijnlijk heeft meneer gewoon iets zitten schransen waar hij niet lekker van was :') Of gewoon teveel, of een combinatie. Aangezien hij een schrokop en een schransbeer is, zou dat heel goed kunnen :+ O+

(maar goed, we knepen 'm wel even behoorlijk. Gisteravond dat rotte nieuws uit de cattery, en vanmorgen een Dude die nauwelijks bewoog, koorts had, en niks wilde eten)
pi_114024392
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
De Dude is ok!! *O*

Vanmorgen ben ik om 9.30u naar mn werk vertrokken, Martijn zou om 11u weer naar huis komen en naar de dierenarts gaan. Ik heb daarna eigenlijk continu in overleg gezeten (wel mijn telefoon in de gaten gehouden voor nieuws van M.), dus nog geen tijd gehad om te updaten.

Maar alles is dus goed O+

Beestje heeft spuitje met ontstekingremmend middel gekregen, iets tegen de misselijkheid, en er zijn foto's gemaakt. Op de foto's was niks te zien, yay!

Dus, waarschijnlijk heeft meneer gewoon iets zitten schransen waar hij niet lekker van was :') Of gewoon teveel, of een combinatie. Aangezien hij een schrokop en een schransbeer is, zou dat heel goed kunnen :+ O+

(maar goed, we knepen 'm wel even behoorlijk. Gisteravond dat rotte nieuws uit de cattery, en vanmorgen een Dude die nauwelijks bewoog, koorts had, en niks wilde eten)
Gelukkig!!! *O*
pi_114024411
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:46 schreef Nallie het volgende:

[..]

Gelukkig!!! *O*
Ja! O+ *O*
pi_114024428
Goed nieuws Coco! Fijn! *O*
pi_114024429
Maar puff, je hebt toch 'net' een nieuwe baan? Wat voor iets is dit dan?
pi_114024617
coco, wat fijn !! *O*
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:46 schreef Perruche het volgende:
Maar puff, je hebt toch 'net' een nieuwe baan? Wat voor iets is dit dan?
Opleidingsplek, wat henk zegt :)
Tot aan maart blijf ik nog bij cardio, daarna dus hopelijk huisarts :)
  dinsdag 10 juli 2012 @ 19:05:53 #58
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114025361
Duuuuude *O*

Ik heb ook goed nieuws :7 We dachten dat we onze groene vuilnisbak weer kwijt waren (is al een keer gejat / ontvreemd) maar hij bleek een straat verderop te staan (waarom mag Joost weten!). Jeuj, geen capriolen hoeven uithalen om een nieuwe te halen! :7
  dinsdag 10 juli 2012 @ 19:06:33 #59
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114025394
Mc85 blijft wel verrassend stil na mijn ontmantelingspost, zou het dan toch.. :o

pi_114026140
Dude *O*

Puff dr sollicitatie *O* Nu hopen dat je op gesprek mag.

Verder alles goed met iedereen?
  dinsdag 10 juli 2012 @ 19:37:04 #61
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114027008
Coco *O*
Puff, wat duurt dat lang ja! Succes!

Eten was lekker maar de sperziebonen waren draderig :(

Morgen ook nog vrij en dan nog 5 dagen werken (incl weekend), aan het weer te zien kan je ook daar maar beter zijn :')

Hier was het trouwens vandaag droog, 23 graden en meestal zon :o
Pas een uur geleden hebben we een klein buitje gehad.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 19:50:35 #62
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114027802
Fijn Coco!

Nu naar de film :W.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_114028142
Naar welke film ga je XM? Veel plezier!
  dinsdag 10 juli 2012 @ 19:59:48 #64
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114028332
Veel plezier XM..
Film... buh, zolang kan ik niet in een stoeltje zitten :')

Hmmm, lijst komt op 2200 kcal dat is wat te weinig...
Heb zin in een kom ijskoude melk met cruesli... dus datte :D
pi_114029460
mijn thuiskomst D was nog; 1 bordje met 1 rode paprika, kwart avocado en 4 plakjes kaas, en 1 klein bakje witte rijst met rozijntjes, boter en suiker :@
pi_114029690
Lekker Perr!

Ik heb een freelance opdracht binnen *O*
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 10 juli 2012 @ 20:24:23 #67
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114029802
pi_114029889
Lijstje is bagger, we hadden een high tea. Ik heb teveelk wijn op en lief rijdt :9
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_114029955
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:26 schreef _aurum_ het volgende:
Lijstje is bagger, we hadden een high tea. Ik heb teveelk wijn op en lief rijdt :9
Vervelend :P
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_114030653
Jet kan slechter :P

Plechtigheid was mooi, her gezelschap goed :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_114030671
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mc85 blijft wel verrassend stil na mijn ontmantelingspost, zou het dan toch.. :o

Haha ik ga er van die boeketromannetjes van maken ;) (zo heten die crapboekjes toch?) Zo spannend vind ik mn liefdesleven niet.. Er gaan vooral dingen niet zo goed :')

Het is geen gnocchi geworden maar indiase kerrie. Uit pot. En smaakte naar goulash..
  dinsdag 10 juli 2012 @ 20:53:52 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114031410
Zo. ShabuShabu in Amersfoort is een aanrader :9. Strandde in Hilversum en toen stelde een collega voor om daar te gaan eten. Nom! Nu weet ik hoe sushi hoort te smaken :').
Niet meer actief op Fok!
pi_114032004
Veel plezier XM!

Jij stomme :') film, ik stom lijstje :P

O: 1 plak speltzuurdesembrood, met kaas en roerei
T: twee cappucino
L: salade met een ei, rosbief, wat groenten en sla, dressing. Beker optimel drink
T: pistachenootjes
D: dussss te weinig gegeten, aangevuld met verse bami met veel groenten en een hele zak cassavechips van 80 gram _O-
T: nu zit ik vol :')
pi_114032180
Mijn eindstand:
O: Yoghurt met een appel, mueslicrackers met vega-ham, sesamcracker met jonge komijnenkaas (en komkommer)
L: Drie volkoren boterhammen met runderpastrami/kipfilet (en komkommer)
T: Salade van gemengde sla, dressing, druiven en gerookte kipfilet
D: Lasagne met rundergehakt, roerbakgroente, tomatensaus en zongedroogde tomaten
T: Bak fruityoghurt met een doosje diepvriesfruit (blauwe bessen)
  dinsdag 10 juli 2012 @ 21:11:46 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114032400
quote:
Dies best leuk :Y En draait die nog steeds? :o.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 10 juli 2012 @ 21:24:48 #76
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114033158
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dies best leuk :Y En draait die nog steeds? :o.
Nou, blijkbaar hè? :')
  dinsdag 10 juli 2012 @ 21:26:10 #77
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114033235
O: 200 gr kwark, lijnzaad
L: 2 croissants, 200 gr fruitsalade
D: magnetron-roti

Stomme lijstjes boks dus!
  dinsdag 10 juli 2012 @ 21:36:02 #78
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114033774
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: 200 gr kwark, lijnzaad
L: 2 croissants, 200 gr fruitsalade
D: magnetron-roti

Stomme lijstjes boks dus!
Top!
  dinsdag 10 juli 2012 @ 21:41:43 #79
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114034106
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:40 schreef the85mc het volgende:

[..]

Haha ik ga er van die boeketromannetjes van maken ;) (zo heten die crapboekjes toch?) Zo spannend vind ik mn liefdesleven niet.. Er gaan vooral dingen niet zo goed :')

Het is geen gnocchi geworden maar indiase kerrie. Uit pot. En smaakte naar goulash..
Rooskleurige geschiedenissen maken geen goede verhalen!

Maar idd ja, boeketreeks-romannetjes volgens mij :P

Kant en klare gnocchi vind ik baah :@
  dinsdag 10 juli 2012 @ 21:42:42 #80
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114034165
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:36 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Top!
pi_114034449
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:42 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D zo'n briljant plaatje!
Heb me aan mn lijstje gehouden vandaag, dus braaf ;)
Lekker gebokst ook nog :z
pi_114034613
quote:

[..]

Top!
:') :*
  dinsdag 10 juli 2012 @ 21:50:09 #83
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114034638
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:46 schreef Nallie het volgende:

[..]

:D zo'n briljant plaatje!
Heb me aan mn lijstje gehouden vandaag, dus braaf ;)
Lekker gebokst ook nog :z
Ik ook, voel me best braaf op het afbakbrood na :P Had een stuk met kaas en een stuk met aardbeienjam w/ Dus iig wel genoeg :+
pi_114034668
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:50 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik ook, voel me best braaf op het afbakbrood na :P Had een stuk met kaas en een stuk met aardbeienjam w/ Dus iig wel genoeg :+
Lekker toch?! Je moet ook gewoon van eten blijven genieten he?! *)
  dinsdag 10 juli 2012 @ 21:54:31 #85
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114034926
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:50 schreef Nallie het volgende:

[..]

Lekker toch?! Je moet ook gewoon van eten blijven genieten he?! *)
Da's bij mij meestal het probleem niet :@ :+

:D
pi_114035669
Ik vind afbakbrood oprecht niet zo slecht hoor Maria. Kan af en toe best! :Y Ik eet ook regelmatig een beefburger of iets dergelijks op een (volkoren of bruin) afbakbroodje en voel me dan absoluut niet schuldig/niet braaf. Genieten juist :9~ . Eet er wel graag groente bij, maar dat had jij nu ook denk ik met je soep!
pi_114035947
Mijn eindstand (altijd leuk om te posten :') )
O: dubbele v bth pindakaas en 2 nectarines
T: shake sojamelk/banaan/ewitpoeder/spinazie
D: 350 gr salade met aardappel, feta en olijven, soort kersentoetje
T: 1 paprika, 4 plakjes kaas en halve avocado
T: schaaltje rijst met boter en suiker :')
B: bodybalance
pi_114036338
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:12 schreef Perruche het volgende:
Mijn eindstand (altijd leuk om te posten :') )
O: dubbele v bth pindakaas en 2 nectarines
T: shake sojamelk/banaan/ewitpoeder/spinazie
D: 350 gr salade met aardappel, feta en olijven, soort kersentoetje
T: 1 paprika, 4 plakjes kaas en halve avocado
T: schaaltje rijst met boter en suiker :')
B: bodybalance
:D je laatste T! Ik kreeg dat als kind nog wel eens met macaroni, boter en bruine suiker :')
pi_114036410
:D ja, vriendje had 2 lepels rijst over! Ik denk bam, die zijn voor mij! Ik had inderdaad ook bruine suiker, echt uberslecht maar zooo lekker!

Hoe haal ik die stomme quote alert weg?
pi_114036828
O: shake van whey, sojamelk, aarbeien, limoensap, lijnzaad
T: gekookt ei
L: salade van sperziebonen, tomaat, ei en rauwe ham (moest een tonijnsalade zijn, maar was zo suf om de tonijn te vergeten en heb toen maar ham gekocht in de kantine), halve liter karnemelk
T: stukje kaas, 20g amandelen, appel, banaan
D: chili con carne met avocado
S: 60 keer opdrukken (in 5 delen)

1930 kcal
Koolhydraat (38%), Vet (32%), Eiwitten (30%)

Ietsjes te veel, maar ben verder wel tevreden. Morgen wat minder vet.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 22:41:21 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114037620
quote:

[..]

Top!
:')
  dinsdag 10 juli 2012 @ 22:45:49 #92
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114037888
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:41 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

:')
Vind het echt een top baggerlijst :D
Hoe was de film?

Skjor, vind het best een goed lijstje :Y

Zo, de eerstkomende vakantie moet nog komen maar de volgende gaan we morgen boeken :')
Chersonisoss 11 nachten, vanaf Groningen, gewoon omdat het kan en het is goedkoper dan 4 dagen center parks in Nederland
  dinsdag 10 juli 2012 @ 22:48:08 #93
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114038026
I've had worse :').
  dinsdag 10 juli 2012 @ 23:22:15 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114040350
Verkansie geboekt! *O*
  dinsdag 10 juli 2012 @ 23:22:49 #95
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114040382
Nog 6 weken de tijd om in shape te komen :') ;(.
pi_114040422
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nog wel een schematje voor je. B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  dinsdag 10 juli 2012 @ 23:26:17 #97
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114040569
Dat overleeft mijn tie-wrap/ductape lijf niet :').
  dinsdag 10 juli 2012 @ 23:27:07 #98
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114040616
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Niks dus *O*
Fijn, Slovenie?
  dinsdag 10 juli 2012 @ 23:27:38 #99
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114040660
En Tsjechië!
  dinsdag 10 juli 2012 @ 23:31:22 #100
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114040893
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
En Tsjechië!
Tsjechie, zo mooi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')