Is het voor een opleidingsplaats?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Man in de metro is een heel toepasselijk liedje ook
De gnocchi waren prima, maar konden mooier. Saus was perfect!
Eind september hoor ik of ik op gesprek mag, nog een eeuwigheid dus...
Gelukkig!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
De Dude is ok!!
Vanmorgen ben ik om 9.30u naar mn werk vertrokken, Martijn zou om 11u weer naar huis komen en naar de dierenarts gaan. Ik heb daarna eigenlijk continu in overleg gezeten (wel mijn telefoon in de gaten gehouden voor nieuws van M.), dus nog geen tijd gehad om te updaten.
Maar alles is dus goed
Beestje heeft spuitje met ontstekingremmend middel gekregen, iets tegen de misselijkheid, en er zijn foto's gemaakt. Op de foto's was niks te zien, yay!
Dus, waarschijnlijk heeft meneer gewoon iets zitten schransen waar hij niet lekker van wasOf gewoon teveel, of een combinatie. Aangezien hij een schrokop en een schransbeer is, zou dat heel goed kunnen
![]()
(maar goed, we knepen 'm wel even behoorlijk. Gisteravond dat rotte nieuws uit de cattery, en vanmorgen een Dude die nauwelijks bewoog, koorts had, en niks wilde eten)
Opleidingsplek, wat henk zegtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:46 schreef Perruche het volgende:
Maar puff, je hebt toch 'net' een nieuwe baan? Wat voor iets is dit dan?
Vervelendquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:26 schreef _aurum_ het volgende:
Lijstje is bagger, we hadden een high tea. Ik heb teveelk wijn op en lief rijdt
Haha ik ga er van die boeketromannetjes van makenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mc85 blijft wel verrassend stil na mijn ontmantelingspost, zou het dan toch..![]()
Dies best leukquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een hele stomme!
http://www.filmhuisgouda.nl/v2_showfilm.php?pfilmnr=1047
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |