Hoe duidelijker hoe beter idd! Als je vaag gaat doen dan denkt ze misschien nog een kans te hebbenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:18 schreef Novem het volgende:
Nou dan, geen probleem toch?
Sorry, ik heb geen interesse, doei!
Wel pushy typje trouwensdus al te beleefd hoeft ook weer niet
Niemand die het weetquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:25 schreef plopkweker het volgende:
[..]
waarom linkt dit aan mijn account?
grrquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:29 schreef Novem het volgende:
Damn er staat een gozer hier in de metro in een trainingspak en ik vermoed dat hij een losse boxer draagt, want damn, ik kan gewoon alleeeesss zienHij kan trots zijn
![]()
Haha. Lijkt me toch lastig om er niet naar te kijkenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:29 schreef Novem het volgende:
Damn er staat een gozer hier in de metro in een trainingspak en ik vermoed dat hij een losse boxer draagt, want damn, ik kan gewoon alleeeesss zienHij kan trots zijn
![]()
Nog een bak yoghurt/kwark met wat fruit? Hopelijk een flinke bak soep? Of een goed stuk afbakbrood ipv 'een stukje'quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lekker subtiel ja..! Charmant ook![]()
*preuts is*
Lijstje dan maar.
O: twee sneetjes met crunchy pindakaas
L: bak tonijnsalade (sla, zilveruitjes, bosui, tomaat, tonijn, lik mayo, kruiden)
T: Energiebroodje van Bakker Bart met kaas
D: soep (tomaten-groenten) met stukje afbakbrood
T: ?
Dat iddquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:32 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Haha. Lijkt me toch lastig om er niet naar te kijken
Ik zei juist stukje omdat afbakbrood niet zo goed is he!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:33 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Nog een bak yoghurt/kwark met wat fruit? Hopelijk een flinke bak soep? Of een goed stuk afbakbrood ipv 'een stukje'. Anders is het misschien een beetje weinig?
Ik vind dat afbakbrood prima kan en al helemaal in jouw lijstje vandaagquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik zei juist stukje omdat afbakbrood niet zo goed is he!![]()
Maar we hebben een pakje van twee mini-baguettes dus er zijn opties
![]()
Ik ga nu even wat aardbeien snaaien
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
MC is gewoon stiekem een columnist die zijn posts later gaat bundelen in een boekje getiteld "Ongewilde Passie", "Sonja's Infiltrerende Boezem" of "Zinderende Zeilmeisjes"
Lololquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
MC is gewoon stiekem een columnist die zijn posts later gaat bundelen in een boekje getiteld "Ongewilde Passie", "Sonja's Infiltrerende Boezem" of "Zinderende Zeilmeisjes"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |