quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Is dat niet het festival waar Ranja kaarten voor kon regelen? Bij het opzoeken vroeg mij ineens weer af wat 'Live' achter een artiest betekende wat wel een deja vu moment opleverde
Dat met live is extrema in NL, ik had kaarten voor Extrema in Belgiëquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Is dat niet het festival waar Ranja kaarten voor kon regelen? Bij het opzoeken vroeg mij ineens weer af wat 'Live' achter een artiest betekende wat wel een deja vu moment opleverde
Verwarrend allemaal... Ik ga eens even de tijd nemen om al deze sociale prikkels en nieuwe informatie te verwerken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat met live is extrema in NL, ik had kaarten voor Extrema in België
Met mij?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verwarrend allemaal... Ik ga eens even de tijd nemen om al deze sociale prikkels en nieuwe informatie te verwerken.
gezelliequote:
hahaquote:
klopt, ze sloopte mij ookquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn zus krijgt het voor elkaar om alles te slopen.
Balen. Nu moet het lego huisje opnieuw in elkaar gezet worden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn zus krijgt het voor elkaar om alles te slopen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Balen. Nu moet het lego huisje opnieuw in elkaar gezet worden.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Balen. Nu moet het lego huisje opnieuw in elkaar gezet worden.
Misschien gaat het nog gebeurenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:01 schreef napoleonfour het volgende:
waarom word ik gebeld door Indiërs? en waarom vertellen zij mij dat mijn computer is geïnfecteerd
Gast, dit is een scamquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:01 schreef napoleonfour het volgende:
waarom word ik gebeld door Indiërs? en waarom vertellen zij mij dat mijn computer is geïnfecteerd
Ja, hier ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gast, dit is een scam
Stond laatst in het nhd, ze hebben mij ook gebeld
hehe ik ging het uitlullen, ja ik ben van microsoft ja maar wij hebben alleen macs hierquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gast, dit is een scam
Als je denkt dat het echt is ben je ook een mongulquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gast, dit is een scam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |