Indo's zijn goede mensen. Mensen uit India daar in tegen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:02 schreef kapiteintje het volgende:
Indiërs moet je mee oppassen nap. Voor je 't weet staan ze voor je deur.
Hele bak pittig vreten bij. Weer de hele week aan de schijt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:02 schreef kapiteintje het volgende:
Indiërs moet je mee oppassen nap. Voor je 't weet staan ze voor je deur.
Niet alle Indo's hoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Indo's zijn goede mensen. Mensen uit India daar in tegen.
ALs je zwak bent wel ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Hele bak pittig vreten bij. Weer de hele week aan de schijt.
Ik verstond hem niet en vroeg meerdere keren wie hij nou was, toen hing ie maar opquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hehe ik ging het uitlullen, ja ik ben van microsoft ja maar wij hebben alleen macs hieroh get lost then.
Niet tegen normaal "pittig" eten kunnenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Hele bak pittig vreten bij. Weer de hele week aan de schijt.
Ik vraag mij af hoe ze aan dit nummer komen en weten dat het op mijn moeders naam staat, ziggo verkoopt nummers?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik verstond hem niet en vroeg meerdere keren wie hij nou was, toen hing ie maar op
Indo'squote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Indo's zijn goede mensen. Mensen uit India daar in tegen.
zou het niet weten manquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe ze aan dit nummer komen en weten dat het op mijn moeders naam staat, ziggo verkoopt nummers?
dat zeker.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tuurlijk niet maar vergeleken met die mocro's zorgen indo's voor veel minder overlast.
Indos zorgen niet voor overlast.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tuurlijk niet maar vergeleken met die mocro's zorgen indo's voor veel minder overlast.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onze man van de wereld heeft gesproken.
Jouw moeders nummer kent iedereen toch: 0906-6666quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe ze aan dit nummer komen en weten dat het op mijn moeders naam staat, ziggo verkoopt nummers?
Normaal wel. Indo's en Suri's in Nederland zijn echte gaylords wat dat betreft. Maar bestel maar eens pittigs in een Indiaas tentje in Londen ofzo.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet tegen normaal "pittig" eten kunnen
prive nummer bolensquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jouw moeders nummer kent iedereen toch: 0906-6666
Dan valt het ook nog wel mee.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Normaal wel. Indo's en Suri's in Nederland zijn echte gaylords wat dat betreft. Maar bestel maar eens pittigs in een Indiaas tentje in Londen ofzo.
Madam Jeanettequote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Normaal wel. Indo's en Suri's in Nederland zijn echte gaylords wat dat betreft. Maar bestel maar eens pittigs in een Indiaas tentje in Londen ofzo.
Dat is voor mij gewoon normaal. Indonesisch eten is toch veel lekkerder dan die Chinese troep man?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Weleens Indiaas in Nederland gegeten nadat het mij in Engeland goed was bevallen... Nou de afzetters VOC mentaliteit raakt ook Indiers in Nederlandquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is voor mij gewoon normaal. Indonesisch eten is toch veel lekkerder dan die Chinese troep man?
Daar wordt Rob niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:12 schreef Smoofie het volgende:
In london krijg je wel de schijterij btw, maar dat komt vooral omdat de keukens vol met cockroaches zitten van die indiers.
Madame Jeanette is qua pittigheid wel heel lekker, maar qua smaak vind ik Rabits lekkerder. Die doe ik ook overal op. Zelfs op een gebakken eiquote:
Naar muziek van voor 2000. Tegenwoordig is klote op een paar nummers naquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
422 naar wat voor muziek luister jij trouwens? Ben je nog te redden of zit je al in je Patrick Jumpen fase?
Zegt de 14-jarige.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Naar muziek van voor 2000. Tegenwoordig is klote op een paar nummers na
Ik eet ook liever geen indiaas eten (het ziet er sowieso uit alsof het al eens eerder is gegeten), hindoestaans/surinaams daarentegen is lekker en ziet er ook nog eens lekker uit.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weleens Indiaas in Nederland gegeten nadat het mij in Engeland goed was bevallen... Nou de afzetters VOC mentaliteit raakt ook Indiers in NederlandHet voldeed net als voorgerecht en pittig was het niet.
Tot zover het culinaire blok.
Ja, maar dat betekent niet dat het lekkerder is dan chinees of japans eten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij was ook een kwart indo toch? Dan word je toch opgevoed met dat eten?
Hoi Donquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik eet ook liever geen indiaas eten (het ziet er sowieso uit alsof het al eens eerder is gegeten), hindoestaans/surinaams daarentegen is lekker en ziet er ook nog eens lekker uit.
De chinees in Nederland is gewoon een afgekapte Indonesische tent. En ik moet eerlijk bekennen dat gewoon Hollandse voedsel er misschien nog wel beter in gaat dan Indonesisch :pquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar dat betekent niet dat het lekkerder is dan chinees of japans eten.
Ahaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De chinees in Nederland is gewoon een afgekapte Indonesische tent.
Weet niet naar wat voor chinees jij gaat, maar ik zie meer 1 indisch gerecht, en dat is babi panggangquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De chinees in Nederland is gewoon een afgekapte Indonesische tent.
Heb het niet over spleetogenvoedsel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is voor mij gewoon normaal. Indonesisch eten is toch veel lekkerder dan die Chinese troep man?
Eet maar eens Chinees in China zelf, dat is wel heerlijk. Zijn maar een paar restaurants in Nederland die echt goede Chinees eten hebben.quote:
Het is allemaal vies.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Chinees eten is dan ook heel wat anders dan het eten uit een restaurant in Nederlandquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eet maar eens Chinees in China zelf, dat is wel heerlijk. Zijn maar een paar restaurants in Nederland die echt goede Chinees eten hebben.
Nee hoor: alles waar goreng of rames achter staat is sowieso indo.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet niet naar wat voor chinees jij gaat, maar ik zie meer 1 indisch gerecht, en dat is babi panggang
Chinees is toch ook een restaurantquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Chinees eten is dan ook heel wat anders dan het eten uit een restaurant in Nederland
Ehh neequote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:17 schreef Smoofie het volgende:
Het chinees eten in China is bijna hetzelfde hoor
Die gaan allemaal dood net als die snackbar houderquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:17 schreef Smoofie het volgende:
Kan ook liggen dat ik misschien gewoon een goede chinees in de buurt heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |