is het nu nog leuk>?quote:
Moet je uit het topic zijn volgens mij.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:18 schreef DonRaja het volgende:
Hmmm, het werkt niet meer. Of krijg ik straks ineens 1 ziljoen berichten...
Zat haar nummer eigenlijk gewoon weer in de 3D versie van Titanic?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, dat ziet er wel leuk uit.
Jammer dat Celine Dion niet optreed.
Ga maar even uit het topic.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:18 schreef DonRaja het volgende:
Hmmm, het werkt niet meer. Of krijg ik straks ineens 1 ziljoen berichten...
Paonquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Zouden er users zijn die er gebruik van maken? op Danny na
Ja, ik vind het handig.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Zouden er users zijn die er gebruik van maken? op Danny na
Ja, volgens mij wel ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zat haar nummer eigenlijk gewoon weer in de 3D versie van Titanic?
Nope. Hoezo?quote:
Je zou inderdaad topics uit moeten kunnen schakelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Nope. Hoezo?
Vind die notificatie ook wel handig. Moet alleen voor slowchats uitgeschakeld worden.
Hoezo ga je niet naar Extrema Outdoor dan? Zelfs Steven gaat.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Nope. Hoezo?
Vind die notificatie ook wel handig. Moet alleen voor slowchats uitgeschakeld worden.
Kweenie, dacht lekker dichtbij voor jou.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Nope. Hoezo?
Ben naar Emporium geweest, zou eigenlijk naar Dreamfields gaanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo ga je niet naar Extrema Outdoor dan? Zelfs Steven gaat.
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Draait zeker al tijden niet meer?
Watquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo ga je niet naar Extrema Outdoor dan? Zelfs Steven gaat.
Is HMF er ook?quote:
Nooit gezegd dat ik zeker heen zou gaan manquote:
Je hebt gvd net 6000 euro gehad man. En dan ga je afhaken?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat ik zeker heen zou gaan man
Dat zou goed kunnen ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Is dat niet het festival waar Ranja kaarten voor kon regelen? Bij het opzoeken vroeg mij ineens weer af wat 'Live' achter een artiest betekende wat wel een deja vu moment opleverde
Kloptquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt gvd net 6000 euro gehad man. En dan ga je afhaken?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Is dat niet het festival waar Ranja kaarten voor kon regelen? Bij het opzoeken vroeg mij ineens weer af wat 'Live' achter een artiest betekende wat wel een deja vu moment opleverde
Dat met live is extrema in NL, ik had kaarten voor Extrema in Belgiëquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Verwarrend allemaal... Ik ga eens even de tijd nemen om al deze sociale prikkels en nieuwe informatie te verwerken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat met live is extrema in NL, ik had kaarten voor Extrema in België
Met mij?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verwarrend allemaal... Ik ga eens even de tijd nemen om al deze sociale prikkels en nieuwe informatie te verwerken.
gezelliequote:
hahaquote:
klopt, ze sloopte mij ookquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn zus krijgt het voor elkaar om alles te slopen.
Balen. Nu moet het lego huisje opnieuw in elkaar gezet worden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn zus krijgt het voor elkaar om alles te slopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |